SkyEurope

  • Thread starter Thread starter Hristos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: SkyEurope στην Αθήνα

Σημερα μοιαζει να είναι σημαντικη μερα για την εταιρία, εχουμε και λεμε:
1) Ανακοινώσε οτι εκανε αίτηση για προστασία για απο τους πιστωτές της και το αρμόδιο δικαστήριο την έκανε δεκτή. Σκοπός λεει ειναι η αναμόρφωση της εταιρίας και η πώληση της (δικό μου σχόλιο: πριν κάνα χρόνο κάτι τέτοιο δεν έλεγε η SAPO?). Το μέγιστο χρονικό περιθώριο που προβλέπει ο σλοβάκικος νόμος είναι 9μισι μήνες (δικό μου σχόλιο: τουλάχιστον μέχρι τον νέο χρόνο δεν μοιάζει πιθανό να έχουμε stranded επιβάτες). Περισσότερα εδώ: http://skyeurope.com/en/about-us/update-on-skyeurope-reorganisation
2) Ανακοινώσε ότι ξεκίνησε διαπραγματεύσεις με, μη ονομαζόμενο επενδύτη, για την εισαγωγή κεφαλαίων στην εταιρία.
3) Ανακοινώσε τα αποξέσματα του 2008 οπου το πρόβλημα ήταν ότι οι ορκωτοί δεν συμμερίζονταν την άποψη της διοίκησης ότι η εταιρία θα συνεχίσει να υπάρχει. Ακόμα, λέει διαφωνούν, γιατί θα μπουν επενδυτές αλλά τα αποτελέσματα βγήκαν όπως θελαν οι ορκωτοί.

Αντε να δουμε….
 
Re: SkyEurope στην Αθήνα

Ενδιαφέρον το πολυπόθητο Annual Report. Ελπίζω σε αυτούς τους 9,5 μήνες να καταφέρουν να γυρίσουν την εταιρεία αν και 63 εκατομμύρια αρνητικά κεφάλαια θέλουν πολλή δουλειά για να γυρίσουν θετικά. Αν αυτή η χρονιά (χρήση μέχρι 30/09/2009) πήγε τόσο καλά όσο λέει η διοίκηση, τότε έχει ελπίδες
 
Σύμφωνα με τους ορκωτούς λογιστές της KPMG Austria GmbH που υπέγραψαν τα ετήσια αποτελέσματα του οικονομικού έτους 1/10/07-30/09/08, εκτός του ότι έχουν σοβαρές αμφιβολίες κατά πόσον θα μπορέσει η εταιρεία να συνεχίσει να υπάρχει, διατηρούν σοβαρές επιφυλάξεις και για την ορθότητα (έως και τη νομιμότητα) των οικονομικών αποτελεσμάτων, αφού πιστεύουν πως έχουν "μαγειρευτεί" σε ορισμένα σημεία.

Πλέον η SkyEurope όπως ειπώθηκε, έχει 9,5 μήνες maximum (έως τον Μάρτιο 2010) για να βγει από την πολύ κακή οικονομική κατάσταση που βρίσκεται, προστατευόμενη από τους πιστωτές της που ετοιμαζόντουσαν με άγριες διαθέσεις να διεκδικήσουν τα χρηματά τους. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως θα υπάρχει τουλάχιστον για 9,5 μήνες καθώς αν συνεχίσει να είναι ζημιογόνος και δεν βρεθεί επενδυτής με πολλά €€€, τα αφεντικά δεν θα έχουν άλλη επιλογή από το να την κλείσουν ή να ξηλωθούν...

Μάλιστα στο τσακ πρόλαβε καθώς εχθές το απόγευμα οι Γάλλοι κράτησαν στο Orly το 1 από τα 4 737NG της (OM-NGN) λόγω χρεών προς το αεροδρόμιο, δημιουργώντας πρόβλημα στο πρόγραμμα πτήσεων, αλλά τελικά το άφησαν αργότερα λόγω της προστασίας από τους πιστωτές. Η ίδια η SkyEurope πάντως για τους ίδιους λόγους αποφεύγει να στείλει 737NG σε Luton και Manchester!

Σε ότι αφορά τους εν Ελλάδι πιστωτές της εταιρείας, δηλ. όσους περιμένουν χρήματα / αποζημιώσεις από την SkyEurope πριν τις 22/6/2009, να ξέρετε ότι ο νόμος την προστατεύει και από εσάς και θα πρέπει να κάνετε υπομονή ως τα τέλη Ιουλίου όταν και θα ανεβάσουν στο site τους οδηγίες για το πως θα ζητήσετε τα χρήματά σας πίσω.

