Skygreece Airlines

  • Thread starter Thread starter MerNion
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Από τη συνέντευξη Τύπου:

"Στις πτήσεις προς Νέα Υόρκη που θα εκτελούνται με το Airbus A340-300 θα δίδονται iPad για την ψυχαγωγία των επιβατών. Στις πτήσεις προς Καναδά που θα εκτελούνται με το Boeing 767-300 θα υπάρχει προεγκατεστημένο σύστημα διασκέδασης."

http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=697148
 
george_a":3cy9sf0b said:
[...]

1. Αν δεν με απατά η μνήμη μου, αντίστοιχη φωτοσοπιά είχε γίνει και με την Αυτοκρατορική - αυτοί μάλιστα έφτασαν και μέχρι του να βάψουν ένα πραγματικό αεροσκάφος Α340 - το οποίο όμως δεν παρέλαβαν. Κάπου έχω φωτό του Α340 της Αυτοκρατορικής πριν την παραλαβή - που δεν έγινε ποτέ.

[...]

2 αεροσκαφη εβαψαν... Τα Α9C-LG και A9C-LH. Εχω και τις φωτο τους. Σορι για το off-topic.

Η συγκεκριμενη Α340 φωτο της Skygreece κυκλοφορει απο τις αρχες τις εταιρειας, πριν παρει καν το Β767, δεν ειναι κατι "νεο". Περισσοτερη ευθυνη εχουν οι "δημοσιογραφοι" (sic), παρα αυτοι της εταιρειας.

Φιλικα
Στεφος
 
Σημερινό άρθρο. Και συμφωνώ σε αρκετά.
Ανεξάρτητα από την όποια γραφηκότητα (ή και κάποιων πιο σοβαρών θεμάτων), θέλω να πετύχουν.
Είναι μια αρχή. Θα δούμε τι εξέλιξη θα έχει.

http://www.metaforespress.gr/o-ypogeios ... reece.html
 
Στο ιστορικό του α/φους αναφέρεται ότι για ένα διάστημα είχε περάσει απ΄την Singapore στα χέρια της Boeing (Leasing). Συνηθισμένο ή κάτι άλλο είχε παιχτεί άραγε :?: :!: :?:
 
Γνωστή ιστορία. Η Boeing, για να πείσει την Singapore να πάρει ούτε λίγο ούτε πολύ 77 777-200ER (44 παραγγελίες + 33 options - τελικά πήρε 55 772 και 29 773), έβαλε στο τραπέζι ως μέρος της συναλλαγής την 'αγορά' (ναι, από την Boeing) των 17 Α343 που είχε η Singapore - και ήταν σχεδόν καινούργια.
Η συμφωνία έλαβε χώρα μέσα της δεκαετίας του '90. Μερικά από τα Α343 δεν είχαν καν παραληφθεί... Ως ένας από τους λόγους αναφέρθηκε η 'σχετικά αργή' αναρρίχηση του Α343 σε τελικό ύψος πτήσης, κάτι που στο 'τροπικό' περιβάλλον της περιοχής ήταν (είναι;) παράγοντας (Μουσώνες). Αρκετά μάλιστα από τα 777 κατέληξαν να κάνουν 'τοπικές' πτήσεις (derated), Ως αντιστάθμισμα αυτής της 'κακής' χρήσης θεωρήθηκε η οικονομία κλίμακας.

Ήταν ένα major coup, η πρώτη 'τρανταχτή' νίκη του 777 σε βάρος του Α340, και η αρχή της πλημμυρίδας που επακολούθησε. Για αρκετό καιρό η ίδια η Boeing τα είχε στη λίστα με τα αεροσκάφη που πουλούσε (Boeing Aircraft Holding Company).

Πώς αλλάζουν οι καιροί.... Τα 777 αποσύρονται (ήδη τα πρώτα, αφού πήγαν και στην Scoot, έχουν περάσει από το κοφτήρι), τα Α333 έχουν αναλάβει τον τοπικό ρόλο, και τα Α350 φαίνεται να είναι το μέλλον στη Singapore. Άλλο ένα παράδειγμα του πώς σε κάνει ο ανταγωνισμός καλύτερο.
 
Το δημοσίευμα γράφει για Dry Lease. Η Hi Fly δεν νοικιάζει Dry μόνο ACMI. Για να το βαφτίσουν Άγιο Δημήτριο θα πρέπει να είναι Dry. Εάν το πήρανε Dry θα πρέπει να προκαταβάλανε κοντά στο 1 εκατομμύριο και για το ACMI περίπου το ίδιο. Έχουνε άραγε τόσα χρήματα και αφήνουν απλήρωτους τους εργαζόμενους?
 
Mea cupla. :shock:
Όντως το άρθρο που ανέβασα πριν λίγες ημέρες κάνει λόγο για dry lease, σε καμία περίπτωση για wet lease.
 
Top