Συντριβή αεροσκάφους Α330 της Air France AF447

  • Thread starter Thread starter flyer
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Αληθεύει, ότι το συγκεκριμένο Α330 είχε εμπλακεί σε σύγκρουση στο έδαφος με ζημιά στο φτερό του το 2006?
Μπορεί κάποιος να ψάξει και να το επιβεβαιώσει? Γιατί αν είναι έτσι, μπορούμε άνετα να κάνουμε συνειρμούς με την JAL 123 του '85, νομίζω...
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Αναφέρθηκε όντως οτι είχε εμπλακεί τό συγκεκριμένο αεροπλάνο σέ σύγκρουση στό έδαφος μέ A321 τής ίδιας εταιρείας,όμως λέει το σχετικό κείμενο οτι η ζημιά στο φτερό τού 330 θεωρήθηκε minor.

Δέν αποκλείεται βέβαια να μήν ήταν και τόσο minor (οπότε ενδεχομένως νά επηρέασε την εξέλιξη τού τωρινού συμβάντος,αλλά δέν αποκλείεται και να ήταν πράγματι minor,οπότε δέν αποτελεί στοιχείο γιά την έρευνα).

Συνειρμούς ενδεχομένως μπορούμε να κάνουμε,αλλά όχι και τόσο "άνετα".Μήν ξεχνάμε οτι στο 747 τής JAL η ζημιά όχι μόνο ήταν πιό σημαντική (είχε σπάσει το πίσω bulkhead από βαρειά προσγείωση) αλλά επισκευάστηκε επίσης "άτσαλα".Καί το αεροπλάνο πέταξε επί 7 χρόνια (σκεφτείτε πόσες πτήσεις δηλαδή...) μ'αυτό το "κουσούρι".Στό αεροπλάνο τής AF όμως,το χρονικό διάστημα ήταν λιγώτερο (μόλις 3 χρόνια),δέν υπάρχει καμμία ένδειξη (τουλάχιστον μέχρι τώρα) οτι η επισκευή τού φτερού έγινε "άτσαλα",άρα οι καταπονήσεις ήταν σαφώς λιγώτερες από τό γιαπωνέζικο 747.
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Aν και η διερεύνηση ατυχημάτων είναι κάτι που με ενδιαφέρει και σχεδόν πάντα γράφω την γνώμη μου πρίν το πόρισμα (και βέβαια και μετά), αυτό συνήθως γίνεται όταν υπάρχουν κάποια στοιχεία για να μπορέσει κανείς πάνω σε αυτά να κάνει brainstorming. Mιά φωτογραφία πχ ή ένα βίντεο. Κάτι.

Εδώ είμαστε στο σκοτάδι και πολύ φοβάμαι ότι α) δεν θα βρεθεί/ανασυρθεί ποτέ κάποιο σημαντικό στοιχείο από το αεροπλάνο β) το πόρισμα δεν θα έχει ακράδαντα στοιχεία στήριξης σε άιτια και θα τιτλοφορηθεί inconclusive.

Από τα όσα στοιχεία προβλήματος έστειλε το αεροπλάνο στην βάση του και είδαν το φώς της δημοσιότητας, τουλάχιστον τα μισά θα μπορούσαν να στάλθηκαν μετά την όποια "στραβή" και να είναι σε δεύτερη καί όχι πρώτη φάση. Εξηγούμαι και ΤΟΝΙΖΩ ότι παραδείγματα φέρνω και χωρίς να υποννοώ κάτι, απλά για να γίνει αντιληπτό αυτό που λέω:

Αν στο αεροπλάνο έγινε έκρηξη μικρής εώς μεσάιας ισχύος, στο ACARS δεν υπάρχει τυποποιημένο σήμα "ΕXPLOSION". Aν το κτύπησε μετεωρίτης (πχ λέμε), δεν υπάρχει σήμα "METEORITE". Αν πήρε φωτιά το κόκπιτ από την μπαταρία του λάπτοπ του κυβερνήτη, δεν υπάρχει σήμα "COCKPIT FIRE". Αν μπήκε σε καταιγίδα από το perfect storm και το αεροπλάνο έφερε δέκα τούμπες, δεν υπάρχει σήμα "THUNDERSTORM PENETRATION".

To σύστημα αυτό, έχει συγκεκριμένα σήματα για συγκεκριμένα συστήματα του αεροπλάνου που παρακολουθεί και καταγράφει την λειτουργία τους. Αυτά βλέπει.

