Συντριβή αεροσκάφους Α330 της Air France AF447

  • Thread starter Thread starter flyer
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Αν δεις εδώ στις φώτο που είναι άνθρωποι επάνω, δεν φαίνεται και τόσο μικρό τελικά..
http://oglobo.globo.com/mundo/fotogaleria/2009/9102/
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Όχι βρε αδερφέ , δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Επειδή βρέθηκε το κάθετο σταθερό δηλαδή φταίει αυτό?
Και ένα κάθισμα βρέθηκε μήπως έφταιγε αυτό? Που είναι το κοτζάμ αεροπλάνο που ήταν γύρω του? ( Εκ του που είναι η κ...τρυπίδα από κάτω του... Ο χώρος της APU)
Ή μήπως έφταιγε η παλιά μπαταρία του laptop που βρέθηκε? Μπας και ήταν λιγμένη?

Σοβαρευτείτε όλοι σας (μας). Το πόρισμα (ή έστω ΥΠΟΨΙΑ πορίσματος) είναι μήνες ή μάλλον χρόνια μακρυά...
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

leandros":w96ywx2y said:
παιδιά μια παρέμβαση μετεωρολογικής φύσεως, διότι γράφονται σενάρια επιστημονικής φαντασίας.

Χαλάζι σε μέγεθος οθόνης στα 35000 ποδια δεν υπάρχει. Μην γράφουμε ότι γουστάρουμε, ας κρατήσουμε ένα επίπεδο

Ζητω συγνωμη αν ριχνω το επιπεδο της συζητησης.
Δεν ειμαι μετεωρολογος και δεν γνωριζω τετοιες λεπτομερειες. Προφανως Λεανδρε θα εισαι Μετεωρολογος και θα ξερεις περισσοτερα για το θεμα.
Μου ηρθε στο μυαλο λογω ενος ατυχηματος που ειχε γινει στο παρελθον και το συνδυασα ετσι και εγω αναφερωντας τις σκεψεις μου χωρις να θελω να επιβαλλω την αποψη μου σε κανεναν.
Ειχε σπασει πτερυγια στους κινητηρες ο καιρος απο το χαλαζι...ηρθαν οι κινητηρες σε compressor stall λογω της βλαβης και χαιρετισματα!

Για να γινω πιο συγκεκριμενος μιλαω για την Southern Airways 242, παραθετω απλα καποια σημεια απο το πορισμα.

Συνοπτικα ειχε γινει αυτο:
As the flight descended from its cruise altitude of 17,000 feet to 14,000 feet near Rome VOR, it apparently entered a thunderstorm cell and encountered a massive amount of water and hail. The hail was intense enough to break the aircraft's windshield, and due to ingestion of the water and hail combination, both engines were damaged and underwent flameout.

Forecast Meteorological Information:
Alabama, northwest Florida, and adjacent coastal waters--ahead of cold front extending from near Fayetteville, Arkansas, to Beaumont,, Texas, and moving east to Paducah, Kentucky, and Layfayette, Louisiana, by 1400: Ceilings 1,000 to 2,000 ft broken to overcast, layered clouds to 15,000 ft; visibilities below 1,000 ft and 3 mi in moderate rainshowers and fog. 3 to 5 mi in haze. Ceilings and visibilities occasionally Scattered thunderstorms with tops to 35,000 ft; a few severe thunderstorms, 71 especially near the cold front. Tops of mixed icing in thunderstorms or buildups above the freezing severe thunderstorms at 55,000 ft , locally moderate to severe level, which was generally at 12,000 f t to 14,000 ft but lower behind the cold front.

Actual Meteorological Information in the time of the accident
The station reported cells of intense echoes containing thunderstorms with intense rainshowers. The center of one group of cells was 15 nmi west of the Rome VOR; the maximum top of detectable moisture was 51,000 ft and the group was 10 nmi in diameter. The cells were moving eastnortheastward at 55 kns.

NTSB Conclusion
The Safety Board concludes that the flight crew of flight 242 clearly had no knowledge of the weather conditions just west of the Rome VOR other than the knowledge they acquired about 2 hrs previously and the knowledge they acquired from the aircrafts radar.
It equally apparent that the NWS had information about the weather in the Rome area that probably would have altered the flightcrew's decision to fly through the area had they received timely information. Numerous reports of tornadoes in the Gadsden, Alabama area, and radar with hail and cloud tops above 40,000 ft to the southwest, west, and identification of very strong thunderstorms and intense thunderstorms northwest of Rome were not made available to the flightcrew. The latter information was prepared by the NWS about 20 min before Flight 242 departed Huntsville.

