Sky Express GQ260

kotobloco

Economy-Class-Member
Εγγραφή
29/01/2017
Μηνύματα
139
Likes
99
Για ποιο λόγο έχει γίνει αυτός ο ντόρος;

Οκ, έκαναν fail τα de-icing boots. Και ειπαν να γυρισουν στην Αθηνα. 2 διαδρομοι, CAT2, 4000 μετρα ο καθενας. Happy days γενικα.

Όλος ο πανικός έγινε επειδή έκαναν go around? 20021G31KT ηταν ο ανεμος με ορατοτητα 10ΚΜ. Ολο headwind δηλαδη. Για ποιο λογο ο πανικος δεν καταλαβαινω.

Επειδή ήταν bumpy στο go around? Ουτε οι μηχανες εκαναν fail ουτε σε CB μπηκαν κατα λαθος.

Ας πηγαινουν με το πλοιο στα νησια αν δεν έχουν το στομάχι να μπουν σε ένα turboprop to 2020.
 

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.319
Likes
1.897
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Ο ντόρος έγινε γιατί έβαλαν το χέρι τους οι "παντογνώστες" δημοσιογράφοι και γιατί βγήκε ένας επιβάτης και παρουσίασε τα γεγονότα σαν την πτήση της united στους δίδυμους πύργους.
 

KGP

First-Class-Member
Εγγραφή
30/07/2004
Μηνύματα
780
Likes
40
ακριβως....ΟΠΩΣ και γιατι ΔΕΝ υπαρχει κονδυλι διαφημιστικο....αρκετο για να μασανε και να μην μιλανε....μερικοι μερικοι (διαβαστε τι εγραψα παραπανω....)
 

valentinovissi

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
22/07/2008
Μηνύματα
1.631
Likes
225
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
RYR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LCLK
Δεν κατάλαβα τι θες να πεις KGP εννοείς δεν δίνει η εταιρία χρήμα για διαφήμιση και γι αυτό οι δημαγωγοί φωνάζουν ?
 

Jass

Business-Class-Member
Εγγραφή
04/10/2006
Μηνύματα
375
Likes
36
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
YAHOO
jass_gr@yahoo.com
TOGA":1com7v4f said:
Το ότι πετούσε τόσο χαμηλά είναι ένδειξη ότι το de-ice ήταν εκτός. Βέβαια η κρίσιμη ερώτηση είναι αν είναι MEL item το de-ice boot (που πολύ αμφιβάλλω να μην είναι). Γιατί τότε δεν έπρεπε να απογειωθεί από Μυτιλήνη.

Δεν ειναι MEL no-go item τα anti-icing. Ο μονος περιορισμος ειναι “avoid icing conditions”. Γι’αυτο πετουσαν χαμηλα προφανως, για να ειναι εκτος νεφων και να μην βρεθουν σε icing conditions.
 
Top