Συμβάν AS332 στη Γερμανία με επιβάτη τη Μέρκελ!

  • Thread starter Thread starter VanGas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το Πούμα δεν έχει επιλογή για καύσιμα off. Μπορείς να σβήσεις τις booster pumps, αλλά από αυτό στα 5500' δεν σβήνουν οι Κ/Τ. FADEC από την άλλη πλευρά -με την ευρεία έννοια του όρου- έχει το ελικόπτερο 2 ανεξάρτητα συστήματα. Ένα σε κάθε κινητήρα. Ταυτόχρονη αστοχία φαντάζει απίθανη. Και μετά επανεκκίνηση...

Υπάρχουν λόγοι για 2πλή κράτηση, αλλά σε όλους αυτούς τους λόγους, η επανεκκίνηση απαγορεύεται. Γιαυτό ψάχνομαι. Συν το γεγονός ότι με ανησυχεί ιδιαίτερα να σβήσαν κινητήρες σαν αυτούς που φοράει κ το δικό μας ελικόπτερο....
 
Βασίλη, κάτι κυκλοφόρησε σε μπλογκς για χιονόπτωση (αλλά και ότι το συμβάν έγινε σε νυχτερινή πτήση).
Δε βάζω λινκ γιατί κρατάω μικρό καλάθι μέχρι να διασταυρωθούν οι πληροφορίες.
Θα επανέρθω...
 
vassdel":dz5ffcvp said:
Υπάρχουν λόγοι για 2πλή κράτηση, αλλά σε όλους αυτούς τους λόγους, η επανεκκίνηση απαγορεύεται. Γιαυτό ψάχνομαι. Συν το γεγονός ότι με ανησυχεί ιδιαίτερα να σβήσαν κινητήρες σαν αυτούς που φοράει κ το δικό μας ελικόπτερο....
Αν απαγορεύεται η επανεκκίνηση,με ποιό τρόπο θα σώσης το ελικόπτερο σε τέτοια περίπτωση;
Επίσης,άν απαγορεύεται η επανεκκίνηση σε double engine failure,πώς και την επιχείρησε το πλήρωμα τού συγκεκριμένου ε/π;Και μάλιστα πλήρωμα αποτελούμενο από Γερμανούς,που είναι γνωστοί γιά την by the book εκτέλεση τών διαδικασιών σε οποιαδήποτε δραστηριότητα....

VanGas":dz5ffcvp said:
Βασίλη, κάτι κυκλοφόρησε σε μπλογκς για χιονόπτωση (αλλά και ότι το συμβάν έγινε σε νυχτερινή πτήση).
Δε βάζω λινκ γιατί κρατάω μικρό καλάθι μέχρι να διασταυρωθούν οι πληροφορίες.
Θα επανέρθω...
Και καλά,το να επηρέασε η χιονόπτωση το καταλαβαίνω,έχει "λογική" να το σκεφτή κάποιος (π.χ.να υποθέση ότι μπλόκαραν τα pitot tubes από τον πάγο και "μπέρδεψαν" τα airspeed indicators που με την σειρά τους "μπέρδεψαν" τα FADEC).Το ότι ήταν νυχτερινή η πτήση όμως;Δηλαδή νύσταξαν τα συστήματα τού ε/π και χασμουρήθηκαν;

Ελπίζω ότι θα μάθουμε σύντομα τί έφταιξε......
 
Κάποιες περισσότερες πληροφορίες με κάθε επιφύλαξη:

Το συμβάν κατα τα δεδομένα έως τώρα οφείλεται σε σβήσιμο των 2 κινητήρων μετά από κλείσιμο από τον πιλότο των έμπροσθεν εισαγωγών του air intake. Το συγκεκριμμένο Ε/Π φέρει Multi Purpose Air Intake (MPAI) στους κινητήρες και όταν η κύρια εισαγωγή φράζεται από τον πιλότο, τότε ο αέρας εισρέει από τους πλαϊνούς αεραγωγούς, όπου υπάρχουν και sound filters. Λόγω των φίλτρων που μαζεύουν νερό, απαγορεύεται η φραγή των κυρίων αεραγωγών κάτω από μια συγκεκριμμένη θερμοκρασία , αφού το νερό μετατρέπεται σε πάγο προκαλώντας πρόβλημα στον κινητήρα.

