Λέτε να καταφέρει η εταιρεία να αποφύγει τον στραγγαλισμό από την LH που θέλει να την αποστείλει στην EW

, γιατί πως αλλιώς εξηγείτε η επένδυση σε αναβάθμιση του προϊόντος
business class (30 θέσεις) των Α330 και την δημιουργία
Privilege Economy (21 θέσεις),
δεν είναι αντίστοιχα του προϊόντος της EW.
Ο μέσος όρος ηλικίας των α/φ Α330 είναι 17,2 έτη.
Μπράβο τους,

πολύ ωραία διαρρύθμιση καμπίνας και καλό προϊόν για να ταξιδεύσεις στην Αφρική,
7 Α330 θα είναι έτοιμα εντός του έτους, από τα 12 Α332/3 που έχουν.
Να βάλουμε στοίχημα ποιο θα είναι το πρώτο δρομολόγιο;
BRU-ACC SN277/289 332/3 D
BRU-DLA SN371 333 D
BRU-DSS SN201/3 332/3 D
BRU-KGL SN465/7 332/3 6/W
BRU-FNA SN241/3 332/3 4/W
BRU-ABJ SN299 333 3/W
BRU-BJL SN223 332 3/W
BRU-OUA SN255 333 3/W
BRU-FIH SN357 333 2/W
BRU-LAD SN359 332 2/W
BRU-BJM SN455 333 1/W
https://www.businesstraveller.com/busin ... omy-class/