ΣΕΧΟΑ - πληροφορίες

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Μιας και όσο και να συνεχίζουμε δε βλέπω να βγαίνει φως αφού οι απόψεις είναι παγιωμένες θα παρακαλούσα τους κυρίους admin-mod να μας μετακινήσουν σε σωστό θέμα αφού η διαμάχη Ευρώπης-Αμερικής δεν σχετίζεται συγκεκριμένα με τη ΣΕΧΟΑ...
 
Καταρχήν σωστή η τυπική παρατήρηση του φίλου Ευάγγελου!

Αγαπητή Captain G,

Τα σχόλια και τα συμπεράσματα στην κρίση των παιδιών του φόρουμ. Αυτός είναι κι ο σκοπός του ανοικτού διαλόγου για να εκτίθενται οι απόψεις όλων.
Εγώ δεν έγινα μέλος στο φόρουμ μόνο για να περνάει η ώρα μου στα διαλλείματα του γραφείου μου, αλλά επειδή όντως αγαπώ την αεροπορία και ούτως ή άλλως είμαι στο χώρο.

Εχω να κάνω τις εξής παρατηρήσεις σε απάντηση της τοποθέτησής σου :

1. Καταρχήν ο συντακτικός και ορθογραφικός σου λόγος που εκφράζεσαι και εκθέτεις τις απόψεις σου είναι δυσνόητος και αντιφατικός. Μάλλον προσβάλλει τους συνομιλητές σου και απαξιώνει την υπόστασή σου, αναδεικνύοντας ίσως το γενικότερο επίπεδο της μόρφωσής σου,
2. Ακριβώς για το λόγο επειδή ασχολούμαι από το 1960 με την αεροπορία και συνεχίζω μέχρι σήμερα και διότι αλήθεια έχει περάσει μισός αιώνας από τότε όπως ισχυρίζεσαι , τα πτητικά δεδομένα έχουν αλλάξει και οι πιλότοι πλέον είναι Managers .
3. Επιβεβαιώνοντας εννοιολογικά τα ανωτέρω, σαν αντίλογο στις απόψεις σου, παραθέτω αυτούσια τα όσα εσύ ισχυρίζεσαι και στη συνέχεια σχολιάζω καλοπροαίρετα αυτά πού ισχυρίζεσαι όπως εσύ τα εκφράζεις >>

QUOTE

Εγώ έχω κανει τα JAR και θεωρεία κλπ κλπ. Έχω πολλούς γνωστούς που έχουνε πάει Ευρωπη κι ένα ειναι το συμπέρασμα, ότι πολλά από τα οποία μαθαίνουν στην Ευρώπη (τα περισσότερα) δεν τα χρησημοποιούν ποτέ,δεν τα ξαναβλέπουν ποτέ στη ζωή τους. Δεν αντιλέγω πως γνώσης=δύναμης αλλά ένα καλός πιλότος δεν θα φανεί μόνο από θεωρεία αλλά στην πραγματικότητα της πρακτικής. Δεν είναι στο Πτυχιακό χαρτί που θα φανεί πως τόσες ψυχές σου εμπιστεύοντε τη ζωή τους αλλά στην πράξη.

UNQUOTE

Δηλαδή εσύ ισχυρίζεσαι ότι ναι μεν Η ΓΝΩΣΗ =ΔΥΝΑΜΗ και ταυτόχρονα το αναιρείς δε ,λέγοντας ότι η Ο ΠΙΛΟΤΟΣ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ !!

Δηλαδή ένας Χειρουργός επειδή μπορεί να έχει χαρισματική επιδεξιότητα στο χέρι , χειρουργεί τον ασθενή και δεν πειράζει αν δεν έχει εμπεριστατωμένη επιστημονική θεωρητική γνώση και κατάρτιση , τέτοια που να του επιτρέπει να αντιμετωπίσει την επέμβαση με τις όποιες συνθήκες στην Πρακτική .

4. Δεν ισχυρίσθηκα ότι στην Αμερική δεν υπάρχουν καλές Σχολές κι εγώ έχω σπουδάσει εκεί, αλλά απλά προτιμώ την Ευρώπη στο Civil Aviation , ακριβώς για το λόγο που ισχυρίζεσαι ΕΣΥ , δηλαδή να μαθαίνω Θεωρία και να την κάνω πρακτική έστω μόνο στο SIMULATOR και να μην την χρησιμοποιήσω αντικειμενικά ΠΟΤΕ.


