sky express ... the airline of Crete

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Είχα γράψει και παλιότερα εδώ πως δεν ξέρω τι καινούρια δρομολόγια θα μπορούσε να ανοίξει.

Επιχείρησε ανεπιτυχώς (και έκοψε κακήν κακώς) τα HER-GPA, GPA-SKG, HER-TIA, HER-AXD-OTP. Προς το παρόν φαίνεται να έχουν βρει την κότα με το χρυσό αυγό σε αυτό που λέγεται άγονα.
 
Σωστή η επισήμανση του Greg.CHQ σχετικά με την σωστή πορεία και ανάπτυξη της Sky Express.
Στην Καστοριά όλοι τους "δοξάζουνε τον θεό" που τους έστειλε αυτήν την εταιρεία, συνεπής στα δρομολόγιά της, φιλική, γρήγορη, οι πτήσεις που μέχρι τώρα έχει ματαιώσει (πολύ λίγες) οφείλονταν σε πολύ κακές καιρικές συνθήκες (πολύ χαμηλή ορατότητα λόγω ομίχλης ή πολύ χαμηλή νέφωση). Ας μην ξεχνάμε ότι το "Αριστοτέλης" ειναι το πιο "ψηλά" αεροδρόμιο στην Ελλάδα (υψόμετρο 670 μέτρα) και οι κακές καιρικές συνθήκες τον χειμώνα είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση.
Είχε καταντήσει μεγάλος βραχνάς η παλιά Ολυμπιακή, τον χειμώνα ήταν ζήτημα αν πετούσε μία φορά την εβδομάδα, ακόμα και το καλοκαίρι ματαίωνε τις ελάχιστες πτήσεις της, έτσι για πλάκα.
Εχω δει την Sky Express να κατεβαίνει στο "Αριστοτέλης" με πολύ κακές καιρικές συνθήκες, σε σημείο που να περνάνε από το μυαλό μου δύο πράγματα, ή ότι τολμάει περισσότερο του δέοντος καθότι τα δρομολόγια είναι επιδοτούμενα ή ότι οι κύριοι της παλιάς (δημόσιας) Ολυμπιακής ουδόλως τους ενδιέφερε καθότι ο μισθός ήταν εξασφαλισμένος. Ισως όμως και να κάνω λάθος.
Το πιο παράξενο βεβαια για την συμπαθέστατη Sky Express εξακολουθεί να είναι η "ανεπάρκειά της" στο διαδίκτυο.
 
Φυσικα και κανεις λαθος (κατα τη γνωμη μου :D ) στο σημειο για τις πτησεις...

Kastorianos":3tdydmnw said:
Είχε καταντήσει μεγάλος βραχνάς η παλιά Ολυμπιακή, τον χειμώνα ήταν ζήτημα αν πετούσε μία φορά την εβδομάδα
Η πΟΑ δεν ειχε καμια επιδοτηση καθως τοτε το δρομολογιο δεν ηταν στις αγονες γραμμες. Αν ηταν θα εκανε τα κανονικα δρομολογια οπως εκανε για τοσους προορισμους.

Χωρις επιδοτηση ουτε η SEH θα ερχοταν...!
 
Greg.CHQ":1x2ppabs said:

Ακόμη και η OAL είχε αυτό το δρομολόγιο, μία φορά καθημερινώς, μέχρι τον Μάρτη του 2009 όποτε και τέλος.

Το λειτουργούσε με ΑΤR 42 και DASH 100, οπότε το J31 θα έκανε μια χαρά την δουλειά.

Οι πληρώτητες για τα 30άρια αυτά αεροσκάφη από όσο θυμάμαι δεν έπεφταν κάτω από το 80%, αλλά...

Δεδομένης της τιμής της βενζίνης αλλά και της έλλειψης ανταγωνισμού,φαντάζει καλή κίνηση.

Άσε που η Λευκάδα είναι από μόνη της ένα δυνατό χαρτί!

Μακάρι!
 
Είναι θετικό η sky express να κάνει βήματα μπροστά όταν για παράδειγμα η νΟΑ μικραίνει κακήν κακώς,αλλά νομίζω οτι αν και συνεχίζει να αναπτύσεται κάνει ένα σοβαρό λάθος. Δεν δίνει μία για διαφήμιση! Έχει ξανα-αναφερθεί εδώ αυτό,αλλά νομίζω οτι θα συνεχίσουμε για κάμποσο καιρό ακόμα να το λέμε. Οποιοδήποτε δρομμολόγιο και να ανοίξει,θα είναι καταδικασμένο ή θα κινείται σε μέτριες πληρότητες εφόσον δεν το γνωρίζει ο κόσμος (εξαιρούνται κάποια "στανταράκια").