Αυτο το DC-9 επεσε απο τον καιρο!

Δεν ειμαι ειδικος στον καιρο. Οτι λεω το λεω με βαση πραγματα που κρινω ο ιδιος και για αυτο δεν επιμενω. Οντως, ισως να ειμουν λιγο υπερβολικος στο μεγεθος "Χαλαζι σαν Οθονη". Στο προαναφερθεν ατυχημα ειχε χαλαζι μεγεθους 3 ιντσων. Ειναι υπολογισιμο μεγεθος οταν το χτυπας με point 82 !
Και ποιος αποκλειει οτι στο Α330 αυτοι δεν κατεβηκαν χαμηλοτερα ? Κανεις δεν λεει οτι το αφος παρεμεινε σιγουρα στο παρον υψος ! Τα σεναρια ειναι πολλα!

Αλλα μου κανει εντυπωση Λεανδρε ενας Μετεορολογος (εαν εισαι και καταλαβα καλα) να μην συνυπολογιζει τον καιρο. Η μαλλον, να δινει 5%.



Υ.Γ: Μου ειχε πει κυβερνητης 732 καποτε οτι θα προτιμουσε να χασει κινητηρα στην απογειωση παρα να μπει σε καταιγιδα. Τοτε που το ακουσα μου εκανε εντυπωση και δεν μπορουσα να το χωνεψω. Αργοτερα καταλαβα...
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Διαβαζοντας την απομαγνητοφώνηση του CVR της US Airways, στην σελίδα 6:

The CVR had no apparent external damage, other than being wet. The
underwater locator beacon
(ULB Dukane Model DK100, s/n DM1661, battery expiration
date October, 2009) did not function when tested. After shorting the center electrode to
the case, no sound was detected using a Dukane Ultrasonic Test Set Model 42A12.
The beacon was also tested using a Dukane Test Set Model TS100, which indicated
“Open Probe/Batt.”

Και εντάξει στο Hudson ίσως και να μην ήταν απαραίτητο να δουλέψει. Ήταν ο skipper εκεί, τους έκανε και κρουαζιέρα με το ίδιο εισητήριο...
Ας ελπίσουμε ότι στην μέση του Ατλαντικού, στα 5km+ βάθος θα δουλέψει, αλλιώς αυτό που ψάχνουμε 17 σελίδες τώρα δεν θα το βρούμε ποτέ... :(
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

http://www.dailymail.co.uk/news/wor...e-jet-names-linked-Islamic-terror-groups.html

2 επιβάτες της μοιραίας πτήσης, έχουνε(είχανε μάλλον) σχέση με τρομοκρατικές ενέργειες στο Ισλάμ. Η γαλλία έχει δεχτεί πολλές απειλές από τότε που έστειλε Γάλλους στρατιώτες, να πολεμήσουν στο Αφγανιστάν.

Τα σχόλια δικά σας...
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Αν πω οτι το ειχα πει, θα με πειτε ξερολα.. Ποτε να μην αποκλειουμε καποιες πιθανοτητες.. Η περιπτωση εδω αρχιζει να εχει ενδιαφερον...
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

...και ξαναρχίσαμε τις μ@λ@κίες...... :mrgreen:
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Το μονο σιγουρο ειναι οτι χαθηκαν τοσες ζωες,ολα τ'αλλα ειναι ΜΟΝΟΝ υποθεσεις,καλυτερα να περιμενουμε τους υπευθυνους για τα αιτια.
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Πριν απο λιγες μερες ακουσα στο ραδιοφωνο του ΣΚΑΙ οτι Ιατροδικαστης της Βραζιλιας ειπε οτι τα πτωματα ειχαν περιεργη 'φθορα' χωρις ωστοσο να δωσει περισσοτερες λεπτομερειες. :roll:
Ακομα και αν οφειλεται σε τρομοκρατια,μακαρι να μην το αποκρυψουν.
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

valentinovissi":2bjhl4ee said:
................καλυτερα να περιμενουμε τους υπευθυνους για τα αιτια.

Πώς δεν το σκέφτηκαν (!!!) αυτό στο γειτονικό site που αισίως έφθασαν τα 3750 μηνύματα πάνω σε αυτό το topic.
Μάλλον δεν θα ξέρουν ότι τα Forums υπάρχουν για να δημοσιεύουν τις εκθέσεις αυτών που ΔΙΕΡΕΥΝΟΥΝ τα αίτια και όχι για ανταλλαγή τεκμηριωμένων (και μή ενίοτε) απόψεων............
 
Top