Αυτά τα ολίγα αγαπητή Captain G , συμμερίζομαι βεβαίως την νεανική σου παρόρμηση , αλλά να ενημερώσεις τον αξιοσέβαστο παππού σου , να συμβουλεύσει την εγγονή του να μάθει να ακούει και να σέβεται τις απόψεις των άλλων για να ολοκληρώνεται το δυνατόν πληρέστερα σαν άνθρωπος αφενός αλλά και να επιτυγχάνει καλύτερα στην επαγγελματική του ιδιότητα αφ’ετέρου και να μην αντιμετωπίζει τις γνώμες των άλλων λέγοντας αφοριστικά « τα λόγια είναι φτώχεια »

Τα υπόλοιπα σχόλια σου περί αεροδρομίων / facilities /training/ weather conditions κλπ τα αντιπαρέρχομαι , είναι περίπου γνωστά σε όλους και δεν χρειάζεται να αντιπαρατεθούμε περαιτέρω.

Αν δεν απατώμαι είσαι από Κύπρο. Επειδή έχω γραφείο και επαγγελματικές σχέσεις με Κύπρο πλέον των 30 ετών, αν μη τι άλλο οι Κύπριοι είναι μοναδικοί στη γνώση και εκφορά του προφορικού , αλλά και του γραπτού λόγου της σωστής ελληνικής γλώσσας.

Σου εύχομαι καλές σπουδές και καλή σταδιοδρομία

ECO
 
Τις απόψεις μου και τα υπέρ της εκπαίδευσης στην Αμερική τα έχω ήδη αναφέρει σε άλλο ποστ και είναι αδιαμφισβήτητα!
Αλλά για αυτούς που κάνουν προπαγάνδα υπέρ της Αμερικής (δυστυχώς πολλοί δεν παρουσιάζουν επιχειρήματα γι’ αυτό και η λέξη προπαγάνδα)
Θέλω να υπενθυμίσω τα εξής για να μαθαίνουν και εκείνοι οι οποίοι θέλουν να ξεκινήσουν την αεροπορική τους εκπαίδευση.
Η αμερικανική «σχολή» έχει ως στόχο να σου μάθει να πετάς με ασφάλεια και σωστά ένα αεροσκάφος γιατί οι περισσότεροι απόφοιτοι θα βρουν την πρώτη τους δουλειά σε κάποιο αεροσκάφος corporate/executive μιας και η general aviation είναι πολύ διαδεδομένη στις ΗΠΑ. Κάποιοι άλλοι θα δουλέψουν σαν εκπαιδευτές.
Boeing και Airbus θα δούνε στα 40 τους!

Η ευρωπαϊκή «σχολή» από την άλλη σε προετοιμάζει να πετάς σε αεροπορικές εταιρίες και μάλιστα σε jet αεροσκάφη. Κάτι πολύ πιο απαιτητικό από την general aviation! Γι’ αυτό και η εκπαίδευση κατά JAR περιλαμβάνει και ένα πολύ μεγάλο θεωρητικό κομμάτι ώστε ο μελλοντικός χειριστής να είναι σε θέση με τις γνώσεις του να παίρνει δύσκολες και γρήγορες αποφάσεις σε ένα περιβάλλον που η παραμικρή λάθος απόφαση θα κοστίσει, αν όχι ανθρώπινες ζωές, πολλά χρήματα στην εκάστοτε εταιρία! Γιατί δεν νομίζω να αμφισβητεί κανείς οτι πλέον οι χειριστές των αεροπορικών εταιριών είναι ιπτάμενοι μάνατζερ. Έτσι λοιπόν οι χειριστικές ικανότητες που αποκτάς στην Αμερική «πάνε περίπατο»!

Δεν είναι τυχαίο πως η διαδικασία επιλογής χειριστών στις αεροπορικές εταιρίες παραπέμπει σε επιλογή μανατζερ με τα περιβόητα assessments! Ακόμα και το simulator screening επικεντρώνεται στην λήψη αποφάσεων και όχι π.χ σε μαλακές προσγειώσεις ή airwork!

Τέλος όλες η καλές ευρωπαϊκές σχολές (βλέπε Oxford) φροντίζουν ώστε οι μαθητές να κάνουν ένα μεγάλο κομμάτι της πρακτικής εκπαίδευσης στις ΗΠΑ για να εκμεταλλευτούν τα υπέρ που προσφέρουν οι ΗΠΑ! Επίσης στην εκπαίδευση περιλαμβάνεται και MCC Course που είναι παράλληλα και jet orientation course!
Συμπερασματικά το συνολικό «ευρωπαϊκό» πακέτο κερδίζει κατά κράτος!
Χωρίς φυσικά να κοιτάμε το κόστος! Αν το συνυπολογίσουμε, τότε τα πράγματα αναστρέφονται!
Αλλά και μόνο το airline oriented training δικαιολογεί το υψηλό κόστος!

