Συμβάν Sky Express στο LGRP

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εδώ μερικές ακόμα φωτογραφίες...

https://www.facebook.com/spourgitas/med ... 425&type=1

Δεν ξέρω αν άκουσα καλά στην συνομιλία της αερολιμενάρχη με τον Παλμό αλλα στο 02:57 της ηχογράφησης είπε οτι δεν έγινε κάτι και οτι απλα τα λεωφορεια παρελαβαν τους επιβάτες απο τον διάδρομο και όχι απο την συνηθισμένη θέση στάθμευσης του αεροσκάφους??? :wall: :wall:
 
Σε κάθε περίπτωση ανέμου, η προσγείωση είναι στην διακριτική ευχαίρεια του κυβερνήτη. Αυτός γνωρίζει όλους τους σχετικούς περιορισμούς ( όρια αεροσκάφους, εταιρικά ελάχιστα, ιδιαιτερότητες αεροδρομίου κ.λ.π.). Ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας δίνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία ανέμου, τις ουσιώδεις μεταβολές του στις διάφορες φάσεις της προσέγγισης, τυχόν αναφορές από άλλα αεροσκάφη που έχουν προσγειωθεί νωρίτερα και ο κυβερνήτης αποφασίζει αν θα επιχειρήσει προσγείωση ή οχι...
 
OA701":1kdxrghf said:
Θέλω να σταθώ και σε μια αποστροφή έταιρου ρεπορτάζ
...Σύμφωνα με τους πάγιους κανονισμούς, ο Πύργος Ελέγχου είχε ενημερώσει ότι δεν συνίσταται διαδικασία προσγείωσης με αυτά τα καιρικά δεδομένα, αλλά ο κυβερνήτης του αεροσκάφους το προσγείωσε με δική του ευθύνη...
Spiiiiiinal, ρίξε φώς στα διαδικαστικά :hello?:

Ο ΕΕΚ απλώς υπενθύμισαν κάτι που αναφέρεται στο AIP... Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις, δες το προηγούμενο ποστ 8)
 
Με κάλυψε ο προγράψας george150.
Εγώ απλως να παραθέσω τα γραφόμενα στο ΑΙΡ
AIP LGRP AD 2.22 FLIGHT PROCEDURES
landing or taking off at RODOS/ DIAGORAS Airport should exercise extreme caution when South or South-East (S-SE) winds of more than 15 Kts prevail, as moderate or severe turbulence and wind shear may be encountered on the final approach and/or initial climb out areas (mainly of RWY 07)
Και επίσης το κοντινότερο metar στην ωρα του συμβάντος...
METAR LGRP 020520Z 12016G34KT 060V180 9999 FEW010 SCT018 17/13 Q1007 WS R07 WS R25 NOSIG=

Βέβαια δεν υπάρχει περιπτωση να μην τα γνωρίζουν οι κυβερνήτες όλα τα παραπανω. Εδω οι τσαρτεραδες του καλοκαιριού είναι όλοι γνώστες της συγκεκριμένης ιδιαιτερότητας της Ρόδου ποσο μάλλον οι πολύ έμπειροι και συχνοί χρήστες της Sky.

Οσον αφορα τις νέες αποκλειστικές φωτογραφιες της Ροδιακής γελανε και τα τσιμεντα του Διαγόρα!!
FOUTSOS PARASKEVAS":25n4jsj6 said:
Στην Ροδιακή δημοσιεύονται νέες φωτογραφίες από το ατύχημα..
http://www.rodiaki.gr/article/302265/ry ... ky-express
Πως γίνεται στο σημερινο συμβάν να υποχώρησε το αριστερό σκέλος και στις φωτογραφιες να δείχνει στρεβλωμενα blades του δεξιου έλικα!!
Χωρια του τύπου που αναφέρει ο SkyHawk παραπανω.
Προφανώς οι "αποκλειστικες" φωτογραφιες προερχονται πιθανότατα απο το παρόμοιο συμβάν του 2009 με το JS31 στο Ηράκλειο. Ιδού για να φρεσκαρετε http://www.aaiasb.gr/imagies/stories/documents/08_2010_report_GR.pdf
 
