Κατ'αρχήν να θυμίσω εις πάντας την γνωστή ελληνική παροιμία περί τής στάμνας που πάει στην πηγή.Βέβαια ο αντίλογος είναι οτι οι planespotters είναι άνθρωποι που ξέρουν από αεροπλάνα και επομένως ξέρουν και μέχρι πού τους παίρνει να πλησιάσουν έναν διάδρομο γιά να φωτογραφίσουν ένα αεροπλάνο (στίς δύο παρατιθέμενες φωτογραφίες,η μέν δική σου (GP707) φαίνεται οτι ήσουν "έξω από τον χορό" όταν τήν τράβηξες,τού δέ jerry φαντάζομαι οτι την τράβηξε ενώ ήταν σέ σημείο που ήξερε από προηγούμενη παρατήρηση πως τά αεροπλάνα βρίσκονται ήδη σέ ύψος μεγαλύτερο από αυτό ενός συνηθισμένου ανθρώπου (προφανώς το αεροπλάνο είχε κάνει rotate λίγο πρίν τά "piano keys" τού κατωφλίου.
Πάντως καί στην δική σας περίπτωση,αλλά και στό τραγικό συμβάν,το αεροπλάνο έκανε late takeoff (abnormally low γράφει το κείμενο το σχετικό μέ το δυστύχημα),πράγμα που σημαίνει οτι συνήθως κάνουν rotate αρκετά πιό μέσα στον διάδρομο κι'έτσι όταν φτάσουν πάνω από το σημείο που αρχίζει η αμμουδιά,είναι ήδη σ'ένα ύψος ασφαλές ώστε να μήν κινδυνεύουν να πάρουν παραμάζωμα κανένα κεφάλι.
Επίσης,πράγματι δέν ξέρουμε άν το θύμα μπήκε μέσα στον διάδρομο (έτσι όπως είναι αυτός ο διάδρομος,είναι μέγας πειρασμός,ακόμα και γιά τους πιό προσεχτικούς

)
Αλλωστε θυμάμαι οτι κι'εγώ μιά χρονιά που είχα πάει στη Ζάκυνθο (είχα αναλογική μηχανή τότε,καί δέν υπήρχε και internet εκείνη την εποχή),την είχα στήσει πάνω στο λοφάκι που βρίσκεται ακριβώς έξω από το αεροδρόμιο στην ευθεία τού διαδρόμου (πρός τη μεριά τής θάλασσας,δέν θυμάμαι ποιός διάδρομος είναι) καί το ATαRάκι τής ΟΑ πέρασε αρκετά χαμηλά πάνω απ'τό κεφάλι μου (αργότερα δέ και ένα 757 τής Monarch).Ομως είμαι σίγουρος οτι ήταν απίθανο να κατέβαιναν τόσο χαμηλά ώστε οι ρόδες τους να μέ χτυπήσουν ακόμα και πάνω στο λοφάκι,γιατί αυτό θά σήμαινε οτι μετά θά ακουμπούσαν πρίν από τον διάδρομο και όχι μέσα σ'αυτόν.