Γι’ αυτό και όπως έχω ήδη ξαναγράψει για κάποιον που θέλει να αποφασίσει για το που θα κάνει την αεροπορική του εκπαίδευση συστήνω τις ΗΠΑ. Διότι κατά την μετατροπή των πτυχίων από FAA σε JAA τη θεωρητική εκπαίδευση που θα λείπει θα την κάνεις έτσι κι αλλιώς!


Καλή επιτυχία σε ό,τι αποφασίσετε και όσοι έχετε ήδη αποφασίσει, καλές πτήσεις και happy landings!
 
Eleos!!!!

Εχουμε φτασει στο σημειο ECO να αμφισβητουμε παντελως μια χωρα η οποια εβγαζε βγαζει και θα βγαζει αριστους επαγγελματιες και οχι γεμιζοντας το μυαλο τους πραγματα περιττα π.χ και πολυ απλα ενας πιλοτος που εχει παει phoenix east ας πουμε μεσα σε ενα αεροπλανο ξερει γιατι αναβει ενα λαμπακι και τι σημαινει αυτο και πως θα το αντιμετωπισει γιατι, λεω εγω τωρα με το φτωχο μου το μυαλο γιατι θα πρεπει να ξερει και απο τι φτιαχνεται και ποιος ηταν ο κορεατης που το εφτιαξε?????
Για αυτο λοιπον ας κρατουν τισ ισορροπιες και οι μεν και οι δε και ας μην ισοπεδονουμαι τα παντα............ ;)
 
Λοιπόν κύριοι προ μερικών post έκανα μια έμμεση ερώτηση που αποσιωπήθηκε.Πέρνοντας λοιπόν τα πράγματα από την αρχή λοιπόν:
Ο βασικότερος λόγος για να έρθει κάποιος για σπουδές Αμερική είναι το κόστος.Ελπίζω να μη διαφωνούμε πως έπονται όλα τα άλλα.Αυτό αμέσως καθιστά τα "μικρά" πτυχία PPL κλπ ασύμφορα να γίνουν εκτός της χώρας μας, ελπίζω να συμφωνείτε και εδώ. Το μεγάλο συν νομίζω της Αμερικής είναι η δυναμική της να απορροφήσει επαγγελματίες χειριστές λόγω πλήθους στόλων general aviation αλλά και airlines.Και ερχόμαστε σε αυτό που αποσιωπάτε και ρωτώ ευθέως: Πείτε τους ΝΟΜΙΜΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ να έρθει κάποιος και να δουλέψει στις US μετά που θα λήξει η ΔΙΕΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΤΟΥ VISA

Φιλικά

Βαγγέλης
 
Αγαπητοί φίλοι,

Ο διάλογος πάντα είναι επικοδομιτικός και σίγουρα βγαίνουν συμπεράσματα.

( εχω αφήσει τη δουλεια στο γραφείο μου, για να συμμετέχω στη συζήσηση μαζί σας/ αλλά "γουστάρω " )

Εν προκειμένω η απάντηση του nikos_k, όπως και όλες του οι τοποθετήσεις σε πολά τοπικς του φόρουμ επιβεβαιώνουν την πεποίθησή μου ως μια " συγκροτημένη προσωπικότητα / διαβάζοντας από μακρυά τον χαρακτήρα του και τις μορφωτικές του υποδομές / " που ξέρει τι λέει και κάνει την διαφορά για να έχει καριέρα πιλότου λαμπρή!! Του εύχομαι αν έχει ήδη αποφοιτήσει κι είναι ήδη commercial Pilot " λαμπρή σταδιοδρομία.

Απαντώντας έμμεσα και στους "Αμερικάνους" ΚΑΙ οι δικές μου απόψεις βοηθώντας ανιδιοτελώς τα νέα παιδιά είναι η κρίση μου στο ΜΕΣΟ ΟΡΟ , από ατέλειωτες συζητήσεις ( διότι είμαι στο χώρο ) πολλών δεκαετιών με φίλους πιλότους από OA, AEGEAN, CYPRUS, BA, LOT, ex.SABENA κλπ.και ως εκ τούτου χωρίς να υποβαθμίζω την αμερικάνικη εκπαιδευση ΠΡΟΤΙΜΩ στο Civil Aviation την ΕΥΡΩΠΗ.

