- Εγγραφή
- 04/05/2004
- Μηνύματα
- 6.940
- Likes
- 3.706
- Περιοχή
- LGAT, East Terminal
- Website
- www.flickr.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AOA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAT
Όχι, κάνει έλεγχο πριν από κάθε σκέλος!
Κάπως έτσι συγκεχυμένα τα είχα και εγώ στο μυαλό μου, γιαυτό και έθεσα το ερώτημα. Είναι παράλογο να ζητάνε - σε περίπτωση κάποιου ατυχήματος/συμβάντος - ευθύνες από τον Κ1, όταν μετά το πέρας της δικής του εργασίας, έρχονται πλείστοι άλλοι να "βάλουν χέρι" στο άφος.Nontas":26iqg5pj said:Είναι πρακτικά αδύνατον να κάτσει και να ελέγχει το αεροπλάνο μέχρι να εκκινήσει τους κινητήρες και να τροχοδρομήσει.
βλέπουμε ότι πάλι ο Κ1 φαίνεται να την πληρώνει....Nontas":26iqg5pj said:Το προσωπικό αυτό δεν είναι όμως επαρκώς εκπαιδευμένο, δεν έχει την εμπειρία και -το κυριότερο- κατα νόμο καμία αρμοδιότητα και ευθύνη να εντοπίσει και να εκτιμήσει οποιοδήποτε πρόβλημα. Ολα επαφίενται στην ευσυνειδησία και την παρατηρητικότητα τους... Αν γίνει ατύχημα υπόδικος θα είναι ή ο χειριστής του αεροσκάφους που έκανε την εξωτερική επιθεώρηση ή η αεροπορική εταιρεία γενικώς.
Nontas":26iqg5pj said:Αναμφίβολα υπάρχει κενό στη νομοθεσία και τις διαδικασίες και όλοι κάνουν το κορόιδο διεθνώς για λόγους οικονομίας