Skygreece Airlines

Αρχίσαμε και εδώ να τρωγόμαστε, όπως τρωγόμασταν και με την Αυτοκρατορική.
Εμένα με φοβίζει ότι υπάρχει και σε αυτή την εταιρεία μία ξεπατικοσούρα της ζωής της άλλης Αυτοκρατορικής εταιρείας.
Ελπίζω να μην έχει το ίδιο τέλος.
Όπως η Αυτοκρατορική έκανε δρομολόγια από Σκανδιναβία για Κουρδιστάν, έτσι και η SkyGreece κάνει από Λονδίνο και Στοκχόλμη για Ασμάρα και Μογκαντίσου. Μπορεί να ζήλεψε την ΟΑ που πετούσε στην Ασμάρα πηγαίνοντας για Γιοχάνεσμπουργκ (πριν το Ναϊρόμπι).
Όπως η Αυτοκρατορική έκανε ναυλωμένες πτήσεις = μεταφορά προσκυνητών για την PIA, έτσι και η SkyGreece κάνει για την RAM.
Εάν συνυπολογίσουμε ότι μερικά άτομα είναι τα ίδια από την Αυτοκρατορική …τι να φανταστώ…..
Αλλά ο χρόνος θα δείξει.
Στο κάτω κάτω δεν μας ενοχλούν εμάς.
Μέχρις στιγμής δεν έφαγαν χρήματα ταξιδιωτών, αν φάνε χρήματα επενδυτών, αυτό είναι άλλο παιχνίδι. :rolleyes:
 
H NORWEGIAN ξεκινά πτήσεις χαμηλού κόστους από Ευρώπη για Αμερική,η εταιρεία έχει τα dreamliner τα οποία μπορούν να κάνουν μεγάλη οικονομία στα καύσιμα και οι τιμές θα πέσουν και άλλο αφού θα μπουν και άλλες εταιρείες στο κόλπο.Τώρα πως η Αφρικανοποιημένη SKYGREECE με το υπέργηρο αεροπλάνο θα τα βάλει με τα θηρία είναι ένα ερώτημα που καλό θα ήταν να μας απαντήσουν οι διάφοροι "φαν" της εταιρείας.Η πρώτη πτήση ξεκίνησε από GATWICK για ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ πριν μια εβδομάδα.Τιμή εισιτηρίου 186 Ευρώ.
 
Φίλε ή φίλη XXX χρήσιμη η πληροφόρηση αλλά καταντά σαν τις ειδήσεις των καναλιών που μιλάνε για ανάπτυξη και ανάπτυξη δεν υπάρχει.Ναι πράγματι η Norwegian πετάει για USA,ναι έχει και wi-fi στα 787,ναι η SKYGREECE έχει το "υπέργηρο"767 ,μπες όμως να κάνεις μια low fare εικονική κράτηση όπως έκανα εγώ από ATH-JFK και πίσω γιατί από εδώ θα πετάξει όταν και αν (όπως λέτε) πετάξει η SKYGREECE και όχι από το LGW.Θα δεις εκτός και αν έχω κάνει λάθος ότι οι τιμές τους απέχουν πολύ μα πάρα πολύ από αυτό που έγραψες....Και όχι μόνο αυτό αλλά μένεις και transit με 3 ώρες ground time στο Όσλο στο πήγαινε και 5 ώρες στη Στοκχόλμη στην επιστροφή.Συγκεκριμένα έβαλα αναχώρηση 13/7 (τιμή 844€) και επιστροφή 20/7 (τιμή 634,40€)
 
1) H Norwegian είπε ότι θα πετάξει για ΗΠΑ και πετάει
2) Εβαλες last minute και σου εβγαλε στα 1400, έβαλα Σεπτέμβρη και μου έβγαλε στα 770
3) ΑΝ, ΑΝ λέμε ΑΝ, ΑΝ δώσει ο Θεός και πετάξει, θα πετάξει με σαπάκι 767 ενώ η "κακιά κι ακριβή Norwegian πετάει με 787 του κουτιου, κι έχει και Wi Fi on board.
4) Πάρτε το μια και καλή απόφαση, η πολυαγαπημένη σας εταιρία είναι απάτη. Υποσχέθηκε μεγαλεία και λάδια στην 5η Λεωφόρο και κατάντησε μετά από 2 χρόνια να κουβαλάει ξυπόλυτους κελεμπίες στην Ασμάρα μέσω Στοκχόλμης και χατζήδες από το Μαρόκο. Μην προσπαθείτε να μας πείσετε. Αν ποτέ πετάξετε για Αμερική, θα πρέπει να πολεμήσετε με τα θηρία. Ποιος λογικός άνθρωπος θα εμπιστευτεί το ιπτάμενο μανουάλι που δεν ξέρει από που κρατάει η σκούφια του και θα αφήσει την ΒΑ, την ΑF, την LH και ΟΛΕΣ τις άλλες δοκιμασμένες και ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ εταιρείες ?
5) Ξερω ότι είμαι αλλόθρησκος, ανθέλλην και δεν υποστηρίζω τα ελληνικά προϊόντα, αλλά Ο,ΤΙ και να μου καταλογήσετε εσείς ψεύδεστε ασύστολα εδω και 2 χρόνια. Υποσχεθήκατε Αμερική και σαν τον Μάγο Χουντίνι, μεταμορφώσατε την Αμερική σε Αφρική και μάλιστα ...Ερυθραία.
6) Όταν και ΑΝ ποτέ πετάξετε για Αμερική (και το δρομολόγιο ΚΡΑΤΗΣΕΙ πάνω από 1 χρόνο) θα σας ζητήσω επώνυμα και ενυπόγραφα συγγνώμη.
7) Αν έχετε τα κότσια, ΣΑΣ ΠΡΟΚΑΛΩ, να μη σβήνετε τα σχόλια των επικριτών σας στο FB και μην κρατάτε τα παπαγαλάκια σας που ευλογούν τα γένια σας. Αλλωστε, μόνο μεσα από την κακή κριτική έρχεται η βελτίωση,,,,
 
