121.5":1m6ll7lk said:
Κρίμα να μείνεις εκτός Ικάρων για λίγες μονάδες. Ενώ αν είχες δηλώσει δυσλεκτικός (πράγμα που δεν αναγράφεται στο μηχανογραφικό ούτε σε κανένα άλλο έντυπο υποψηφίου για τις στρατιωτικές σχολές ώστε να φοβάσαι τον αποκλεισμό για λόγους υγείας) με την ευνοιοκρατική λογική που επικρατεί στις επιτροπές εξέτασης ειδικών κατηγοριών θα σου έβαζαν αβέρτα ψηλές βαθμολογίες και θα έμπαινες με τα τσαρούχια.
Είδες τι έγινε? Αλλαξαν το ύψος.
Θέλει έξυπνες κινήσεις η αεροκαρριέρα, το λέμε μερα νύχτα εδώ μέσα ρε αδέρφια...
Αμάν πια ! Είπαμε, να γράφουμε μερικά tips, να δίνουμε μερικές συμβουλές, αλλά εσύ το έχεις παρακάνει...
Θα την φτύσεις αυτήν την καραμέλα με τη δυσλεξία που έχεις ξεφουρνίσει εδώ και μερικόν καιρό (πολύ λίγα ποστς πιο πάνω) ?
Δηλαδή εσύ θεωρείς τίμιο και λεβέντικο αυτόν τον τρόπο ( ακόμη και αν υπάρχει κενό στο σύστημα)? Γιατί φίλτατε, κάτι τέτοιο δεν συνάγει με αυτά τα χαρακτηριστικά που όλοι γνωρίζουν ότι χαρακτηρίζουν τους ανθρώπους που πετούν είτε μεταγωγικά είτε μαχητικά, πυροσβεστικά εναέρια μέσα διάσωσης κτλ... Και αν υποστηρίξεις ότι "χμμμ, ναι...καλά... ας μπω εγώ και τι με νοιάζει" , τότε ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ...
Γιατί εμείς φίλε, οι λίγο πιο μεγάλοι από αυτήν τη γενιά, που περιμένουμε να δούμε όχι μόνον ικανότερους ανθρώπους να παίρνουν τα ηνία σε όλους τους τομείς της ζωής, πιο ντόμπρους και πιο μάγκες (με την καλή έννοια του όρου) από εμάς, κάναμε λάθη και μάλιστα πολλά... ΦΤΟΥ ΜΑΣ. :|
Και εσύ βέβαια, προφανώς, εκτός από το σύστημα με το οποίο είσαι τσακωμένος αλλά επειδή είσαι "έξυπνος" [μάγκας κατ'εμέ ( με την κακή έννοια αυτή τη φορά)] το έχεις νικήσει, είσαι τσακωμένος και με τον εαυτό σου γιατί φαντασιώνεσαι ότι "Άλλαξαν το ύψος" για να κόψουν υποψήφιους από τη Σχολή... μάλισταααα.
Σε ενημερώνω λοιπόν ότι εδώ και αρκετότατα χρόνια, υπάρχουν σοβαρότατοι περιορισμοί όσον αφορά το Ύψος, Βάρος αλλά και διάφορα άλλα Σωματομετρικά στοιχεία στα αεροπλάνα των Αεροποριών...

Πιο συγκεκριμένα...
-Αν είσαι πολύ ελαφρύς μπορεί να μην ενεργοποιηθούν μηχανισμοί και αισθητήρες του εκτινασσόμενου καθίσματος σε κάποιες συνθήκες ( λίγα Gs πχ γιατί το κάθισμα "δε σε νιώθει").
- Αν είσαι βαρύς, το κάθισμα ( οι πρωωθητήρες / ρουκετούλες που έχει από κάτω) μπορεί να μη μπορούν να σε σηκώσουν ή να σε σηκώσεουν μόνον τόσο που να σε παρασύρει το κατακόρυφο σταθερό του ίδιου σου του αεροπλάνου...
- Αν έχεις πολύ μακρύ ή κοντό κορμό (μέση έως κεφάλι), μπορεί να βρει το κεφάλι σου στην καλύπτρα πριν το κάθισμα στην καλύπτρα κατά την εγκατάλειψη ή να έχεις πρόφλημα εργονομίας στο πιλοτήριο.
- Αν έχεις πολύ μακρυά πόδια ενδέχεται να μείνουν μέσα στο πιλοτήριο παρέα με τον Τεχνητό Ορίζοντα και το Head Down Display μιας και όσο και να τα μαζέψεις ΔΕΝ γίνεται να τα πάρεις μαζί σου...
