- Εγγραφή
- 04/09/2003
- Μηνύματα
- 3.839
- Likes
- 229
Sorry για την καθυστέρηση, αλλά μόλις βρήκα χρόνο (και όρεξη) για να γράψω το report, έστω και μετά από 1,5 μήνα.
Η κράτηση:
1η πτήση: SKG - ATH | OA 182 | STD: 1735 STA: 1830 | EQP: B737-300
2η πτήση: ATH - DXB | OA 345 | STD: 1945 STA: 0115 | EQP: B737-400
3η πτήση: DXB - ATH | OA 348 | STD: 0345 STA: 0800 | EQP: B737-400
4η πτήση: ATH - SKG | OA 191 | STD: 0915 STA: 1010 | EQP: B737-300
Και τι έγινε τελικά (sorry δεν έχω πραγματικούς χρόνους αναχώρησης-άφιξης, αλλά πραγματικούς χρόνους απογείωσης-προσγείωσης):
1η πτήση: SKG - ATH | OA 182 | t/o: 1750 l: 1827 (trip duration: 0h37)| EQP: B737-3Q8 (SX-BCL) | Seat 18F-->18A
2η πτήση: ATH - DXB | OA 345 | t/o: 2011 l: 0122 (trip duration: 4h11)| EQP: B737-484 (SX-BKF) | Seat 23F-->25F-->14E-->20C
3η πτήση: DXB - RHO - ATH | OA 348 | t/o: 0415 l: 0909 (trip duration: 5h54)| EQP: B737-484 (SX-BKE) | Seat 2OE-->20D-->19D-->20F
4η πτήση: ATH - SKG | OA 906 | t/o: 1041 l: 1117 (trip duration: 0h36)| EQP: B717-23S (SX-BOA) | Seat 15C-->13F
1η πτήση (07/04/2006):
Άφιξη στο Μακεδονία και τσεκάρισμα για τις πτήσεις OA182/345, μετά τον έλεγχο της αποσκευών. Η πτήση από DUS έφτασε ελαφρώς καθυστερημένη στις 17:20, οπότε η ώρα αναχώρησης άλλαξε από 17:35 σε 17:50. Το αεροσκάφος ήταν το SX-BLC, που είχε εμπλακεί στο περιστατικό με την παρ' ολίγον σύγκρουση με το μαχητικό, κατά την κάθοδο του στην Θεσσαλονίκη, μερικές μέρες πριν.
Τελικά το turnaround είναι σύντομο. Είσοδος στο αεροσκάφος, όπου το πλήρωμα καμπίνας αποτελείται από 3 άνδρες και 1 γυναίκα. Η πληρότητα θα έλεγα 100%, με 2 σειρές business class στο αεροσκάφος. Αλλάζω θέση από την αρχική 18F, στην 18Α (πάντα παράθυρο...), όπου υπάρχει ένα σχετικό στρίμωγμα σε σχέση με άλλα αεροσκάφη των ΟΑ.
Anyway, για να μην πολυλογούμε τροχοδρομούμε μέσω E και F πάρα πολύ γρήγορα για το σημείο κράτησης του 28... και άμεση απογείωση γύρω στις 17:50! Πέρασμα πάνω από την Περαία και αριστερή στροφή για Σκόπελο (υπάρχει αρκετή νέφωση (σε 2 επίπεδα)). Ακολουθεί η τυπική ομιλία από το θάλαμο διακυβέρνησης, η πορτοκαλάδα, πέρασμα πάνω από τα όρη της Εύβοιας και η κάθοδος ξεκινά στις 18:15. Περνάμε πάνω από τα παράλια της Ανατολικής Αττικής, φαίνεται πως κάνουμε κάποιες παραπάνω στροφές και τελικά προσγείωση στον 21R στις 18:27, vacate στα αριστερά από το Α5, πέρασμα πάνω από την Αττική Οδό από τη νότια γέφυρα (H) και ταχύτατη τροχοδρόμηση προς τη θέση B09 (γέφυρα). Μπορώ να πω πως οι 2 τροχοδρομήσεις, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ήταν μοναδικές... λίγο ακόμα και θα απογειωνόμασταν από τον τροχόδρομο...
