Συρρίκνωση δρομολογίων της ΟΑ

  • Thread starter Thread starter ivan_the_pilot
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Η ΟΑ έχασε τα σλοτς στο Gatwick

Είναι πολύ λογικό για της ΟΑ να αφήσουν τη Γερμανία στην LH και A3 που συνεργάζονται Με 3-5 πτήσεις την ημέρα για Αθήνα το δρομολόγιο υπερκαλύπτεται από αυτές της εταιρίες όταν υπολογίσει κανείς και τις επιπτώσεις της πετρελαϊκής κρίσης. Για παράδειγμα εγώ ήμουν επιβάτης της Λουφτχάνσα από Φρανκφούρτη στην Αθήνα στις 7 Μαρτίου. Το πρωινό δρομολόγιο εκτελούσε ένα Α300-600 που ήταν πολύ μεγάλο και άδειο Το ίδιο ισχύει και για το Παρίσι με την υπερκάλυψη της Αιρ Φράνς. Οι επιπτώσεις της κρίσης πλήττουν μεγάλες εταιρίες με πολλά δρομολόγια περισσότερο από ότι τις μικρές με τα λίγα όπως οι ΟΑ. Οι Αμερικανικές εταιρίες παρκάρουν πολλά αεροσκάφη Γιατί οι ΟΑ να νοικιάσουν πανάκριβα αεροσκάφη και μάλιστα στο μέσο μιας πετρελαϊκής κρίσης όταν μπορούν εύκολα να κάνουν περικοπές?
 
Re: Η ΟΑ έχασε τα σλοτς στο Gatwick

A300":d1zlb0mc said:
Και για όποιον δεν κατάλαβε η Α3 θα ανοίξει και Γενεύη.
Τι λύπη...

Η συνωμοσιολογία σε όλο της το μεγαλείο (ξανά.........).
 
Re: Η ΟΑ έχασε τα σλοτς στο Gatwick

βρε παιδια μην προσπαθειτε να δικαιολογησετε τα αδικαιολογητα...Αν η Φρανκφουρτη και το Μοναχο ειναι ζημιογονες γραμμες , τι να πω, μαλλον οι ΟΑ ζουν στο δικο τους κοσμο.Γιατι τοτε δεν κοβουν οι LH,A3? και οχι μονο αυτο αν υπηρχαν σλοτς διαθεσιμα η Α3 κοβω να εβαζε ακομα μια πτηση.Αν δεν υπηρχε το πολιτικο κοστος θα ειχε κλεισει τουλαχιστον πριν απο καμια πενταετια.Αλλοι προσθετουν και αυξανουν τις συχνοτητες και οι ΟΑ κοβουν. Αντι για μπροστα πισω. Μαλλον η Γενευη θα ειναι το επομενο θυμα οποτε τα κορακια(Swiss ktl) περιμενουν να παρουν αλλο ενα κερδοφορο δρομολογιο απο τις ΟΑ. Καλα θα ηταν η δικη μας ΥΠΑ αντι να πηγαινει χερι χερι με την καταχρεωμενη ΟΑ να κανει αυτο που κανουν και οι ξενοι...Να παιρνει τα σλοτς απο οποιοδηποτε εσωτερικο δρομολογιο που συνεχως ακυρωνει.
 
Re: Η ΟΑ έχασε τα σλοτς στο Gatwick

Σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ με τίτλο Τα Ξένα Αεροδρόμια Κόβουν την Ολυμπιακή:

http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=200 ... =&spid=631
 
Re: Η ΟΑ έχασε τα σλοτς στο Gatwick

"Πιασάρικος τίτλος" μέσα στα πλαίσια που πρεσβεύει η εφημερίδα.....

Το σωστό θα ήταν Η ΟΑ κόβει τα ξένα αεροδρόμια :wall:
 
Re: Η ΟΑ έχασε τα σλοτς στο Gatwick

Ρε παιδιά! Το slot το χάνεις μια και καλή ή προσωρινά (π.χ. για ένα χρόνο) γιατί το ρεπορτάζ του έθνους αναφέρει πως η ΟΑ δεν θα μπορεί να πετά για Μόναχο, νομίζω, το καλοκαίρι του 2009.
 