Γεια Χαρά σας
 
Evangelos":xq8iicd3 said:
Λοιπόν κύριοι προ μερικών post έκανα μια έμμεση ερώτηση που αποσιωπήθηκε.Πέρνοντας λοιπόν τα πράγματα από την αρχή λοιπόν:
Ο βασικότερος λόγος για να έρθει κάποιος για σπουδές Αμερική είναι το κόστος.Ελπίζω να μη διαφωνούμε πως έπονται όλα τα άλλα.Αυτό αμέσως καθιστά τα "μικρά" πτυχία PPL κλπ ασύμφορα να γίνουν εκτός της χώρας μας, ελπίζω να συμφωνείτε και εδώ. Το μεγάλο συν νομίζω της Αμερικής είναι η δυναμική της να απορροφήσει επαγγελματίες χειριστές λόγω πλήθους στόλων general aviation αλλά και airlines.Και ερχόμαστε σε αυτό που αποσιωπάτε και ρωτώ ευθέως: Πείτε τους ΝΟΜΙΜΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ να έρθει κάποιος και να δουλέψει στις US μετά που θα λήξει η ΔΙΕΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΤΟΥ VISA

Φιλικά

Βαγγέλης


Φίλε Βαγγέλη, για να απαντηθεί επιτέλους και η ερώτηση σου, νομίζω πως αν έχεις μόνιμη εργασία στις ΗΠΑ δεν είναι δύσκολο να αποκτήσεις πράσινη κάρτα!
Τουλάχιστον αυτό ξέρω από γνωστούς! Πολλές εταιρίες μάλιστα βοηθούν τους εργαζομένους τους στην διαδικασία απόκτησης πράσινης κάρτας!
Αλλά μία έρευνα με τη βοήθεια του google πιστεύω θα σε διαφωτίσει περισσότερο, όπως και οι σελίδες της αμερικανικής πρεσβείας και του State Department!
 
Αγαπητέ ECO,


Όπως είπατε στο φόρουμ είναι ανοικτός διάλογος για να εκτίθενται οι απόψεις όλων. Δεν έχω προσβάλει κανένα απλά είχα πεί κι εγώ την άποψη μου αντιθέτος με εσάς που είχατε αναφερθεί χωρίς να γνωρίζεται ένα ατόμο περί μόρφωσης κι ως ένα είδου ειρωνικού ρατσισμού περί Κύπριους για εκφορά της διάλεκτου και γραπτού λόγου της σωστής ελληνικής γλώσσας,για νεανική παρόρμηση και για έναν άνθρωπο που δεν σας επιτρέπω να μιλάτε για αυτό, δια τον λόγο της πείρας και των γνώσεων που κατέχει εσείς δεν θα αποκτήσετε ποτέ.

Τα σχόλια μου είναι τα εξής:

Εγώ είχα αναφέρει στο ό,τι έχεις γνώση φαίνεται στην πράξη,η θεωρεία χρειάζεται αλλά η υπερβολική αναπτυγμένη σε ένα θέμα που αναπτύγει είναι αχρειάστη κι εδώ θα συμφωνίσω με τον φίλο tasaras που είχε πεί: "ας πουμε μεσα σε ενα αεροπλανο ξερει γιατι αναβει ενα λαμπακι και τι σημαινει αυτο και πως θα το αντιμετωπισει γιατι, λεω εγω τωρα με το φτωχο μου το μυαλο γιατι θα πρεπει να ξερει και απο τι φτιαχνεται και ποιος ηταν ο κορεατης που το εφτιαξε????? " , εάν εσείς τώρα με το να μαθαίνετε μόνο θεωρεία και να το κάνετε ΜΟΝΟ πρακτική στο simulator και να μην το χρησιμοποιάτε αντικειμενικά ποτέ΄αν αυτό είναι που σε κάνει πιλότο ένα έχω να πώ, Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΣ ΠΙΛΟΤΟΣ ΠΕΤΑΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΘΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΝΑ SIMULATOR ΜΟΝΟ.