Το χειρότερο ξέρεις ποιο είναι? Ότι αυτοί οι περιορισμοί ισχύουν διαφορετικοί σε κάθε αεροπλάνο και ισχύουν ΚΑΙ σε αεροσκάφη που θα πετάξεις στην εκπαίδευσή σου. (ΠΧ σε αεροπλάνο που χρησιμοποιείται στην Καλαμάτα, το ελάχιστο βάρος είναι 63 και το μέγιστο 95 κιλά)... Αποτέλεσμα είναι ότι ΔΕΝ μπορεί κανείς να πει ότι θα πάρω ότι κόσμο να είναι και θα τους μοιράσω μετά ανάλογα...πχ αυτός που είναι πολύ ψηλός δεν θα πετάξει Α-7 αλλά μόνο μεταγωγικά, γιατί πολύ απλά αυτός ο άνθρωπος μπορεί να πάθει κάτι και να χρειαστεί να εγκαταλείψει στην Καλαμάτα πετώντας κατά την εκπαίδευσή του.
Από όσο καταλαβαίνεις λοιπόν, ΔΕΝ είναι τόσο απλό το θέμα... Οι άνθρωποι που αποφασίζουν για αυτά δεν κάνουν του κεφαλιού τους... Έχουν στοιχεία, έχουν Ειδική ομάδα Γιατρών που τους ορμηνεύουν (στο Νοσοκομείο της Αεροπορίας υπάρχει ειδικό Εργομετρικό Εργαστήριο) και συγκρίνουν ΠΑΝΤΑ αυτά που κάνουν και με τις άλλες Αεροπορίες (benchmark) σκεπτόμενοι βεβαίως και τις ανάγκες της δικής μας ( όσον αφορά τα αεροπλάνα, παραγγελίες κτλ).
Black_Hawk":1m6ll7lk said:
..να μπω στην ικάρον..δυστηχώς δεν τα κατάφερα...γιατί ανέβηκαν πολύ οι βάσεις..........
το θεωρώ μεγάλη αδικία να στερούν "κάποιοι" για διάφορους λόγους το όνειρο ζωής ...... θα ήθελα να προσθέσω πως πριν καμιά δεκαετία ήταν 1.60 και νομίζω πως αυτες οι αλλαγές που κάνουν πάνω σ αυτό το θέμα γίνονται καθαρά και μόνο για να "κόψουν" άτομα..
Φίλε μου να μη στεναχωριέσαι για τίποτε ... Να είσαι σίγουρος ότι οι προσπάθειές σου θα σου φέρουν μια αξιόλογη καριέρα ότι και να ακολουθησεις...
Δεν είναι αδικία, μια μικρή ατυχία είναι...
Το όριο ήταν 1.65 από τα 80s.
Nομίζω ότι αυτά που είπα παραπάνω να σε κάλυψαν... Η Αεροπορία θέλει να δέχεται όσο γίνεται περισσότερες αιτήσεις ετησίως... Δεν πράττει όπως δηλώνεις... Καταλαβαίνω την πίκρα σου, αλλά μην το παίρνεις έτσι.
Καλή τύχη φίλε, και ας μην μπήκες
δυστυχώς στην
Ικάρων :?
wild_cat/anima":1m6ll7lk said:
Εχει πτήσεις σε πολύ χαμηλα ύψη αλλά και πολύ ψηλά(πολύ αρνητικό για την υγεια)
Εχει αποζημιώση για κάποια χρόνια σε ενδεχόμενη παραίτηση του επαγγελματος.
Επίσης κατι που έχω ακούσει και δεν ξέρω αν ισχυει είναι πως καποια σειρα δεν ε΄χει φτασει ακεραιη στη σύνταξη(με επιφύλαξη)
Βεβαια οι συνθήκες εργασίας συνδεονται άμεσα με τον τύπο αεροσκάφους , αλλο canair, άλλο αεροφωτογραφικό και άλλο mirage !!!
Φίλη αγριόγατα...δεν τα είπες και άσχημα... να βοηθήσω συμπληρώνοντας λίίγο στα παραπάνω...
- Τα ύψη είναι σχετικά λογικά, οι απότομες αλλαγές τους με φόρτιση κουράζουν.
- Τίποτε περίεργο. Απλά λόγω πτήσεων παίρνεις ΕΛΑΤΤΩΜΕΝΗ σύνταξη νωρίτερα από άλλες δουλειές (αν επιθυμείς).
- Λίγες οι Σειρές που έφτασαν ακέραιες, πιο συγκεκριμένα.
- Ελαφρά ανακριβές... φαντάσου αν είναι ωραία πάνω από μια φωτιά, σε ένα ελικοδρόμιο τη νύχτα με παλιόκαιρο να κουβαλήσεις τον ηλικιωμένο, ή σε ...περίεργη αποστολή αεροφωτογράφησης την ώρα μιας κρίσης. Απλά διαφορετικοί σκοποί... Δυσκολία μεγάλη παντού, συνθηκες παρόμοιες παντού.

ΥΓ προς admin
- Σόρρυ για το μεγάλο τόπικ ( από τα μεγαλύτερά μου)... Στα χέρια σας για κρίση / delete αν ενοχλεί.
- Μήπως να σκεφτόμασταν ξανά το θέμα λογοκρισίας σε προτροπές μελών σε άλλα μέλη σε πράξεις προφανώς αντιδεοντολογικές ή/και παράνομες?