Skygreece Airlines

alex96":2ivjt9cy said:
Επίσης,έχετε σκεφτεί ότι το DELTA AIRLINES είναι ένα αμιγώς ελληνικό όνομα;(Από σπόντα)
Η Delta ξεκίνησε στη δεκαετία τού 1920 από τη Νέα Ορλεάνη,στο δέλτα τού Μισσισσιπή εξ'ού και το όνομα αυτής.
 
Πιστευω οτι ειναι λαθος η επιλογη μονο 2 αεροσκαφων, για υπερατλαντικα ταξιδια κ επρεπε να υπαρχει στον στολο Α340 για να εχει μεγαλυτερη επιχειρησιακη ικανοτητα, 767 παλια αεροσκαφη επρεπε να βρουν κατι ποιο νεο, μακαρι να πετυχουν, αν κ βλεπω τα αεροσκαφη αυτα να γινονται γλαροι αν ηταν κ airbus εκει θα ηταν σιγουρο!!!!!
 
θα τη φαω μονη μου τη παστα τελικα.
 
για να εχει μεγαλυτερη επιχειρησιακη ικανοτητα
Δηλαδή;
Επίσης,πόσα θα έπρεπε να έχει αγοράσει και γιατί;
ΥΓ: Φαίνεται ότι μερικοί δε πείθονται με επιχειρήματα περί σύγκρισης κόστους.Μάλλον δε το θεωρούν σημαντικό ή δε γνωρίζουν.
Τέλος,το DELTA,αγαπητέ Γιώργο,δεν είναι ελληνικό όνομα;(Που είσαι Λιακόπουλε,τα έχεις πει εσύ αυτά)
 
Το να κανεις τοσο μεγαλες διαδρομες, προυποθετει να εχεις παραπανω απο 2 αεροσκαφη, για ομαλη λειτουργεια της εταιριας κ για θεμα ασφαλειας κ οσο για το delta ειναι ελληνικη λεξη αλφα βητα γαμα δελτα!!!!!!
 
NYHC":1dgfo0iu said:
To aeroplano hdh einai sthn Eurwph, peripou 1 wra apo Athina gia Heavy Maintanence.
Synexiste..

Είναι μυστικό και μιλάς με γρίφους; :)

MerNion":1dgfo0iu said:
Το αεροπλάνο έφυγε πριν λίγο από Αμερική και έρχεται πιο κοντά (Κωνσταντινούπολη). Αφιξη στις 6 περίπου το πρωί εκεί.

Το έχουμε γράψει εδώ και 3 μέρες οτι είναι εκεί...
 
οχι αλλα ακουγονται διαφορα εδω μεσα .. 6εκ η τιμη του αεροπλανου .. και θα ερθουν αλλα 10ετιας μαλλον.
 
Καθόλου απίθανο να είναι κοντά στα 10 'μύρια, ίσως και λιγότερο.

Οι τιμές για 20-ετή είναι κάπου εκεί, αλλά αν κάνεις καλό παζάρι, μπορεί και να βρήκανε ένα 10-ετίας με τα ίδια λεφτά

http://www.globalplanesearch.com/pax/je ... 67_300.htm
 
Τα 767 μπορεί να είναι φθηνα να τα αποκτήσεις,δεν είναι όμως gas-guzzlers μπροστά στα Α333? Και φαντάζομαι δεν θα είναι με winglets.Δεν θα συνέφερε οικονομικά όσον αφορά τα καύσιμα αλλά και φορτίο ένα Α333?Ή δεν βγάζει τα ΑΤΗ-JFK,ORD,YYZ με headwinds και full payload?.Επίσης τι γίνεται εάν ένα απτα 2 767 goes tech?
 
Το Α330-300 μπορεί να είναι ανα επιβάτη οικονομικότερο, έχει όμως γύρω στις ογδόντα θέσεις παραπάνω (αναλόγως βέβαια και με την διαρύθμιση). Οπότε το 767 γεμίζει ευκολότερα, το οποίο είναι και το ζητούμενο. Πιο οικονομικό είναι ένα 767 με 200 επιβάτες, παρά ένα Α330-300 με 200 επιβάτες. Όσο για το τί θα γίνει αν πάθει βλάβη κάποιο από τα αεροπλάνα, υποθέτω το ίδιο με αυτό που γίνεται και σε άλλες αντίστοιχες εταιρίες. Ούτε η πρώτη, ούτε και η τελευταία εταιρεία είναι με μικρό στόλο. Και σίγουρα, το να πάρει άλλο ένα αεροπλάνο για να κάθεται μήπως χρειαστεί είναι εκτός πραγματικότητας.
 
Top