Όταν λοιπόν στείλει σήμα ότι δύο οθόνες οργάνων είναι off, δεν πάει απαραίτητα να πεί ότι χαλάσανε. Όταν στέλνει σήμα ότι απενεργοποιήθηκε ο αυτόματος πιλότος, μπορεί να σημαίνει ότι α)χάλασε β)απενεργοποιήθηκε από χειριστή γ)εξωτερικός παράγοντας τον ανάγκασε να απενεργοποιηθεί δ) σταμάτησε η τροφοδοσία του από ρεύμα ή στοιχεία. Βρίσκεις έτσι άκρη? Δεν βγαίνουν ολοκληρωμένα πορίσματα έτσι.

Στο κάτω κάτω, γιατί όλα αυτά τα όργανα και οι υπολογιστές να επηρρεάστηκαν από αυτό το "κάτι", και να μήν επηρεάστηκε και το ίδιο το ACARS, που δεν είναι και το πλέον αξιόπιστο σύστημα επικοινωνίας. Στα σπάργανα είναι σε σχέση με τα υπόλοιπα συστήματα του αεροπλάνου.

Δύο τελευταίες επισημάνσεις.

Ακόμα και τα μεγαλύτερα και πλέον έγκυρα δίκτυα ενημέρωσης, δεν πρέπει να θεωρούνται πλήρως αξιόπιστα. Κάθε δύο μέρες αυτοδιαψέυδονται λόγω βιασύνης. Πρίν δύο μέρες μας έλεγαν για εξακριβωμένα συντρίμμια (μούφα), σήμερα μιλάνε ότι το αεροπλάνο πολέμαγε με τα στοιχεία της φύσης και τον εαυτό του
για 15 λεπτά....μέχρι να αποκαλύψουν κάτι άλλο.

Τέλος, μιλάμε για την Air France και όχι την Αιρ Ναμίμπια ή την Τουρκμενιστάν Αίργουέις. Σε επίπεδο πιλότων, συντήρησης, οργάνωσης κλπ. Προφανώς δεν είναι αλάθητοι (βλέπε Toronto), αλλά δεν θα τους βγάλουμε και για τα μπάζα. Το τεκμήριο αθωώτητός τους, όπως και να το κάνουμε, είναι λίγο πιό μεγάλο από τις περισσότερες εταιρείες που πετάνε.
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Τελευταία στοιχεία απο την επιτροπή διερεύνησης:

The following data have been approved for release by the French BEA.

-The route of the aircraft was crossing a tropical multicell
convective area at the time of the accident.
-Failure/ maintenance messages have been transmitted automatically
from the aircraft to the airline maintenance center.
-The above mentioned messages indicate that there was inconsistency
between the different measured airspeeds
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Καλημερα , απο χτες που διαβασα οτι τα συντριμια δεν ηταν του Α/Φ μου μπηκε στο μυαλο η ιδεα της αεροπειρατίας και η προσγειωση του καπου στην Αφρικη (οπως κανουν οι Σομαλοι με τα πλοια)με σκοπο τα λυτρα.ΚΑΙ ΟΧΙ δεν ειμαι πιωμενος η οτι αλλο σχολιο μπορει να γραφτει. :!:
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Αγαπητοί συνφορουμίτες μα επιτέλους! Δεν έχει πει κανεί ότι δεν έχει βρεθεί ΤΙΠΟΤΑ. Τα της δεύτερης "εύρεσης" βγήκαν μούφα όχι τα πρώτα. Το αεροπλάνο είναι σίγουρο ότι έχει πέσει. Απλά ψάχνουν για ένα κομμάτι με S/N για να είναι απόλυτα σίγουροι... ΗΜΑΡΤΟΝ (Γεωργίου)

@Gonso: Έξοχο πόστ. (ως συνήθως)
Επέτρεψε μου να διαφωνήσω μόνο στο κομμάτι του "επιπέδου" της AF.
Δεν ξέρω πως θα ακουστεί αλλά έχει αρχίσει να δημιουργεί παράδοση...

Έχουν μερικές περίεργες πρωτιές σε hull loss με επιβάτες σε ότι αφορά την Airbus Industries γενικότερα...
Α320 Mulhouse 1988
CONC Paris 2000
Α340 Toronto 2005
A330 Atlantic Ocean 2009