Όπως είχα αναφερει σε πιο πάνω απάντηση μου: "Απ'όσα μας λές, είναι ασφαλώς η απόψη σας και κανείς δεν μπορεί να σας αλλάξει τα πιστεύω σας" - Με αυτό ασφαλώς και ακούω και σέβομαι την άποψη του καθενώς όπως και την ηλικία σας.
Όπως την πείρα που έχεται δεν την έχω εγώ κι αυτό είναι σεβαστόν αλλά και την πείρα που έχω εγώ ,δεν την έχεται εσεις με τα σημερινά δεδομένα.
ΌπΩς προσέξατε είμαι μικρή αλλά τα πράγματα που ζω και θα ζήσω στο AVIATION εγώ και οι υπόλοιποι αλλόι ανεξαρτήτος Ευρώπης,Αμερικής εσείς πια δεν τα ζήτε κι ούτε έχεται πια κατι για να προσφέρεται ως μελλοντικός στην επόμενη 20αιτία πχ παρά να κάθεστε πίσω από ένα γραφείο και να βλέπετε τα πράγματα απ'έξω απ'έξω,συνεπάγεται ό,τι δώσατε,δώσατε κι όπως επήσεις ούτε στη θέση ενώς πιλότου εβρίσκεσται.
Έχεται γίνει μέλος σε ένα φόρουμ και γράφεται πράγματα αχρείαστα και θύγεται ανθρώπους εν ώρα εργασείας! Αυτή είναι η Ελλάδα, πίσω από ένα υπολογιστή,νοοτροπίες,θεωρείες, σωστές ή λανθασμένες το αποτέλεσμα ένα είναι, δεν προχωράει μπροστά!

Εάν τώρα Κύπριοι,Κριτικοί και ούτο κάθ'εξής νησιά,περιοχές που έχουνε διάλεκτο ΕΛΛΗΝΙΚΉΣ ΓΛΩΣΣΑΣ έχεται πρόβλημα και το θύγετε τοτε ειλίκρινα σας λυπάμαι,για ένα άτομο της ηλικίας σας θα αναμενόταν περισσότερος σεβασμός και κατανόηση.

Όλα αυτά που είχατε αναφέρει μας έκαναν να ξεφύγουμε απ'το θέμα μας που είναι το βασικότερο, το οποίο ήταν η εκπαιδεύση σε σχολές και ΣΕΧΟΑ κλπ κλπ. ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΓΝΩΣΤΑ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ τα σχόλια περί αεροδρομίων, τότε γιατί δεν συγκρίνει κάποιος π.χ. το αεροδρόμιο Οξφόρδης μέ ένα στις ΗΠΑ και πιο training σου παρέχει το καθένα ξεχωριστά, ο καιρός που πολλοί όπως εσάς δεν δίνουν σημασία είναι εξίσου σημαντικός γι'αυτό κι εγώ επιμένω στα προηγούμενα μου σχόλια.


Ο καθένας από εμάς πιστεύει αυτά που πιστεύει,έχοντας τις δικές του απόψεις,ιδέες,στόχους,όνειρα.

Για έναν άνθρωπο με τη δική σας πείρα και ηλικία λυπάμαι που σας το ξαναλέω αλλα με απογοητεύσατε πλήρως και τα λόγια που λέτε κατά εμένα προσωπικά τα περισσοτερά,πόσο μάλλον όλα είναι ελλειπείς στο να σε κάνουνε ένα σωστό πίλοτο.



Σας Ευχαριστώ για τις Ευχές Σας

Captain_G
 
Αγαπητή Captain G,

Σ’ ευχαριστώ για την απάντησή σου , αλλά λυπάμαι βαθύτατα διότι ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙΠΟΤΑ !! ΑΠΛΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ.

ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΝΑ ΖΗΤΗΜΑ , ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΤΑΞΗΣ ΜΗΠΩΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ >>

ΜΙΛΗΣΑ ΕΠΙΤΙΜΗΤΙΚΑ & ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΣΟΥ!! ΟΧΙ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΑ !!

Επειδή όμως έχομε ξεφύγει δεοντολογικά από το κυρίως θέμα μας και για να μην μετατρέψουμε ουσιαστικά ζητήματα που προβληματίζουν πολλά παιδιά, σε προσωπικές αντιπαραθέσεις , σε ένα ευγενικό φόρουμ που μας φιλοξενεί ,ας αφήσουμε τους «συναδέλφους » να βγάλουν τα συμπεράσματά τους.

Σου εύχομαι και πάλι καλή σταδιοδρομία

ΜΦΧ / ECO
 
Αυτο το τοπικ ανοικει στη σεχοα καθε οτιδηποτε αλλο που δεν σχετιζεται με την σχολη μπορειται να τα πειτε μεσω πμ. Αλλιως θα επεμβουν οι διαχειριστες......

Κανεται σαν μικρα μωρα........

Τσακωνεστε για ηλιθια πραγματα, για πραγματα που δεν εχουν νοημα.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top