Δύο παράδειγμα από προσωπική εμπειρία. Φίλοι μου φοιτητές στο Ηράκλειο (Πατρινοί) δεν είχαν καν ακούσει οτι υπάρχει το HER-GPA-HER (όταν υπήρχε!). Έπρεπε να τους το πω εγώ για να μην κάνουν το ΗΕR-ATH με κάποια απ'τις 2 μεγάλες και μετά να πάρουν το ΚΤΕΛ! Επίσης ένας συγγενής μου έπρεπε να κάνει το ATH-HER την Παρασκευή που μας πέρασε και οι τιμές των 2 μεγάλων ήταν γύρω στα 150 oneway (λόγω και του 3ημέρου)!! Αποφάσισε να έρθει με πλοίο,μέχρι που τον ενημέρωσα εγώ για την ύπαρξη της sky express και οτι εκτελεί αυτό το δρομμολόγιο με αρκετά καλή τιμή για τελευταία στιγμή. Τελικά την προτίμησε αν και μέχρι πριν λίγες ώρες του ήταν άγνωστη!

Τα παραδείγματα δεν τα παραθέτω για να ζητήσω κάποιο μερίδιο απ'τα κέρδη της εταιρείας! :D Απλά νομίζω οτι αν η sky express δεν είχε πάρει κάποια άγονα (όπως και αν τα πήρε),με την παρούσα πολιτική της σε θέματα διαφήμισης και γενικότερα προσέγγισης των επιβατών,θα άνοιγε και θα έκλεινε δρομμολόγια μέχρι να βαρέσει κανόνι.

Από εκεί και πέρα,φίλε Greg.CH,νομίζω οτι κάποια δρομμολόγια που αναφέρεις είναι "στανταράκια" και έστω και με μηδενική διαφήμιση θα "έπιαναν". Αναφέρομαι κυρίως στο ATH – PVK – ATH και στο CHQ – JTR –JMK –CHQ,που είπες. (Μη γράφεις με κεφαλαία γιατί είναι ΣΑ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙΣ. :D )
 
Αγαπητέ φίλε tasos-SMI,
Εργαζόμουν σε Travel Agent, το μεγαλύτερο μέρος των επιβατών από KLX,GPA προς HER και αντίστροφα δεν ήξεραν καν ότι οι εν λόγο περιοχές έχουν αεροδρόμια….. και φυσικά αρκετοί ήταν και αυτοί οι οποίοι δεν γνώριζαν τ ην Sky Express ….
Και όταν τους πρότεινες να ταξιδέψουν ήταν δισταχτικοί …….. η δικαιολογία ‘’ μα δεν την ξέρω είναι καλή ; είναι καινούργιά; ‘’
Το θέμα είναι :
1) Η Sky Express πρέπει να αλλάξει πολιτική στο Μάρκετινγκ της . Αν έχει μέσες πληρότητες χωρίς διαφήμιση φανταστείτε με αυτήν…
2) Από της αρμόδιες υπηρεσίες κάποια ξεχασμένα – περιφερειακά αεροδρόμια θα πρέπει να ακουστούν να δώσουν ένα σημείο ύπαρξης




:D
 
Αγαπητέ Greg.CHQ, γι' αυτόοι εταιρείες που θένε να πάνε μπροστά, θένε νά χουνε και διεύθυνση μάρκετινγκ. Όλες οι εταιρείες δεν είναι ίδιες. Σε κάθε μία πάιζει διαφορετικό ρόλο ανάλογα με τα.. κυβικά της. Δεν θα πάει η Sky express να διαφημίζει το κρητικό ελαιόλαδο στις πτήσεις της. θα ενημερώσει τον κόσμο ότι.. υπάρχει, γιατί υπάρχει, τί κάνει, πώς το κάνει, για ποιόν το κάνει βρε αδερφέ. Οι διευθύνσεις αυτές δεν είναι πολυτέλεια για τις εταιρείες (όλες σχεδόν τις εταιρείες υπηρεσιών). Είναι ανάγκη. Ειδικά στις μέρες μας. Το ότι τα αεροπλάνα είναι "μικρά" και πετάνε "κοντά" άρα δεν θένε ιδιαίτερη προβολή(όπως άκουσα κάποιους άσχετους να λένε...εκτός φόρουμ) είναι το λιγότερο μπακαλίστικο σαν αντίληψη. Η εταιρεία έχει κρατήσει ένα δεδομένο προφίλ και δεν θα έβλαπτε να το κάνει γνωστό και παραέξω. Και πολλές φορές δεν χρειάζεσαι μόνο λεφτά για να το κάνεις. Χρειάζεται ο σωστός τρόπος για να το κάνεις.

