Σχόλια για Α3

  • Thread starter Thread starter idle descent
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
To Altea DCS (που έχει η A3) υποστηρίζει αυτή τη λειτουργία.
Τότε δεν μένει παρά να το εφαρμόσει.

BTW, διαπίστωσα η SkyExpress στην επιβίβαση στα ATR-72 τηρεί το αντίστοιχο μέτρο (σειρές 1-9 πρώτα) ευλαβικά χρησιμοποιώντας 2 λεωφορεία, διαφορετικά με μια μόνο θύρα επιβιβάσεως η κατάσταση θα ήταν χαοτική.
 
Mήν ξεχνάς οτι το ΑΤ7 είναι επιρρεπές στο να κάτσει σούζα, εξ΄ου και η ευλαβική τήρηση των προτεραιοτήτων! Εκει θές οπωσδήποτε το μισό μπροστά αεροπλάνο να έχει μπεί και κάτσει πρίν βάλεις τους υπόλοιπους.
 
Σωστά το θέτεις: από Βρυξέλλες. Στο LGAV, με τις περισσότερες επιβιβάσεις να γίνονται με λεωφορείο, με τη διαρρύθμιση του χώρου των πυλών (ακριβώς μπροστά στην πύλη, υπάρχει διάδρομος), με τη βαλκανο-μεσογειακή μας ιδιοσυγκρασία και το γεγονός ότι τα παιδιά της πύλης της πτήσης προς προορισμό Schengen θα πρέπει να ελέγχουν παράλληλα και τη γνησιότητα και εγκυρότητα των εγγράφων, δυστυχώς μου φαίνεται πως με το να ζητάμε να τηρούνται και τα γκρουπ, ζητάμε πολλά.

Κακά τα ψέμματα, το LGAV (και συνακόλουθα ο χώρος των gates) σχεδιάστηκε μιαν άλλη εποχή που ενδεχομένως το zone boarding δεν ήταν μεγάλο hit. Όλα είναι εφικτά, απλά το αεροδρόμιο θα πρέπει να λύσει το θέμα του χώρου και να δημιουργήσει (πραγματικά δεν ξέρω πως) "διαδρόμους" για την επιβίβαση με κάθε group όπως γίνεται π.χ. στις φυσούνες και ο καθένας να περιμένει στην ουρά του και από την άλλη οι handling agents (Goldair στην περίπτωση της Α3) να τηρούν τις διαδικασίες που τους έχει δώσει η εταιρεία, ήτοι επιβίβαση βάσει group number. Επί του παρόντος τα Schengen bus gates (B16-B30) δημιουργούν εικόνες χάους το καλοκαίρι, ειδικά στο πρωϊνό κύμα της Α3 που έχω δει μέχρι και δύο πτήσεις να φεύγουν από το ίδιο gate. Άντε τώρα να τους πεις ότι εγώ είμαι group 2...
 
Αυτά που γράφουμε, τα έχουμε επισημάνει ποτέ ως σχόλια στην Aegean;
Επειδή μετά τον covid ταξιδεύω μόνο business, όταν μου στέλνουν ερωτηματολόγιο, τους κράζω κανονικοτατα.
Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι ανάλογα με την σύνοδο είναι κ το σέρβις, δεν υπάρχει κάτι στάνταρ.
Στο τελευταίο ταξίδι από Βρυξέλλες φώναζαν γκρουπ, αν δεν ήταν το δικό σου σε έστελναν πίσω.
Στις Βρυξέλλες οι handling agents γενικά διατηρούν αρκετά αυστηρά τις οδηγίες της Α3 για τα groups. Μου έχει τύχει ότι μετά το group 1 υπήρχε ανακοίνωση ότι ακόμα λείπουν 15 άτομα του group 1, τους παρακαλούν για επιβίβαση τώρα κλπ. Και περίμεναν κάποια λεπτά μέχρι επιτέλους να ανοίξουν το group 2.

Σαν να ήτανε υποχρέωση να χρησιμοποιείς το priority boarding. Δεν ξέρω πόσες φορές δεν το κάνω, είτε γιατί ταξιδεύω business ή/και δεν έχω χειραποσκευή και δεν βλέπω λόγο να κάτσω 30 λεπτά στο αεροπλάνο μέχρι να έχουν περάσει όλοι οι άλλοι, είτε γιατί έρχομαι από short connection / καθυστερημένη πτήση και όταν αρχίσει η επιβίβαση ακόμα δεν έχω φτάσει καν.
 
Όλα αυτά είναι σωστά:

-αν ξέρεις ότι έχεις δικό σου χώρο, δεν βιάζεσαι να πας πρώτος, το αντίθετο. Το ποδοπάτημα γίνεται γιατί η αιγαιοπούλα θα σου έρθει μετά στο αεροπλάνο και θα σου πει να βάλεις την τσάντα κάτω από το κάθισμα (σημείωση προς τον μπροστινό μου: κάτω από το μπροστινό σου κάθισμα και όχι κάτω από το δικό σου..). Από τότε που αρχίσαν οι χρεώσεις για κάποιο ''περίεργο'' λόγο κανείς δεν θέλει να πληρώσει τσεκ-ιν βαλίτσας και δεν υπάρχει χώρος...

