OA701
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/04/2009
- Μηνύματα
- 4.079
- Likes
- 104
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ---
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- KTTS
Καιρό τώρα μαζεύω άρθρα και μιάς και το ανέφερε συμφορουμίτης είπα να το ανοίξω το θεματάκι... Φυσικά, εμάς στην Ελλάδα δεν μας πολυαφορά, ωστόσο πολλοί ταξιδεύουν ή ζούν έξω και τους αφορά άμεσα...
Τα τρένα υψηλών ταχυτήτων είναι ήδη εδώ και σιγά σιγά εξαφανίζουν τις μικρής διάρκειας πτήσεις. Στην Γαλλία, πρωτοπόρο της ΕΕ στα τρένα-"σίφουνες" αν δεν κάνω λάθος, η AF ήδη ένοιωσε τις συνέπειες ενώ αυτή τη στιγμή τις βιώνει η Ισπανική εσωτερική αεροπορική αγορά... Ακολουθούν Ιταλία και Μεγ. Βρετανία ενώ και στην Κίνα θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές...
Στην Ισπανία λοιπόν, το AVE διέλυσε την Iberia στους πιό δυνατούς ηπειρωτικούς προορισμούς της, ήτοι Βαρκελώνη και Μάλαγα ενώ βάσει στατιστικών μπορούμε να δούμε και την δυναμική των loco σε ορισμένες γραμμές...
http://www.anna.aero/2010/02/09/mad...ted-by-expanding-ave-high-speed-rail-network/
Στο μεγαλύτερο νησί της ΕΕ, ετοιμάζονται σιγά σιγά για ανάλογη γραμμή, η οποία θα συνδέει Νότο με Βορά... Αφού θα περνάει απ' τα μεγάλα αστικά (Birmingham. Manchester, Liverpool) θα καταλήγει Σκωτία... Η μόνη αντιπαράθεση αυτή τη στιγμή είναι αν θα συνδεθεί η γραμμή με το Heathrow ή όχι...
http://business.timesonline.co.uk/tol/business/industry_sectors/transport/article6898699.ece
http://business.timesonline.co.uk/tol/business/industry_sectors/transport/article6810490.ece
http://business.timesonline.co.uk/tol/business/industry_sectors/transport/article7026997.ece
Στην Ιταλία πάλι, η NTV ετοιμάζει γραμμή Βορρά-Νότου που στην τελική της μορφή θα ξεκινάει απο το Τορίνο και θα καταλήγει στην Νάπολη...
http://business.timesonline.co.uk/tol/business/industry_sectors/transport/article6898718.ece
Τέλος, στην Κίνα, η μεγαλύτερη domestic carrier China Southern, ετοιμάζει σιγά σιγά τα πλάνα της αφού μέχρι το 2020 το νέο σιδηροδρομικό δίκτυο θα καλύπτει περίπου το 80% της σημερινής domestic αεροπορικής αγοράς...
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601080&sid=a3GHSPLBfBOM
Αν και νωρίς για συμπεράσματα μεγάλης κλίμακας, είναι ορατός ο κίνδυνος οι short haul πτήσεις να μειωθούν ή και να εξαφανιστούν σε 10-15 χρόνια... Θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η αντίδραση τόσο των αεροπορικών όσο και των αεροδρομίων ενώ μπορεί και να μην είναι απίθανη η σύγκλιση των 2 μέσων, με τις αεροπορικές να επενδύουν τελικώς στους σιδηρόδρομους δημιουργώντας συνέργειες...
Τα τρένα υψηλών ταχυτήτων είναι ήδη εδώ και σιγά σιγά εξαφανίζουν τις μικρής διάρκειας πτήσεις. Στην Γαλλία, πρωτοπόρο της ΕΕ στα τρένα-"σίφουνες" αν δεν κάνω λάθος, η AF ήδη ένοιωσε τις συνέπειες ενώ αυτή τη στιγμή τις βιώνει η Ισπανική εσωτερική αεροπορική αγορά... Ακολουθούν Ιταλία και Μεγ. Βρετανία ενώ και στην Κίνα θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές...
Στην Ισπανία λοιπόν, το AVE διέλυσε την Iberia στους πιό δυνατούς ηπειρωτικούς προορισμούς της, ήτοι Βαρκελώνη και Μάλαγα ενώ βάσει στατιστικών μπορούμε να δούμε και την δυναμική των loco σε ορισμένες γραμμές...

Στο μεγαλύτερο νησί της ΕΕ, ετοιμάζονται σιγά σιγά για ανάλογη γραμμή, η οποία θα συνδέει Νότο με Βορά... Αφού θα περνάει απ' τα μεγάλα αστικά (Birmingham. Manchester, Liverpool) θα καταλήγει Σκωτία... Η μόνη αντιπαράθεση αυτή τη στιγμή είναι αν θα συνδεθεί η γραμμή με το Heathrow ή όχι...



Στην Ιταλία πάλι, η NTV ετοιμάζει γραμμή Βορρά-Νότου που στην τελική της μορφή θα ξεκινάει απο το Τορίνο και θα καταλήγει στην Νάπολη...

Τέλος, στην Κίνα, η μεγαλύτερη domestic carrier China Southern, ετοιμάζει σιγά σιγά τα πλάνα της αφού μέχρι το 2020 το νέο σιδηροδρομικό δίκτυο θα καλύπτει περίπου το 80% της σημερινής domestic αεροπορικής αγοράς...

Αν και νωρίς για συμπεράσματα μεγάλης κλίμακας, είναι ορατός ο κίνδυνος οι short haul πτήσεις να μειωθούν ή και να εξαφανιστούν σε 10-15 χρόνια... Θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η αντίδραση τόσο των αεροπορικών όσο και των αεροδρομίων ενώ μπορεί και να μην είναι απίθανη η σύγκλιση των 2 μέσων, με τις αεροπορικές να επενδύουν τελικώς στους σιδηρόδρομους δημιουργώντας συνέργειες...