===========================================
2η πτήση (07/04/2006):
Στον Βενιζέλο δεν έχουμε ιδιαίτερα πολλή ώρα στη διάθεση μας, καθώς η κάρτα επιβίβασης αναγράφει boarding time 19:15. Ένα πέρασμα από τα καταστήματα και τα snack bar, και κατευθείαν για τον έλεγχο χειραποσκευών. Εκεί φαίνεται πως οι υπάλληλοι της ιδιωτικής εταιρείας security νομίζουν ότι δουλεύουν στο JFK ή δεν ξέρω σε ποια μυστική υπηρεσία, γεγονός που φαίνεται στον παρακάτω διάλογο:
Επιβάτης: "Να βγάλω κι αυτό? (π.χ. ζώνη). Πριν δεν μου το ζήτησαν (εννοεί στο προηγούμενο α/δ)!"
Security: "Εδώ είμαστε Ελ. Βενιζέλος, δεν είμαστε ό,τι κι ό,τι"

Μετά και από τον έλεγχο, κατευθυνόμαστε στην έξοδο Α20 (στο ισόγειο του terminal), και με λεωφορείο μεταφερόμαστε στο remote stand που βρίσκεται το SX-BKF. Επιβίβαση στις 19:40, τακτοποίηση στην τελευταία σειρά στην 25F (αντί της 23F) και έχοντας την 25E κενή, όπου είμαστε σαφώς πιο άνετα από το νοικιασμένο SX-BLC. Στο "Δίον" υπάρχουν 5 σειρές (σε αντίθεση με τις 2 του -BLC) Business Class, ενώ η πληρότητα αγγίζει κι εδώ το 98%. Στις 19:47, η επιβίβαση συνεχίζεται ακόμα, στις 19:50 κλείνουν τα ντουλάπια. Το πλήρωμα αυτή τη φορά αποτελείται από γυναίκες (και 1 άνδρα), που θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν επιεικώς απότομες... Χαρακτηριστικός διάλογος:
Επιβάτης --> πάει να τοποθετήσει χειραποσκευή στο ντουλάπι που βρίσκεται και η συσκευή του video, πάνω από το κάθισμα μου, στο πίσω μέρος του α/φ
Αεροσυνοδός: "Απαγορεύεται να έχουμε πράγματα εκεί, είναι το video!, εκεί δεν βάζουμε πράγματα!, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΌΝ!"
Στις 19:57-58, έχουμε τη διαδικασία του push-back και ξεκινάμε τη διαδικασία της τροχοδρόμησης με την παράλληλη επίδειξη των σωστικών μέσων από τα 6 monitors του αεροσκάφους. Ο καιρός στον Βενιζέλο δεν είναι και ο καλύτερος (ομίχλη - γκρι ουρανός). Ανακοινώνεται ότι η διάρκεια της πτήσης θα είναι 4h05. Η πορεία της τροχοδρόμησης είναι από D->βόρεια γέφυρα(K)->B προς το άκρο του 21R, ο οποίος εκείνο το απόγευμα χρησιμοποιούνταν και απογειώσεις και προσγειώσεις (θυμήθηκα το LGAT). Εξαιτίας αυτού, υπάρχει αναμονή αρκετής ώρας, μέχρι να απογειωθούμε τελικά γύρω στις 20:11, αμέσως μετά από την εμφάνιση του προσγειούμενου αεροσκάφους μέσα στη θωλούρα. Εγκαταλείπουμε σύντομα τη θωλούρα για να βρεθούμε ψηλότερα και να απολαύσουμε τη δύση του ήλιου, στα τελευταία της...Το inflight entetainment program βρίσκεται σε λειτουργία. Μοιράζονται ακουστικά (διαφορετικά σε σχέση με τα τύπου "ακουστικά γιατρού" της τελευταίας φοράς που είχα πετύχει IFE σε α/φ της ΟΑ πριν από χρόνια), και λειτουργούν τα 6 μουσικά κανάλια. Το video περιελάμβανε ντοκιμαντέρ για το θαλάσσιο πλούτο, Τομ και Τζέρυ και ασκήσεις γυμναστικής στο τέλος της πτήσης. Εντωμεταξύ έχω αλλάξει και θέση (14E και αργότερα 20C... έπρεπε να πάρω μια γεύση απ' όλες!)
