Sharjah Airport (SHJ).

  • Thread starter Thread starter derion
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Οι εντυπώσεις από το ταξίδι ήταν θετικές.
Η μετάβαση από το αεροδρόμιο της Sharjah στο σταθμό λεωφορείων έγινε με ταξί λόγω της πρωινής ώρας άφιξης. Από το σταθμό των λεωφορείων βρήκα αμέσως το λεωφορείο που πήγαινε Abu Dhabi.
Είναι απόσταση 170 περίπου χιλιομέτρων και περίπου 2 ωρών.
Το Abu Dhabi είναι μοντέρνα πόλη, όπου έμεινα 2 μέρες και περισσότερο αξίζει το Grand Mosque.
Όμως το Dubai είναι ένα θαύμα. Στο Dubai έμεινα 3 μέρες.
Είναι μία πόλη έκπληξη. Όλοι μιλούν για τα πολυκαταστήματα, για τα μοντέρνα κτήρια, τους ουρανoξύστες, το Business Bay κτλ και έχουν δίκιο..
Όμως, αυτό που με μάγεψε ήταν ο συνδυασμός των μοντέρνων κτηρίων με τα αραβικά στοιχεία.
Ένα από τα καλύτερα σημεία του ταξιδιού ήταν η κρουαζέρια στον κόλπο του Dubai, στη διάρκεια της οποίας βγήκαν οι καλύτερες φωτογραφίες του ταξιδιού.
Επίσης, προτείνω περπάτημα στην παλιά πολή (Bastakyia). Η επίσκεψη στο μουσείο του Dubai επιβάλλεται, καθώς το μουσείο - χωρίς να είναι κάτι ιδιαίτερο - έχει αρκετές πληροφορίες για τη ζωή πριν την ανακάλυψη του πετρελαίου.
Επίσης, έκανα ημερήσια εκδρομή στο Al Ain (πόλη στο εμιράτο του Abu Dhabi στα σύνορα με το Ομάν) και την κλασσική απογευματινή εκδρομή με τζιπ στην έρημο κοντά στο Dubai.
Γενικά, πέρασα 5 πολύ γεμάτες μέρες.. μακάρι να είχα και άλλες μέρες...
Προτείνω τα Εμιράτα ανεπιφύλακτα όχι μόνο για ψώνια (που μου ήταν αδιάφορα) αλλά και ως παραδοσιακό αραβικό προορισμό.
Το ταξίδι μου κόστισε συνολικά 850 ευρώ όλα συνολικά, που το θεωρώ πολύ καλή τιμή.
Τα ξε νοδοχεία ήταν σούπερ.
Όσον αφορά στις θερμοκρασίες, πράγματι ήταν πολύ ζεστά. Στην Ελλάδα δεν έχουμε τέτοιες θερμοκρασίες. Κατά μέσο όρο το μεσημέρι είχε 48 βαθμούς. Όμως, δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα. Αν κάποιος έχει άδεια το καλοκαίρι, θα του έλεγα να μην σκεφτεί τη ζέστη. Ασφαλώς, εννοείτια ότι ο χειμώνας είναι η ιδανική περίοδος, αλλά και το καλοκαίρι δεν είναι απαγορευτική περίοδος, όπως είχα φοβηθεί. Την τελευταία μέρα περπάτησα 4 ώρες στην παλιά πόλη του Dubai και στα Souq. Ναι κουράστηκα και ίδρωσα, αλλά όχι δεν έπαθα απολύτως τίποτε.
Επίσης, το Ραμαζάνι δεν υπήρξε πρόβλημα. Μέτρον άριστον. Αν δεν είσαι προκλητικός, κανείς δεν σε πειράζει.. Επίσης, ένας λόγος για να επισκεφτεί κανείς αραβική χώρα στο Ραμαζάνι είναι το Iftar, ο υπέροχος μπουφές με τον οποίο οι πιστοί σπάνε τη νηστεία κάθε βράδυ, τον οποίο γεύτηκα σε ξενοδοχείο του Abu Dhabi.
Όσον αφορά στην Air Arabia: όλα καλά.
Η πτήση ath - shj είχε περίπου 100 επιβάτες, ενώ η πτήση της επιστροφής ήταν full 157 επιβάτες στην συντριπτική πλειονότητα Έλληνες (δυστυχώς σχεδόν όλοι για ψώνια και δεν φαίνονταν από τις κουβέντες τους να είχαν πάρει την παραμικρή ιδέα από τον παραδοσιακό αραβικό χαρακτήρα της χώρας).
Η εταιρία μία χαρά.
Στην επιστροφή ο πιλότος ήταν Έλληνας. Μας ανακοίνωσε επίσημα ότι είναι η τελευταία πτήση της G9 προς ΑΤΗ.
Λόγος: η χαμηλή πληρότητα στις προηγούμενες πτήσεις.
Μπορεί να φταίει το μαρκετινγκ (η Air Arabia δεν διαφήμισε όσο έπρεπε και όπως έπρεπε την πτήση).
Πιστεύω, όμως, ότι έχει να κάνει και με τη νοοτροπία των Ελλήνων ως νεόκοπων ταξιδευτών. Εντυπωσιαζόμαστε από τα διαμάντια της Emirates και δεν υπολογίζουμε τα 500 ευρώ?? Δεν έχω ταξιδέψει με άλλη εταιρεία αραβικών συμφερόντων. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι παραπάνω προσφέρει η Gulf Air, ή η Qatar ή η Emirates και τιμολογούν την πτήση τους με 500 ευρώ τη στιγμή που η Low cost Air Arabia την τιμολογεί με τη μισή τιμή??? Μάλλον είμαστε πλούσιος λαός και προτιμούμε να πληρώσουμε τη διπλάσια τιμή για ένα πλούσιο γεύμα.
Anyway...
ΟΙ εντυπώσεις μου είναι πολύ θετικές και θα προσπαθήσω να επισκεφθώ ξανά αραβική χώρα σύντομα.
 
