Sorry προκαταβολικά για το off-topic, αλλά δεν μπορούσα να μην σχολιάσω (είναι σαν τη γνωστή ιστορία με τους "αεροδιαδρόμους") το κάτωθι μαργαριτάρι:
killerwing":12ty3vwt said:
Ετσι γινεται στην ναυτιλια...... Ολα τα καραβια ενος ναυτιλιακου group ανοικουν το καθενα σε μια εταιρεια off shore οποια τα ενοικιαζει στην μητρικη εταιρεια.
Τα βαπόρια (όχι καράβια) όντως
ανήκουν σε θυγατρικές (off-shore ή μη, χωρίς να είναι απαραίτητο το πρώτο), αλλά σε καμία περίπτωση
δεν "ενοικιάζονται" στη μητρική. Οι εταιρείες αυτές, με τα έσοδα και έξοδά τους η κάθε μία, απλώς ενοποιούνται πλήρως (οικονομικά εννοώ) από την μητρική.
On-topic τώρα, λίγες πληροφορίες που μπόρεσα να αντλήσω για τα εταιρικά σχήματα που σχετίζονται με τις παραγγελίες των νέων αεροσκαφών:
Η
MIG Aviation Holdings είναι 100% θυγατρική της MIG και ιδρύθηκε στα τέλη του 2008 με έδρα την Κύπρο. Όπως λέει και το όνομά της, είναι εταιρεία συμμετοχών, χωρίς άλλη δραστηριότητα. Σκοπός ίδρυσής της ήταν η εξαγορά του 49,99% της FAI (FLIGHT AMBULANCE INTERNATIONAL RENT-A-JET). Σύμφωνα με το εταιρικό δελτίο του 2008,
"η εταιρεία έχει έδρα τη Νυρεμβέργη της Γερμανίας και προσφέρει ιδιωτικές αεροπορικές υπηρεσίες, ως επί το πλείστον ειδικευμένες στη διακομιδή ασθενών σε εταιρείες, κρατικούς και μη κυβερνητικούς οργανισμούς. Η FAI ελέγχει έναν στόλο 7 jets και διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις διοίκησης και συντήρησης."
Επίσης, η MIG Aviation Holdings έχει ιδρύσει τη MIG Aviation 1 Ltd (100% θυγατρική, με έδρα την Κύπρο). Η ίδρυση έγινε και πάλι στα τέλη του 2008, άρα δεν έχει σχέση με την Ολυμπιακή. Για το αντικείμενο δραστηριότητάς της δεν μπόρεσα να βρω κάτι.
Δεν υπάρχει πουθενά αναφορά σε "MIG Aviation 2", τουλάχιστον μέχρι τα τέλη Μαΐου.
Για τις δύο ανωτέρω, μία σκέψη είναι μήπως η δραστηριότητα με τα lear-jet για την οποία διαβάσαμε πριν αρκετούς μήνες έχει να κάνει κάτι. Η πιθανότητα να είναι για την ώρα απλώς εταιρείες-σφραγίδες δεν θα πρέπει να αποκλειστεί βεβαίως.
H MIG Aviation 3 πρέπει να ιδρύθηκε μετά τα τέλη του προηγούμενου μήνα και είναι σαφές ότι έχει ως σκοπό (τουλάχιστον) την εξαγορά των αεροσκαφών short-range που θα χρησιμοποιηθούν από τον νέο αερομεταφορέα.
Όσο για το "Olympic Air", παρακαλώ να προσέξετε πόσο προσεκτικά η ίδια η MIG αποφεύγει να χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη εμπορική επωνυμία σε όλες τις δημοσιεύσεις της, είτε πρόκειται για δελτία τύπου είτε για προσφορά θέσεων εργασίας είτε για ανακοινώσεις προς τις χρηματιστηριακές αρχές και την επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Προφανέστατα το όλο θέμα είναι νομικό.