Συμβάν στο JMK?

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μέ λίγα λόγια,οι διαγραμμίσεις βλάπτουν τον τουρισμό γιατί μειώνουν τίς διαθέσιμες θέσεις τών αεροπλάνων,σωστά;

Κατά την άποψή μου δέν νοείται αεροδρόμιο που εξυπηρετεί μεγάλα επιβατικά αεροπλάνα (και το ATR72 μεγάλο είναι,σε σχέση μ'ένα π.χ.Cessna 172) να μήν έχη διαγραμμίσεις ακόμη και στην πίστα.Τα αεροπλάνα αυτά δέν είναι...πούλμαν,να κολλάει το ένα δίπλα στο άλλο και η διαγράμμιση εξυπηρετεί τον σκοπό να μήν χρειάζεται ο πιλότος να κοιτάζη δεξιά κι'αριστερά όλη την ώρα μήπως κουτουλήση το wingtip του σε άλλο αεροπλάνο ή σε στύλο φωτιστικού (είχα διαβάσει πόρισμα τής ΕΔΑΑΠ που αφορούσε συμβάν με ATR72 στο Καστελλόριζο που "ξύρισε" με το ακροπτερύγιό του την κολώνα τού φωτιστικού).Προφανώς κάτι τέτοιο συνέβη και στην Μύκονο-και δέν έχει να κάνη με το άν το νησί είναι πλούσιο ή όχι.Επίσης προφανώς,όπως λέει κι'ο alex96,είτε με διαγράμμιση είτε χωρίς,η χωρητικότητα σε μιά πίστα είναι συγκεκριμένη,γιατί τα αεροπλάνα πρέπει να'χουν μιά καθωρισμένη απόσταση ασφαλείας μεταξύ τους-εκτός κι'άν αποφασίσουμε να χώνουμε τα φτερά τών μικρότερων αεροπλάνων κάτω απ'αυτά τών μεγαλυτέρων και μετά να καθορίζουμε τίς αφιξοαναχωρήσεις αναλόγως τού ποιός είναι κάτω ή πάνω από ποιόν.
 
Ηasta, που να δεις C130 να κάνει σφήνα γιατί η διακομιδή έτυχε σε δύσκολη ώρα.

Αλεξ, αναλωνόμαστε σε πάμπλουτα, τόσο πλούσια κλπ ενώ το πρόβλημα ουσιαστικά δεν είναι η υπαρξη διαγραμμίσεων ή μη αλλά η μη υποστήριξη των α/δ απ' την ΥΠΑ και το κράτος οπότε θεωρώ αυτονόητο ότι κάθε μέρος έχει βρεί τους τρόπους του για να ανταπεξέλθει στην κίνησή του, κανείς δεν είναι χαζός να διώχνει χρήμα. Εύχομαι ωστόσο να υπάρχουν οι δικλείδες ασφαλείας που να επιτρέπουν τέτοιες κινήσεις κι όπου δεν υπάρχουν ας μεριμνήσει ο αρμόδιος φορέας που έτσι κι αλλιώς δεν κάνει τίποτα άλλο...
 
Πιστεύω ακράδαντα ότι συνδέονται τα θέματα μεταξύ τους και ότι η γραμμική σειρά πρόκλησης του συμβάντος είναι σαφής.Δεν είναι η γραφειοκρατία ή η κωλυσυεργία της ΥΠΑ η αιτία.Είναι το γεγονός ότι θέλουν να χωρούν όσα περισσότερα αφη μπορούν,είναι σε συνεννόηση για αυτό με τους τοπικούς φορείς και ξέρουν τι κάνουν.
Οι ευχές από μόνες τους δε κάνουν τίποτα και η ασφάλεια έχει κόστος.
 
Μπορεί οι Μυκονιάτες να θέλουν να κατεβάσουν και Α380 αλλά με συγχωρείς τα α/δ δεν υπάγονται κάπου; Επίσης, αυτό το κάπου, δεν είναι και υπεύθυνο; Θες να μου πείς ότι οι Μυκονιάτες/Ροδίτες κτλ κάνουν ότι γουστάρουν και η ΥΠΑ στην Αθήνα κάνει την πάπια ή δεν γνωρίζει; Μα πάλι η ΥΠΑ φταίει. Όσο για το κόστος, δεν λέω ότι θα έπρεπε ντε και καλά να φτιάξει δάπεδο για 20 α/φη αλλά λύσεις υπάρχουν, και για αυτές βέβαια πάλι υπεύθυνη είναι η ΥΠΑ κι όχι το εκάστοτε α/δ...
 
