Skygreece Airlines

  • Thread starter Thread starter MerNion
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δρομολογια ακουω, τα μέσα με τα οποία θα τα πραγματοποιήσουν δεν βλέπω. . Μήπως να αλλάξω γυαλιά;
 
Έλα κι εσύ τώρα, κολλάς στις λεπτομέρειες. Μετά το τέλος του Τριωδίου θα γίνει η δημοπρασία για τα 747-200 της Αυτοκράτειρας.
 
Ναι βέβαια, τα συγκεκριμένα α/φη γνωρίζουν την διαδρομή. Όμως, για να γίνουν αυτά ξανά α/φη, απαιτείται εκτός του οικονομικού και κάποιοι μήνες για την προετοιμασία τους συν την προετοιμασία της εταιρείας. Πιστεύει κανείς αλήθεια πως θα πραγματοποιηθεί ο πλειστηριασμός και ότι θα κατοχυρωθούν σε κάποιον συμμετέχοντα τα συγκεκριμένα πρώην α/φη? Εδώ είμαστε, τα λέμε σε δέκα μέρες.
 
Προφανως η αναφορα στα 747-200 της αυτοκρατορικης ειναι καθαρα σαρκαστικη και δεν τιθεται θεμα αγορας τους απο την skygreece. Τα αεροσκαφη πιθανοτατα θα τα ξαναδουμε στο praktiker (ως κατσαρολες).
 
george_a":sgdsazfi said:
"Το πολύ το Κύριε Ελέησον, το βαρυέται και ο Παπάς." Παροιμία από το χωριό μου.

Μάντης ήσουν και μίλησες για παπάδες ?
Δες τί θα έχει η SKYGREECE από εκκλησία:

1) "το πλήρωμα θα σερβίρει μενού από την ελληνική κουζίνα, ενώ κατά τη διάρκεια των πτήσεων θα ακούγεται εκκλησιαστική μουσική. "


2) "Είναι Έλληνας ιερέας, κατοικεί μόνιμα στον Καναδά και από τον προσεχή Μάιο τα... αεροπλάνα του θα συνδέουν απευθείας την Ελλάδα με την άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Α! Και η πανέμορφη κόρη του είχε εμφανιστεί σε ελληνικό τάλεντ σόου...
Ο λόγος για τον πατέρα Νικόλαο Αλεξανδρή, ο οποίος τόλμησε το ακατόρθωτο: να ιδρύσει δική του αεροπορική εταιρεία, με σκοπό να βοηθήσει τους ομογενείς της Αμερικής να ταξιδεύουν προς και από την Ελλάδα απευθείας.
Και τα κατάφερε. Σε συνεργασία με γνωστούς επιχειρηματίες, δημιούργησε την υπερατλαντική αεροπορική εταιρεία SkyGreece Airlines, "

ΠΗΓΗ:
http://www.hellas-now.com/2015/02/blog- ... t=FaceBook

Τί άλλο θα δουν τα μάτια μας ....
 
Εγω παντος, πλην της εκκλησιαστικης μουσικης που θα ακουγεται κατα τη διαρκεια της πτησης ( :?: :?: :?: ) συκγρατω και το εξης

Τα αεροσκάφη

Ο «Ταξιάρχης» είναι το πρώτο αεροσκάφος της εταιρείας, που έχει βαφτεί με τα χρώματα της ελληνικής σημαίας, ενώ έχει ήδη παραγγείλει και αναμένει να παραλάβει δύο ακόμη αεροσκάφη, τα οποία θα ονομαστούν το μεν δεύτερο «Αγιος Δημήτριος» προς τιμήν της Μακεδονίας και το τρίτο «Αξιον Εστί».

Καινουριο αυτο ή ιδεα μου;
 
θα είναι εντελώς καινούργια και ιδιόκτητα

Να ρωτησω μηπως που το εμαθες αυτο , γιατι μου ακουγεται λιγο παραλογο να εχει 2 ολοκαινουρια αεροσκαφη στο στολο της και ενα τριτο 23 χρονων.
 
Με βαση τη δικια μου λογικη, η εταιρεια θα παραγγειλει ("εχει παραγγειλει") Boeing, λογω ομοιοτυπιας, και μαλιστα ιδιοκτητα, αρα δεν θα φαινεται αλλος αγοραστης (δλδ οχι lease back συμφωνιες). Οι ανακοινωσεις και οι αδειες κλπ κλπ βγηκαν φετος. Εδω η Boeing ομως μας λεει οτι μονο Β737 και Β787 παραγγελθηκαν φετος. Και μια παραγγελια για 2 Β787 απο "αγνωστο πελατη".

Δλδ ο παππας παει να κανει παππαδες με Β787? Εκτος και αν το μυστικο βρισκεται καπου χαμενο στις γραμμες του παρελθοντος. Ενα αεροσκαφος για να κατασκευαστει θελει χρονο. Πολυ χρονο. Αναλογα βεβαια με το cadence του τυπου. Το Α380 για παραδειγμα εχει 2 με 3 τον μηνα. Αναλογα με τον μηνα.
Απο την μια δεν μπορω να φανταστω οτι χωρις να εχει τα χαρτια στο χερι ειχε παραγγειλει αεροσκαφη, και απο την αλλη ακομη λιγοτερο δεν μπορω να φανταστω οτι εχει παραγγειλει αεροσκαφη τα οποια θα τα παρει σε 4 μηνες απο την παραγγελια (και βαζω και εναν μηνα να μεινει στην εταιρεια για εξοικιωση προσωπικου, κλπ κλπ).

Πολυ θολα ολα για την ωρα και ΙΜΗΟ και για να δουμε τι θα γινει...

Φιλικα
 
Φιλε Αλκιβιαδη εχεις δικιο σε ολα αυτα αλλα ουτε παραγγελια για αεροσκαφη εχει γινει, ουτε αεροσκαφη θα υπαρξουν ιδιοκτητα συντομα. Το παραπανω post ειχε γινει σε απαντηση ενος σατηρικου post του CHRISTOS55 (το οποιο διαγραφηκε :? ). Οσο για αλλους τυπους περαν του 767 κατα τη γνωμη μου δεν θα δουμε συντομα (ισως και ποτε :?: ) καθως τα εξοδα θα πολλαπλασιαστουν. Αντε ισως και 757 που εχουν και το ιδιο type rating.
 
Για να μην ξαναπάω στα σκουπίδια, θα πρέπει να είμαι ποιό προσεκτικός. Pavlo σωστά τα λες. Όμως φίλε Αλκιβιάδη, νομίζεις ότι έχει η εταιρεία την δυνατότητα και το κεφάλαιο για να αγοράσει Β-787. Ρίξε μια ματιά σε παρακαλώ στις τιμές 2014 των Β-787-8 (218,3) και το Β-787-10 (297,5) εκατ. δολάρια. Εδώ δεν έχει αγοράσει ούτε το Β-767. Άντε να μπορέσει να νοικιάσει και άλλο Β-767 ή Β-757 όπως γράφει καi ο Pavlos. Ρίξε επίσης μια ματιά να μάθεις τι σημαίνει ο όρος lease back.
 
Top