Skygreece Airlines

  • Thread starter Thread starter MerNion
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Kάθεστε και κολλάτε ορισμένοι σε κάτι λεπτομέρειες όμως...για το ΙFE μιλάω και τις σειρές των καθισμάτων..Εδώ υπάρχουν πολύ πιο σοβαρά πράγματα που πρέπει να διεκπαιρεωθούν πρωτίστος, τα άλλα είναι λεπτομέρειες!
 
Άτσα και συνέντευξη στο MEGA και στους ΚαμπουροΟικονομέηδες ο Παπά-Νικόλας !
ΥΓ:Γλυκιά Κλεοπάτρα,φυσικά και έχουν αναφερθεί και τα όντως σοβαρότερα θέματα από κάποιους (βλ.ETOPS).Καταλαβαίνω ότι αναφέρεσαι σε ορισμένους,θέλεις όμως να μας πεις και εσύ ποια θεωρείς σημαντικά θέματα;
 
kleopatra":xzp5w9oh said:
Εδώ υπάρχουν πολύ πιο σοβαρά πράγματα που πρέπει να διεκπαιρεωθούν πρωτίστος, τα άλλα είναι λεπτομέρειες!
Δεν έχω ιδέα για τα στελέχη της εταιρίας,αλλά δεν θα τα έχουν υπ' όψιν τους;
:roll:
Υποθέτω ότι ανάμεσα τους θα υπάρχουν γνώστες του αντικειμένου.
Αλλιώς πάμε για ευχέλαιο. :D

edit
και ας υποθέσουμε ότι δεν γνώριζαν για ETOPS
Δεν θα τους το σφύριζε κάποιος;
Αφού μας διαβάζουν. :D
 
Προσωπικά εύχομαι να πάνε όλα καλά, αλλα ο ιερέας λέει αρχές του 2014, αλλα στην ιστοσελίδα τους λέει καλοκαίρι του 2014... :roll:
 
Μήπως είναι παλαιοημερολογίτης ?
 
Φίλε pilotathens που είδες το καλοκαίρι του 2014 στην ιστοσελίδα τους;Η ιστοσελίδα που σε παραπέμπει στο fb αναφέρει "Summer 2013" και στο fb η ανακοίνωση για το αεροπλάνο λέει "early 2014".
 
Ναι στην ιστοσελίδα το είδα για το καλοκαίρι του 2014. Πάντως αεροπλάνο πήραν, παίρνουν και δεύτερο όπως λένε και οι ίδιοι, ο Αύγουστος σε ένα μηνα έρχεται, άρα πιστοί και άπιστοι αυτού του επιχειρήματος λογικά η απάντηση θα δοθεί στο Bενιζέλο. Aρα υπομονή.
Και μια άλλη απορία... όλοι τις Ολυμπιακής οι πιλότοι, ναι πέταξαν B737 και μερικοί από αυτούς και το A340 αλλα κανεις το B767, άρα εάν θέλει Eλληνες χειριστες ο ιερέας τότε θα πρέπει να κάνουν το initial type του B767...
 
Ακριβώς! Κανένας ολυμπιακαριος δεν έχει πετάξει 767, και ως εκ τούτου,θα πρέπει να κάνουν αρχική εκπαίδευση. Μάλιστα, φήμες λένε, ότι λόγω στενότητας χρηματικής, υπήρξαν σκέψεις να επομισθουν οι πιλότοι το κόστος της εκπαίδευσης, το οποίο μάλλον θα ειναι αρκετά υψηλό. Απο δε την άλλη μεριά, οι μισθοί δεν προβλέπεται να ειναι μέσα στα πλαίσια της αγοράς, δηλαδή πολυ κατώτεροι. άρα, ποιος πιλότος θα αφήσει την δουλειά του για να πετάξει σε αυτούς, εκτός αυτών που εινα συνταξιούχοι και στην υπα, αλλα που απέχουν των πτητικων καθηκόντων τους μια τετραετία....Ας τα σκεφτούν αυτα, και εύχομαι ότι καλύτερο για την εταιρία και τον ελληνισμό του εξωτερικού,ου τόσο μεγάλη ανάγκη έχουν για μια ελληνική εταιρία.
 
Για το αφος (767-31AER) που μιλάτε με reg. N328MP λένε πηγές πως πέρασε από την Residco Aircraft Lease Finance στης 27 στην Wilmington Trust Company Trustee.
 
Top