Sriwijaya flight SJ-182 B735 crashed.

gioannis13

Economy-Class-Member
Εγγραφή
16/06/2015
Μηνύματα
161
Likes
52
Website
penteli.meteo.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
EDW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG

AirServ

Economy-Class-Member
Εγγραφή
28/12/2014
Μηνύματα
226
Likes
54
Ναι οντως το αεροπλανο συνετριβη..Εαν ειναι ακριβες η διαδρομη,υψος και ταχυτητα που δειχνει στο flightradar24.com δειχνει σαν να στολαρισε για αγνωστο λογο.. https://www.flightradar24.com/data/airc ... c#26860e0e
 

northwest dc10

Economy-Class-Member
Εγγραφή
11/03/2005
Μηνύματα
123
Likes
16
αν τα στοιχεια που δημοσιευει σημερα το bloomberg ειναι κοντα στην πραγματικοτητα τοτε εχουμε να κανουμε με μυστηριο πραγματικο.γραφει λοιπόν .1.απο τα 10000 κτυπησε στο νερο σε 14 δευτερα.!!!!!!! !2. Εδινε σημα μεχρι την προσκρουση (ηλεκτρικα αυτονομο) αρα ηταν ολοκληρο .3. τα συντριμια ειναι σε βαθος 23 μετρα.
Με φυσικη γ γυμνασιου εχουμε επιταχυνση γ=3.4 g!!!!! και κατακορυφη ταχυτητα 1.37 mach.!!!!!(στο 10 ο δυτερολεπτο ειχε πιασει 340m/sec!!! με τετοια ταχυτητα 1ον δεν υπαρχει περιπτωση stall και πρεπει τα συντριμια να εχουν σκαψει το βυθο!!! μονο με TOGA και ολο το column μπροστα γινεται αυτο.( αν γινεται) Στο overspeed αρχιζουν και φευγουν σλατς φλαπσ ελεβειτορς .Στα 10000 ειχε μαζεψει φλαπσ και ειχε προ πολλλου LNAV και VNAV. επισης ηταν εκτος πορειας και σταθεροποιημενος στα FL100 εως FL110.πολυ περιεργο πολυ περιεργο.
 

AirServ

Economy-Class-Member
Εγγραφή
28/12/2014
Μηνύματα
226
Likes
54
οπως εβλεπα το γραφημα εδειχνε πολυ μικρη ταχυτητα πριν αρχισει η πτωση..Λες να εχουμε παλι περιπτωση αυτοκτονιας πιλοτου; Οπως της SilkAir 185;
 

northwest dc10

Economy-Class-Member
Εγγραφή
11/03/2005
Μηνύματα
123
Likes
16
"Εβγαλαν κινητηρα και το μονο που φαινεται ειναι τρια σταδια του high pressure turbine.δεν εμεινε τιποτα .μαλλον οι υπολογισμοι ταχυτητας ειναι κοντα στην πραγματικοτητα
 

OveLix

First-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
992
Likes
506
Περιοχή
Elbonia
Το αεροσκάφος είχε επιστρέψει στις εμπορικές πτήσεις στις 22 Δεκεμβρίου μετά από 9 μήνες stοrage, αφού πέρασε τους προβλεπόμενους ελέγχους και συντήρηση και κρίθηκε κατάλληλο από τις αρμόδιες αρχές που ανανέωσαν κανονικά το airworthiness certificate.

Το πλήρωμα δεν εξέπεμψε κανένα σήμα κινδύνου, ούτε καμία επικοινωνία και όλα δείχνουν πως το 737 ήταν ακέραιο μέχρι τη στιγμή της πρόσκρουσης.

https://www.flightglobal.com/safety/cra ... 14.article
 

gioannis13

Economy-Class-Member
Εγγραφή
16/06/2015
Μηνύματα
161
Likes
52
Website
penteli.meteo.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
EDW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
Ενδιαφέρον βίντεο με την προετοιμασία ανάγνωσης-ακρόασης ενός εκ των κυτίων από το δυστύχημα https://www.youtube.com/watch?v=wqqoYs6bFJg
 

giorgosk

First-Class-Member
Εγγραφή
29/07/2008
Μηνύματα
997
Likes
86
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGLR
Για ποιο λόγο μέχρι να ανοιχτεί το έχουν μέσα στο νερό ;;;
 

gioannis13

Economy-Class-Member
Εγγραφή
16/06/2015
Μηνύματα
161
Likes
52
Website
penteli.meteo.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
EDW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
Για την αποφυγή της οξείδωσης, νερό + οξυγόνο.... Θάνατος για τα μεταλλικά μερη!
 
Top