derion":2vjri15a said:
Μας ανακοίνωσε επίσημα ότι είναι η τελευταία πτήση της G9 προς ΑΤΗ.
Λόγος: η χαμηλή πληρότητα στις προηγούμενες πτήσεις.

Αυτό επιτρέψτε μου να το αμφισβητήσω. Έχω πετάξει 6 φορές το δρομολόγιο, και το αεροσκάφος ήταν πάντα πήχτρα, μόνο μία φορά κατάφερα να έχω τις δίπλα θέσεις άδειες για να μπορέσω να ξαπλώσω.

Μου έχει μείνει δε χαρακτηριστικά η εικόνα των δύο gates στο Ελ. Βενιζέλος, το ένα της Airarabia ασφυκτικά γεμάτο, και το ακριβώς δίπλα της (βραδυνής) Emirates με 30 το πολύ άτομα (σε Α330, έτσι;).

Η δικαιολογία που άκουσα από την ΥΠΑ είναι η διαθεσιμότητα των αεροσκαφών. Η αλήθεια είναι ότι η Airarabia έχει κάνει πολλά ανοίγματα σε νέους προορισμούς, χωρίς όμως να έχει παραλάβει περισσότερα αεροσκάφη.

Ελπίζω στο άμεσο μέλλον να το ξανασκεφτούν. Άλλο να πετάς με €200, κι άλλο με €500 RTN. Εντάξει, πολύ καλή η ΕΚ αλλά στην τελική αυτό που θέλω είναι να μεταφέρω το κουφάρι μου... Κρίμα!
 
Μα αν είναι 'οπως τα λες,γιατί να διακόψουν το συγκεκριμενο δρομολόγιο με υψηλη πληρότητα και yields και να μην σταματήσουν κάποιο άλλο που δεν πάει τόσο καλά μεχρι να ρυθμιστεί το θέμα διαθεσιμότητας αεροσκαφών;..
Πάντως θα μπορούσαν ελέω απόσυρσης της νΟΑ να ξεκινήσουν το Αθήνα-Αλεξάνδρεια και επίσης να σκεφτούν τη δυνατότητα σύνδεσης της Αθήνας με το Μαρόκο..
 
Δεν τα λέω εγώ, παραθέτω την προσωπική μου εμπειρία όσον αφορά την πληρότητα και μεταφέρω με πάσα επιφύλαξη ότι ειπώθηκε στην ελληνική ΥΠΑ.

Από εκεί και πέρα, βλέπω ότι πλέον διέξοδος στην Ευρώπη για την εταιρία είναι το νέο της hub στην Casablanca και όχι η Αθήνα η οποία αν δεν κάνω ήταν και ο πρώτος της Ευρωπαϊκός προορισμός.

Αλήθεια, το δρομολόγιο Sharjah - Shiraz έχει μεγαλύτερη πληρότητα από το Sharjah - Αθήνα; Δε νομίζω...

Εν πάσει περιπτώσει, ελπίζω να αλλάξει κάτι σύντομα...
 
Top