airboy, σου απαντάω εδώ επιγραμματικά.
Το "πονηρή σκέψη" είναι με την καλή της έννοια και πάντα σε συνάρτηση με την ηλικία σου.
Δεν σου λέω τί θα γίνει. Απλά το τί σενάρια μπορεί να εξελιχθούν. Μπορεί αρνητικά μπορεί και θετικά. Απλά σου περέθεσα ΚΑΙ τα αρνητικά για να έχεις πιό ολοκληρωμένη εικόνα.
Δεν είπα ότι θα βαρεθείς να πετάς. Ότι θα βαρεθείς να πετάς τον ίδιο τύπο αεροπλάνου (ή παραπλήσιο), σε παραπλήσιες αποστολές για 20 χρόνια είπα. Νομίζεις, για παράδειγμα, ότι στους συγκυβερνήτες των 737-300/400 στην Ολυμπιακή δεν τους αρέσει να πετάνε. Βέβαια τους αρέσει. Αλλά πετάνε τον ίδιο τύπο αεροπλάνου, στα ίδια δρομολόγια και σαν συγκυβερνήτες, εδώ και 13 χρονια και μερικοί εδώ και 17 χρόνια. Σε διαβεβαιώ ότι όχι μόνο έχουν βαρεθεί, αλλά έχουν σκυλο-αηδιάσει (άσχετα με όλα αυτά που γίνονται στην εταιρεία).
Αυτοί που γνώρισες και πετάνε στην Αιγαίου ή στην Ολυμπιακή και ήταν πρώην ΠΑ, κάνανε το βήμα απο την πολεμική στην πολιτική πρίν 10 χρόνια και βάλε. Πρίν 40 χρόνια, το 95% των πιλότων της πολιτικής ήταν άπό ΠΑ. Πρίν 20 χρόνια ήταν το 60%. Πρίν 10 χρόνια το 30%. Σήμερα, ζήτημα να είναι το 20%. Σε 30 χρόνια που θα φύγεις εσύ από την πολεμική, πόσο υπολογίζεις να είναι αυτό το ποσοστό?
Το γιατί γίνεται αυτό είναι απλό. α) υπάρχουν πολύ περισσότερες σχολές πιλότων πολιτικής σήμερα από ότι πρίν 30 χρόνια. β) υπάρχουν πιλότοι πολιτικής διαθέσιμοι, δεν έχουν ανάγκη τους πιλότους της ΠΑ όπως στο παρελθόν. γ) η εκπαίδευση των σχολών πολιτικής αεροπορίας είναι πιά πιό εξειδικευμένη, καθώς ο πιλότος την πολιτικής θεωρείται πιά πιό πολύ μάνατζερ παρά χειριστής αεροσκάφους. δ) γιατί να προσλάβει εσένα συγκυβερνήτη* στα 45 σου, και να περάσουν 10-15 χρόνια για να βγείς κυβερνήτης ? Για να σε έχει κυβερνήτη για 2-3 χρόνια? Οι αεροπορικές θέλουν να σε πάρουν μικρό, να βγείς κυβερνήτης στα 35 σου και να σε έχει κυβερνήτη για άλλα 25 χρόνια. Τότε μάλιστα. Φτουράς (που λένε στο χωριό μου).
Τί θα συμβούλευα να κάνεις? Να κυνηγήσεις το όνειρό σου όσο μπορείς και να μην αφήνεις κανένα να σου λέει ότι το όνειρό σου είναι τρίχες ή ότι είναι άπιαστο. Επιμονή θέλει και κυρίως υπομονή. Δεν μπορείς να βρείς τις απαντήσεις για το πώς θα γίνει σήμερα ή αύριο. Θέλει μεθοδικότητα και ψυχραιμία.
*Δεν νομίζω να πιστεύεις ότι θα σε προσλάβει κατευθείαν για κυβερνήτη? Με μηδενική πολιτική εμπειρία. Αυτά γινόντουσαν στο παρελθόν. Μπορεί να ξαναγίνουν και στο μέλλον, κανείς δεν ξέρει. Εγώ προσωπικά το βλέπω εξειρετικά δύσκολο.
