- Εγγραφή
- 04/05/2004
- Μηνύματα
- 6.953
- Likes
- 3.749
- Περιοχή
- LGAT, East Terminal
- Website
- www.flickr.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AOA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAT
Η Κων/πολη ήταν πάντα ένα πολύ ενδιαφέρον αεροδρόμιο με ότι αυτό συνεπάγεται για κάθε spotter. Όμως ήταν αρκετές οι δυσμενείς πληροφορίες για το αν επιτρέπεται η φωτογράφιση σε αυτό. Μόνο ένας τρόπος θα υπήρχε να το μαθαίναμε. Έτσι, μαζί με το μέλος Savas κλείσαμε τα εισιτήρια μας με ΟΑ, αφού οι ώρες ήταν πολύ βολικές για Σαββατοκύριακο. Άφιξη στην Κων/πολη 9 το πρωι του Σαββάτου και αναχώρηση 9 το βράδυ της Κυριακής. Συνδυάσαμε το ταξίδι να συμπέσει με το Red Bull Air Race, όχι για να το παρακολουθήσουμε αλλά για να είναι πιο ελαστικά τα πράγματα όσο αναφορά τη φωτογράφιση, αφού το γεγονός θα προσέλκυε πολύ κόσμο.
Προσπαθήσαμε να έρθουμε σε επαφή με κάποιον απο τους spotters που είχαν ανεβάσει φωτογραφίες απο IST και τελικά δώσαμε ραντεβού με έναν απο αυτούς (ο οποίος είναι και κυβερνήτης σε Α319/320/321) που μας έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον απο το πρώτο e-mail.
Σάββατο 2/6 πήραμε το SX-BKD για IST με την ΟΑ 321 (θα παρακαλούσα τον seven4seven να ανεβάσει δια το κοινό τη φωτο από την αναχώρηση μας). Η πτήση αρκετά φυσιολογική, με τον Sava να θρονιάζεται στο jumpseat καθ' όλη τη διάρκεια της πτήσης. Αν εξαιρέσω την πολύ άσχημη εικόνα του φροντιστή που μασούσε μανιωδώς τσίχλα (πράξη που με ενοχλεί πάρα πολύ) κατά τα άλλα η πτήση κύλησε ομαλά.
Άφιξη στην ώρα μας και βουρ στο Airport Hotel για να αφήσουμε τα περιττά μπαγκάζια. Ο φίλος μας, μας περίμενε με το αυτοκίνητο για να μας δείξει ορισμένα μέρη για φωτογραφίες και να μας αφήσει για σήμερα αφού θα πήγαινε στο Red Bull Air Race.
Με λίγα λόγια, στη Κων/πολη η φωτογράφιση απαγορεύεται και αν δεν είχαμε μαζί τον Τούρκο φίλο μας, πιθανόν και να ζούσαμε το "Εξπρες του Μεσονυκτίου"
.
Τα μέτρα ασφαλείας, όχι μόνο στο αεροδρόμιο, αλλά και στα μαγαζιά και εστιατόρια στην περίμετρο ειναι αρκετα σφιχτά. Περνάγαμε απο μηχάνημα ανίχνευσης μετάλων ακόμα και όταν μπαιναμε σε εμπορικό κέντρο για να φάμε, με την επισήμανση απο τον σεκιουριτά ότι η φωτογράφιση απαγορεύεται. Γενικά στην Κων/πολη απαγορεύονται ΠΟΛΛΑ πράγματα. Μας απαγόρεψαν να περπατάμε απο τη μια μεριά του δρόμου, να στεκόμαστε κάτω απο ένα δέντρο εν ώρα ντάλα ήλιου, να καθόμαστε στο γκαζόν και άλλα πολλά. Ο συνεχόμενος, δε, σωματικός έλεγχος και έλεγχος στα πραγματα μας, μας έσπασε τα νεύρα. Στο αεροδρόμιο (από την είσοδο του terminal κιόλας), στο ξενοδοχείο, στο εμπορικό κέντρο κλπ. Μόνο σε ένα κεμπαπτζίδικο δεν μας έψαξαν
!