Φίλε flying doc κάτι έχεις μπλέξει αλλά δεν πειράζει,τα "πρόσωπα" που χρησιμοποιείς στο λόγο σου δείχνουν σαν να θεωρείς ότι έχω σχέση με την εταιρεία .Δεν έχω και αν θες σου στέλνω και σε μηνυμα τα στοιχεία μου να πειστείς,απλά δεν μπορώ ούτε τους εύκολους χαρακτηρισμούς(απάτη κλπ) γιατί άλλο η κρίση ,άλλο η εμπάθεια άλλο το χάρισμα του να μαντεύει κάποιος.Όσο για τον Ιούλιο που έβαλα διάλεξα το Low fare επίτηδες.Από κει και πέρα το τι θα κάνει η Skygreece το παρακολουθώ και βάσει αυτών που μαθαίνω κρίνω.Και αφού είμαστε και "γνώστες" της αεροπορικής αγοράς όλοι εδώ μέσα θα ρωτήσω κάτι και αν θες απαντάς.Έχεις ένα αεροπλάνο που σου έχει κοστίσει κάποια χρήματα,δεν θα κοιτάξεις να το εκμεταλλευτείς μήπως και πάρεις τίποτα από όσα έδωσες πίσω αλλά και για να κάνεις τις εκπαιδεύσεις σου ;Θα το έχεις να λιάζεται στο Βενιζέλος όπως τα Α-340 ή μήπως θα πεις ότι εγώ θα το στέλνω μόνο σε πτήσεις εντός Ευρώπης γιατί δεν μου αρέσουν οι κελεμπίες;Ξέρω και ξέρεις και ξέρουν και οι ίδιοι ότι πράγματι θα παλαίψουν με θηρία.Φαντάζομαι θα λάβουν τα μέτρα τους γιατί ήδη έχουν χάσει χρόνο.Έχε όμως στην άκρη του μυαλού σου και στο λέω φιλικά ότι κόσμος που ξέρει διάφορα για την εταιρεία λέει ότι έρχονται εκπλήξεις.Εγώ απλά δεν ξέρω οπότε για να μην γίνω "ρόμπα" δεν λέω και τίποτα.
 
Δεν καταλαβαίνω την νοοτροπία που έχουμε να οπαδοποιούμε ακόμη και το κομμάτι της μεταφοράς, γιατί μια εταιρία δεν παρέχει κάτι άλλο παρά μια αεροπορική μεταφορά.
Εμείς (επιβάτες) ως καταναλωτές μας ενδιαφέρει να λάβουμε ποιότητα παροχής υπηρεσιών (τόσο εντός όσο και εκτός αεροπλάνου) σε συνδυασμό με χαμηλή τιμή. Στο πλαίσιο αυτό, ως καταναλωτές επιλέγουμε την αεροπορική εταιρία η οποία πληρεί τα στοιχεία αυτά. Αυτό συνιστά την έννοια της υγιούς αγοράς . Χωρίς να αναφέρομαι ονομαστικά στην όποια εταιρία, αλλά να οπαδοποιούμαστε πίσω από μια εταιρία ανάλογα την εθνικότητά της και ανεξαρτήτως ποιότητας παροχής υπηρεσιών είναι μάλλον αρρωστημένο.
 
Παρατηρείς κανένα στοιχείο από αυτά που αναφέρεις ως καταναλωτής/επιβάτης από την συγκεκριμένη εταιρία φίλε Spy1;
Με κριτήριο απλής λογικής, παρατηρώντας τα διαχρονικά αντικειμενικά δεδομένα σε ο, τι αφορά την ίδρυση και την εξέλιξη του επιχειρηματικού σχεδίου της συγκεκριμένης εταιρίας, συμφωνώ απόλυτα με τον Flying doc.
Δεν υπάρχει περίπτωση με ένα και μοναδικό μισθωμένο δικινητήριο α/φ χωρίς ETOPS να προσδοκάται μια επιτυχής επιχειρησιακή εκμετάλλευση υπερατλαντικών πτήσεων, πολλώ δε μάλλον να ανταγωνιστεί με ένα α/φ σε υπερατλαντική γραμμή εταιρίες «μεγαθήρια» , πουλώντας πομφόλυγες, εκμεταλλευόμενη κυρίως το συναίσθημα του απόδημου Ελληνισμού κι όχι μόνο.
Δεν ήξεραν ότι μια καινούργια εταιρία με ένα 2/ριο α/φ είναι αδύνατον να πάρει πιστοποίηση ETOPS άμεσα με την έναρξη της λειτουργίας της για τη συγκεκριμένη γραμμή;
 
Top