- Εγγραφή
- 22/11/2002
- Μηνύματα
- 5.151
- Likes
- 432
- Περιοχή
- Dortmund
- Website
- www.airliners.gr
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ANA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDLW
Κι εγώ σαφώς θα προτιμούσα το αεροπλάνο, μιας και μέ το λεωφορείο κάνεις περ. 10 ώρες. Η διαδρομή με το ΚΤΕΛ κάνει περ. 35-38 EUR (απλή - δε θυμάμαι ακριβώς, αλλά σίγουρα όχι κάτω από 35 EUR).
Υπάρχουν τρία καθημερινά δρομολόγια με ΚΤΕΛ. Αλλά υπάρχει παρόλα αυτά πολλής κόσμος που έρχεται με ΚΤΕΛ γιατί ακριβώς λένε να δώσουν λιγότερα, αλλά δε σκέφτονται ότι χρειάζονται πολύ λιγότερο χρόνο. Αυτή τη συζήτηση είχα με έναν φίλο στη Καβάλα το καλοκαίρι και παρόλα αυτά έλεγε ότι θα χρησιμοποιούσε το ΚΤΕΛ, γιατί δεν θέλει να δώσει τόσα λεφτά στο αεροπλάνο.
Και για να μην είμαι τελείως ΟΤ. Ακριβώς αυτό είναι το σημείο που μια εταιρεία χαμηλού κόστους μπορεί να χτυπήσει και να κερδίσει. Αν δηλ. μειώσει τα εισιτήρια τόσο, ώστε η επιλογή να μην εξαρτάτε μόνο από το κόστος του εισιτηρίου. Γιατί και 15-20 EUR πιο ακριβό να είναι το αεροπλάνο θα το προτιμήσουν ακόμη και αυτοί που δεν θα πήγαιναν με τα 160 EUR που θέλουν ΟΑ και Α3. Αλλά πρέπει να δούμε κατά πόσο είναι τέτοιες τιμές εφικτές.
Υπάρχουν τρία καθημερινά δρομολόγια με ΚΤΕΛ. Αλλά υπάρχει παρόλα αυτά πολλής κόσμος που έρχεται με ΚΤΕΛ γιατί ακριβώς λένε να δώσουν λιγότερα, αλλά δε σκέφτονται ότι χρειάζονται πολύ λιγότερο χρόνο. Αυτή τη συζήτηση είχα με έναν φίλο στη Καβάλα το καλοκαίρι και παρόλα αυτά έλεγε ότι θα χρησιμοποιούσε το ΚΤΕΛ, γιατί δεν θέλει να δώσει τόσα λεφτά στο αεροπλάνο.
Και για να μην είμαι τελείως ΟΤ. Ακριβώς αυτό είναι το σημείο που μια εταιρεία χαμηλού κόστους μπορεί να χτυπήσει και να κερδίσει. Αν δηλ. μειώσει τα εισιτήρια τόσο, ώστε η επιλογή να μην εξαρτάτε μόνο από το κόστος του εισιτηρίου. Γιατί και 15-20 EUR πιο ακριβό να είναι το αεροπλάνο θα το προτιμήσουν ακόμη και αυτοί που δεν θα πήγαιναν με τα 160 EUR που θέλουν ΟΑ και Α3. Αλλά πρέπει να δούμε κατά πόσο είναι τέτοιες τιμές εφικτές.