Αλήθεια πότε παραλαμβάνουν το 380?
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

redhell":332dqbrp said:
Αλήθεια πότε παραλαμβάνουν το 380?
:shock: :shock: :shock: Εδώ που τα λέμε.... :shock: Ούτε να το σκέφτομαι... (φθινόπωρο υποτίθεται)

gonso":332dqbrp said:
Στο κάτω κάτω, γιατί όλα αυτά τα όργανα και οι υπολογιστές να επηρρεάστηκαν από αυτό το "κάτι", και να μήν επηρεάστηκε και το ίδιο το ACARS, που δεν είναι και το πλέον αξιόπιστο σύστημα επικοινωνίας. Στα σπάργανα είναι σε σχέση με τα υπόλοιπα συστήματα του αεροπλάνου.
Πολύ ενδιαφέρουσα άποψη αυτή. Όντως, γιατί όχι;

gonso":332dqbrp said:
Ακόμα και τα μεγαλύτερα και πλέον έγκυρα δίκτυα ενημέρωσης, δεν πρέπει να θεωρούνται πλήρως αξιόπιστα. Κάθε δύο μέρες αυτοδιαψέυδονται λόγω βιασύνης. Πρίν δύο μέρες μας έλεγαν για εξακριβωμένα συντρίμμια (μούφα), σήμερα μιλάνε ότι το αεροπλάνο πολέμαγε με τα στοιχεία της φύσης και τον εαυτό του για 15 λεπτά....μέχρι να αποκαλύψουν κάτι άλλο.
Για να είμαστε δίκαιοι, βασικά ο κάθε Βραζιλιάνος υπουργός και αξιωματούχος απ'όσο κατάλαβα έβγαινε και έλεγε με βεβαιότητα ό,τι του κατέβαινε στο κεφάλι, αν κατάλαβα καλά... Ε και προφανώς τα ανά τον κόσμο ΜΜΕ δεν το άφησαν να πάει χαμένο...
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

F-GZCP=Airbus A-330-203 A332 660 L2J CPHQ 39644F AFR [AF] Air France 2005 2005-04-18 2009 written off

Flight AF447 from Rio de Janeiro Galeao International Airport (SBGL/GIG) RJ, Brazil to Paris CDG (LFPG/CDG),
France, got missing between INTOL and TASIL RNAV
waypoints (565 km resp. 1228 km from Natal, Brazil).

Για την Ιστορια τι αλλο να πουμε???
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

νομιζω οτι το acars ειναι το τελευταιο επιπεδο επικοινωνιας που εχει το αεροπλανο..εκτως και αμα κανουν σηματα μορς με τα φωτα..

λογικα θα εχει κανα συστημα backup η κατι αλλο που να του δινει ρευμα για να μεταδιδει
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

menelaos":vx9reyt8 said:
redhell":vx9reyt8 said:
Αλήθεια πότε παραλαμβάνουν το 380?
:shock: :shock: :shock: Εδώ που τα λέμε.... :shock: Ούτε να το σκέφτομαι... (φθινόπωρο υποτίθεται)

gonso":vx9reyt8 said:
Στο κάτω κάτω, γιατί όλα αυτά τα όργανα και οι υπολογιστές να επηρρεάστηκαν από αυτό το "κάτι", και να μήν επηρεάστηκε και το ίδιο το ACARS, που δεν είναι και το πλέον αξιόπιστο σύστημα επικοινωνίας. Στα σπάργανα είναι σε σχέση με τα υπόλοιπα συστήματα του αεροπλάνου.
Πολύ ενδιαφέρουσα άποψη αυτή. Όντως, γιατί όχι;

gonso":vx9reyt8 said:
Ακόμα και τα μεγαλύτερα και πλέον έγκυρα δίκτυα ενημέρωσης, δεν πρέπει να θεωρούνται πλήρως αξιόπιστα. Κάθε δύο μέρες αυτοδιαψέυδονται λόγω βιασύνης. Πρίν δύο μέρες μας έλεγαν για εξακριβωμένα συντρίμμια (μούφα), σήμερα μιλάνε ότι το αεροπλάνο πολέμαγε με τα στοιχεία της φύσης και τον εαυτό του για 15 λεπτά....μέχρι να αποκαλύψουν κάτι άλλο.
Για να είμαστε δίκαιοι, βασικά ο κάθε Βραζιλιάνος υπουργός και αξιωματούχος απ'όσο κατάλαβα έβγαινε και έλεγε με βεβαιότητα ό,τι του κατέβαινε στο κεφάλι, αν κατάλαβα καλά... Ε και προφανώς τα ανά τον κόσμο ΜΜΕ δεν το άφησαν να πάει χαμένο...
που το ειδατε αυτο? διοτι στο tvglobo ΚΑΝΕΙΣ δεν εχει βγει να πει τιποτα τετοιο το μονο που ειπαν ειναι οτι βρηκα συντριμμια αλλα δεν ξερουν εαν ειναι οντως του αεροπλανου καθοτι δεν εχουν s/n επανω..
 
Top