Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

  • Thread starter Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Το άρθρο μιλάει για MIG Aviation Holdings, όχι aviation 3!
Η Holdings εταιρεία μπορεί να έχει από κάτω της τις 1,2,3 εταιρείες!
 
Όσον αφορά τα press releases, δυστυχώς δεν τα διαβάζουν οι actual clients/aviation enthusiasts, πλην ελαχίστων περιπτώσεων. Κάποιοι νομικοί σύμβουλοι και ανάλογες ειδικότητες τα διαβάζουν ως επί το πλείστον. Η Ολυμπιακή/Ολύμπικ/Πάνθεον ή όπως θα λέγεται ο χρήστης των αεροσκαφών, λίγο καρπώνεται το ΔΤ για να κερδίσει πελάτες. Πελάτες, λίγο πολύ έχει και υπάρχουν τρόποι να αποκτήσει και περσσότερους (τελείως οφφ-τόπικ η ανάλυση του πώς). Αυτός που πραγματικά καρπώνεται τα οφέλη των ανακοινώσεων στα ΔΤ, είναι οι επενδυτικές εταιρίες (Marfin Investment Group). Όταν η MIG, ή μια θυγατρική της κάνει αγορές, ανοίγματα και παραγγελίες, θέλει μεταξύ άλλων να ικανοποιήσει τους μετόχους/επενδυτές και να προσελκύσει νέους. Γιαυτό και έκανε το σωστό ο κατασκευαστής (πρακτικά και νομικά) γράφοντας την MIG Aviation Holdings ως έτερο εταίρο της συμφωνίας. Και οι δύο εταίροι προσδοκούν κυρίως σε επενδυτές και κατόπιν σε πελάτες (βέβαια οι περισσότεροι πελάτες φέρνουν περισσότερους επενδυτές, αλλά φλερτάρω άσχημα με το off-topic).
 
Φίλε vassdel,

τα δελτία τύπου τα διαβάζουν ΟΛΟΙ, απλά αυτό συνήθως γίνεται έμμεσα. Γι' αυτό και εμείς σήμερα ως enthusiasts γνωρίζουμε για την συγκεκριμένη αγορα της νέας ΟΑ.

Ο μη γνώστης δεν θα πάει στο site της Boeing η της Airbus, αυτό είναι σίγουρο. Όμως το ΔΤ έχει ( και ) σκοπό την διασπορά της συγκεκριμένης είδησης στα διάφορα ΜΜΕ, εξειδικευμένα και μη.

Η είδηση λοιπόν για την αγορά των Dash 8 - 400 είτε μας αρέσει είτε όχι θα διαβαστεί και από μη επαγγελματίες και ειδικούς του χώρου, που απλά διαβάζουν την συνήθη εφημερίδα τους και "πέφτουν" κάτα τύχη πανω στην είδηση, η τυχαίνει να σερφάρουν στο ιντερνέτ.

Γι' αυτό και είπα ότι οι κύριοι της ΜΙG θα ήταν καλό να φιλτράρουν / συντονίζουν σε συνεργασία με την προμηθεύτρια εταιρία το ΔΤ ( που τελικά θα βρει τον δρόμο του ΚΑΙ στο ευρύ κοινό ) ώστε να προωθεί το όνομα Olympic Air και όχι αυτό της MIG. Ο φίλος payneful_tales μάλλον είναι ο μόνος που κατάλαβε αυτό που είπα εδώ και λίγες μέρες.

ΥΓ. Φίλοι moderators, ζητώ συγγνώμη για το off-topic και δεν το συνεχίζω άλλο για το συγκεκριμένο θέμα.
 
αλλο ενα μεγαλο βημα απο την μεγαλοεταιρια
 
Η δημοσιογράφος της Καθημερινής πάντως δεν το χει....

...Η παραγγελία αφορά σε οκτώ αεροσκάφη τύπου Q400, μεταξύ των οποίων και τέσσερα Q400NextGen....

...να αντικαταστήσουν τα ATR 40 και ATR 70 ελικοφόρα...

...από την Flype για τέσσερα επιπλέον DASH 8 Q400...
 
Η καμπίνα των Q400 δεν είναι πιο στενή από αυτή των ATR-72? ΄Οσο για τα δρομολόγια εξωτερικού που θα τα χρησιμοπιήσουν (φαντάζομαι Βαλκάνια), δεν ξέρω κατά πόσο οι επιβάτες θα πέσουν στη λούμπα της σύγκρισης (άρα επηρεαστούν αρνητικά) με την Α3 η οποία χρησιμοποιεί τζετ..τα γνωστά δηλ. που λέγαμε ελικοφόρα vs τζετ.

Σήμερα στον Επενδυτή έλεγε ότι η νέα εταιρεία θα πάρει 2 Α-320 αλλά και Α319/Α321..
 
Καλησπερα σας, θα σας εξηγησω για ποιο λογο αγοραζουν αεροπλανα οι off shore εταιρειες και τα ενοικιαζουν στις μητρικες...

