Επίσης μια σημαντική λεπτομέρεια είναι ότι ακόμη και αν το αεροπλάνο δεν είχε συντριβεί, είναι τελείως αμφίβολο πόσοι επιβαίνοντες θα είχαν επιβιώσει.
Το αεροπλάνο πέταγε γύρω στις 3,5 ώρες σε ύψος περίπου 10.000 μέτρων. Από εκεί προήλθε και η υποξύα, η οποία στην αρχή προκαλεί απώλεια συνείδησης, βαθμιαία βλάβες στον εγκέφαλο και τελικά ανακοπή. Οι μάσκες στο θάλαμο επιβατών είχαν πέσει, και προφανώς από τη στιγμή εκείνη το πλήρωμα θαλάμου επιβατών άρχισε να κάνει χρήση στις φορητές μάσκες οξυγόνου.
Οι μάσκες των επιβατών λειτουργούν με χημικό οξυγόνο, ικανό για 20-25 λεπτά της ώρας. Από εκεί και μετά οι επιβάτες ήταν στο έλεος της υποξύας. Όταν το πλήρωμα θαλάμου επιβατών μπήκε στο πιλοτήριο οι χειριστές πρέπει να ήταν ήδη νεκροί. Προφανώς το πρώτο πράγμα που θα έκαναν θα ήταν να προσπαθήσουν να τους επαναφέρουν προφανώς χωρίς επιτυχία. Σιγά σιγά οι φορητές φιάλες εξαντλήθηκαν και το πλήρωμα θαλάμου επιβατών παρέμεινε στο έλεος της υποξύας.
Τα τελευταία λεπτά πριν τη συντριβή εκτιμάται (από τους διερευνητές) ότι 1-2 άνθρωποι ακόμα εκτός από τον Προδρόμου, διατηρούσαν τις αισθήσεις τους. Οι υπόλοιποι (κυρίως οι επιβάτες) πρέπει να θεωρήσουμε ότι ήταν ήδη νεκροί.
Αυτή πρέπει να θεωρήσουμε ότι ήταν η ζοφερή πραγματικότητα αυτού του πρωτοφανούς ατυχήματος.
Το αεροπλάνο πέταγε γύρω στις 3,5 ώρες σε ύψος περίπου 10.000 μέτρων. Από εκεί προήλθε και η υποξύα, η οποία στην αρχή προκαλεί απώλεια συνείδησης, βαθμιαία βλάβες στον εγκέφαλο και τελικά ανακοπή. Οι μάσκες στο θάλαμο επιβατών είχαν πέσει, και προφανώς από τη στιγμή εκείνη το πλήρωμα θαλάμου επιβατών άρχισε να κάνει χρήση στις φορητές μάσκες οξυγόνου.
Οι μάσκες των επιβατών λειτουργούν με χημικό οξυγόνο, ικανό για 20-25 λεπτά της ώρας. Από εκεί και μετά οι επιβάτες ήταν στο έλεος της υποξύας. Όταν το πλήρωμα θαλάμου επιβατών μπήκε στο πιλοτήριο οι χειριστές πρέπει να ήταν ήδη νεκροί. Προφανώς το πρώτο πράγμα που θα έκαναν θα ήταν να προσπαθήσουν να τους επαναφέρουν προφανώς χωρίς επιτυχία. Σιγά σιγά οι φορητές φιάλες εξαντλήθηκαν και το πλήρωμα θαλάμου επιβατών παρέμεινε στο έλεος της υποξύας.
Τα τελευταία λεπτά πριν τη συντριβή εκτιμάται (από τους διερευνητές) ότι 1-2 άνθρωποι ακόμα εκτός από τον Προδρόμου, διατηρούσαν τις αισθήσεις τους. Οι υπόλοιποι (κυρίως οι επιβάτες) πρέπει να θεωρήσουμε ότι ήταν ήδη νεκροί.
Αυτή πρέπει να θεωρήσουμε ότι ήταν η ζοφερή πραγματικότητα αυτού του πρωτοφανούς ατυχήματος.