SkyEurope

  • Thread starter Thread starter Hristos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Malév deal for stranded Sky Europe passengers Fixed fare for €99



Malév has put together a special offer - valid 1 and 2 September - for those passengers holding valid Sky Europe air tickets who, due to the suspension of flights by the airline, are unable to travel to Bratislava, Košice, Vienna or Prague, or who are unable to depart from Prague.

Malév is offering fixed price, one-way tickets to Budapest for €99 (inc. tax), bookable in travel agencies. The airline requests all passengers wishing to take advantage of this Malév offer to present their valid Sky Europe air tickets when making the reservation.

Malév runs a scheduled, direct express coach service from Budapest to Bratislava and Košice, departing from Ferihegy International Airport; tickets for this service can similarly be booked at travel agencies.

Malév offers travellers flying to or from Prague a fixed price one-way air ticket for €99 including taxes. Passengers can reach their destination through the Budapest air hub of the Hungarian national carrier. Malév operates scheduled services to 10 destinations that the discount airline flies to out of Prague.

Budapest represents the ideal departure point for those wishing to travel to Slovakia and Austria. All passengers hit by the cancelled flights will find excellent Malév connections on the extensive European route network of the Hungarian flag carrier.

Malév also will have other offers to Sky Europe passengers in the next following days. Further information will be published on http://www.malev.com and http://www.malev.hu.

Κριμα για την Skyeurope και οσους εμειναν με το εισιτηριο στο χερι, τουλαχιστον ομως ας φροντισουν να εκμεταλευτουν την παραπανω προσφορα...
 
Καλησπέρα,
άσχημες οι εξελίξεις για τη Sky, αλλά τουλάχιστον φαίνεται φως για την επιστροφή χρημάτων... Είχα κλείσει με πιστωτική Εθνικής, μίλησα σήμερα μαζί τους και μου ζήτησαν να στείλω ένα fax με το αίτημα, την ημερομηνία συναλλαγής, το ποσό και τον αριθμό κάρτας για να το εξετάσουν. Από ότι μου είπαν θα πρέπει να διαπιστωθεί ότι όντως η εταιρεία έκλεισε. Θα με ειδοποιήσουν σε 10 μέρες περίπου για την εξέλιξη του αιτήματος.
Τουλάχιστον χάρη στο airliners έμαθα για τα προβλήματα και ακύρωσα έγκαιρα το ξενοδοχείο μου στη Βιέννη (αν δεν ήταν το φόρουμ θα κοιμόμουν ακόμα τον ύπνο του δικαίου...)
 
πλάκα πλάκα, δε είδα κανένα κανάλι στην Ελλάδα να ενδιαφέρετε για αυτό το θέμα. Ποιο πολλοί ενδιαφέρθηκαν οι Πολώνοι (οι οποίοι δε τους ενδιαφέρει η εταιρία) παρά η Ελλάδα στην οποία πετάνε από δύο μεγάλες πόλεις.

Γιατί κάτι μου λέει ότι τα δρομολόγια από Βιέννη θα τα τσιμπήσει κάποια Fly Niki ή η W!zz?
 
H αλήθεια είναι ότι ο Α έκανε live σύνδεση με τον ΑΙΑ στο δελτίο των 7 αλλά ο ρεπόρτερ πρόλαβε να μιλήσει 20-25 δευτερόλεπτά και μετά cut... Επίσης, σε αυτό το λίγο διάστημα, πρόλαβε και είπε ότι η Sky πετούσε απο Βιέννη και Πράγα για Αθήνα..
 
το έγραψε και το In.gr αλλά τι να λέμε έχουμε μεγαλύτερα θέματα όπως πόσες μέρες κάνεις ο Κωστάκης να γράψει την ομιλία πρόωρων εκλογών (ναι πάλι γιατί δεν έκανε διπλές τον Ιούνη άγνωστο) ρε μπας να τον πάρουν κι αυτόν να σώσει την skyeurope. κ για να μην παρεξηγηθώ να πάρουν και τον Γιωργάκη που τα λέει ωραία. άμα περιμένετε από την ελλάδα ενημέρωση γράφτα κλάφτα όλοι μέρα στα κομματικά γραφεία είναι. πάλι καλά που υπάρχει αυτό το φόρουμ και το ίντερνετ και έχουμε αναλάβει όλοι εμείς

