Singapore στην Αθήνα

  • Thread starter Thread starter anno1978
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Singapore Airlines

Μένει η ΤΗΑΙ στην περιοχή, τα stopover με widebodies είναι αιώνας. Υποθέτω πολλοί πετούσαν με SIN για Αυστραλία; Και λογικά το ΑΤΗ-IST δεν θα πωλείται μεμονωμένα λόγω των περιορισμών;
 
Re: Singapore Airlines

Κρίμα, αν αρχίσουμε να χάνουμε και τα απευθείας με Ασία...δεν μας βλέπω καλά. :(
 
Re: Singapore Airlines

Έφυγε η Uzbekistan πάει και η Singapore.
Και εγώ είμαι λυπημένος που σταμάτησε το απευθείας η SQ και εύχομαι να μην σταματάει μέχρι το super hub της γειτονιάς μας.
Από την άλλη όμως και οι τιμές της προς Αυστραλία δεν ήταν ανταγωνιστικές.
Λογικό ο κόσμος να μεταφερθεί προς τις 3 αδελφές του κόλπου με την 4η την μικρότερη να παίρνει το μερίδιο της αγοράς προς Ασία.
Πέρασαν οι εποχές που πουλούσε χλίδα, από την άλλη πέρασαν και οι εποχές του Ελληνικού, ο ΕλΒεν και αυτός μετατρέπεται σε περιφερειακό αεροδρόμιο οπότε οι δυνατότητες για μετεπιβιβαζόμενους επιβάτες μειώνονται. Ας ελπίσουμε ότι η Thai θα κρατήσει με τους εξωτικούς της προορισμούς.
Αλλιώς δεν πειράζει όλοι στο ΙST, αδελφές μου στο IST.
 
Re: Singapore Airlines

Παει και αυτη σιγα σιγα.Ολοι προς κωνσταντινουπολη μερια.

Τωρα συνδεση με τουρκια,μετα καθολου με ελλαδα.

Ετυχως προλαβα και ταξιδεψα μαζι της,και με A380 και με 777-300er και σε καλες τιμες.
1040 ευρω,ειδικα σε συγκριση με τις τιμες που βλεπω πως εχει αυτο το χρονο για μελβουρνη,δεν ηταν καθολου ανταγωνιστικη που γραφει και καποιος φιλος απο πανω.
 
Re: Singapore Airlines

Μια ελπίδα θα μπορούσε να είναι η έλευση των Β787 από την εταιρία. Πιο μικρά σε χωρητικότητα, κατά 10 με 15% και πολύ πιο οικονομικά ( θεωρητικά ) από τα Β777 που χρησιμοποιούνται τώρα.

Μια άλλη προοπτική θα ήταν η εταιρία να πετάει από Αθήνα codeshare με την Αιγαίου στην Αμερική (και ξέρω ότι η Α3 ήδη έχει συμφωνία με αμερικανική εταιρία ), αλλά αυτή την φορά είτε προς Νέα Υόρκη Κένεντυ, Σικάγο, ή και Καναδά.

Είναι γνωστό ότι η Singapore Airlines επιδιώκει δρομολόγιο από την Ευρώπη προς ανατολική ακτή των ΗΠΑ, αλλά σκοντάφτει σε απρόθυμες ευρωπαικές αρχές και εταιρίες. Για την Αθήνα όμως, μια τέτοια κίνηση θα ήταν win-win, αφού θα εξυπηρετούσε και το ελληνικό κοινό με μια απείρως καλύτερη πτητική εμπειρία από τις αμερικάνικες εταιρίες, θα εξυπηρετούσε πολλούς ταξιδιώτες που όταν δεν βρίσκουν θέσεις ή δεν βολεύονται με τις αμερικάνικες πρέπει να πάνε μέσω Ευρώπης και θα εξυπηρετούσε και όσους θα ήθελαν να έχουν μια ακόμη επιλογή για Ασία και Αυστραλία μέσω Σιγκαπούρης.

Αλλά για τα παραπάνω χρειάζονται μεταξύ άλλων κοινή λογική, και φαντασία....Μάλλον ζητάω πολλά!
 
