Συντριβή MD-11 της UPS στο Louisville

  • Thread starter Thread starter 6circles
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
25 δευτερόλεπτα ηχούσε καμπανάκι στο cockpit ! ενδιαφέρουσα αποκκάλυψη από την απομαγνητοφώνηση.....

Οταν υπαρχει engine separation συνηθως οι πιλοτοι δεν το γνωριζουν αρχικα. Στο πιλοτηριο υπαρχουν πολλες ενδειξεις αλλα επικρατεί το master warning with the bell για fire warning. Μεταξυ των αλλων προβληματων και τις διαρροες στα καυσιμα και τα υδραυλικά υπαρχει αποσυνδεση των καλωδιων που ειναι υπευθυνα για fire warning και πυροσβεση. Το Fight warning computer πιστεύει οτι εχει παρει φωτια ο κινητηρας. Ενας τροπος να υποψιαστουν αμεσως οι πιλότοι οτι υπαρχει separation συνηθως ειναι απο τα fire extinguishing agents που ειναι ενεργοποιημενα χωρις καποιο action απο τους πιλοτους.Αλλιως αργοτερα οταν δουν ολες αυτες τις διαρροες. Πιθανων να τους ενημερωσουν απο τη καμπινα αν εχουν οι επιβατες οπτικη επαφη. Αναλογα το αεροπλανο, πιθανων λογω διαρροών στα υδραυλικα να υπαρχουν και προβληματα με flight controls και controlability of the aircraft.
 
Top