νομίζω εδώ τα γράφει καλά σα σούμα http://www.in2life.gr/escape/infoguide/ ... nglepage=1

μήπως να μπει η εταιρία στις ανενεργές;
 
Για να πω την αλήθεια όταν είχα πρωτοανακαλύψει την Sky Europe είχα ενθουσιαστεί.Έκλεισα για Πράγα σε πραγματικά πολύ χαμηλή τιμή. Όταν όμως έφτασα στο αεροδρόμιο της Πράγας παρέλαβα τις αποσκευές μου κατεστραμένες. Δοκίμασα να επικοινωνήσω μαζί τους μέσω ηλεκτρονικού ταχυδομείου και ανακάλυψα ότι το service τους ήταν πραγματικά πολύ κακό. Για να επιβιώσει μια εταιρία δεν έχει ανάγκη μόνο τις χαμηλές τιμές αλλά πρέπει να δείχνει ότι σέβετε και τους πελάτες της. Παρ' όλα αυτά μπαινόβγαινα στο site της τις τελευταίες 2 βδομάδες και "ζαχάρωνα" ένα ακόμα ταξιδάκι. Πάλι καλά που δεν το έκλεισα....
Καλό κουράγιο σε όσους έχουν κάνει κράτηση έστω και με κάρτα.Στην όποια διευθέτηση του θέματός τους θα παίξει ρόλο και η τράπεζα στην οποία έχουν την κάρτα. Τα ίδια είχα τραβήξει και με την Habitat που επίσης είχε αποσυρθεί από την Ελληνική αγορά αφήνοντας σύξυλους πολλούς πολλούς πελάτες της που είχαν κάνει παραγγελίες ή είχαν λίστα δώρου.
 
okar":12d9bxb5 said:
Είχα κλείσει με πιστωτική Εθνικής, μίλησα σήμερα μαζί τους και μου ζήτησαν να στείλω ένα fax με το αίτημα, την ημερομηνία συναλλαγής, το ποσό και τον αριθμό κάρτας για να το εξετάσουν. Από ότι μου είπαν θα πρέπει να διαπιστωθεί ότι όντως η εταιρεία έκλεισε. Θα με ειδοποιήσουν σε 10 μέρες περίπου για την εξέλιξη του αιτήματος.

Επισύναψε και εκτύπωση από την ανακοίνωση της sky europe που σε παραπέμπει στην τράπεζά σου για αποζημίωση.
 
@pappas τι σχέση έχει η skyeurope με τις κατεστραμμένες βαλίτσες; άλλο κομμάτι είναι αυτό. επιτόπου σου Κάνεις αίτηση στην εταιρία που κάνει το technical handling όχι τηλ στη skyeurope
 
Φίλε Zeppelin για να πω την αλήθεια δεν γνωρίζω την ακριβή διαδικασία που θα έπρεπε να ακολουθήσω. Επειδή σε παλιότερο ταξίδι μου με AirFrance χάθηκαν οι αποσκευές μου και στο πήγαινε και στο έλα θυμάμαι ότι είχα επικοινωνήσει μαζί τους οπότε και λειτούργησα αντιστοίχα.
Στην συγγεκριμένη περίπτωση δήλωσα την ζημιά στο αρμόδιο τμήμα του αεροδρομίου, όταν βρήκα την κατεστραμένη βαλίτσα μου και μετά έστειλα email στην SkyEurope στο οποίο ανέφερα και κάποια παράπονα για αλλαγή της ώρας πτήσης χωρίς πρώτα να μας έχουν ενημερώσει. Πέραν του τυποποιημένου μηνύματος που μου απέστειλαν αυτομάτως με το που χρησιμοποίησα την ηλεκτρονική τους διεύθυνση, έλαβα μετά από 2 μήνες και μετά από αρκετές επικοινωνίες μου απλά μία αίτηση να τη συμπληρώσω για τις ζημίες που υπέστη, προκειμένου να τους την επιστρέψω. Δεν μπήκα καν στον κόπο να ξανασχοληθώ.....
 
Top