Σχόλια για Α3

  • Thread starter Thread starter idle descent
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ. Στις μεγαλύτερες πτήσεις σου δηλαδή δεν προσφέρεις wifi αλλά το δίνεις στο ATH-JTR.
 
Τουλάχιστον στα LR θα έχει κεραίες που πιάνουν δορυφορικά. Η επιλογή που έχει γίνει ήταν ένα quick and safe fix. Αν το ζητάει η πελατεία έχει καλώς και προχωρά, αν όχι, δεν έγινε και τίποτα σπουδαίο. Κάποια στιγμή όμως θα πρέπει να γίνει κάποια αναβάθμιση σε κάποιο C-check ίσως.
 
Μετά όμως παίζει να μη το δίνει δωρεάν όπως κάνει βασικά τώρα μιας και το δορυφορικό είναι αρκετά πιο ακριβό. Εκτός κι αν κρατήσει και τα δύο συστήματα και τα χρησιμοποιεί αναλόγως
 
Είναι δωρεάν τώρα;
Εγώ είχα μείνει στα διάφορα bundles 5, 10 ευρώ κλπ. Καλά, όχι ότι με αφορά και πολύ αφού δεν μπορώ να κρατήσω τα μάτια μου ανοιχτά εν ώρα πτήσης. :mrgreen:
 
Κάποια στιγμή πέρυσι ή πρόπερσι τα άλλαξαν. Αν είσαι γραμμένος στο miles+bonus (που είναι δωρεάν) έχεις αυτόματα το 1.5 mbps πακέτο, γι αυτό είπα και «βασικά» πρέπει να το έχεις ψάξει λίγο από πριν. Ενώ αντίστοιχα αν είσαι gold έχεις δωρεάν το ακριβότερο των 15 mbps που πριν την αλλαγή ήταν δωρεάν μόνο στους business.

Και φυσικά στο εσωτερικό είναι δωρεάν χωρίς πακέτα κλπ ούτε κάποια εγγραφή στο M+B
 
Τώρα που το λες, έχεις δίκιο και να σκεφτείς ότι πρέπει να έχουν στείλει και σχετικά emails. :stupid:
Λογικά την επόμενη εβδομάδα θα πετάξω προς Αθήνα και θα το κοιτάξω. Αν και τις τελευταίες φορές έχω πετάξει με παλαιότερα αεροσκάφη που δεν έχουν τέτοιο εξοπλισμό λόγο υποτιθέμενου phase out, το οποίο δεν το βλέπω.
 
Παρατηρώ με προβληματισμό ότι Aegean είναι ενδεχομένως η μόνη από τις ευρωπαϊκές και αμερικανικές legacy που πετάει στο Τελ Αβιβ. Πολλές αν όχι όλες οι «σοβαρές» εταιρίες έχουν διακόψει δρομολόγια προς Ισραήλ μέχρι Ιούνιο ή και Ιούλιο.

Δεν θέλω να ασκήσω άδικη κριτική, αλλά ξέρει κάτι η Aegean για την ασφάλεια των πτήσεων σε αυτή την περιοχή που δεν το ξέρουν οι Lufthansa, British Airawys, KLM Swiss, United Delta κλπ, ώστε να κάνει μια τόσο διαφορετική αποτίμηση του ρίσκου πια; :(
 
Με επιφύλαξη γιατί ρώτησα το ChatGPT
“Which European airline has the most passenger traffic from their hub to Tel Aviv airport?” μάντεψε ποια απάντησε.
Και γενικά είναι πολύς κόσμος που έρχεται από EWR με EK και συνεχίζει με A3 για TLV
 
Δεν θέλω να ασκήσω άδικη κριτική, αλλά ξέρει κάτι η Aegean για την ασφάλεια των πτήσεων σε αυτή την περιοχή που δεν το ξέρουν οι Lufthansa, British Airawys, KLM Swiss, United Delta κλπ, ώστε να κάνει μια τόσο διαφορετική αποτίμηση του ρίσκου πια; :(
Ίσως να ρωτήσαν το ΥΠΕΞ και να τους είπαν όλα εντάξει ;) Μην ξεχνάμε ότι είναι μετρημένες οι Ευρωπαικές χώρες που δεν έχουν ασκήσει κριτική στο τι γίνεται στη Γάζα, ίσως να υπάρχει απόφαση από πιο ψηλά. Καλώς ή κακώς οι σχέσεις μας με το Ισραήλ είναι στο ζενίθ.
 
Είμαστε hub για το Ισραήλ. Αν μετρήσετε τις πτήσεις scheduled charter cargo καθημερινά είναι περίπου 50 για όλη την Ελλάδα και λίγο πάνω από 20 για Κύπρο. Επίσης υπάρχει και το στρατιωτικό σκέλος που είναι άλλο θέμα. Φαντάζομαι ότι η Α3 και κάθε εταιρία έχει τις εγγυήσεις της. Προ λίγων ημερών βέβαια η Α3 έβγαλε ανακοίνωση για αναστολή πτήσεων σε Ισραήλ για 3 ημέρες 19-21 Μαίου.
 
Top