Sky Express τιμολογιακή πολιτική

  • Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Η Business Class έρχεται σύντομα και στις καμπίνες των Airbus της GQ. Το προϊόν ονομάζεται "BLISS" και προσφέρει αποσκευές 2x 32kg, μεσαίο κάθισμα κενό, προτεραιότητα στην παραλαβή αποσκευών, απεριόριστες αλλαγές χωρίς rebooking fee (μόνο διαφορά ναύλου), lounge, fast lane, priority boarding. Οι ναύλοι του προϊόντος BLISS είναι μη-επιστρέψιμοι και προς το παρόν προσφέρονται μόνο στο δίκτυο εξωτερικού.

 
Ξεκινάει business class με ναύλους non refundable? :oops:
 
Γιατί όχι; Και το business basic της Α3 non-refundable είναι και με rebooking fee. Χωρίς να γνωρίζω αν όλοι οι προορισμοί έχουν τα ίδια “business rules”.
Αυτό προς διερεύνηση ;)
Είναι πολύ συγκεκριμένο το target group, αυτοί που τους ενδιαφέρει το κάτι παραπάνω και έχουν solid plans, όχι αυτοι που μπορεί και να πετάξουν :)
Αν εξελιχθεί σε άρπα κόλλα, θα πέσει κράξιμο του θανάτου. Δεν βλέπω να χαρίζονται ιδιαίτερα οι επιβάτες. Τουλάχιστον στο trip advisor και πρόσφατα και οι γνωστές κυρίες με το ύφος, τι είπατε; Ξέρεις ποια είμαι εγώ, πως με λένε και η σκούφια μου από που κρατάει …
Άντε να πω και μια καλή τύχη. Εε τις Κυριακές δεν είμαι γρουσούζης, μάλλον ή πολλές φορές (για τις άλλες μέρες δεν το βλέπω) :mrgreen:
 
Αναπόφευκτα θα βγεί και refundable business. Στην Οικονομική έχουν ήδη δύο refundable ναύλους (με refund penalty). Εν τω μεταξύ, δεν είδα πουθενά στην ιστοσελίδα να λέει κάτι για τα γεύματα.
 
  • Like
Reactions: SGM
Αντε να ξεκινήσει και loyalty program γιατί τόσο χρημα και να μην παίρνεις τίποτα πίσω, δύσκολα.
Post automatically merged:

Απ ότι είδα πηγαίνοντας να κάνω μια "κράτηση" αν επιλέξεις business σου βγάζει κάποιους τύπους γευμάτων χωρίς να ξέρεις τι ειναι ακριβώς, επίσης στην επιλογή θεσης μπορείς να επιλέξεις και εκτος business που δεν παίζει να το κανει κανεις. Ή έχει κάποιο θέμα επειδή είναι αρχή ή έχει κάποιο θέμα γενικά
 
Last edited:
Γρηγορη ερώτηση, για 2 ηλικιωμένους που πρέπει να δώσουν βαλίτσες στο desk της SkyExpress στο Βενιζέλος, σε ποιά είσοδο να ζητήσουν να τους αφήσει το ταξί για να ειναι όσο πιο σύντομο το περπάτημα για το desk;
 
Σε χθεσινοβραδυνό τσεκ ιν για πτήση αύριο βράδυ, και χωρίς να έχει γίνει αγορά θέσης παράλληλα με την αγορά του εισιτηρίου, το πεδίο επιλογής θέσης που μου εμφανίστηκε παρουσίαζε μόνο τις σειρές περίπου 15 και πίσω (χωρίς να υπάρχει αρίθμηση σειρών) και με τις 3 τελευταίες σειρές ήδη μπλοκαρισμένες.

Θεωρώντας πως πρόκειται για δυσλειτουργία του περιηγητή μπήκα μετά 5 λεπτά άπο άλλο υπολογιστή αλλά και πάλι μου έβγαλε τα ίδια.
Ας έχουμε στο νου μας την πιθανότητα να μπλοκάρει πλέον τις μπροστινές θέσεις στην δωρεάν επιλογή.
Δεν ξέρω αν αναφέρθηκε παλιότερα πάντως είχε μόνο βυσσινί θέσεις. Ούτε έξοδο κινδύνου με επιπλέον χώρο δεν παρουσίαζε.
 
Χμ, η αλήθεια είναι πως ως τώρα ήταν αρκετά γενναιόδωροι, αφού με μηδενικό κόστος μπορούσες να επιλέξεις ακόμα και την 1Α όταν άνοιγε το check-in χωρίς προ-επιλογή θέσης. Τα λεφτά είναι στα ancillary οπότε να μη μας ξαφνιάσει αν αλλάξουν τακτική.
 
Επειδή δεν επιστρέφω μαζί τους δεν μπορώ να επιβεβαιώσω αν όντως ισχύει αυτή η αλλαγή στο τσεκ-ιν ή αν απλά έτυχε ή πραγματικά είχα τεχνικό θεματάκι.

Με την ευκαιρία, μιας και αναφέρθηκε αλλού πρόσφατα, σε 85-90% γεμάτη πτήση χθες δεν άφησαν ούτε ΕΝΑ σακίδιο / τσάντα ώμου στα overheads. Ακόμα και όταν υπήρχε χώρος.
 
Νέα εμφάνιση για τη μηχανή κρατήσεων της Sky Express από σήμερα. Προς το παρόν η βελτίωση είναι αισθητική, αλλά κατά την αναζήτηση εμφανίζεται μήνυμα ότι σύντομα θα υπάρχουν περισσότερες δυνατότητες. Παράλληλα, στο στάδιο επιλογής ναύλου, υπάρχουν περισσότερες λεπτομέρειες για τα χαρακτηριστικά του ναύλου καθώς και υπολογισμός της διαφοράς upsell.

Στο πεδίο πληρωμών, φαίνεται πως η συναλλαγή δρομολογείται μέσω της Sabre (λογικό αφού το Radixx είναι θυγατρική της Sabre). Κάτι μου λέει ότι η GQ πάει για Sabre PSS. Αν αυτό ισχύει, μετά από μία τέτοια αναβάθμιση, μειώνονται τα λειτουργικά εμπόδια για FQTV και ένταξη σε συμμαχία.

Εντόπισα και μερικά ορθογραφικά λάθη και στις δύο εκδόσεις.
 
Top