Στατιστικά πτήσεων

Κι επειδή αυτό είναι ένα ξεχωριστό θέμα από μόνο του, το διεχώρισα. Πάντως μου κάνει εντύπωση η στατιστική των 720 αλλά και του 707-100 που είχε νοικιάσει η ΟΑ, αλλά δεν υπάρχουν στατιστικά για τα δικά της 707!!! :rolleyes:
 
Θα μας τα στείλει ο αγαπητός AGV!!
 
GP707":xygnyynl said:
Πάντως μου κάνει εντύπωση η στατιστική των 720 αλλά και του 707-100 που είχε νοικιάσει η ΟΑ, αλλά δεν υπάρχουν στατιστικά για τα δικά της 707!!! :rolleyes:

Η στήλη J στο φύλλο εργασίας "FHrs vs Type" έχει τα B707 της ΟΑ.

ΠΡΟΣΟΧΗ: επειδή η δακτυλογράφηση στο Excel ήταν δική μου, οι ώρες του 1976 που αναφέρονται σε 707-100 (όπως φαίνεται και από το φύλλο "Ανάλυση") αφορούν Β721 και όχι 707-100.

Δυστυχώς δεν μπορώ να στείλω τα επίσημα στατιστικά της ΟΑ (όπως έκανα για το έτος 1999) γιατί το μέγεθος των 16 ΜΒ είναι απαγορευτικό. Αν βρεθεί λύση για τον όγκο θα το δημοσιεύσω αμέσως.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα στατιστικά είναι της OAL. Δεν περιλαμβάνονται οι ώρες της OLAV στα στατιστικά αυτά. Οι ώρες πριν το 1956 είναι της ΤΑΕ (υπήρξαν και άλλες εταιρείες με σημαντικό έργο).
 
AGV":1gbq9zzo said:
Δυστυχώς δεν μπορώ να στείλω τα επίσημα στατιστικά της ΟΑ (όπως έκανα για το έτος 1999) γιατί το μέγεθος των 16 ΜΒ είναι απαγορευτικό. Αν βρεθεί λύση για τον όγκο θα το δημοσιεύσω αμέσως.

Η λύση βρέθηκε, έτσι λοιπόν παρακάτω τα δύο αρχεία που αναφέρει ο φίλος AGV, τον οποίο και ευχαριστώ για τα παρακάτω αρχεία. :great: :great:
Στατιστικά Ωρών Πτήσης OA (περ. 16,6 ΜΒ)
ΟΑ στόλος ιστορικά (περ. 4,6 ΜΒ)
 
#Respect! :great:

Απιστευτη εργασια, και φοβερη συλλογη στοιχειων!
 
Όχι πώς δεν τίμησα τις στατιστικές.Κατάλαβα και πώς να τίς διαβάζω.Στις Canceled flights 2006 αθροίζω τα 2761+915+24=3700 -24 (πού περιλαμβάνεται στον προηγούμενο πίνακα) =3676 total cnld.Στούς κάτω πίνακες 2325+190+436+725=πάλι 3676.
Αυτό πού προκαλεί απορία είναι ότι είχαμε τόσες ακυρωμένες πτήσεις.Θυμάμαι ότι τέτοιες στατιστικές έπρεπε να στέλνει το OCC (operations control center)σε μία Ευρωπαϊκή υπηρεσία.Η παρατήρησή μου είναι:για να μπορέσουμε να αξιολογήσουμε τα στοιχεία πρέπει να μπορούμε να τα συγκρίνουμε με άλλων ευρωπαϊκών εταιρειών,αλλιώς πώς; Έχω σε ένα μικρό αρχείο από αποκόμματα εφημερίδων ένα τών Νέων πού έχει τίτλο: "Στο απροχώρητο οι καθυστερήσεις τής Λουφτχάνσα" διότι όπως ξέρουν κάποιοι λίγο χιόνι να ρίξει στη Φρανκφούρτη πώς να φτάσουν τα λίγα μηχανήματα πού ρίχνουν αποπαγωτικό...
(Καί το Α300 τής Ολυμπιακής να κάνει δύο ώρες βόλτες μέχρι να το αφήσουν να προσγειωθεί).
 
Αγαπητέ Γιώργο,

Οι τελευταίες χρονιές ήταν πολύ πονεμένες. Η οικονομική ρευστότητα είχε πέσει στο Ναδίρ, και γινόταν καθημερινός πόλεμος για να έχουμε τις λιγότερες δυνατές καθυστερήσεις.
Θα σου θυμίσω ότι η Ολυμπιακή Αεροπορία έφτασε να χάσει Slots πτήσεων εξαιτίας ματαιώσεων πτήσεων. Σίγουρα ΔΕΝ είναι οι αντιπροσωπευτικές χρονιές (μπορείς ίσως να συγκρίνεις με το 2006).
 
Επανέρχομαι στο θέμα της στατιστικής γενικά, κάποια χρόνια αργότερα και ρωτάω το εξής:

Υπάρχουν άραγε καταστάσεις που να δείχνουν τις ώρες πτήσεις ανά τύπο αλλά αυτή την φορά αφορώντας άτομα.
Να βλέπαμε δηλαδή ποιος είναι ο Cpt. με τις περισσότερες ώρες στα 747 κτλπ.
Ωραία θα ήταν.
 
Top