Το φαγητό θα σερβιριστεί στις 21:20, και μπορώ να πω ότι μου θύμισε το παλιό καλό φαγητό της ΟΑ της προηγούμενης δεκαετίας (σε μικρότερο όμως μέγεθος δίσκου). Περιελάμβανε: μακαρόνια με μοσχάρι, σαλάτα, μπακλαβά και κανταΐφι κτλ. (no photo)
Κάπου εκεί γίνεται και η ανακοίνωση του συγκυβερνήτη (και ο οποίος βρίσκεται υπό εκπαίδευση) που έχει όρεξη για κουβέντα. Πετάμε στο FL310, είμαστε πάνω από την Κύπρο, έχουμ ήδη περάσει από Μύκονο, Πάρο, Ρόδο και θα ακολουθήσουν Δαμασκός (Συρία), πέρασμα κοντά από το Αμμάν (Ιορδανία), Σαουδ. Αραβία, Περσικός κόλπος, Qatar, Μπαχρέιν και τελικά άφιξη στα Η.Α.Ε σε 02h50.
Για να μην πολυλογούμε και πάλι, η κάθοδος αρχίζει πριν τις 23:57-58, στις 00:05 έχουμε την αναγγελία του "προσδεθείτε" και στις 00:20 κατεβαίνουν και οι ρόδες, ενώ κάτω βλέπουμε το κατάφωτο εμιράτο του Dubai (με θερμοκρασία εδάφους 27 C). Προσγείωση στις 00:22-23 περίπου (σε ώρα Dubai 01:22)...ενώ τις βαλίτσες μας θα τις πάρουμε μετά σχεδόν από μια ώρα (στις 02:12) μετά από περιπλάνηση στο απέραντο DXB (εν μέσω χρυσού και φοινίκων εντός του terminal) και την πολυεθνική αναμονή στον έλεγχο των διαβατηρίων... και κάποιοι φίλοι στις 02:40 (εν μέσω ανυπόφορης ζέστης έστω και στα μαύρα μεσάνυχτα)... αφού είχαμε ένα περιστατικό με χαμένες αποσκευές στα belts του DXB.
Να σημειώσω ότι και στις 2 πτήσεις η θερμοκρασία στο εσωτερικό του αεροσκάφους ήταν αρκετή υψηλή, σε σχέση με το συνηθισμένο, ενώ δεν είχα τη δυνατότητα για πολλές φωτογραφίες λόγω της απογευματινής-βραδινής ώρας.
===========================================
To trip-report συνεχίζεται με πολύ πιο ενδιαφέρουσες φωτογραφίες από τα επόμενα σκέλη... με περιήγηση στα Η.Α.Ε. (Dubai και Abu Dhabi) και τις πτήσεις επιστροφής (με στάση για ανεφοδιασμό στo LGRP, με αποτέλεσμα να χαθεί η ανταπόκριση για SKG).
Η κράτηση:
1η πτήση: SKG - ATH | OA 182 | STD: 1735 STA: 1830 | EQP: B737-300
2η πτήση: ATH - DXB | OA 345 | STD: 1945 STA: 0115 | EQP: B737-400
3η πτήση: DXB - ATH | OA 348 | STD: 0345 STA: 0800 | EQP: B737-400
4η πτήση: ATH - SKG | OA 191 | STD: 0915 STA: 1010 | EQP: B737-300
Και τι έγινε τελικά (sorry δεν έχω πραγματικούς χρόνους αναχώρησης-άφιξης, αλλά πραγματικούς χρόνους απογείωσης-προσγείωσης):
1η πτήση: SKG - ATH | OA 182 | t/o: 1750 l: 1827 (trip duration: 0h37)| EQP: B737-3Q8 (SX-BCL) | Seat 18F-->18A
2η πτήση: ATH - DXB | OA 345 | t/o: 2011 l: 0122 (trip duration: 4h11)| EQP: B737-484 (SX-BKF) | Seat 23F-->25F-->14E-->20C
3η πτήση: DXB - RHO - ATH | OA 348 | t/o: 0415 l: 0909 (trip duration: 5h54)| EQP: B737-484 (SX-BKE) | Seat 2OE-->20D-->19D-->20F
4η πτήση: ATH - SKG | OA 906 | t/o: 1041 l: 1117 (trip duration: 0h36)| EQP: B717-23S (SX-BOA) | Seat 15C-->13F
1η πτήση (07/04/2006):
Άφιξη στο Μακεδονία και τσεκάρισμα για τις πτήσεις OA182/345, μετά τον έλεγχο της αποσκευών. Η πτήση από DUS έφτασε ελαφρώς καθυστερημένη στις 17:20, οπότε η ώρα αναχώρησης άλλαξε από 17:35 σε 17:50. Το αεροσκάφος ήταν το SX-BLC, που είχε εμπλακεί στο περιστατικό με την παρ' ολίγον σύγκρουση με το μαχητικό, κατά την κάθοδο του στην Θεσσαλονίκη, μερικές μέρες πριν.