Προσωπικά πιστεύω ότι η κρίσιμη περίοδος θα είναι έως τις 15-20 Αυγούστου, τότε που θα ολοκληρώνεται η υψηλή καλοκαιρινή σεζόν και οι κρατήσεις θα αρχίσουν να μειώνονται... Μακάρι να πάνε καλά τα πράγματα έως τότε και η SkyEurope να ορθοποδήσει.

ΥΓ προς mods: Δεν κάνετε το τίτλο σκέτο SkyEurope;
 
Re: SkyEurope στην Αθήνα

Μόλις επέστρεψα από το ταξίδι μου με την Skyeurope στο δρομολόγιο ATH-VIE-ATH, το οποίο λόγω της κακής οικονομικής της κατάστασης μάλλον ήταν το πρώτο αλλά και το τελευταίο μου με αυτή την εταιρία. Στην αναχώρηση έιχαμε μία ώρα καθυστέρηση, λόγω καθυστερημένης άφιξης, αλλά και 1 ώρα ταλαιπωρία στο check-in, επειδή λόγω αλλαγής αεροσκάφους να μην υπάρχει το πλάνο του στο σύστημα και έτσι να ξεκινήσει 1 ώρα πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης. Το αεροσκάφος ήταν ένα MD 83, της Dubrovnick Airline, αρκετά παλιό, αλλά καθώς είχαμε θέσεις στις πρώτες σειρές με αρκετό legroom. 7(!) αεροσυνοδοί αλλά τελείως αδιάφοροι, εκτός απο τα 2 μέλη από τη Skyeurope, που ήταν πιο ευγενικοί και εξυπηρετικοί. Η επιστροφή ήταν στην ώρα της (!!!) αυτή τη φορά με ένα επίσης παλιό MD 83 της mapjet. Το πλήρωμα επίσης αδιάφορο, η προσγειωση όχι και τόσο καλή. Για τα 50ευρώ μετ'επιστροφής καλό value, αλλά πετώντας VIE-FRA-VIE με τη NIKI η οποία ήταν μόλις 8 ευρώ ακριβότερη, με ολοκαίνουργια αεροπλάνα και ένα απο τα καλύτερα πληρώματα που έχω δει, δε θα την ξαναπροτιμούσα. Έαν ταξίδευα με τα λιγοστά MD ίσως είχα καλύτερη άποψη.
Σημειωτέον πως ήμασταν τυχεροί όσον αφορά τις καθυστερήσεις, την τελευταία εβδομάδα τουλάχιστον 2 πτήσεις της Skyeurope για Αθήνα είχαν 5-7 ώρες καθυστέρηση.
 
Re: SkyEurope στην Αθήνα

Στα πλαίσια της απόφασης του Δικαστηρίου για τη στήριξη της εταιρείας, έλαβα σήμερα e-mail για να δηλώσω μέχρι τις 17 Αυγούστου τα ποσά που μου οφείλει η Sky Europe (Επιστροφή φόρων από ακυρώσεις εισητηρίων)

Σε όσους χρωστάει η εταιρεία λογικά θα στείλει το ίδιο e-mail.
 
Re: SkyEurope στην Αθήνα

Τα προβλήματα άρχισαν να φαίνονται και στα στατιστικά panctuality των πτήσεων της:

http://www.skyeurope.com/en/about-us/about-skyeurope-airlines/on-time-performance.aspx

Εδώ δείχνει να διατηρείται το Average Load Factor με συγκριτικά στοιχεία Ιουνίου 2008/2009, αλλά με εμφανώς μειωμένο αριθμό επιβατών και capacity:

http://www.skyeurope.com/Documents/passenger_traffic_june_2009_en.pdf

Στις αρχές Ιουλίου, παραιτήθηκε ο Πρόεδρος του ΔΣ της εταιρείας και ως νέος πρόεδρος ορίστηκε ο Nick Manoudakis (Κρητικός;;) ο οποίος είναι και ο Οικονομικός Διευθυντής της εταιρείας
Ο Manoudakis ήταν Founding member της easyjet, Finance Director της easyjet το 1995-99 και αργότερα Finance Director του Easy Group.

http://www.skyeurope.com/Documents/investor_news_20090703_en.pdf
 
Re: SkyEurope στην Αθήνα

Τελικά πάει για φούντο άμεσα ή να τολμήσω να κλείσω για τέλος Αυγούστου ? Θέλω να πάω Βιέννη και είναι μακράν η φθηνότερη εταιρεία.
 