Να το διατυπώσω αλλιώς:Η ΥΠΑ και η τοπική παράγοντες είναι σε συνεννόηση.Το βελτίωσα τώρα;
 
Hastaroth1":1h3613sp said:
(είχα διαβάσει πόρισμα τής ΕΔΑΑΠ που αφορούσε συμβάν με ATR72 στο Καστελλόριζο που "ξύρισε" με το ακροπτερύγιό του την κολώνα τού φωτιστικού)
ATR72 και Kαστελόριζο δεν πάνε μαζί...
Μάλλον εννοείς Dash-8 στην Αστυπάλαια.
 
Πιο συγκεκριμένα,8-100.
 
Σωστά,αυτό είναι,απλώς την ώρα που έγραφα το post δέν είχα στο μυαλό μου τίς λεπτομέρειες,απλώς θυμόμουν το γενικό "σενάριο".

Το ηθικό δίδαγμα πάντως παραμένει:άν θές να'χης αεροδρόμιο που να εξυπηρετή επιβατικές πτήσεις,θα το φτιάξης σωστά,με τίς διαγραμμίσεις του και σύμφωνα με όλες τίς προδιαγραφές που απαιτεί η ασφαλής διακίνηση τών αεροπλάνων επί εδάφους τε και εντός αέρος.Τώρα,άν η ΥΠΑ τα'χη μπλέξει και νομίζη ότι τα αεροπλάνα είναι πούλμαν και μπορείς να τα παρκάρης κολλητά το ένα με το άλλο,μάλλον κάποιος πρέπει να τους μιλήση γιά το Rexona,που έλεγε και η γνωστή διαφήμιση.

Τελικώς το I-EEZH παραμένει εν Μυκόνω ή έφυγε κι'αυτό;
 
Είτε έχει είτε όχι διαγράμμιση σε ένα apron, αυτό έχει συγκεκριμένη χωρητικότητα που περιγράφεται στο notice of airport capacity (NAC για συντομία). Η απουσία διαγράμμισης δεν απαλλάσει το αεροδρόμιο από το να τηρεί το NAC, απλά κάνει πιο ευέλικτη ορισμένες φορές τη διαχείριση της πίστας σε σχέση με το πιο αεροπλάνο θα παρκάρει που. Αν υπάρχει διαγράμμιση, το μοτίβο είναι λίγο πολύ προκαθορισμένο και δεσμευτικό. Οι αποστάσεις ασφάλειας μπορούν να τηρούνται μια χαρά και χωρίς διαγράμμιση (το πως το έχει περιγράψει συμφορουμίτης ήδη).

Το θέμα είναι ότι πολλά από τα αεροδρόμιά μας είναι στο κόκκινο, αλλά τα λεφτά και τα συμφέροντα που παίζονται είναι τόσο μεγάλα που κάποιους δεν τους νοιάζει και προτιμάν το ρίσκο. Φυσικά τα μεγάλα κεφάλια όταν γίνει η στραβή νίπτουν τας χείρας τους και μένει στους υπαλλήλους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα. Δεν τα παρκάρεις τα αεροπλάνα; Είσαι κακός, τεμπέλης και βλάπτεις τον τουρισμό, το μοναδικό αιμοδότη της οικονομίας μας και μπλα μπλα μπλα και οι επαγγελματίες του τουρισμού αυτοκτονούν μαζικά εξαιτίας σου άχρηστε μπλα μπλα μπλα. Τα παρκάρεις και σου ξέφυγε το wingtip; Ας ακολουθούσες το NAC ως όφειλες, βγάλτα πέρα μόνος σου τώρα....
 
Μήπως εκτός από όλα αυτά που σωστά γράφτηκαν εδώ, υπάρχει και φακελάκι στο ποιός θα έλθει , το πότε, το πόσο θα μείνει, που θα παρκάρει και ιδιαίτερα στα ιδιωτικά από τις εκάστοτε αρχές?
 
Top