δικός σου
 
Την κυριακή θα πετάξω για τέταρτη φορά το δρομολόγιο Άκτιο-Σητεία-Ηράκλειο.
Μιας και είμαι από την Άρτα, με καλύτπει απόλυτα το αεροδρόμιο του Ακτίου μιας και γλιτώνω την πολύωρη ταλαιπωρία του δρόμου για την Αθήνα.

Δεν ξέρω τα οικονομικά στοιχεία της sky express, αν έχει κέρδος, αν θα είχε κέρδος αν δεν είχε τα αγονα και λοιπές λεπτομέρειες, αλλά σήμερα το έφαγα το άκυρο καθώς πήγα να κλείσω online το εισητήριο.
Με λίγα λόγια δεν με άφησε να κλείσω το εισητήριο γιατί η πτήση της κυριακής είναι πολύ κοντά με το σήμερα που θα έκλεινα το εισητήριο.

Ας κάνει μια προσπάθεια να κάνει ένα βήμα εμπρός η εταιρία γιατί όπως λέμε και εδώ στην Ηπειρο, με π----ς δεν βάφεις αυγά.
 
Πάρ'τους τηλέφωνο ή πήγαινε κατευθείαν σε ένα πρακτορείο που πουλάει εισητήρια τους και χίλια τοις εκατό θα σου κλείσουν..Με αυτό τον τρόπο έχω κλείσει και ακριβώς μία μέρα πριν πετάξω..
Πάντως σίγουρα χρειάζονται μία γερή αναβάθμιση και σε αυτό τον τομέα!!
 
katsaou":23rm38cw said:
Δεν ξέρω τα οικονομικά στοιχεία της sky express, αν έχει κέρδος, αν θα είχε κέρδος αν δεν είχε τα αγονα και λοιπές λεπτομέρειες

Ισολογισμός 2009 (4η εταιρική χρήση)

:arrow: Πωλήσεις €7,2 εκατ. αυξημένες από €6,8 εκατ.
:arrow: Έξοδα €963 χιλ. μειωμένα από €1.27 εκατ.
:arrow: Κέρδη προ φόρων €202 χιλ από €419 χιλ ζημιές το 2008 (βέβαια με έκτακτα κέρδη €213 χιλ)
:arrow: Αύξηση Ιδίων Κεφαλαίων από €457 χιλ το 2008 σε €1.4 εκατ. το 2009
:arrow: Μείωση Υποχρεώσεων από €1.8 εκατ. το 2008 σε €1.6 εκατ. το 2009
:arrow: το 2009 ο τραπεζικός δανεισμός ήταν μηδέν από €315 χιλ. το 2008 με αποτέλεσμα τα έξοδα σε τόκους και προμήθειες να μειωθούν από €89,8 χιλ σε €51,1 χιλ.
:arrow: Αύξηση ανείσπρακτων απαιτήσεων (της χρωστούσε το Δημόσιο τότε;) από €775 χιλ. σε €1,3 εκατ. στις οποίες συμπεριλαμβάνονται απαιτήσεις σε καθυστέρηση ποσού €271 χιλ.

Αρκετά καλή εικόνα μπορώ να πω αν και θα έχει ενδιαφέρον όταν θα δημοσιεύσει και τον ισολογισμό του 2010. Πολύ θετικό το γεγονός ότι στηρίζεται κυρίως σε δικά της κεφάλαια και καθόλου στις τράπεζες και με γενικά χαμηλές υποχρεώσεις καθώς και το ότι προσέχει τα διοικητικά και χρηματοοικονομικά της έξοδα. Αν έχει προσέξει τις καθυστερημένες απαιτήσεις και τις επισφάλειες ειδικά αυτή την εποχή μπορεί να κρατηθεί σε καλή κατάσταση.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top