docORL
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 19/12/2007
- Μηνύματα
- 363
- Likes
- 3
- Περιοχή
- in the cockpit...
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTT
Προς τους ανωθεν ....
Καταρχην, το να κατηγορεις καποιον ως φοροφυγαδα, δεν ειναι και τοσο πρεπον. Διοτι εγω προσωπικα,ε δω που ειμαι, πληρωνω 45% φορο, δηλωνω τα εισοδηματα μου στην Ελλαδα (ενω δεν εχω καμμια υποχρεωση σαν ελλην του εξωτερικου, πλεον), και δεν πληρωνω φορο, επειδη τυχαινει να πληρωνω παραπανω, εδω που ειμαι.
Το αν πληρωνομαι ηγεμονικα η οχι, αυτο εχει και τα αντισταθμισματα του. Το να ζεις 10 μηνες μακρια απο οικογενεια, να βλεπεις τα παιδια σου 2 με 3 φορες τον χρονο.....ειναι καπως στεναχωρο.Καποιοι δεν το αντεχουν, και βρισκονται Αθηνα, καποιοι σαν εμενα, το αντεχουν και βρισκονται εκει που ειναι.
Σε οτι αφορα τα ειρωνικα σχολια, περι εισοδου στην ΟΑ, σαφεστατα ολοι (κακως) βαλαμε μεσον διοτι ακομα και σημερα ετσι ειναι η Ελλαδα.
Εκτος και αν ζει κανεις σε αλλο κοσμο.
Τελως, σε οτι αφορα την συνταξη, ο νομος επιτρεπει να την λαμβανει κανεις, αν ειναι στο εξωτερικο, και αν ειναι εργαζομενος στην Ελλαδα, μπορει να ειπρατει ενα ποσοστο αυτης, αν ειναι 55 ετων συμπληρωμενα. Οσοι ειναι νεωτεροι, εχουν κανει διακοπη της συνταξης (αναστολη λεγεται), εφὀσον εργαζονται στην Ελλαδα.
Με το κλεισιμο της ΟΑ, εσβησε η αεροπορια στην Ελλαδα. Παρτε το χαμπαρι. ΠΕΘΑΝΕ η αεροπορια. 3 χιλιαρικα μισθος κυβερνητη 320, δεν ειναι μονο για γελια, αλλα για γοερα κλαματα.....Και πραγματικα, αν ειχα εταιρια, 2 χιλιαρικα θα εδινα, διοτι υπαρχουν καποιοι που θα πεταξουν με αυτα. Αυτους να κατηγορειτε, κυριοι. Διοτι χαλασανε την πιατσα. Και οσο δεν υπαρχει σωματειο, τοσο το χειροτερο,
Εμεις οι παλαιοι, σε κατι σταθηκαμε τυχεροι. Ειχαμε πολλη μεγαλη πειρα (βλεπε ωρες), καλα ratings (ελεω ΟΑ, δηλαδη φορολογουμενου ελληνα) και βρηκαμε δουλεια. Δυστυχως ομως, εσεςι οι νεοι αεροποροι, θα τα βρητε δυσκολα. Φυγετε απο την Ελλαδα, και κοιταξτε το μελλον σας στο εξωτερικο. Οσον αφορα τους χωρις type rating, δυστυχως, εκει τα πραγματα ειναι πολυ δυσκολα. Σημερα οι εταιριες ζητανε ακομα και τιτλους σπουδων πανεπιστημιακου επιπεδου.
Η λυση ειναι μια....Οτι προσφερεται, ακομα και χωρις αμοιβη, θα πρεπει να ειναι καλοδεχουμενο....μονο και μονο για να βαλετε καμμια 500ρια ωρες..Η αποκτηση rating 737NG, η Α320 ειναι δυστυχως μονοδρομος. Τοτε υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα εισοδου ως cadet σε εταιρια οπως ειναι η RYANAIR.
Μην το βαζετε κατω. Στειλτε emails, παρτε τηλεφωνα, ρωτηστε . Κατι θα μαθετε. ΚΑι παρτε το αποφαση. Η ξενητια ειναι δυστυχως μονοδρομος.
Σχετικα με την εταιρια..Ελληνες υπαρχουν παμπολοι στην Αμερικη. Το δρομολογιο αυτο ειναι χρυσο, και ειμαι σιγουρος οτι ανταποκρισεις θα υπαρχουν, με καποιες απο τις εδω εταιριες. Οι Ελληνες πετανε με ελληνικα αεροπλανα, και ελληνες πιλοτους. Επι εποχης ΟΑ, γινοταν της κακομοιρας.
Τα αεροπλανα ηταν γεματα σχεδον ολο τον χρονο.
