Σύντροφε γραμματέα,επειδή γενικώς δέν εμπιστεύομαι το in.gr σε τέτοια εξειδικευμένα θέματα (αλήθεια,αυτό το "οι αισθητήρες ταχύτητας Pitot, που δίνουν τις αερομετρικές πληροφορίες" ή το "ειδική εκπαίδευση ΙΑS" κλπ,δέν μοιάζουν λίγο κομπογιαννίτικα
,παίρνω ώς βάση τα αγγλικά (και γαλλικά) κείμενα από το site τού BEA,που τα λένε πιό σωστά.
Βάσει αυτών λοιπόν πράγματι φαίνεται η εταιρία να έχη πολύ σοβαρά προβλήματα στο θέμα τής εκπαίδευσης τών πιλότων της.Και απορώ γι'αυτό επειδή υποτίθεται ότι αφού υπάρχει ήδη γραμμένη στα manuals η διαδικασία γιά μή αξιόπιστες ενδείξεις IAS,οι πιλότοι πρέπει να την ξέρουν και να την εφαρμόζουν.
Επίσης και η όλη "οργάνωση εργασίας" φαίνεται ότι πάσχει-άν το αεροπλάνο βρισκόταν σε καταιγίδα,πώς δικαιολογείται ότι ο Κ1 είχε πάει να ξεκουραστή;Και πώς δικαιολογείται ότι χρειάστηκε τόση ώρα να τον ειδοποιήσουν να γυρίση στην θέση του;
Πώς δικαιολογείται επίσης να πάγωσαν τα pitot tubes αφού υπάρχει σύστημα θέρμανσής τους;Θεώρησαν οι πιλότοι πως δέν τους χρειαζόταν και το έκλεισαν;Απ'ό,τι ξέρω,σέ τέτοια ύψη δέν κλείνεις το pitot heat ακριβώς γιά να μήν παγώσουν οι αισθητήρες-είναι κάτι αυτονόητο που όποιος έχει έστω και απλές γνώσεις πάνω στά συστήματα τών αεροπλάνων το ξέρει,πόσο μάλλον οι πιλότοι....

Βάσει αυτών λοιπόν πράγματι φαίνεται η εταιρία να έχη πολύ σοβαρά προβλήματα στο θέμα τής εκπαίδευσης τών πιλότων της.Και απορώ γι'αυτό επειδή υποτίθεται ότι αφού υπάρχει ήδη γραμμένη στα manuals η διαδικασία γιά μή αξιόπιστες ενδείξεις IAS,οι πιλότοι πρέπει να την ξέρουν και να την εφαρμόζουν.
Επίσης και η όλη "οργάνωση εργασίας" φαίνεται ότι πάσχει-άν το αεροπλάνο βρισκόταν σε καταιγίδα,πώς δικαιολογείται ότι ο Κ1 είχε πάει να ξεκουραστή;Και πώς δικαιολογείται ότι χρειάστηκε τόση ώρα να τον ειδοποιήσουν να γυρίση στην θέση του;
Πώς δικαιολογείται επίσης να πάγωσαν τα pitot tubes αφού υπάρχει σύστημα θέρμανσής τους;Θεώρησαν οι πιλότοι πως δέν τους χρειαζόταν και το έκλεισαν;Απ'ό,τι ξέρω,σέ τέτοια ύψη δέν κλείνεις το pitot heat ακριβώς γιά να μήν παγώσουν οι αισθητήρες-είναι κάτι αυτονόητο που όποιος έχει έστω και απλές γνώσεις πάνω στά συστήματα τών αεροπλάνων το ξέρει,πόσο μάλλον οι πιλότοι....