-Το ΑΙΑ έχει αρκετό χώρο για να αγοράσεις πατέ ελιάς, παστέλια και κανένα ρολεξ σε περίπτωση ανάγκης, αλλά δεν έχει χώρο στα gates και τα lounges, το core business. Προχτές το μπούγιο έγινε ενώ είχαν ζώνες και καλά για σειρά, τις οποιές όπως ειπώθηκε στην Ελλάδα συχνά τις θεωρούμε διακοσμητικές. Για να πω την αλήθεια βέβαια δεν κατάλαβα ποια ζώνη αντιστοιχεί σε ποιο γκρουπ, καθώς ούτε πινακίδες είδα, ούτε θα μπορούσα να τις δω αν είναι στο 1μ ύψος. Το ίδιο γίνεται και στην Γερμανία στις διπλανές αναχωρήσεις της Α3 για ΑΤΗ/SKG αλλά εκεί υπάρχει συνήθως γερμανοθρεμένη υπάλληλος που σε γυρνάει πίσω.

- Δεν ξέρω αν ποτέ υπήρξε κάποιο πλάνο η Α3 να έχει δικό της ξεχωριστό τέρμιναλ και αν αυτό είναι δυνατό σε κάποιες από τις επόμενες επεκτάσεις. Μην ξεχνάμε ότι όλα αυτά τα συζητάμε και ενώ η κίνηση είναι ακόμα μικρότερη του 2019. Αν συνεχιστεί η αύξηση των προορισμών κλπ (όπως το ευχόμαστε), δεν ξέρω ποιο ακριβώς είναι το πλάνο για να μην δούμε σκηνές HER τον Αύγουστο που γελάει και ο κάθε πικραμμένος με το χάλι. Το αεροδρόμιο είναι μια 20ετία ενεργό και δείχνει ήδη μη αρκετό - να δούμε τι θα αλλάξει με την επέκταση. Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος: Το νέο έργο που το «απογειώνει» - Construction
 
Από τότε που αρχίσαν οι χρεώσεις για κάποιο ''περίεργο'' λόγο κανείς δεν θέλει να πληρώσει τσεκ-ιν βαλίτσας και δεν υπάρχει χώρος...
Να σου πω, προτιμούσα να δίνω την βαλίτσα κάτω αφού έχω πάντα δωρεάν μια αποσκευή και να ταξιδεύω άνετος, αλλά σταμάτησα για δυο λόγους: πρώτον συχνά αρνούνται να την δεχτούν επειδή βάζω μέσα το laptop και δεύτερον στην Αθήνα η παραλαβή αποσκευών καθυστερεί πολύ.
 
Σχετικά με groups. Έχω κλείσει θέση πχ 20Α (παράθυρο) Με βάζει -αν θυμάμαι καλά group3 - O μεσαίος ή ο 20C του βγάζει group 2. Οπότε πρέπει να τον σηκώσω για να περάσω. Τι κάνουν λάθος? Ή εγώ μπερδεύτηκα με την σειρά στο gate?? Γενικά νόμιζα οτι έχω κάνει μεγάλη μ@λ@κει@. (ίσως να φταίει οτι έκατσα στο lounge παραπάνω, οπότε απλά υπολόγισα τη ώρα να κατέβω στο gate βάση group)
 
Αν αναφερόμαστε σε Aegean: για να είσαι στο lounge είσαι κατά 99% group 2 (Gold), εκτός της σχετικά σπάνιας περίπτωσης να είσαι Silver με κουπόνι. Ο 20Β/C μάλλον ήταν Gold για να είναι group 2.
 
Last edited by a moderator:
Στην Α3, το group 2 είναι priority boarding για Star Alliance Gold και Business (group 1 είναι οικογένειες με παιδιά και άτομα που χρειάζονται βοήθεια). Κι εκεί γίνεται κάποιο μπέρδεμα, γιατί σε πολλές άλλες εταιρίες οι gold πελάτες είναι group 1, με αποτέλεσμα ότι όταν καλούν το group 1 τρέχουν και εκείνοι (αν και από κάποιον που υποτίθεται ότι ταξιδεύει συχνά θα μπορούσες να περιμένεις ότι βρίσκει το group του στη κάρτα επιβίβασης….)

Να σου πω, προτιμούσα να δίνω την βαλίτσα κάτω αφού έχω πάντα δωρεάν μια αποσκευή και να ταξιδεύω άνετος, αλλά σταμάτησα για δυο λόγους: πρώτον συχνά αρνούνται να την δεχτούν επειδή βάζω μέσα το laptop και δεύτερον στην Αθήνα η παραλαβή αποσκευών καθυστερεί πολύ.


Συν το χρόνο στο Check in για να παραδώσεις τη βαλίτσα, συν το ρίσκο να μην φράσει μαζί σου, ιδιαίτερα εάν έχεις πτήση με ανταπόκριση.

Ιδιαίτερα μετά από το Covid και τα προβλήματα με έλλειψη προσωπικού κλπ. που συνεχίζουν να υπάρχουν σε αρκετά αεροδρόμια. Δηλ., δεν είναι μόνο το κόστος για την βαλίτσα, αλλά και οι σε πολλές περιπτώσεις κακές υπηρεσίες. Είτε λόγω έλλειψης προσωπικού είτε και λόγω του γεγονότος ότι οι αεροπορικές το θεωρούν περισσότερο σαν έξτρα εισόδημα (αντί να φροντίζουν για την ποιότητα της υπηρεσίας).
 
Από τις τελευταίες 10 πτήσεις, στις 5 πήρα την βαλίτσα μου με priority (στην Γερμανία). Σε 2 μάλιστα όλοι με priority ταγκς τις πήραν τελευταίοι (φαντάζομαι ότι οι υπάλληλοι έκαναν λάθος την σειρά με τα καρότσια ή απλά την αγνόησαν). Ο κανόνας για μένα είναι ότι αν μπορώ να το αποφύγω, το κάνω. Λαπτοπ δε για τσεκ ιν, θα το σκεφτόμουν διπλά έτσι όπως πετιούνται οι βαλίτσες.
 
Top