Ο λόγος όμως για τον οποίο και πήγαμε, πηγε πάρα πολύ καλά λόγω συγκυρίας πολλών πραγματων: ο Τούρκος φίλος μας, το Air Race, η απρόσμενη αλλαγή διαδρόμων κλπ
Το "Ataturk" είναι ο παράδεισος των A300 αφού πολλές τούρκικες εταιρείες χρησιμοποιούν τον τύπο ως cargo. Υπήρχε στιγμή που στο έδαφος υπήρχαν 20 Α300 (μαζί με τα stored). Μέχρι άτρακτο Α300 στο δρόμο είδαμε :shock: ! Η κίνηση του αεροδρομίου και η θέσεις που είμασταν ήταν άριστες και με αυτό το αίσθημα επιστρέψαμε περιχαρείς στην Αθηνα με την ΟΑ320 και το SX-BKB.
Αυτά τα ολίγα (δεν μου αρέσει να μακρυγορώ σε trip report). Οι φωτογραφίες (μαζί με σχετικές λεπτομέρειες)... προσεχώς
Προσπαθήσαμε να έρθουμε σε επαφή με κάποιον απο τους spotters που είχαν ανεβάσει φωτογραφίες απο IST και τελικά δώσαμε ραντεβού με έναν απο αυτούς (ο οποίος είναι και κυβερνήτης σε Α319/320/321) που μας έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον απο το πρώτο e-mail.
Σάββατο 2/6 πήραμε το SX-BKD για IST με την ΟΑ 321 (θα παρακαλούσα τον seven4seven να ανεβάσει δια το κοινό τη φωτο από την αναχώρηση μας). Η πτήση αρκετά φυσιολογική, με τον Sava να θρονιάζεται στο jumpseat καθ' όλη τη διάρκεια της πτήσης. Αν εξαιρέσω την πολύ άσχημη εικόνα του φροντιστή που μασούσε μανιωδώς τσίχλα (πράξη που με ενοχλεί πάρα πολύ) κατά τα άλλα η πτήση κύλησε ομαλά.
Άφιξη στην ώρα μας και βουρ στο Airport Hotel για να αφήσουμε τα περιττά μπαγκάζια. Ο φίλος μας, μας περίμενε με το αυτοκίνητο για να μας δείξει ορισμένα μέρη για φωτογραφίες και να μας αφήσει για σήμερα αφού θα πήγαινε στο Red Bull Air Race.
Με λίγα λόγια, στη Κων/πολη η φωτογράφιση απαγορεύεται και αν δεν είχαμε μαζί τον Τούρκο φίλο μας, πιθανόν και να ζούσαμε το "Εξπρες του Μεσονυκτίου"

Τα μέτρα ασφαλείας, όχι μόνο στο αεροδρόμιο, αλλά και στα μαγαζιά και εστιατόρια στην περίμετρο ειναι αρκετα σφιχτά. Περνάγαμε απο μηχάνημα ανίχνευσης μετάλων ακόμα και όταν μπαιναμε σε εμπορικό κέντρο για να φάμε, με την επισήμανση απο τον σεκιουριτά ότι η φωτογράφιση απαγορεύεται. Γενικά στην Κων/πολη απαγορεύονται ΠΟΛΛΑ πράγματα. Μας απαγόρεψαν να περπατάμε απο τη μια μεριά του δρόμου, να στεκόμαστε κάτω απο ένα δέντρο εν ώρα ντάλα ήλιου, να καθόμαστε στο γκαζόν και άλλα πολλά. Ο συνεχόμενος, δε, σωματικός έλεγχος και έλεγχος στα πραγματα μας, μας έσπασε τα νεύρα. Στο αεροδρόμιο (από την είσοδο του terminal κιόλας), στο ξενοδοχείο, στο εμπορικό κέντρο κλπ. Μόνο σε ένα κεμπαπτζίδικο δεν μας έψαξαν

Ο λόγος όμως για τον οποίο και πήγαμε, πηγε πάρα πολύ καλά λόγω συγκυρίας πολλών πραγματων: ο Τούρκος φίλος μας, το Air Race, η απρόσμενη αλλαγή διαδρόμων κλπ
Το "Ataturk" είναι ο παράδεισος των A300 αφού πολλές τούρκικες εταιρείες χρησιμοποιούν τον τύπο ως cargo. Υπήρχε στιγμή που στο έδαφος υπήρχαν 20 Α300 (μαζί με τα stored). Μέχρι άτρακτο Α300 στο δρόμο είδαμε :shock: ! Η κίνηση του αεροδρομίου και η θέσεις που είμασταν ήταν άριστες και με αυτό το αίσθημα επιστρέψαμε περιχαρείς στην Αθηνα με την ΟΑ320 και το SX-BKB.
Αυτά τα ολίγα (δεν μου αρέσει να μακρυγορώ σε trip report). Οι φωτογραφίες (μαζί με σχετικές λεπτομέρειες)... προσεχώς