Να ευχεστε ολοι, να πετυχει (και ειμαι απολυτα σιγουρος), για να υπαρξουν θεσεις εργασιας για ολους σας....
Καταρχην, το να κατηγορεις καποιον ως φοροφυγαδα, δεν ειναι και τοσο πρεπον. Διοτι εγω προσωπικα,ε δω που ειμαι, πληρωνω 45% φορο, δηλωνω τα εισοδηματα μου στην Ελλαδα (ενω δεν εχω καμμια υποχρεωση σαν ελλην του εξωτερικου, πλεον), και δεν πληρωνω φορο, επειδη τυχαινει να πληρωνω παραπανω, εδω που ειμαι.
Το αν πληρωνομαι ηγεμονικα η οχι, αυτο εχει και τα αντισταθμισματα του. Το να ζεις 10 μηνες μακρια απο οικογενεια, να βλεπεις τα παιδια σου 2 με 3 φορες τον χρονο.....ειναι καπως στεναχωρο.Καποιοι δεν το αντεχουν, και βρισκονται Αθηνα, καποιοι σαν εμενα, το αντεχουν και βρισκονται εκει που ειναι.
Σε οτι αφορα τα ειρωνικα σχολια, περι εισοδου στην ΟΑ, σαφεστατα ολοι (κακως) βαλαμε μεσον διοτι ακομα και σημερα ετσι ειναι η Ελλαδα.
Εκτος και αν ζει κανεις σε αλλο κοσμο.
Τελως, σε οτι αφορα την συνταξη, ο νομος επιτρεπει να την λαμβανει κανεις, αν ειναι στο εξωτερικο, και αν ειναι εργαζομενος στην Ελλαδα, μπορει να ειπρατει ενα ποσοστο αυτης, αν ειναι 55 ετων συμπληρωμενα. Οσοι ειναι νεωτεροι, εχουν κανει διακοπη της συνταξης (αναστολη λεγεται), εφὀσον εργαζονται στην Ελλαδα.
Με το κλεισιμο της ΟΑ, εσβησε η αεροπορια στην Ελλαδα. Παρτε το χαμπαρι. ΠΕΘΑΝΕ η αεροπορια. 3 χιλιαρικα μισθος κυβερνητη 320, δεν ειναι μονο για γελια, αλλα για γοερα κλαματα.....Και πραγματικα, αν ειχα εταιρια, 2 χιλιαρικα θα εδινα, διοτι υπαρχουν καποιοι που θα πεταξουν με αυτα. Αυτους να κατηγορειτε, κυριοι. Διοτι χαλασανε την πιατσα. Και οσο δεν υπαρχει σωματειο, τοσο το χειροτερο,
Εμεις οι παλαιοι, σε κατι σταθηκαμε τυχεροι. Ειχαμε πολλη μεγαλη πειρα (βλεπε ωρες), καλα ratings (ελεω ΟΑ, δηλαδη φορολογουμενου ελληνα) και βρηκαμε δουλεια. Δυστυχως ομως, εσεςι οι νεοι αεροποροι, θα τα βρητε δυσκολα. Φυγετε απο την Ελλαδα, και κοιταξτε το μελλον σας στο εξωτερικο. Οσον αφορα τους χωρις type rating, δυστυχως, εκει τα πραγματα ειναι πολυ δυσκολα. Σημερα οι εταιριες ζητανε ακομα και τιτλους σπουδων πανεπιστημιακου επιπεδου.
Η λυση ειναι μια....Οτι προσφερεται, ακομα και χωρις αμοιβη, θα πρεπει να ειναι καλοδεχουμενο....μονο και μονο για να βαλετε καμμια 500ρια ωρες..Η αποκτηση rating 737NG, η Α320 ειναι δυστυχως μονοδρομος. Τοτε υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα εισοδου ως cadet σε εταιρια οπως ειναι η RYANAIR.
Μην το βαζετε κατω. Στειλτε emails, παρτε τηλεφωνα, ρωτηστε . Κατι θα μαθετε. ΚΑι παρτε το αποφαση. Η ξενητια ειναι δυστυχως μονοδρομος.
Σχετικα με την εταιρια..Ελληνες υπαρχουν παμπολοι στην Αμερικη. Το δρομολογιο αυτο ειναι χρυσο, και ειμαι σιγουρος οτι ανταποκρισεις θα υπαρχουν, με καποιες απο τις εδω εταιριες. Οι Ελληνες πετανε με ελληνικα αεροπλανα, και ελληνες πιλοτους. Επι εποχης ΟΑ, γινοταν της κακομοιρας.
Τα αεροπλανα ηταν γεματα σχεδον ολο τον χρονο.
Να ευχεστε ολοι, να πετυχει (και ειμαι απολυτα σιγουρος), για να υπαρξουν θεσεις εργασιας για ολους σας....
