Λοιπόν,imaginas...ή κινητό θα ήταν ή κινητήρας.Τι μού θύμισες όμως!Έλεγα να μη το αναφέρω γιατί έχω γίνει κουραστικός αλλά μιά και δεν πετάει τίποτα στο φόρουμ....
Ήταν καλοκαίρι τού 2002 και ήταν η τελευταία χρονιά πού ήμουν στο station control.Τη χρονιά εκείνη με έβαλαν να κάνω Ξένες Εταιρείες (ΞΑΕ) πού ήταν τελείως διαφορετική δουλειά από τη δουλειά τού Δυτικού. Ήταν "ενημέρωση Ανατολικού".Είχε σχέση με τούς πελάτες τού Handling τής Ολυμπιακής,χρέωση,αποστολή σημάτων,κλπ.Κάποτε νόμιζα ότι οι δύο αεροσταθμοί έκαναν τήν ίδια δουλειά.Η μεγάλη διαφορά ήταν ότι το Δυτικό ήταν η επιχειρησιακή βάση τής εταιρείας.Το Ανατολικό ήταν ένας σταθμός σα τήν Αλεξανδρούπολη, ας πούμε,όπου το αεροπλάνο ερχόταν πακέτο μαζί με το πλήρωμα,ούτε αλλαγή αεροσκάφους μπορούσε να γίνει, ούτε αναμονή πληρωμάτων/επιβατών από άλλη πτήση κ.ο.κ. Τήν επίβλεψη τήν είχε ο αντιπρόσωπος τής κάθε αεροπορικής εταιρείας. Σε μία εκπαίδευση το 1998 ένοιωσα ότι είχα επισκεφθεί...τη Σελήνη! Κλείνει η παρένθεση.
Ένα πρωί λοιπόν απογειώθηκε μία Transjet (MD-80) με registration SE-RBT. Θύμιζε τη λέξη rebate(έκπτωση). Λίγο μετά τήν απογείωση μάθαμε ότι επέστρεφε από τεχνικά.Προσγειώθηκε,πάρκαρε...Τί είχε συμβεί; Όπως μάθαμε από συναδέλφους,από το αεροπλάνο έπεφταν ρούχα και βαλίτσες στόν διάδρομο.Κατά τήν απογείωση άνοιξε η πίσω μπαγκαζιέρα,πού δεν τήν είχαν ασφαλίσει.Δύο προϊστάμενοι τής πίστας δικοί μας,πήγαν στο αεροπλάνο φοβούμενοι σκηνή εκ μέρους τού κυβερνήτη.Όμως εκείνος,περιέργως,ήταν αμήχανος.Ναι μέν οι εργάτες δεν είχαν κλείσει καλά,ναι μεν ο μηχανικός δεν το πρόσεξε (η KLM είχε τήν τεχνική υποστήριξη) αλλά ο πιλότος έπρεπε να είχε προσέξει ότι κάποιο φωτάκι άναβε στο πιλοτήριο.Το θέμα έληξε ήρεμα.Σημείωση: ο μηχανικός δεν εμφανίστηκε ποτέ....Σάς έπεσε τίποτα;