Skygreece Airlines

Εκτιμώ ότι αυτό το φιλόδοξο επιχειρηματικό εγχείρημα, σύμφωνα αφενός με την συμπεριφορά αλλά και τα όσα έχουν εξαρχής ανακοινωθεί διαχρονικά μέχρι σήμερα, από τους ιδρυτές και εκπροσώπους του Φορέα, και αφετέρου με τα όσα αντικειμενικά έχουν υλοποιηθεί, μάλλον θα πρόκειται για Θαύμα παρόμοιο με αυτό των ψαράδων της Γαλιλαίας, αν θα καταφέρουν τελικά, έστω και καθυστερημένα, να ολοκληρώσουν με επιτυχία.
 
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς…. Αλλά η εταιρεία επιμένει ότι πείρε τις άδειες και της απομένει η Εμπορική άδεια….

<Η SkyGreece οφείλει να λάβει εγκρίσεις τόσο από την ελληνική όσο και από την αμερικανική πολιτική αεροπορία, η οποία διεξάγει ενδελεχείς ελέγχους. Από την ελληνική ΥΠΑ επισημαίνουν ότι «η Sky Greece έλαβε την τεχνική άδεια και απομένει η εμπορική», αν και στελέχη της παραδέχονται ότι «υπήρξαν δυσκολίες στο φάκελο, εξαιτίας αλλαγής αεροσκάφους».>

Πότε αναφέρθηκε αλλαγή αεροσκάφους; Από ότι θυμάμαι από την αρχή αναφέρονταν για Β767-300, μήπως κάνω λάθος; Θυμάται κάποιος καλύτερα από εμένα να μας απαντήσει;

http://www.metaforespress.gr/o-dragster ... yorki.html

Όσο για το Σικάγο, αυτό είναι ανακριβές. Υπήρξε εποχή που η ΟΑ συνέδεσε την Αθήνα με Σικάγο μέσω Βοστόνης (μικρή περίοδο αλλά υπήρξε).
Μάλλον στο άρθρο τους ξέφυγε το απευθείας.

<Εάν όλα πάνε καλά και αντληθούν τα απαραίτητα κεφάλαια, η SkyGreece θα προμηθευτεί και δεύτερο αεροσκάφος, με στόχο πτήσεις προς Τορόντο και Μόντρεαλ και ίσως στο Σικάγο. Εάν συμβεί αυτό, το Σικάγο θα ενωθεί πρώτη φορά με την Ελλάδα.>
 
airzena":ue9xoo8n said:
Όσο για το Σικάγο, αυτό είναι ανακριβές. Υπήρξε εποχή που η ΟΑ συνέδεσε την Αθήνα με Σικάγο μέσω Βοστόνης (μικρή περίοδο αλλά υπήρξε).
Μάλλον στο άρθρο τους ξέφυγε το απευθείας.

Εξυπακούεται το απευθείας, με ανταποκρίσεις συνδέεται ήδη από διάφορες εταιρείες.
 
όχι μέσω Βοστώνης. Μέσω JFK. Η πτήση ήταν ATH-JFK-ORD-JFK-ATH (δύο φορές την εβδομάδα, μάλλον Τετάρτη - Σάββατο.
Όσο για την Βοστώνη, ναι, υπήρξε non-stop. ΑΤΗ-BOS-JFK-ATH (Τρίτη) και ΑΤΗ-JFK-BOS-ATH (Παρασκευή).
 
airzena":3klk2dkh said:
Πότε αναφέρθηκε αλλαγή αεροσκάφους; Από ότι θυμάμαι από την αρχή αναφέρονταν για Β767-300, μήπως κάνω λάθος; Θυμάται κάποιος καλύτερα από εμένα να μας απαντήσει;

O πατήρ Αλεξανδρής έκανε αρχικά λόγο για Α340-300 "νέας γενιάς". Ήταν τότε που όλοι πίστευαν ότι θα έπαιρνε τα παροπλισμένα της ΟΑ. Ποιος μπορεί να ξεχάσει εκείνη την καταπληκτική συνέντευξη που είχε δώσει σε εκείνο το λακωνικό κανάλι. Τότε που έλεγε ότι το αεροπλάνα Α340-300 θα ήταν εξοπλισμένα με εικονοστάσια κλπ. κλπ....
 
