dragonflyer
Economy-Class-Member
Ένας από τους Βασικούς σκοπούς ενός forum σαν το δικό μας είναι είναι η ανταλλαγή απόψεων αλλά και γνώσεων σε θέματα που αγαπούν ( ενίοτε και λατρεύουν ) όσοι συμμετέχουν.
Παίρνοντας λοιπόν αφορμή από threads & posts που έχω κατά καιρούς δεί σχετικά με διαφορές και ομοιότητες διαφόρων τύπων αεροσκφών, μία γρήγορη ματιά σε αυτό που τα Marketing Teams των εταιρειών σε όλον τον κόσμο κάνουν...
SEGMENTATION (ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ Η ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ)
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ??? Διαίρεση της αγοράς σε ομογενείς ομάδες (Groups) με σκοπό η Εταιρεία να είναι πιο αποτελεσματική με τους πελάτες του κάθε Group και τελικά να δίνει στην αγορά αυτό που αυτή ζητά ( η αυτό που δεν έχει) έτσι ώστε τελικά (η εταιρεία) να μεγιστοποιεί το κέρδος της ...
ΚΛΑΣΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΑ SEGMENTS ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ (A, B, C, D,….SUV, etc)
ΟΜΟΓΕΝΗΣ σημαίνει σε αυτήν την περίπτωση οτι πρέπει
Α .Δύο στοιχεία (πχ αεροπλάνα) σε ένα SEGMENT να είναι παρόμοια όσο γίνεται
Β. Δύο στοιχεία (πχ αεροπλάνα) σε δύο SEGMENT να είναι διαφορετικά όσο γίνεται.
Τι σημαίνει αυτό :? Κοιτάξτε τον πίνακα αυτό..
Είναι SEGMENTATION που έχει γίνει με βάση τη χωρητικότητα σε επιβάτες vs. την ακτίνα δράσης (εμβέλεια) των πολιτικών αεροσκαφών. (Ο πίνακας είναι περσυνός για αυτό και δε θα δείτε κάποιους τύπους σαν το Β-777/200 LR, Β-787, Α-350 ).
Καταλαβαίνουμε λοπόν όλοι οτι πχ το Α3ΧΧ-100R (A-380) <<φτιάχνεται>> σκοπό έχει να νικήσει το 747-500Χ. Από την άλλη πλευρά το SEGMENT αυτό δεν έχει φυσικά καμία σχέση με το SEGMENT μονού διαδρόμου (single aisle – couloir unique) όπου ανήκουν τα Β-737, Α-320 κτλ...
Φυσικά για να βλέπει κανείς τα πράγματα πιο καθαρά, μπορεί να κάνει άπειρα SEGMENTATIONS με σκοπό να <<δει>> την ανάγκη ή την έλλειψη της αγοράς και να αποφασίσει τι προ’ι’όν θα <<προωθήσει>> σε συγκεκριμένο κομάτι...πχ την τιμή.Απόκτησης vs χωρητικότητα σε τόνους για τα Cargo η οτι άλλο κρίνεται σοβαρό για την αγορά ..
Από τους πίνακες αυτούς εξηγείται επίσης πολλές φορές σχεδόν κάθε απάντηση που δίνει η μία εταιρεία στην άλλη στην αγορά αν απλά γνωρίζουμε πχ τις ημερομηνίες που ξεκίνησε κάθε αεροσκάφος ή την απόσυρση κάποιου συγκεκριμένου τύπου.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ (ΑΝ ΔΕΝ ...ΑΛΛΑΞΑΤΕ THREAD )
SEGMENTATION=
ΓΝΩΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΗ ΓΚΑΜΑ ΠΡΟ’Ι’ΟΝΤΩΝ
ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΠΙΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΣΩΣΤΟΤΕΡΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
SEGMENTATION = AΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
ΓΙΑ ΕΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΤΑ...ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΤΙ :twisted:
Thanx for reading...
Παίρνοντας λοιπόν αφορμή από threads & posts που έχω κατά καιρούς δεί σχετικά με διαφορές και ομοιότητες διαφόρων τύπων αεροσκφών, μία γρήγορη ματιά σε αυτό που τα Marketing Teams των εταιρειών σε όλον τον κόσμο κάνουν...
SEGMENTATION (ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ Η ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ)
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ??? Διαίρεση της αγοράς σε ομογενείς ομάδες (Groups) με σκοπό η Εταιρεία να είναι πιο αποτελεσματική με τους πελάτες του κάθε Group και τελικά να δίνει στην αγορά αυτό που αυτή ζητά ( η αυτό που δεν έχει) έτσι ώστε τελικά (η εταιρεία) να μεγιστοποιεί το κέρδος της ...
ΚΛΑΣΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΑ SEGMENTS ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ (A, B, C, D,….SUV, etc)
ΟΜΟΓΕΝΗΣ σημαίνει σε αυτήν την περίπτωση οτι πρέπει
Α .Δύο στοιχεία (πχ αεροπλάνα) σε ένα SEGMENT να είναι παρόμοια όσο γίνεται
Β. Δύο στοιχεία (πχ αεροπλάνα) σε δύο SEGMENT να είναι διαφορετικά όσο γίνεται.
Τι σημαίνει αυτό :? Κοιτάξτε τον πίνακα αυτό..
Είναι SEGMENTATION που έχει γίνει με βάση τη χωρητικότητα σε επιβάτες vs. την ακτίνα δράσης (εμβέλεια) των πολιτικών αεροσκαφών. (Ο πίνακας είναι περσυνός για αυτό και δε θα δείτε κάποιους τύπους σαν το Β-777/200 LR, Β-787, Α-350 ).
Καταλαβαίνουμε λοπόν όλοι οτι πχ το Α3ΧΧ-100R (A-380) <<φτιάχνεται>> σκοπό έχει να νικήσει το 747-500Χ. Από την άλλη πλευρά το SEGMENT αυτό δεν έχει φυσικά καμία σχέση με το SEGMENT μονού διαδρόμου (single aisle – couloir unique) όπου ανήκουν τα Β-737, Α-320 κτλ...
Φυσικά για να βλέπει κανείς τα πράγματα πιο καθαρά, μπορεί να κάνει άπειρα SEGMENTATIONS με σκοπό να <<δει>> την ανάγκη ή την έλλειψη της αγοράς και να αποφασίσει τι προ’ι’όν θα <<προωθήσει>> σε συγκεκριμένο κομάτι...πχ την τιμή.Απόκτησης vs χωρητικότητα σε τόνους για τα Cargo η οτι άλλο κρίνεται σοβαρό για την αγορά ..
Από τους πίνακες αυτούς εξηγείται επίσης πολλές φορές σχεδόν κάθε απάντηση που δίνει η μία εταιρεία στην άλλη στην αγορά αν απλά γνωρίζουμε πχ τις ημερομηνίες που ξεκίνησε κάθε αεροσκάφος ή την απόσυρση κάποιου συγκεκριμένου τύπου.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ (ΑΝ ΔΕΝ ...ΑΛΛΑΞΑΤΕ THREAD )
SEGMENTATION=
ΓΝΩΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΗ ΓΚΑΜΑ ΠΡΟ’Ι’ΟΝΤΩΝ
ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΠΙΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΣΩΣΤΟΤΕΡΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
SEGMENTATION = AΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
ΓΙΑ ΕΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΤΑ...ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΤΙ :twisted:
Thanx for reading...