Skygreece Airlines

Δεν ξέρω πόσοι από εμάς σε αυτό το βήμα εδώ ανήκουν στην κατηγορία αυτών που κάθε άλλο παρά 'δεν έπεσαν από τα σύννεφα'. Τα σημάδια, ολοφάνερα από την αρχή. Κατ' αρχήν, η σύνθεση της 'ομάδας' - σε μεγάλο βαθμό η ίδια με αυτήν της Αυτοκρατορικής, μόνο ο Ταλλάλ δεν έπαιξε μπάλα. Άρα, ξεκινήσαμε με γκολ από τα αποδυτήρια.
Μια κατ' ευφημισμόν ομάδα, η οποία στην καλύτερη περίπτωση δεν θα είχε λειτουργήσει με επιτυχία ούτε επαρχιακή ταβέρνα, έπαιξε το έργο 'ο Καραγκιόζης Ωνάσης - μια παράσταση για μικρούς και μεγάλους'. Το να κάνει λάθη κανείς δεν είναι τελεσίδικο. Το να μην μαθαίνει, αλλά και να τα επαναλαμβάνει ακόμα πιο έντονα, είναι. Έτσι, όπως και στην Αυτοκρατορική, τα 'τύμπανα' έπαιξαν δυνατά. Υποσχέσεις, εξώφθαλμα μη πραγματοποιήσιμες (τα σχέδιά τους μόνο την Ανταρκτική δεν είχαν μέσα), άγνοια της αεροπορικής και οικονομικής πραγματικότητας, της αεροπορικής αγοράς, του τι σημαίνει να πετάς εν έτει 2010+. Βάζω στοίχημα ότι κανείς εκεί μέσα δεν ήξερε πέραν του εγκυκλοπαιδικού τι σημαίνει yield management....

Το όνειρό τους και το modus operanti ήταν το παρελθόν. Εξ' ου και οι παραλληλισμοί με την ΟΑ του Ωνάση, οι λοιδωρισμοί για την 'μυωπική' Aegean (ευτυχώς ήρθε ο Οπτομέτρης από τις ΗΠΑ και της έβαλε τα γυαλιά - αλήθεια πόσο μικρή μπορεί να είναι αυτή τελος-πάντων η Αιγαίου που δεν τολμά.. κλπ), ηρωϊσμοί για το 'μεγαλύτερο Ελληνικό Αεροσκάφος' (σιγά καλέ, ο Ταλαλάκος είχε 4 747...), 'Πιλότους της Ολυμπιακής' (αλήθεια, πόσο loser θα έπρεπε να ήταν που για τόσα χρόνια έμειναν άνεργοι και περίμεναν τον Φάδερ Νίκολας να βρουν δουλειά...), 'Ελληνική εταιρεία' (εδώ γελάμε, δυνατά μάλιστα), Ιεροκαπηλεία και Εθνοκαπηλεία όσο δεν πάει. Ακόμα και το livery: Ύβρις στην Ελληνική σημαία.
Βαρεθήκαμε να διαβάζουμε στο FB λεπτομέρειες για τις στολές, τα πλάνα, τα μαχαιροπήρουνα.... Συνεντεύξεις, συναντήσεις με Υπουργούς, φωτογραφίες, δημόσιες σχέσεις... Διαβάζαμε για γεμάτα αεροσκάφη που πηγαινοερχόταν.... Καμάρωναν οι φανς... Ονειρεύονταν τον Φαδερ Ονάσις να ξαναζεί....

Και όσο περίσσευαν οι υπερβολές για ανούσιες λεπτομέρειες, τόσο τραγικά έλειπαν τα πιο απαραίτητα στοιχεία σε μια αεροπορική εταιρεία. Η ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ. Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ. Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ. Και, φαντάζομαι, και η πραγματική και ουσιαστική προετοιμασία.

