xfagogenis":2wh8is1s said:
Τι ακριβώς είναι το SPA/Interline agreement?
πολύ λαικά και πρόχειρα, π.χ η KLM θα εκδίδει στο δικό της ticket stock πτήση AMS-ATH-JMK όπου το AMS-ATH θα είναι πτήση καθαρή KLM και το ATH-JMK πτήση καθαρή GQ.
Καθαρή λέγοντας operating carrier η κάθε μια εταιρεία ξεχωριστά οχι codeshare (τύπου)
Η τιμολόγιση θα γίνεται ενιαια και αυτόματα. Μεταξύ τους θα συμφωνήσουν περι των ναυλων και RBDs .
To interline δίνει τη δυνατότητα για through check in αποσκευων (θέσης μόνο αν τα συστήματα εχουν link μεταξύ τους).
Γενικά το Interline είναι πιο πάνω και απο τις συνεργασίες των εταιρειων. Τι θέλω να πω ?
π.χ
Αν θεωρήσουμε οτι η KL/GQ μεχρι στιγμής που δεν είχαν συνεργασία, και στο παραπάνω παράδειγμα το εισιτήριο είχε εκδοθεί σε stock hahnair , τότε ακομα και αν οι εταιρειες δεν ειχαν συνεργασία, το εισιτήριο συμπεριφέρεται σαν ενιαίο με ότι αυτό προκύπτει (καθυστερήσεις, αποζημιώσεις, through check in e.t.c)
Απο όσο θυμάμαι, η ΙΑΤΑ και οι εταιρειες γενικότερα κυρίως οι μεγάλες, προυποθέτουν να είσαι μέλος και στο IATA CLEARING HOUSE. Φαντάζομαι ότι η GQ θα έχει γίνει μέλος.