sky express ... the airline of Crete

  • Thread starter Thread starter LGIR27
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
AAAA...δεν το ξέρω αυτό.
Αυτό μου είπε άνθρωπος της εταιρείας γιατί και η Θεσσαλονίκη είχε απίστευτη ομίχλη αλλά προσγειωθήκαμε κανονικά... στην ερώτηση μου γιατί σε άλλα αεροδρόμια με απίστευτη ομίχλη υπάρχει κανονική κίνηση??

Πχ στο Βερολίνο προσγειωθήκαμε με την πρώτη και απο το αεροπλάνο όταν σταμάτησε δεν φαινόταν ούτε το κτίριο του αεροδρομίου παρα μόνο η φυσούνα.

Στη Καστοριά πάντως πιστευω θα προσγειωνόμασταν.. διότι σε μία απο τις προσεγγίσεις του πιλότου το αεροδρόμιο φαινόταν καθαρά απο κάτω αλλά έλα που εμείς είχαμε διαγώνια τον διάδρομο...( προφανώς δεν πήγαινε για προσγείωση αλλα για αναγνώριση) της κατάστασης.
 
Μάθε,λοιπόν,αφού δε ξέρεις ότι ακόμα και στη Θεσσαλονίκη που διαθέτει "ραντάρ προσέγγισης" αλλά και στο Βερολίνο το οποίο προφανώς και δεν είναι επιπέδου Καστοριάς,συμβαίνουν τα ίδια και χειρότερα και δεν υπάρχει "κανονική κίνηση".Το να συγκρινεις τις συνθήκες μιας συγκεκριμένης πτήσης στη Θεσ/κη και άλλης μια στο Βερολίνο με ότι συνέβει στη Καστοριά και στη Κοζάνη αποτελεί μέγιστο συνθετικό σφάλμα.Ξεκίνησες να γράψεις σε ένα πεδίο συζητήσεων όπου γράφουν άνθρωποι οι οποίοι "ξέρουν πέντε πράματα".Το να χαρακτηρίζεις λοιπόν τα αεροδρόμια αυτά με τους συγκεκριμένους χαρακτηρισμούς δεν είναι κάτι που αποτελεί αλήθεια και αντικειμενική κρίση.
Επίσης,η χρήση GPS από επιβάτες απαγορεύεται.Μπορεί,σε ακραία περίπτωση,να γίνεις αιτία να μη προσγειωθεί το αεροπλάνο.
 
Κοίταξε φλε συμφουρίτη...
όταν έκανα εγγραφή στους όρους δεν έγραφε πως πρέπει να ξέρω 5 πράγματα για να πω την άποψη μου(σωστή ή λάθος).
Μεταφέρω την άποψη ανθρώπου της εταιρίας μιας και εγώ όπως πολύ σωστά κατάλαβες είμαι άσχετος.

Ναι όντως, θα συμφωνήσω πως στην Ελλάδα τουλάχιστον τα περισσότερα αεροδρόμια είναι ότι να ναι.

Πχ στη Θεσσαλονίκη περιμέναμε απο τις 11.40 έως τις 13.40 να μας πουν τι σκατα θα γίνει με εμάς με την δικαιολογία πως είμασταν έκτακτο περιστατικό και δεν ήξεραν τι να μας κάνουν. Εν τέλει το αεροπλάνο πέταξε πίσω για Κοζάνη(αδειο) χωρίς να ενημερώσουν κανέναν για το τι θέλουμε να κάνουμε(πάλι δεν προσγειώθηκε) και πήγε Αθήνα...
Επίσης, υπήρχαν άνθρωποι που εφόσον έχασαν την δουλειά τους θα ήθελαν να πάνε πίσω στην Αθήνα και μάντεψε..αυτοί πήγαν Κοζάνη με λεωφορείο το οποίο έφτασε στις 16.00 Κοζάνη. Και μετά απο 7 ώρες ταλαιπωρίας το μόνο που δώσανε μέσα στο λεωφορείο λίγο πριν ξεκινήσει ήταν ένα μπουκαλάκι νερό.
 