Αν αυριο δεν θα μπορεσει να το ξεπληρωσει το αεροπλανο η μητρικη εταιρεια, τοτε κλεινει την off shore ουτε κατασχεση, ουτε θα πληγωθει χρηματηστηριακα η μετοχη της. Να γνωριζεται οτι το καθε αεροπλανο ειναι και μια εταιρεια off shore. Με εδρα εξωτικο παραδεισο.


Ετσι γινεται στην ναυτιλια...... Ολα τα καραβια ενος ναυτιλιακου group ανοικουν το καθενα σε μια εταιρεια off shore οποια τα ενοικιαζει στην μητρικη εταιρεια.
 
χαχα
δεν το ξερα ότι υπάρχουν και "μονοβάπορες" στην αεροπορία!!
αν και δεν μου φαίνεται απίθανο δεν νομίζω ότι η πρακτική εφαρμογή της μεθόδου αυτής είναι ιδιαίτερα χρήσιμη..
 
Sorry προκαταβολικά για το off-topic, αλλά δεν μπορούσα να μην σχολιάσω (είναι σαν τη γνωστή ιστορία με τους "αεροδιαδρόμους") το κάτωθι μαργαριτάρι:
killerwing":12ty3vwt said:
Ετσι γινεται στην ναυτιλια...... Ολα τα καραβια ενος ναυτιλιακου group ανοικουν το καθενα σε μια εταιρεια off shore οποια τα ενοικιαζει στην μητρικη εταιρεια.
Τα βαπόρια (όχι καράβια) όντως ανήκουν σε θυγατρικές (off-shore ή μη, χωρίς να είναι απαραίτητο το πρώτο), αλλά σε καμία περίπτωση δεν "ενοικιάζονται" στη μητρική. Οι εταιρείες αυτές, με τα έσοδα και έξοδά τους η κάθε μία, απλώς ενοποιούνται πλήρως (οικονομικά εννοώ) από την μητρική.

On-topic τώρα, λίγες πληροφορίες που μπόρεσα να αντλήσω για τα εταιρικά σχήματα που σχετίζονται με τις παραγγελίες των νέων αεροσκαφών:

Η MIG Aviation Holdings είναι 100% θυγατρική της MIG και ιδρύθηκε στα τέλη του 2008 με έδρα την Κύπρο. Όπως λέει και το όνομά της, είναι εταιρεία συμμετοχών, χωρίς άλλη δραστηριότητα. Σκοπός ίδρυσής της ήταν η εξαγορά του 49,99% της FAI (FLIGHT AMBULANCE INTERNATIONAL RENT-A-JET). Σύμφωνα με το εταιρικό δελτίο του 2008, "η εταιρεία έχει έδρα τη Νυρεμβέργη της Γερμανίας και προσφέρει ιδιωτικές αεροπορικές υπηρεσίες, ως επί το πλείστον ειδικευμένες στη διακομιδή ασθενών σε εταιρείες, κρατικούς και μη κυβερνητικούς οργανισμούς. Η FAI ελέγχει έναν στόλο 7 jets και διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις διοίκησης και συντήρησης."

Επίσης, η MIG Aviation Holdings έχει ιδρύσει τη MIG Aviation 1 Ltd (100% θυγατρική, με έδρα την Κύπρο). Η ίδρυση έγινε και πάλι στα τέλη του 2008, άρα δεν έχει σχέση με την Ολυμπιακή. Για το αντικείμενο δραστηριότητάς της δεν μπόρεσα να βρω κάτι.

Δεν υπάρχει πουθενά αναφορά σε "MIG Aviation 2", τουλάχιστον μέχρι τα τέλη Μαΐου.

Για τις δύο ανωτέρω, μία σκέψη είναι μήπως η δραστηριότητα με τα lear-jet για την οποία διαβάσαμε πριν αρκετούς μήνες έχει να κάνει κάτι. Η πιθανότητα να είναι για την ώρα απλώς εταιρείες-σφραγίδες δεν θα πρέπει να αποκλειστεί βεβαίως.

H MIG Aviation 3 πρέπει να ιδρύθηκε μετά τα τέλη του προηγούμενου μήνα και είναι σαφές ότι έχει ως σκοπό (τουλάχιστον) την εξαγορά των αεροσκαφών short-range που θα χρησιμοποιηθούν από τον νέο αερομεταφορέα.

Όσο για το "Olympic Air", παρακαλώ να προσέξετε πόσο προσεκτικά η ίδια η MIG αποφεύγει να χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη εμπορική επωνυμία σε όλες τις δημοσιεύσεις της, είτε πρόκειται για δελτία τύπου είτε για προσφορά θέσεων εργασίας είτε για ανακοινώσεις προς τις χρηματιστηριακές αρχές και την επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Προφανέστατα το όλο θέμα είναι νομικό.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top