Τελικά το turnaround είναι σύντομο. Είσοδος στο αεροσκάφος, όπου το πλήρωμα καμπίνας αποτελείται από 3 άνδρες και 1 γυναίκα. Η πληρότητα θα έλεγα 100%, με 2 σειρές business class στο αεροσκάφος. Αλλάζω θέση από την αρχική 18F, στην 18Α (πάντα παράθυρο...), όπου υπάρχει ένα σχετικό στρίμωγμα σε σχέση με άλλα αεροσκάφη των ΟΑ.
Anyway, για να μην πολυλογούμε τροχοδρομούμε μέσω E και F πάρα πολύ γρήγορα για το σημείο κράτησης του 28... και άμεση απογείωση γύρω στις 17:50! Πέρασμα πάνω από την Περαία και αριστερή στροφή για Σκόπελο (υπάρχει αρκετή νέφωση (σε 2 επίπεδα)). Ακολουθεί η τυπική ομιλία από το θάλαμο διακυβέρνησης, η πορτοκαλάδα, πέρασμα πάνω από τα όρη της Εύβοιας και η κάθοδος ξεκινά στις 18:15. Περνάμε πάνω από τα παράλια της Ανατολικής Αττικής, φαίνεται πως κάνουμε κάποιες παραπάνω στροφές και τελικά προσγείωση στον 21R στις 18:27, vacate στα αριστερά από το Α5, πέρασμα πάνω από την Αττική Οδό από τη νότια γέφυρα (H) και ταχύτατη τροχοδρόμηση προς τη θέση B09 (γέφυρα). Μπορώ να πω πως οι 2 τροχοδρομήσεις, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ήταν μοναδικές... λίγο ακόμα και θα απογειωνόμασταν από τον τροχόδρομο...


===========================================
2η πτήση (07/04/2006):
Στον Βενιζέλο δεν έχουμε ιδιαίτερα πολλή ώρα στη διάθεση μας, καθώς η κάρτα επιβίβασης αναγράφει boarding time 19:15. Ένα πέρασμα από τα καταστήματα και τα snack bar, και κατευθείαν για τον έλεγχο χειραποσκευών. Εκεί φαίνεται πως οι υπάλληλοι της ιδιωτικής εταιρείας security νομίζουν ότι δουλεύουν στο JFK ή δεν ξέρω σε ποια μυστική υπηρεσία, γεγονός που φαίνεται στον παρακάτω διάλογο:
Επιβάτης: "Να βγάλω κι αυτό? (π.χ. ζώνη). Πριν δεν μου το ζήτησαν (εννοεί στο προηγούμενο α/δ)!"
Security: "Εδώ είμαστε Ελ. Βενιζέλος, δεν είμαστε ό,τι κι ό,τι"


Μετά και από τον έλεγχο, κατευθυνόμαστε στην έξοδο Α20 (στο ισόγειο του terminal), και με λεωφορείο μεταφερόμαστε στο remote stand που βρίσκεται το SX-BKF. Επιβίβαση στις 19:40, τακτοποίηση στην τελευταία σειρά στην 25F (αντί της 23F) και έχοντας την 25E κενή, όπου είμαστε σαφώς πιο άνετα από το νοικιασμένο SX-BLC. Στο "Δίον" υπάρχουν 5 σειρές (σε αντίθεση με τις 2 του -BLC) Business Class, ενώ η πληρότητα αγγίζει κι εδώ το 98%. Στις 19:47, η επιβίβαση συνεχίζεται ακόμα, στις 19:50 κλείνουν τα ντουλάπια. Το πλήρωμα αυτή τη φορά αποτελείται από γυναίκες (και 1 άνδρα), που θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν επιεικώς απότομες... Χαρακτηριστικός διάλογος:
Επιβάτης --> πάει να τοποθετήσει χειραποσκευή στο ντουλάπι που βρίσκεται και η συσκευή του video, πάνω από το κάθισμα μου, στο πίσω μέρος του α/φ
Αεροσυνοδός: "Απαγορεύεται να έχουμε πράγματα εκεί, είναι το video!, εκεί δεν βάζουμε πράγματα!, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΌΝ!"