Σας φέρνω νέα από την SKYGREECE από άτομο που είναι μεσα αλλά δυστυχώς δεν μπορω να τα διασταυρώσω,παρόλαυτα το άτομο το θεωρώ αξιόπιστο.
Δεν τους δίνουν άδειες ούτε από Αμερική(ακόμα) αλλά ούτε από Ελλάδα.Η HELLENIC IMPERIAL αλλά και η προχειρότητα των "υπευθύνων" γενικότερα οδήγησαν σε ένα ακόμη ναύαγιο αλλής μίας αεροπορικής εταιρείας.
Οι υπεύθυνοι με μεγαλύτερη ευθύνη του Πάτερ βέβαια ήταν σίγουροι ότι θα έπειρναν τις άδειες ,συμπεριφέρθηκαν αλλαζονικά, ήταν σίγουροι για την επιτυχία τους.Για μένα αυτό δείχνει την πλήρη ασχετοσύνη ,οι ανευθυνουπεύθυνοι της SKYGREECE πιστεύουν ότι ανοίγουν ΚΤΕΛ και όχι αερπορική αλλά έτσι όπως τους κόβω ούτε ΚΤΕΛ δεν ανοίγουν.Υπάρχει μεγάλη στεναχώρια για τα άτομα που πίστεψαν "ακόμα" μια φορά ότι θα δουλέψουν και τώρα βλέπουν το όνειρό τους για μια δουλειά να πετάγεται μάλλον στα σκουπίδια αν δεν αλλάξει κάτι βέβαια από πλευράς SKYGRREECE.
Παραπάνω ανέφερα την ζημιά που έκανε η HELLENIC IMPERIAL για την άδεια.Οι αυτοκράτορες άφησαν αυτοκρατορικά χρέη σε πελάτες αλλά και σε εργαζόμενους,αυτό έπαιξε μου είπε ο γνωστός μου πολύ σημαντικό ρόλο στο να μην δώσουν εύκολα την άδεια,φοβούνται τον ιο της HELLENIC μην απλωθεί.Να αναφέρω βέβαια πως πολλοί έχουν στην μαύρη λίστα τον Πάτερ εξαιτίας του παρελθόντος του με την HELLENIC .
Τέλος να πω το πιο τρελό δεν επέλεξαν λέει το παλιό προσωπικό της HELLENIC IMPERIAL επειδή δεν τους άρεσε,πολύ καλά έκαναν ,έχωντας μία μικρή εμπειρία από τους αυτοκράτορες πολλοί από εκει μέσα κυρίως από το μόνιμο προσωπικό δεν θα έκαναν ούτε για καμαρέρες.Θυμάμαι συγκεκριμένα μία κοπέλα από τα επτανησα που ήταν βοηθός προϊστάμενου και στις πτήσεις έκανε σαν τρελή,η κοπέλα σίγουρα χρειαζόταν φαρμακευτική υποστήριξη με πολλά χάπια XANAX.Δυστυχώς όμως είχε πλάτες από τα γραφεία και δεν μπορούσαμε να μιλήσουμε.Για τέτοια ποιότητα προσωπικού μιλάμε.
Εντάξει λοιπόν δεν προσλαμβάνετε άτομα από την HELLENIC αλλά έχετε την νοοτροπία της HELLENIC.Εσείς μάλιστα είστε χειρότεροι γιατί ακόμα δεν έχετε πετάξει
Είστε ίδιοι γιατί ακόμα δεν έχετε ετοιμάσει κάποιο διαφημιστικό σπότ όπως οι αυτοκράτορες που με την βοήθεια του Αλλάχ και μόνο πήγαν να διασίσουν τον Ατλαντικό με τα ΠΡΟ ΑΛΛΑΧ αεροπλάνα,είστε ανύπαρκτοι σαν εταιρεία.Είστε μία επιχείρηση φάντασμα.
Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς λοιπόν.
Ποιος άλλος θέλει να ανοίξει αρεπορική;
 
καλησπερα απο την Νεα Υορκη
εδω υπαρχει μεγαλη ησυχια μετα το φιασκο της ΗΙΑ κανενας προκτορας δεν θα τους αγγιξει

Κριμα!
 
Ο aerozol που είναι να μας πεί την - πάντα έγκυρη - αποψή του; :D
 
Πόσοι, άραγε, πέφτουν από τα σύννεφα;

pun intended...
 
Κληρονομικό χάρισμα να το πω,ενόραση να το πω,πάντως το έχω ο μπαγάσας....

από flying Doc » 23 Νοέμ 2012, 01:16
Προσωπικά πιστευω, πως όλο το εγχειρημα θα αποτυχει.

Ευτυχώς μερικοί πρόλαβαν κι έβγαλαν φωτογραφία τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ, μεγάλη η χάρη του..

Όσο για τον aerozol, που μνημόνευσε ο φίλος 747, μάλλον βγάζει δίσκο μπας και ρεφάρει ο παπα-Νικολής....
 
Top