Φωτογραφίες από την επιχείρηση ανάσυρσης του SX-DIA

http://s1177.photobucket.com/user/rhode ... sort=3&o=2

http://s1177.photobucket.com/user/rhode ... sort=3&o=1

http://s1177.photobucket.com/user/rhode ... sort=3&o=0

Αξιοσημείωτη είναι η "επιστράτευση" του φορτωτή κιβωτίων-παλετών για να καθίσει πάνω του η "ταλαιπωρημένη" αριστερή μηχανή.
Προφανώς καταλαβαίνω ότι σχετικά λεία επιφάνεια αρκετά μεγάλη για να χωρέσει μέρος του φτερού η οποία είναι και γεμάτη rollers που διευκολύνουν την "φόρτωση του φτερου δεν υπάρχει σε άλλο μηχάνημα αλλά η χρήση αυτού του μηχανήματος σε αυτή την περίπτωση είναι μέρος πιστοποιημένης διαδικασίας ή πατέντα της στιγμής;;;
 
Re: sky express ... the airline of Crete

Κύριοι της SKY EXPRESS

επιτρέψτε μου ένα σχόλιο για τον "χειρισμό της κρίσης" σχετικά με το ατύχημα της Ρόδου.
Πρώτα απ' όλα με το να "κατεβάζεις" τα δημοσιεύματα από όλα τα ηλεκτρονικά μέσα μάλλον κακό κάνεις παρά καλό γιατί δείχνει άλλα πράγματα. Δείχνει χειραγώγηση των μέσων ενημέρωσης αλλά έτσι δεν λύνεται το πρόβλημα.
Δεύτερον δεν υπήρξε ΚΑΜΙΑ ανακοίνωση στο κατά τα άλλα λαλίστατο facebook για την ενημέρωση των "φίλων" της εταιρίας έστω και με τη μορφή δελτίου τύπου, ιδιαίτερα με δεδομένο ότι δεν υπήρχε τραυματισμός. Ανακοίνωση δεν υπήρξε επίσης ούτε στην ιστοσελίδα της εταιρίας με σκοπό την ενημέρωση των επιβατών.

Θα ήθελα λοιπόν να σας θυμίσω ότι "ο καλός ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται" αλλά με αυτά που βλέπω να γίνονται μάλλον ο καπετάνιος εγκατέλειψε το πλοίο. Φυσικά η επιτροπή διερεύνησης θα αναλύσει όλα όσα έγιναν και θα βγάλει το πόρισμα αλλά με όλο το παρασκήνιο η εντύπωση που "πλανάται" από τον μέχρι τώρα χειρισμό είναι ότι ακόμα και την επιτροπή διερεύνησης θα προσπαθήσουν να χειραγωγήσουν.
Είδωμεν.....
 
Η σημερινή κατάσταση του SX-DIA χωρίς νηολόγιο, τίτλους και logo, πάνω σε λάστιχα για να ισορροπεί. Τελικά βγήκε ασύμφορο επισκευής και θα αντικατασταθεί από το νέο ATR-42 της εταιρίας.
 
Ήταν γνωστό εδώ και καιρό ότι προορίζεται για κανιβαλισμό και έπειτα για κατσαρολικά, για να το αναφέρει ο GP υποθέτω πλέον ότι είναι επίσημο. Εύχομαι να γίνει σύντομα αυτό γιατί πιάνει χώρο. Παρεπιπτόντως, σήμερα παρατήρησα ότι το μετακίνησαν καθώς το κόλλησαν με την ουρά στην περίφραξη. Δυστυχώς δεν είχα μηχανή μαζί μου, next time...
 
Top