sxoaa
Economy-Class-Member
Re: Η ΟΑ έχασε τα σλοτς στο Gatwick
Είναι πολύ λογικό για της ΟΑ να αφήσουν τη Γερμανία στην LH και A3 που συνεργάζονται Με 3-5 πτήσεις την ημέρα για Αθήνα το δρομολόγιο υπερκαλύπτεται από αυτές της εταιρίες όταν υπολογίσει κανείς και τις επιπτώσεις της πετρελαϊκής κρίσης. Για παράδειγμα εγώ ήμουν επιβάτης της Λουφτχάνσα από Φρανκφούρτη στην Αθήνα στις 7 Μαρτίου. Το πρωινό δρομολόγιο εκτελούσε ένα Α300-600 που ήταν πολύ μεγάλο και άδειο Το ίδιο ισχύει και για το Παρίσι με την υπερκάλυψη της Αιρ Φράνς. Οι επιπτώσεις της κρίσης πλήττουν μεγάλες εταιρίες με πολλά δρομολόγια περισσότερο από ότι τις μικρές με τα λίγα όπως οι ΟΑ. Οι Αμερικανικές εταιρίες παρκάρουν πολλά αεροσκάφη Γιατί οι ΟΑ να νοικιάσουν πανάκριβα αεροσκάφη και μάλιστα στο μέσο μιας πετρελαϊκής κρίσης όταν μπορούν εύκολα να κάνουν περικοπές?
Είναι πολύ λογικό για της ΟΑ να αφήσουν τη Γερμανία στην LH και A3 που συνεργάζονται Με 3-5 πτήσεις την ημέρα για Αθήνα το δρομολόγιο υπερκαλύπτεται από αυτές της εταιρίες όταν υπολογίσει κανείς και τις επιπτώσεις της πετρελαϊκής κρίσης. Για παράδειγμα εγώ ήμουν επιβάτης της Λουφτχάνσα από Φρανκφούρτη στην Αθήνα στις 7 Μαρτίου. Το πρωινό δρομολόγιο εκτελούσε ένα Α300-600 που ήταν πολύ μεγάλο και άδειο Το ίδιο ισχύει και για το Παρίσι με την υπερκάλυψη της Αιρ Φράνς. Οι επιπτώσεις της κρίσης πλήττουν μεγάλες εταιρίες με πολλά δρομολόγια περισσότερο από ότι τις μικρές με τα λίγα όπως οι ΟΑ. Οι Αμερικανικές εταιρίες παρκάρουν πολλά αεροσκάφη Γιατί οι ΟΑ να νοικιάσουν πανάκριβα αεροσκάφη και μάλιστα στο μέσο μιας πετρελαϊκής κρίσης όταν μπορούν εύκολα να κάνουν περικοπές?