Singapore Airlines

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η Singapore αναστέλλει τη δρομολόγηση Α380 στη γραμμή Σιγκαπούρη-Τόκυο-Λος Άντζελες, η οποία ήταν προγραμματισμένη για τις 27/03. Μετά από τα γεγονότα στην Ιαπωνία, φαντάζομαι θα υπάρχει σοβαρή πτώση στη ζήτηση για θέσεις προς τη χώρα, για να οδηγηθεί η εταιρεία σε αυτή την απόφαση.
Το δρομολόγιο θα πραγματοποείται με Β747-400 έως τις 15/04 (όπως μέχρι σήμερα) και με Β777-300ER από τις 16/04.

http://airlineroute.net/2011/03/17/sq-380-laxupdate/
 
Peach Aviation

Κίνηση-έκπληξη από τη Singapore, η οποία ανακοίνωσε τη δημιουργία θυγατρικής low cost για medium/long haul δρομολόγια.
Η νέα εταιρεία θα αρχίσει να δραστηριοποιείται σε περίπου έναν χρόνο από τώρα.
Ε, έσπρωξε κάπως τα πράγματα και η επιτυχία της AirAsia X...

http://atwonline.com/airline-finance-da ... rline-0525
 
Καλά τι έπαθε η SQ; Που είναι το business plan της; Έχει την περιφερειακή της την Silk Air, δημιούργησε την Tiger Airways συνεργασία με την Αυστραλέζικη που είναι καθαρόαιμη loco, υπάρχει στο ίδιο αεροδρόμιο άλλη μία loco η Jet θυγατρική της Qantas.
Καλά ξέρουν τι κάνουν, ή απλώς προσπαθούν να κτυπήσουν την αγορά και ότι αρπάξουν.
 
Μαντεύω ξέρω τι κάνουν, η SIA δεν μας έχει συνηθίσει σε κινήσεις εντυπωσιασμού και μόνο.

Η Tiger πετάει short haul και medium στην περιοχή και η εικόνα της έχει πέσει πολύ μετά από τις έρευνες για το maintenance της στην Αυστραλία. Η Silk Air για μένα μόνο low cost δεν είναι, ειδικά όταν την συγκρίνεις με την Tiger και την Air Asia (και όχι για παράδειγμα με την Air Berlin).

Υποθέτω ότι θα αντιγράψουν το μοντέλο της ΑirAsiaX όπως λέει και το άρθρο: ένα 10% των θέσεων τζάμπα, ένα 10% φτηνό και μετά όποιος πρόλαβε το Κύριο είδε...Η οποία AirAsiaX δεν πάει μόνο point to point αλλά χρησιμοποιεί τα Α330 και ως feeder: προχτές η προσφορά ήταν ORLY-KUL με 200 E return και άλλα 100 για την Νέα Ζηλανδία (για πτήσεις το 2012). Κρίνοντας από το sold out υπάρχει φωμί στην αγορά long/ultra long....

Ελπίζω να δούμε σύντομα και το αντίστοιχο προς Αμερική (όπου οι Αvianca, LAN κλπ ζητάν 1200Ε φιξαρισμένα).
 
Mερικες παραπάνω λεπτομέρειες για το νέο εγχείρημα της SIA από χθεσινό άρθρο του CAPA
:arrow: http://www.centreforaviation.com/ne...y-to-restore-growth-after-a-lost-decade/page1

ενώ γενικώς παρατηρούμε στην ευρύτερη περιοχή κινητικότητα (aka "γλέντια") αφού μέσα σε 1 εβδομάδα "έσκασαν" 3 νέες αεροπορικές δίχως να λησμονούμε και την φημολογούμενη επιδίωξη της QF για βάση σε Σιγκαπούρη ή Μαλαισία.

Το CAPA, ως Asia Pacific μέσο, αφιερώνει λίγο χώρο σήμερα στις εξελίξεις
:arrow: http://www.centreforaviation.com/news/2011/05/27/the-week/page1
 
Belavia":3ubi5okq said:
[...]υπάρχει στο ίδιο αεροδρόμιο άλλη μία loco η Jet θυγατρική της Qantas.
Παρεμπιπτόντως, η εταιρεία στην οποία αναφέρεσαι λέγεται Jetstar.
Ας μην ξεχνάμε ότι η Singapore μπορεί να αντλήσει τεχνογνωσία κι από τον όμιλο της Virgin.
 
15 ακόμη A330-300 για τη SIA, διότι έχει ανάγκες η εταιρεία.
 
Επίσης άκουσα πως ετοιμάζουν και κάποια ακόμη 777 για "retrofitting". Μάλλον είναι περίοδος αλλαγών για την SIA...
 
Στις 2 Ιουλίου η Australian Civil Aviation Safety Authority καθήλωσε όλα τα α/φ της Tiger Airways (για μία εβδομάδα που μπορεί να επεκταθεί μετά από νομική διαδικασία) που είναι loco θυγατρική της Singapore. SQ Μάλλον έβλεπε ότι τα πράγματα δεν πηγαίνανε καλά με την Tiger και για αυτό να έβαλε πλώρη για δημιουργία δική της loco θυγατρικής.
 
Άσχημη τροπή πέρνει η υπόθεση της Tiger Airways αφού η CASA την κρατά καθηλωμένη μεχρι την 1η Αυγούστου! Εκτός βέβαια αν οι έλεχγοι τελειώσουν νωρίτερα οπότε και οι Tiger θα βρεθούν ξανά στον ουρανό.

Περισσότερα στο: http://www.flightglobal.com/article...p-tiger-airways-australia-grounded-until.html
 
Top