Γι' αυτό έσκασε το κανόνι. Όλα τα άλλα, απλώς λεπτομέρειες. Γιατί capital controls αντιμετώπισαν όλες οι εταιρείες που έρχονται εδώ. Από την Ellinair μέχρι και την Delta. Και 'παλιά' ΑΦ έχουν και άλλες εταιρείες (Rouge, πες αλεύρι!). Συνέχισαν, όμως να έρχονται.
 
Δυστυχώς εδώ είμαστε και για να δούμε πόσος χρόνος θα περάσει μέχρι το επόμενο παρόμοιο εγχείρημα, μετά από τα δεκάδες που έχουμε δει όλα αυτά τα χρόνια.
 
Και αντιγράφω από wikipedia...
Για το 330: Aircraft wet-lease terminated due to non-payments in mid August.

Και για τις 100% πληρότητες το AVHERALD λέει:
33 passengers and 11 crew, was climbing through FL330 about 110nm northwest of Athens when the crew initiated an emergency descent to FL100 due to the loss of cabin pressure.

Αυτό υπήρχε και στη wikipedia αλλά καθώς είναι open κάποιος τυχαία το διέγραψε...

Πέρα από όλα, μπήκαν σε αγώνα, όχι χωρίς αναπληρωματικούς, αλλά ούτε τους βασικούς είχε! Γι'αυτό τώρα τους ψάχνουν. Σίγουρα έχει πολύ ψωμί το πράμα καθώς αρχίζουν και βγαίνουν στη φόρα πολλές αλήθειες...
 
Εν τω μεταξύ, στο Facebook SkyGreece Troubles, οι επιβάτες φαίνεται πως ζουν στο δικό τους κόσμο. Αυτή τη στιγμή, κάποιο άτομο, που μόλις έκανε εγγραφή στο Facebook, γράφει εκ μέρους της EnerJet (καναδέζικη εταιρεία που ασχολείται με chartering αεροπλάνων Boeing 737), η οποία -και καλά- υπόσχεται ότι θα μεταφέρει τους επιβάτες στις πατρίδες τους έναντι κάποιου αντιτίμου. Μάταια κάποιοι εκφράζουν κάποιες αντιρρήσεις ως προς τη δυνατότητα του τύπου να πετάξει και ζητούν σχέδιο πτήσης και κάποιοι άλλοι διατηρούν τις επιφυλάξεις για το μέλος που υπόσχεται επαναπατρισμούς και άλλα τέτοια.

Απολαύστε υπεύθυνα, άλλη μια απάτη...
 
http://www.flightglobal.com/blogs/airli ... -in-a-737/
Καποιοι εχουν ξανακανει υπερατλαντικα με 737
Τωρα αν η συγκεκριμενη εταιρεια προσπαθει να βρει κοροιδα εκμεταλλευομενη την απογνωση και ελπιζοντας οτι αν την οατησαν μια φορα θα την πατησουν και δευτερη ειναι αλλο καπελο
Εγω παντως δεν θα πεταγα με κατι τετοιο και ας ηταν φθηνοτερο
Βεβαια εγω δεν νομιζω να πεταγα και με skygreece οποτε...
 
Μεγάλε σε άσχετο θέμα ποστάρεις την απογείωση του 320.
 
Να πώς τους περιγράφει ένας blogger, o Gabor Lukacs. (και λίγα λέει....)

http://fl310travel.blogspot.gr/2015/09/ ... ag-vs.html

στο τέλος δε, ένας σχολιαστής (kangerlussuaq) παραπέμπει στο νήμα αυτό...


Σημείωση: Gabor Lukacs, an air passenger rights advocate who has taken on the CTA in the past, and won, filed the complaint on behalf of SkyGreece’s customers, after he says he began to hear complaints about the airline in late July. (πηγή: http://www.thestar.com/news/gta/2015/08 ... laint.html)
 
Ενδιαφέρον ανάγνωσμα, αυτό με τις μάσκες οξυγόνου μοιάζει πολύ σοβαρό.
 
Top