Re: SkyEurope στην Αθήνα

Έχουν προστασία απο τα δικαστήρια και η άδεια της λήγει τον Οκτώβριο, οπότε λογικά θα πετάει τις ημερομηνίες που θέλεις, αλλα τίποτε δεν είναι σίγουρο, εκτός απο τις καθυστερήσεις, που θα συνεχίσουν να υπάρχουν καθώς φήμες λένε πως με νέα απόφαση απο τα γαλλικά δικαστήρια, ένα απο τα λιγοστά πλέον 737NG της εταιρίας θα συνεχίσει να παρακρατείται στο Orly.
 
Re: SkyEurope στην Αθήνα

Η προστασία που έχουν από το δικαστήριο είναι προστασία από τους πιστωτές της για τα υφιστάμενα χρέη. Κανένα δικαστήριο δεν μπορεί να υποχρεώσει ένα προμηθευτή της εταιρείας να συνεχίσει να της πουλάει χωρίς να πληρώνεται. Άρα η εταιρεία μπορεί να κλείσει και σήμερα αν δεν βρει νέους προμηθευτές να της δώσουν πίστωση, ή αν δεν βρει μετρητά για να πληρώσει τους προμηθευτές της cash.

Γενικότερα θέλει ρευστότητα για να συνεχίσει τις δραστηριότητες της. Γι' αυτό έχει γ*#*#*θεί στις προσφορές. Ψάχνει από εμάς ρευστότητα. Πληρώνουμε το εισητήριο τώρα για το ταξίδι που θα κάνουμε σε 6 μήνες και αυτή χρησιμοποιεί τα χρήματα αυτά (τα οποία συμπεριλαμβάνουν και τους φόρους που αυτή θα πληρώσει στα αεροδρόμια αργότερα) για να συνεχίσει να λειτουργεί. Αυτή τη στρατηγική ακολουθεί από την αρχή. Αν όμως αυτή δεν στηρίζεται σε κάποιο σοβαρό business plan η εταιρεία δεν έχει μέλλον.
 
Re: SkyEurope στην Αθήνα

Πάντως νομίζω ήταν πάντα εμφανής η έλλειψη σοβαρότητας στη SkyEurope. Πρώτα απ'όλα και μόνο το στυλ τους στις προσφορές που έβγαζαν μια προσφορά για 5 μέρες, μετά "ξεχνούσαν" να την κλείσουν και αργότερα την επέκτειναν για άλλες 5, εμένα μου βγάζει πολύ begging. Επιπλέον δεν ξέρω και ΚΑΝΕΝΑΝ που να πέταγε με SkyEurope με άλλα εισιτήρια εκτός από αυτά που ήταν ΤΕΛΕΙΩΣ στην ξεφτίλα διότι η εταιρία απλώς δεν κάταφερε ποτέ να έχει όνομα, όπως πχ η easyjet. Τέλος, και βασικότερο όλων, οι τύποι άνοιγαν προορισμούς για 4-5-10-20 μέρες και τους ξαναέκλειναν. Τέτοιο πράγμα δεν έχω ξαναδει! Δηλαδή έλεος! Είχαν βγάλει κάποια στιγμή Αθήνα-Βενετία (αν θυμάμαι καλά) με ανταπόκριση μέσω Μπρατισλάβα (αν θυμάμαι καλά, πάλι, αλλά you get the picture). Ε προφανώς μετά από μια βδομάδα μάλλον κατάλαβαν την παράνοια του πράγματος και το έκοψαν. Εκείνη την περίοδο πάντως πρόσθεσαν, για λίγες μέρες πάλι, αρκετά τέτοια connections τα οποία πάλι έκλεισαν. Ε, τι ακριβώς να περιμένεις από μια εταιρία που προσθέτει προορισμούς (ντάξει, μέσω connections προφανώς, αλλά και πάλι) με ΤΟΣΗ μελέτη και οργάνωση; Έλεος.... Αυτό το τελευταίο ειδικά, για μένα έδειξε πολλά για την εταιρία όταν έγινε...
 
Top