Τα Ελληνικά Super Puma (η ΠΑ θα υποδεχτεί σύντομα 2 νέα) δεν φέρουν MPAI.

Στα συνημμένα τα απλά intake των Ελληνικών Ε/Π ΠΑ και ΠΥ και το MPAI της Μαροκινής gendarmerie
 

Attachments

  • spgr.JPG
    spgr.JPG
    59,6 KB · Προβολές: 1.521
  • spgr2.JPG
    spgr2.JPG
    11,3 KB · Προβολές: 1.477
  • spgm1.JPG
    spgm1.JPG
    25,4 KB · Προβολές: 1.536
Ενδιαφέρουσα πληροφορία, αλλά:
Tην φωτό του 2780 πού την βρήκες βρε αθεόφοβε;;;
Το περιμένουμε στα μέσα Ιουνίου το συγκεκριμένο... δώσε link pls
 
Έχουμε τις πηγές 8) ΠΜ
 
flesland":5hhorjty said:
Κάποιες περισσότερες πληροφορίες με κάθε επιφύλαξη:

Το συμβάν κατα τα δεδομένα έως τώρα οφείλεται σε σβήσιμο των 2 κινητήρων μετά από κλείσιμο από τον πιλότο των έμπροσθεν εισαγωγών του air intake. Το συγκεκριμμένο Ε/Π φέρει Multi Purpose Air Intake (MPAI) στους κινητήρες και όταν η κύρια εισαγωγή φράζεται από τον πιλότο, τότε ο αέρας εισρέει από τους πλαϊνούς αεραγωγούς, όπου υπάρχουν και sound filters. Λόγω των φίλτρων που μαζεύουν νερό, απαγορεύεται η φραγή των κυρίων αεραγωγών κάτω από μια συγκεκριμμένη θερμοκρασία , αφού το νερό μετατρέπεται σε πάγο προκαλώντας πρόβλημα στον κινητήρα.

Τα Ελληνικά Super Puma (η ΠΑ θα υποδεχτεί σύντομα 2 νέα) δεν φέρουν MPAI.


...σωστός (εν μέρει) ο φίλος flesland, αυτό εννοούσα κι εγώ όταν προανέφερα για χιονόπτωση, απλά δεν το έχω διασταυρώσει ακόμη (για φράξιμο από πάγο των MPAI δλδ).
Ωστόσο τα MPAIs σε συνθήκες παγοποίησης, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, πρέπει να μένουν κλειστά και, για λόγους ασφαλείας, όταν εξέλθει το Ε/Π από τις παραμέτρους παγοποίησης να ανοίγονται ένα-ένα με καθυστέρηση 5 λεπτών. Αυτό προλαμβάνει την ακούσια κράτηση και των δύο κινητήρων λόγω συγκέντρωσης πάγου .

flesland":5hhorjty said:

...μάλλον εννοείς sand filters... :wink:

υ.γ. Ωραία η φωτό του 2780.
 
Είχαμε και εμείς έναν γκαντέμη, ζήλεψε όμως η Άγκελα την φήμη του ..... και άρχισε και αυτή να γίνεται γκαντέμα και να μην την θέλουν ούτε τα αεροπλάνα. :D
Και άλλο επεισόδιο με το πρωθυπουργικό αεροσκάφος της Γερμανίας στο Ιράν προς τον πηγαιμό προς την Ινδία…….

http://news.in.gr/world/article/?aid=1231111130
 
Το συγκεκριμένο "περιστατικό" βέβαια, ήταν διπλωματικό καψόνι των Ιρανών προς την αφεντικίνα μας (ουπς, μου ξέφυγε αυτό), προς την Γερμανίδα Καγκελάριο και όχι κάποιο συμβάν εξαιτίας της γκαντεμιάς της. Ας της πει κάποιος πως το Ιράν δεν ανήκει στην Ευρωπαϊκή Ένωση, οπότε μαγκιές του τύπου Μνημόνιο 356 και τα συναφή δεν περνάνε σε αυτούς. Θα της απαντήσουν: Δε.Νομίζω.Τάκη.
 
Top