Re: Η ΟΑ έχασε τα σλοτς στο Gatwick

Το δρομολογιο τύποις ακυρώθηκε γιατι χαλασε το αεροπλανο για Μιλάνο και επειδή δεν υπήρχε διαθέσιμο άλλο εγινε σκαντζα. Το πρόβλημα λοιπόν είναι ότι οι ΟΑ δεν έχουν αρκετά αεροσκάφη, αυτή είναι η γνωστή ζημιά. Ζημιογόνο ΓΙΑ την ΟΑ δεν ήταν ποτέ κανένα δρομολόγιο της ΟΑ, ούτε η Φρανκφούρτη -παντα τίγκα-, ούτε το Γκάτγουικ, επίσης με μεγάλη πληρότητα, ούτε οι Αυστραλίες, Μπανγκοκ, Τόκυα κτλ. Ούτε καν το Σητεία-Αλεξανδρούπολη με το ΑΤΡ-42(π.χ. 100% πληρότητα προχθές). Πάρτε το απόφαση μια και καλή. Ζημιογόνα ήταν και είναι τα δρομολόγια της Ολυμπιακής μόνο ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ (όπου εταιρία βλέπε μετρημένους στα δάχτυλα αχόρταγους και αλλοτροιωμένους ιδιώτες) που θέλουν να καταβροχθίσουν τα πάντα από όλους. Το κλίμα που δημιουργείται είναι εσκεμμένο και κλείστε τα αυτιά σας στα κοράκια που το διατυμπανίζουν, ακόμα κι εδω μεσα.
 
Re: Η ΟΑ έχασε τα σλοτς στο Gatwick

Πέρα από το τί θέλουμε να δούμε σε μια κατάσταση (εικονική πραγματικότητα) υπάρχει και η ...πραγματική πραγματικότητα. Αυτή που μετράται σε πληρότητες. Αυτός ο αντικειμενικός δείκτης υπάρχει, και μας λέει την ιστορία του.
Γιατί για τον οποιοδήποτε που πετά μόνο μέσα στον Αύγουστο και η πληρότητα είναι μέχρι τα φτερά, ασφαλώς η εντύπωση είναι ότι 'πάντα' τα ΑΦ είναι γεμάτα. Αντίστοιχα, για τον οποιοδήποτε που πετά και το Μάρτη, και το Νοέμβρη, η εικόνα είναι αντίστροφη.

Άρα, ας ανοίξουμε τα μάτια μας και τα αυτιά μας στην ...πραγματικότητα.
viewtopic.php?f=15&t=2677

Με άλλα λόγια, η πληρότητα, ακόμα και τον Αύγουστο, δεν ξεπερνά το 78%. Αυτό είναι ένα αντικειμενικό στοιχείο. Αδιάσειστο. Όπως για το ότι τον Ιανουάριο, η πληρότητα είναι στο 57%. Κι αυτό αδιάσειστο. Εκτός κι αν τα στοιχεία που παρατίθενται είναι ...μαγειρεμένα, κάτι που δεν το πιστεύω.

Τώρα, ακόμα και στο best-case scenario, στο οποίο η ΟΑ πετά με 100% πληρότητα, όπως συμβαίνει, αρκετές φορές, σε κάποιες γραμμές, το ότι το δρομολόγιο είναι ζημιογόνο ή μη, μας το λένε τα οικονομικά αποτελέσματα διαχείρησης της γραμμής. Κάτι τέτοιο συνέβαινε στη γραμμή της Αυστραλίας. Το γιατί η ΟΑ, με 100% πληρότητα κατάφερνε να συρρέει τεράστια ελλείματα από τέτοιες -και άλλες- γραμμές, είναι κάτι για το οποίο έχω γράψει αρκετές φορές, και είναι κουραστικό να επαναλάβω. Άλλωστε, αν κάποιος δεν θέλει να δεί τις τραγικές πληρότητες, δεν θέλει να δεί και τα τραγικά οικονομικά αποτελέσματα.