Re: Singapore Airlines

Αυτή την στιγμή η SQ πετά από SIN για JFK & EWR μέσω FRA ή LHR με codeshare, γιατί να αλλάξει αεροδρόμια; Εάν θελήσει να πάει Καναδά γιατί να μην χρησιμοποιήσει τα ίδια αεροδρόμια; Εάν δεν βρίσκει χρονοθυρίδες γιατί να μην πάει Κοπεγχάγη που θα γλυτώσει και μίλια πτήσης και έχει codeshare για Σικάγο και Ατλάντα Ή από το Domodedovo να αυξήσει τις πτήσεις της όπως κάνει την SIN-DME-IAH (Houston) ;
Δυστυχώς ο ΕλΒεν δεν έχει κανένα πλεονέκτημα. Και εγώ το είχα αναφέρει για την Ινδική Kingfisher εάν πάει ΗΠΑ να σταματάει ATH αλλά δεν βλέπω και πολλές πιθανότητες γιατί δεν έχει κανένα πλεονέκτημα (και ακριβός είναι και περισσότερα μίλια για Βόρεια Αμερική θα κάνουν οι Ασιατικές εταιρείες ούτε κάποια Δυνατή ΜΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ τοπική εταιρεία έχει.) Λυπάμαι αλλά ο ΕλΒεν θα συρρικνώνεται εκτός και αν αυξάνει τα Ευρωπαϊκά του δρομολόγια και τα charter. Από hub σε hubaki σε χαπάκι….. Δυστυχώς αυτή είναι μια πραγματικότητα που πρέπει να αποδεχτούμε.
 
Re: Singapore Airlines

Toυ χρόνου θα ξεκινησει και η λόκο θυγατρική της SIA (για να χτυπήσει μάλλον JetStar, AirAsia X) για πτήσεις μεσαίων-μεγάλων αποστάσεων, για τις οποίες επιλέχθηκε το 777-200 σε διαμόρφωση 3-4-3 :shock: (δηλ πόσα ατομα θα παίρνει καμιά 380άρα;)...Λέτε να τη δούμε και στην ΑΤΗ ή και λόκο ναναι δεν της βγαίνει γιατί δεν θαχει καλές πληρότητες;

http://atwonline.com/aircraft-engines-c ... 7-200-0722
 
Re: Singapore Airlines

Σε αναστολή των πωλήσεων και μόνο για το τοπικό δρομολόγιο της Κωνσταντινούπολης, προχώρησε η Singapore Airlines, επικαλούμενη προβλήματα τεχνικής φύσεως. Οι πωλήσεις μεταξύ Αθήνας-Σινγκαπούρης μέσω Κωνσταντινούπολης (η ίδια πτήση δηλαδή) συνεχίζονται κανονικότατα. Εν αναμονή των εξελίξεων...
 
Δεν γνωρίζω αν οφείλεται στην αποχώρηση της Thai πάντως η SIA αύξησε σε 3 τα εβδομαδιαία δρομολόγια προς SIN (μέσω IST πάντα) ενώ για ακόμη 3 μέρες της εβδομάδας σύναψε συμφωνία με ΟΑ και Α3 για τάισμα του IST-SIN...
:arrow: http://www.traveldailynews.gr/news/article/51618
 
Η SQ οριστικοποιεί τη συμφωνία με την Αιγαίου για τη συνεργασία στο δρομολόγιο της Κωνσταντινούπολης. Εφ' εξής, είναι εφικτή η έκδοση εισιτηρίων από εσωτερικούς προορισμούς προς Κων/πολη, μέσω Αθήνας, με τις εσωτερικές πτήσεις να εκτελούνται από την Αιγαίου. Επιπλέον, είναι εφικτή και η πραγματοποίηση της μίας από τις δύο διεθνείς πτήσεις με την Α3 αντί για την SQ. Κάθε εταιρεία διατηρεί τους δικούς της κωδικούς στο δρομολόγιο (δηλ. δεν είναι codeshare), ενώ το εισιτήριο εκδίδεται σε stock της Singapore (618-χχχχχχχχχχ).

Να σημειωθεί, ότι ισχύουν ξεχωριστοί ειδικοί ναύλοι για τις συνδέσεις αυτές και όχι point-2-point ναύλοι.
 
Top