Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

  • Thread starter Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Ρε παιδιά όντως θα είναι Α319 με 150 θέσεις;;;; Δηλαδή μιλάμε για configuration EASYJET?!?!? :wall: :wall: Μια χαρά άμα τα return tickets για Λονδίνο είναι στα 80€ με φόρους, αλλά... για ΟΑ...;; Και single class configuration.....
 
Το cabin layout μπορεί να το διαμορφώσει η κάθε εταιρία ανάλογα με τις προτιμήσεις που έχει... ή κάνω λάθος;
 
Τα τωρινά Α319 της Hamburg International έχουν δύο εξόδους κινδύνου πάνω από τα φτερά, κάτι που πρωτοείδαμε στην Easy.
(http://www.airliners.net/photo/Hamburg- ... 06e38b3ff8)

Aυτό σημαίνει ότι μπορεί να διαμορφωθεί μέχρι 150 θέσεις. Αν πρόκειται για μακροχρόνια μίσθωση (ή και αγορά), τότε η διαμόρφωση καμπίνας θα γίνει κατά τις επιθυμίες της MIG. Ίδωμεν.

Σύμφωνα με τη Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Hamburg_International), η εταιρεία έχει 4 Α319 και 3 Α320 'on order'. Λέτε να τα δούμε όλα μαζί?
 
mitsubishi":3l8vrr9x said:
Sorry προκαταβολικά για το off-topic, αλλά δεν μπορούσα να μην σχολιάσω (είναι σαν τη γνωστή ιστορία με τους "αεροδιαδρόμους") το κάτωθι μαργαριτάρι:

Δεν το σχολιαζω καθολου αυτο το πραγμα....

Ενα πραμα θα σου πω, δουλευω σε μηχανες καραβιων sultzer σε μια εταιρεια που εχει εδρα το παναμα και γραφεια στο πειραια. Μεχρι και οι μηχανες ειναι off shore εταιρεια.
 
Είναι λογικό να κάνει leasing γιατί τα αεροπλάνα δεν κατασκευάζονται από τη μία μέρα στην άλλη..
Προς το παρόν νοικιάσανε τα Q400 από την flybe (για να εξυπηρετηθούν μέχρι να έρθουν τα ιδιόκτητα)
και τώρα Α319 μέχρι να έρθουν τα δικά τους που μάλλον είναι και ο αντικαταστάτης των Β734.
Αλλά γιατί τα Α319 τα νοικιάζουν με dry leasing ενώ τα Q400 με wet leasing?
 
Η Hamburg International μπορεί να μην έχει/θέλει να δώσει πληρώματα/μηχανικούς/ασφάλειες κλπ.. Σου λέει πάρτα και κάντα οτι θες εσυ (εννοω βρες εσυ το προσωπικο κλπ)
Επισης μπορει να ειναι θεμα τιμής.. Να συμφέρει οικονομικά την MIG αυτό από το να τα κανει wet lease για τοσο μεγαλο χρονικο διαστημα..
 
Τα ΑΦ της Hamburg δεν έχουν παραληφθεί, άρα δεν έχουν 'εξοπλισθεί' με πληρώματα. Λογικό είναι να δίνονται 'στεγνά'.
 
Σύμφωνα με τη Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Hamburg_International), η εταιρεία έχει 4 Α319 και 3 Α320 'on order'. Λέτε να τα δούμε όλα μαζί?

Έλεος με τη wiki, έχει αναφερθεί τόσες φορές ότι δεν είναι αξιόπιστη πηγή. 8χ Α319 και 1χ 737 έχει.
http://www.hamburginternational.de/de/ueber_uns

Τα αεροπλάνα όντως έχουν 150 θέσεις, έχουμε κάνει charter μαζί τους. Τα 737-700 τους έχουν 148 θέσεις.

Σαφώς το να αλλάξει τη διαρρύθμιση είναι στο χέρι της MIG, τα πάντα είναι θέμα κόστους.
 
συμφωνα με το airfleets.net :


MSN | Type | Delivery date | Registration | Remark

3895 319-112 25/05/2009 D-AHIP¨ Stored 07/2009
3950 319-112 03/07/2009 D-AHIQ Stored 07/2009




Δηλαδη σχεδον πιο καινουργια και απο της Α3. Καλα ταξιδια να εχουν :!: :!:
 
IATA":10h2zzxy said:
Έλεος με τη wiki, έχει αναφερθεί τόσες φορές ότι δεν είναι αξιόπιστη πηγή.

Η wiki απλά δεν κάνει καθημερινό update στα άρθρα της.

Στο site της Airbus αναφέρει ότι η Hamburg International μέχρι και τον Μάιο είχε παραγγείλει 4 Α320, 12 Α319 και έχει παραλάβει τα 9 Α319.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top