Συντριβή ATR72-500 Yeti Airlines στη Pokhara

  • Thread starter Thread starter giannis_oa
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

giannis_oa

Business-Class-Member
Εγγραφή
13/08/2009
Μηνύματα
301
Likes
91
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGRP
Ένα Atr72-500 με 72 επιβαίνοντες - 68 επιβάτες και τετραμελές πλήρωμα - συνετρίβη στην περιοχή Ποχάρα του Νεπάλ (κεντρικά), ανακοίνωσε η αεροπορική εταιρεία Yeti Airlines, στην οποία ανήκει.
Σύμφωνα με τοπικό αξιωματούχο που μίλησε στο κινεζικό κρατικό πρακτορείο ειδήσεων Νέα Κίνα, το αεροσκάφος εκτελούσε πτήση από την πρωτεύουσα Κατμαντού προς την Ποχάρα.
Οπως μεταδίδει το Reuters, στο σημείο της συντριβής έχουν ήδη ανασυρθεί πτώματα και τα σωστικά συνεργεία συνεχίζουν το έργο τους.

Το αεροπλάνο συνετρίβη κοντά στον ποταμό Σέτι και τυλίχθηκε στις φλόγες, σύμφωνα με βίντεο που κυκλοφορούν ήδη στα τοπικά μέσα και social media.
REG: 9N-ANC
 
Είδα το βίντεο και μου φάνηκε σαν απώλεια στήριξης με roll αριστερά… Υπάρχει και από το flightradar24 η πορεία του με πάρα πολλές διακυμάνσεις σε ύψος και ταχύτητα. Εντωμεταξυ επειδη κοιταξα και το βιντεο καρε καρε δεν φαινεται καθολου το vertical stabiliser εκτος αν ειναι θεμα του βιντεο και της αναλυσης του..
 

Attachments

  • 1673768135095.png
    1673768135095.png
    602,7 KB · Προβολές: 33
Last edited:
Μεγαλο ΑΟΑ, text book απωλεια στηριξης. Μοιαζει να ειχε χασει τον Νο1, επεσε κατω απο το blue line και ηρθε το τελος.
 
Κρίμα για τους ανθρώπους. Πέταξα πέρσυ απο Ποκάρα με το 9Ν-ANG και φωτογράφισα το ΑNC 3 φορές.... Υπήρχαν αρκετά θέματα ασφαλείας και αυτός είναι ο λόγος που δε πήγα ποτέ Lukla και δε θα έκανα ξανά Domestic εκεί. RIP
 
Είδα το βίντεο και μου φάνηκε σαν απώλεια στήριξης με roll αριστερά… Υπάρχει και από το flightradar24 η πορεία του με πάρα πολλές διακυμάνσεις σε ύψος και ταχύτητα. Εντωμεταξυ επειδη κοιταξα και το βιντεο καρε καρε δεν φαινεται καθολου το vertical stabiliser εκτος αν ειναι θεμα του βιντεο και της αναλυσης του..
Οι διακυμάνσεις ταχύτητας και ύψους όπως φαίνονται στο FR24 είναι πολύ απότομες και πρέπει να είναι θέμα του transponder, δεν μπορεί να είναι πραγματικές αλλαγές στην ταχύτητα και το ύψος του αεροπλάνου.

Όσο για το βίντεο, όντως δεν φαίνεται καθαρά το horizontal stabilizer, στο κινητό δεν το έβλεπα ούτε εγώ, σε μεγάλη οθόνη όμως φαίνεται (αχνά είναι η αλήθεια), άρα είναι θέμα της ποιότητας του βίντεο.

Για το ενδεχόμενο του stall μάλλον θα συμφωνήσω μαζί σου.
 
Έτσι όπως στόλαρε και τη γωνία που πήρε πριν την πτώση μου θυμίζει την περίπτωση του άλλου ATR72 της Transasia που είχε πέσει στη γέφυρα στην Ταϊβάν. Άρα ίσως θέμα με απώλεια κινητήρα και λάθος χειρισμό;
 
Πόσο κοντός είναι ο διάδρομος εκεί; Υπάρχει ενδεχόμενο να έπαιξε κάποιο ρόλο;
 
Το νέο αεροδρόμιο από 1η Γενάρη VNPR έχει 2500m ενώ το παλιό VNPK 1433m. Για να πάει στο νέο έπρεπε να κάνει intercept το παλιό. Παίζει να έχει κανένα bird strike εκεί και να βγήκε εκτός ο κινητήρας σε χαμηλή ταχύτητα και σε στροφή οπότε να είχε απώλεια στήριξης;
 
Yeti Airlines flight YT691, an ATR 72-500, crashed while on final approach to runway 12 at Pokhara International Airport, Nepal.
The aircraft crashed on the bank of Seti River between the old airport and the new airport and burst into flames.
Local media report that the aircraft was initially preparing for an approach to runway 30, but the pilot later requested an approach to runway 12.
According to the published Standard Instrument Arrival procedure, an aircraft has to intercept the Initial Approach Fix (IAF), the POK VOR located at the old airport, at a heading of 087° and then turn right for runway 12. Distance from the IAF to the runway threshold is 2,4 km (1.3 nm).
The Pokhara International Airport was opened on January 1, 2023 and is located to the east-southeast of the old Pokhara Airport. All previous flights of YT691 at the new Pokhara International Airport landed on runway 30.
At least one other ATR 72 from Kathmandu made an approach to land on runway 12 (flight YT677 on January 12), which flew to the north of the airport before turning let on base and final for runway 12 in the vicinity of POK VOR.
 
Τον Μάιο που ήμουν στο Νεπάλ είχε πέσει ένα Twin Otter και θυμάμαι να μου λέει μια ντόπια να πάω στην Πόκχαρα με αεροπλάνο. Δεν σφάξανε. Όλες οι εταιρείες του Νεπάλ είναι μπαναρισμένες από την ΕΕ και είναι μπαναρισμένες για πολύ συγκεκριμένους λόγους. ΟΚ δεν είναι το Λούκλα ένα εύκολο αεροδρόμιο, ούτε τα Ιμαλάια ο θεσσαλικός κάμπος αλλά η Yeti έχει χάσει 4 αεροσκάφη σε 18 χρόνια. Ο στόλος της; 4 αεροσκάφη.

Στο βίντεο φαίνεται ότι οι καιρικές συνθήκες και η ορατότητα ήταν κανονικές.
 
Top