Και κάτι ακόμα: υπάρχουν εταιρείες, που ακόμα και με 60% πληρότητα βγάζουν κέρδη. Το λεγόμενο break-even factor κάθε εταιρείας πρέπει να είναι κάπου εκεί, άντε λίγο παραπάνω, ακριβώς για να ρεφάρει τη χαμηλή περίοδο και να κερδοφορεί στην υψηλή. Το ότι το break-even της ΟΑ είναι στο 120%, και το γιατί αυτό συμβαίνει, όποιος το έχει καταλάβει το έχει καταλάβει, και όποιος δεν θέλει να το δεί, όσο και να το εξηγώ δεν πρόκειται να το καταλάβει...

...και όπως λέει και ο Χελάκης, 'δεν περιγράφω άλλο....'
 
Re: Η ΟΑ έχασε τα σλοτς στο Gatwick

και για να συμπληρώσω κάτι ακόμα, το ότι κάποιος πιστεύει ή μη το ότι 'Ζημιογόνα ήταν και είναι τα δρομολόγια της Ολυμπιακής μόνο ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ (όπου εταιρία βλέπε μετρημένους στα δάχτυλα αχόρταγους και αλλοτροιωμένους ιδιώτες) που θέλουν να καταβροχθίσουν τα πάντα από όλους' , αυτό είναι δική του υπόθεση.
Άλλωστε τρία ενδεχόμενα υπάρχουν:

- η διατύπωση είναι αληθής. Τότε ο κάθε αχόρταγος και αλλοτροιωμένος (sic) ιδιώτης πρέπει να είναι πολύ, μα πολύ χαζός, μιας και θέλει τόσο πολύ να μπεί σε μια γραμμή από την οποία θα χάσει χρήματα. Δικά του χρήματα, ε; Αλλά μιας και είναι ιδιώτης, ας τα χάσει. Εμείς οι κοινοί θνητοί τι ζόρι τραβάμε;

- η διατύπωση είναι καταφανώς λάθος.

- η αλήθεια είναι κάπου στη μέση (η άποψή μου). Αλλά κάθε επιχειρηματική κίνηση εμπεριέχει ρίσκο, επένδυσης, εξοπλισμού, και διαχείρησης. Άλλωστε τα οικονομικά αποτελέσματα κάθε εταιρείας μας λένε το τί ακριβώς γίνεται. Πού και πόσο κερδίζει ή χάνει μια εταιρεία. Δικά της είναι τα χρήματα, δικό της το ρίσκο, δικό της το όποιο όφελος στο τέλος. Εμείς τι ζόρι τραβάμε;
 
Re: Η ΟΑ έχασε τα σλοτς στο Gatwick

Σημασια εχει οτι μια εταιρια που πλεον εχει κανει ρουτινα τις ακυρωσεις, λογικα χανει πελατεια. Σκεφτομαι παρα πολυ να παω με ΟΑ στο νησι μου τον Ιουλιο φοβουμενος μη παθω για τριτη φορα την απιστευτη ταλαιπωρια μιας ακυρωσης απο τις ΟΑ. Ο μονος λογος που θα την προριμησω αν την προτιμησω ειναι η χαμηλοτερη τιμη σε σχεση με την Α3. Αν ειχαν εστω ιδια τιμη σιγουρα Α3 θα διαλεγα γιατι ο κοσμος να χαλασει θα πεταξω.Το εχω ξαναπει δεν γινεται ενα Avro να εχει λιστα αναμονης και ενα ATR να εχει 70-80% το πολυ πληροτητα στις καλες μερες...
Η ανυπαρκτη η κατευθυνομενη διοικηση εριξε το φαουλ που εκαναν στο πετρελαιο τη στιγμη που στην Ευρωπη το ποσοστο ακυρωσεων για αυτο το λογο μεχρι στιγμης ειναι σχεδον μηδενικο.
 
Top