Ειλικρινά,δε κατανοώ το νόημα όσων γράφεις.Χαρακτηρίζεις αεροδρόμια,μας λες για πτήση στο Βερολίνο αλλά ότι μεταφέρεις την άποψη ανθρώπου της εταιρείας,αναφέρεσαι σε "ραντάρ προσέγγισης και χαμηλή ορατότητα" και για τη Καστοριά που εσύ πιστεύεις ότι θα προσγειωνόσασταν.
Τι θέλεις να κάνεις;Να μας περιγράψεις το περιστατικό;Να ρωτήσεις για πληροφορίες και εκτιμήσεις;Να μας πεις τις γνωμοδοτήσεις σου;Να εκφράσεις την αγανάκτησή σου;
Σου προτείνω να συγκροτήσεις λίγο το σκεπτικό σου γιατί αλλιώς δε προκύπτει νόημα.
 
Αναφέρω τα γεγονότα και εκφράζω το παράπονο μου πως αν τα αεροδρόμια της Δυτικής Μακεδονίας είχαν καλύτερο εξοπλισμό οι επιβάτες θα ταλαιπωρούνταν λιγότερο(αν όχι πάντα, σίγουρα τις περισσότερες φορές.

Επίσης είμαι ένας άνθρωπος και λογικό είναι να λέω τα όσα -εγώ- πιστεύω..
 
Εκτιμώ ότι τώρα είσαι σαφέστερος/η.
Ενημερωτικά πάντως,ο σχετικός εξοπλισμός είναι ακριβός ως επένδυση ώστε να τοποθετείται παντού και για τις λίγες περιπτώσεις που μπορεί να χρησιμεύσει.Και φυσικά,δεν είναι η μόνη προϋπόθεση για να αντιμετωπίζονται αποτελεσματικότερα τέτοιες καταστάσεις. Τέτοια περιστατικά όπως αυτό που συνέβει στη πτήση σου,συμβαίνουν κάθε στιγμή,σε κάθε γωνία του πλανήτη.
 
Επισης υπάρχει κανείς να μου εξηγήσει το φαινόμενο που ανέφερα παραπάνω??

Κατά την εναρξη λειτουργίας του αριστερού κινητήρα του JetStream 41 (της Sky) αλλα και σε κάθε μεγάλη "γκαζιά" (να το πω εγω ο άσχετος) ακούγεται κάτι σαν κόρνα για 1 δευτερόλεπτο περίπου..

Έχει κανείς ιδέα?
 
Ο ηχος που λες ειναι ενα warning που χτυπαει οταν ο κινητηρας ειναι σε ενα συγκεκριμενο range rpm με contition levers στο taxi mode. O λογος ειναι οτι δεν πρεπει να λειτουργει ετσι παρατεταμενα ο κινητηρας γιατι βρηκαν κατοπιν σχεδιασμου του αεροσκαφους οτι προκαλει καποιο ειδους load στο governor. Για αυτο το ακους για λιγο. Ο ηχος επισης συνοδευεται και με ενα κιτρινο φωτακι στο glareshield panel του cpt και f/o. Το λεγανε ground range κατι... Δεν θυμαμαι ακριβως τωρα γιατι εχω χρονια να το πεταξω το jetstream.
 
Ouaou..

Εντυπωσιακή η απάντηση σας.
Ευχαριστώ πολύ..
 
bpap5240dh":ffnsbnz3 said:
Kαλησπέρα και απο μένα...

Γιατι αυτα τα 2 κωλοαεροδρόμια (ο Θεός να τα κάνει) δεν έχουν ρανταρ προσέγγισης?

Το γεγονός πως το κόστος εγκατάστασης, λειτουργίας , συντήρησης των βοηθημάτων που θα επιτρέπουν τις προσγειώσεις με χαμηλή ορατότητα, είναι δυσανάλογο με την κίνηση και τα..έσοδα (?) που έχουν αυτά τα αεροδρόμια το σκέφτηκες; :wall:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top