Το "πονηρή σκέψη" είναι με την καλή της έννοια και πάντα σε συνάρτηση με την ηλικία σου.
Δεν σου λέω τί θα γίνει. Απλά το τί σενάρια μπορεί να εξελιχθούν. Μπορεί αρνητικά μπορεί και θετικά. Απλά σου περέθεσα ΚΑΙ τα αρνητικά για να έχεις πιό ολοκληρωμένη εικόνα.
Δεν είπα ότι θα βαρεθείς να πετάς. Ότι θα βαρεθείς να πετάς τον ίδιο τύπο αεροπλάνου (ή παραπλήσιο), σε παραπλήσιες αποστολές για 20 χρόνια είπα. Νομίζεις, για παράδειγμα, ότι στους συγκυβερνήτες των 737-300/400 στην Ολυμπιακή δεν τους αρέσει να πετάνε. Βέβαια τους αρέσει. Αλλά πετάνε τον ίδιο τύπο αεροπλάνου, στα ίδια δρομολόγια και σαν συγκυβερνήτες, εδώ και 13 χρονια και μερικοί εδώ και 17 χρόνια. Σε διαβεβαιώ ότι όχι μόνο έχουν βαρεθεί, αλλά έχουν σκυλο-αηδιάσει (άσχετα με όλα αυτά που γίνονται στην εταιρεία).
Αυτοί που γνώρισες και πετάνε στην Αιγαίου ή στην Ολυμπιακή και ήταν πρώην ΠΑ, κάνανε το βήμα απο την πολεμική στην πολιτική πρίν 10 χρόνια και βάλε. Πρίν 40 χρόνια, το 95% των πιλότων της πολιτικής ήταν άπό ΠΑ. Πρίν 20 χρόνια ήταν το 60%. Πρίν 10 χρόνια το 30%. Σήμερα, ζήτημα να είναι το 20%. Σε 30 χρόνια που θα φύγεις εσύ από την πολεμική, πόσο υπολογίζεις να είναι αυτό το ποσοστό?
Το γιατί γίνεται αυτό είναι απλό. α) υπάρχουν πολύ περισσότερες σχολές πιλότων πολιτικής σήμερα από ότι πρίν 30 χρόνια. β) υπάρχουν πιλότοι πολιτικής διαθέσιμοι, δεν έχουν ανάγκη τους πιλότους της ΠΑ όπως στο παρελθόν. γ) η εκπαίδευση των σχολών πολιτικής αεροπορίας είναι πιά πιό εξειδικευμένη, καθώς ο πιλότος την πολιτικής θεωρείται πιά πιό πολύ μάνατζερ παρά χειριστής αεροσκάφους. δ) γιατί να προσλάβει εσένα συγκυβερνήτη* στα 45 σου, και να περάσουν 10-15 χρόνια για να βγείς κυβερνήτης ? Για να σε έχει κυβερνήτη για 2-3 χρόνια? Οι αεροπορικές θέλουν να σε πάρουν μικρό, να βγείς κυβερνήτης στα 35 σου και να σε έχει κυβερνήτη για άλλα 25 χρόνια. Τότε μάλιστα. Φτουράς (που λένε στο χωριό μου).
Τί θα συμβούλευα να κάνεις? Να κυνηγήσεις το όνειρό σου όσο μπορείς και να μην αφήνεις κανένα να σου λέει ότι το όνειρό σου είναι τρίχες ή ότι είναι άπιαστο. Επιμονή θέλει και κυρίως υπομονή. Δεν μπορείς να βρείς τις απαντήσεις για το πώς θα γίνει σήμερα ή αύριο. Θέλει μεθοδικότητα και ψυχραιμία.
*Δεν νομίζω να πιστεύεις ότι θα σε προσλάβει κατευθείαν για κυβερνήτη? Με μηδενική πολιτική εμπειρία. Αυτά γινόντουσαν στο παρελθόν. Μπορεί να ξαναγίνουν και στο μέλλον, κανείς δεν ξέρει. Εγώ προσωπικά το βλέπω εξειρετικά δύσκολο.