Στις 19:57-58, έχουμε τη διαδικασία του push-back και ξεκινάμε τη διαδικασία της τροχοδρόμησης με την παράλληλη επίδειξη των σωστικών μέσων από τα 6 monitors του αεροσκάφους. Ο καιρός στον Βενιζέλο δεν είναι και ο καλύτερος (ομίχλη - γκρι ουρανός). Ανακοινώνεται ότι η διάρκεια της πτήσης θα είναι 4h05. Η πορεία της τροχοδρόμησης είναι από D->βόρεια γέφυρα(K)->B προς το άκρο του 21R, ο οποίος εκείνο το απόγευμα χρησιμοποιούνταν και απογειώσεις και προσγειώσεις (θυμήθηκα το LGAT). Εξαιτίας αυτού, υπάρχει αναμονή αρκετής ώρας, μέχρι να απογειωθούμε τελικά γύρω στις 20:11, αμέσως μετά από την εμφάνιση του προσγειούμενου αεροσκάφους μέσα στη θωλούρα. Εγκαταλείπουμε σύντομα τη θωλούρα για να βρεθούμε ψηλότερα και να απολαύσουμε τη δύση του ήλιου, στα τελευταία της...Το inflight entetainment program βρίσκεται σε λειτουργία. Μοιράζονται ακουστικά (διαφορετικά σε σχέση με τα τύπου "ακουστικά γιατρού" της τελευταίας φοράς που είχα πετύχει IFE σε α/φ της ΟΑ πριν από χρόνια), και λειτουργούν τα 6 μουσικά κανάλια. Το video περιελάμβανε ντοκιμαντέρ για το θαλάσσιο πλούτο, Τομ και Τζέρυ και ασκήσεις γυμναστικής στο τέλος της πτήσης. Εντωμεταξύ έχω αλλάξει και θέση (14E και αργότερα 20C... έπρεπε να πάρω μια γεύση απ' όλες!)
Το φαγητό θα σερβιριστεί στις 21:20, και μπορώ να πω ότι μου θύμισε το παλιό καλό φαγητό της ΟΑ της προηγούμενης δεκαετίας (σε μικρότερο όμως μέγεθος δίσκου). Περιελάμβανε: μακαρόνια με μοσχάρι, σαλάτα, μπακλαβά και κανταΐφι κτλ. (no photo)
Κάπου εκεί γίνεται και η ανακοίνωση του συγκυβερνήτη (και ο οποίος βρίσκεται υπό εκπαίδευση) που έχει όρεξη για κουβέντα. Πετάμε στο FL310, είμαστε πάνω από την Κύπρο, έχουμ ήδη περάσει από Μύκονο, Πάρο, Ρόδο και θα ακολουθήσουν Δαμασκός (Συρία), πέρασμα κοντά από το Αμμάν (Ιορδανία), Σαουδ. Αραβία, Περσικός κόλπος, Qatar, Μπαχρέιν και τελικά άφιξη στα Η.Α.Ε σε 02h50.
Για να μην πολυλογούμε και πάλι, η κάθοδος αρχίζει πριν τις 23:57-58, στις 00:05 έχουμε την αναγγελία του "προσδεθείτε" και στις 00:20 κατεβαίνουν και οι ρόδες, ενώ κάτω βλέπουμε το κατάφωτο εμιράτο του Dubai (με θερμοκρασία εδάφους 27 C). Προσγείωση στις 00:22-23 περίπου (σε ώρα Dubai 01:22)...ενώ τις βαλίτσες μας θα τις πάρουμε μετά σχεδόν από μια ώρα (στις 02:12) μετά από περιπλάνηση στο απέραντο DXB (εν μέσω χρυσού και φοινίκων εντός του terminal) και την πολυεθνική αναμονή στον έλεγχο των διαβατηρίων... και κάποιοι φίλοι στις 02:40 (εν μέσω ανυπόφορης ζέστης έστω και στα μαύρα μεσάνυχτα)... αφού είχαμε ένα περιστατικό με χαμένες αποσκευές στα belts του DXB.
Να σημειώσω ότι και στις 2 πτήσεις η θερμοκρασία στο εσωτερικό του αεροσκάφους ήταν αρκετή υψηλή, σε σχέση με το συνηθισμένο, ενώ δεν είχα τη δυνατότητα για πολλές φωτογραφίες λόγω της απογευματινής-βραδινής ώρας.


===========================================
To trip-report συνεχίζεται με πολύ πιο ενδιαφέρουσες φωτογραφίες από τα επόμενα σκέλη... με περιήγηση στα Η.Α.Ε. (Dubai και Abu Dhabi) και τις πτήσεις επιστροφής (με στάση για ανεφοδιασμό στo LGRP, με αποτέλεσμα να χαθεί η ανταπόκριση για SKG).
