Σταβάνγκερ, Νορβηγία

  • Thread starter Thread starter vassdel
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες και προσθέτω μερικά προσωπικά μου χούγια όταν έχω connection

1. Πάντα ξεκινάω με τις ώρες πρώτον απ' το 1ο α/δ αναχώρησης (τα τελευταία χρόνια έχω αλλεργία με τους γαλατάδες, ίσως γιατί στην 701 ήμουν frequent flyer) και δεύτερον στο τελευταίο α/δ άφιξης.

2. Σημαντικός πλέον και ο χρόνος του connection. Πάνω απο 3 ώρες απλά δεν την παλεύω, ειδικά σε πολύβουα α/δ.

3. Αν έχω παραπάνω απο μία επιλογή ξεκινάω με τη διαφορά τιμής (αν και πλέον πληρώνω ευχαρίστως κάτι παραπάνω για λιγότερο connection time).

4. Αν στα παραπάνω υπάρχει ισοπαλία, αρχίζω και ψάχνω δευτερεύοντα πράγματα, όπως αν έχω ξαναπάρει κάποια απ΄τις αεροπορικές, αν έχω ξαναπάει σε κάποιο α/δ αλλά και τους τύπους των α/φων (είχα κάνει ολόκληρη ιστορία για να μπώ σε επόμενη πτήση ΑΤΗ-RHO αφού πήρα tip ότι πετούσε 747 :thx: , 30λεπτο :roll: connection στο Βarajas με παραλαβή αποσκευών και εκ νέου τσεκιν μόνο και μόνο για να μπώ σε MD 8) και 5 ώρες αναμονή στο LHR για να πετάξω ΜΑΝ με 767 :D ).

5. Last but not least, ζητάω και μία τυπική γνώμη σπ' τη γυναίκα :mrgreen:
 
Πού να δείτε και τις ώρες των "οικονομικών" δρομολογίων... αναχώρηση 06:10 από Αθήνα, άφιξη 01:10 στην επιστροφή κλπ....
Σωστά λέτε για τις λογικές ώρες, αν και η πτήση της LH δεν βολεύει αν είχα σκοπό να χρησιμοποιήσω προαστιακό, αφού το τελευταίο δρομολόγιο για Ελευσίνα αναχωρεί από αεροδρόμιο 22:45, οπότε μάλλον δεν το προλαβαίνω. Υπάρχουν κ άλλες λεπτομέρειες, όπως για παράδειγμα ποιές ώρες είναι ανοιχτό το drop-off για το αυτοκίνητο στη Νορβηγία, αν μπορώ χαράματα να κάνω check-out κλπ. Θα τα ψάξω αυτά κ θα επανέλθω.

Με βάση το (4) του ΟΑ701, δεν έχω πετάξει με SAS & KLM, οπότε έχουν ένα μικρό προβάδισμα. Θα είχαν μεγάλο προβάδισμα, αν πετούσαν και με κάποιον "παράξενο" τύπο άφους. Ξέρει κανείς με τί αεροσκάφος είναι πιθανό να εκτελεστούν τα δρομολόγια αυτά; Επίσης, μεθαύριο Κυριακή πετάω από Φρανκφούρτη για Σταβάνγκερ με Lufthansa Cityline και το χαρτί που έστειλε το πρακτορείο γράφει πως η πτήση εκτελείται με EMJ. Embraer είναι αυτό;
 
Lufthansa για τις ώρες, θα σκεφτόμουν την SAS, γιατί είναι η μοναδική από τις τρεις με την οποία δεν έχω πετάξει και για το σχεδόν 4ωρο connection στην Κοπεγχάγη, απλά επειδή δεν έχω ξαναπάει και θα ήταν ευκαιρία για μια μικρή γεύση από την πόλη.

Για τις ημερομηνίες που θέλεις, η KLM έχει στην ίδια ακριβώς τιμή και αυτή την επιλογή (φέυγει βέβαια λίγο νωρίς από Αθήνα και φτάνει επίσης αργά):

KL1572 10JAN MO ATHAMS 0620 0855
KL1199 10JAN MO AMSSVG 1000 1130
KL1204 14JAN FR SVGAMS 1720 1900
KL1581 14JAN FR AMSATH 2005 0020 +1


Η SAS πετάει σε όλες τις πτήσεις για το δρομολόγιο σου με MD-80 ενώ η KLM στις πτήσεις ATH-AMS, AMS-ATH πετάει με 737-800 και στο AMS-SVG, SVG-AMS με 737-400 εκτός από την ΚL1204 που είναι με Embraer 190.
 
vassdel":2p1bld7f said:
Επίσης, μεθαύριο Κυριακή πετάω από Φρανκφούρτη για Σταβάνγκερ με Lufthansa Cityline και το χαρτί που έστειλε το πρακτορείο γράφει πως η πτήση εκτελείται με EMJ. Embraer είναι αυτό;
Όντως Embraer 190 ήταν, το D-AECC. Έκατσα σταυροπόδι στην 12A (έξοδος κινδύνου) και γενικά ευχαριστήθηκα την πτήση με την Cityline.
Θα επανέλθω επί του ταξιδιού με trip-report μόλις επιστρέψω στην Ελλάδα, αφού δεν μπορώ να κάνω το laptop να συνεργαστεί με την camera μου εδώ στην ξενιτιά.

Επιστρέφοντας στην αναζήτηση μου για το επόμενο ταξίδι μου, είμαι βέβαιος πως θα επιλέ3ω είτε SAS είτε KLM.Παρόλο που οι ώρες τις DLH φαντάζουν καλύτερες, δεν μου επιτρέπουν να χρησιμοποιήσω προαστιακό, όπως θέλω αυτή τη φορα. Διάβασα στην "Wikipedia" για τις δυο επιλογές αεροσκαφών που έχω (MD-80 & B737-800/400) και βρίσκω ελάχιστες έως καθόλου διαφορες. (ένας φίλος βεβαια μου είπε πως τα MD έχουν περισσότερα ατυχήματα, αλλα το ξεπερνάω πάραυτα...).
3 ερωτήσεις θέλω μονο να κάνω:
1)Ακούγεται όντως πολύ φασαρία από τους κινητήρες στο πίσω μέρος του MD ή είναι radio-αρβυλa;
2) Υπάρχει καμια διαφορα ανάμεσα σε IFE 'h "in-flight meal" ανάμεσα στις δυο εταιρίες;
και 3)στις 4,5 ώρες που θα έχω στην Κοπεγχάγη,προλαβαίνω να δω τίποτα από την πόλη, ή θα μείνω εντός terminal;
 
Φίλε vassdel,
1) Δεν είναι ράδιο αρβύλα. Οι κινητήρες του MD κάνουν ΘΟΡΥΒΟ. Αν κάθεσαι στις τελευταίες σειρές και ειδικά στις 3 τελευταίες, πρέπει να είσαι πολύ πορωμένος, γιά να αντέξεις 3 ώρες (ATH-CPH).
Το διαπίστωσα στο τελευταίο μου ταξίδι (καθόμουν στη σειρά 14), όταν πήγα στις τουαλέτες πίσω και περίμενα 2-3' τον προηγούμενο. Γιά να πω την αμαρτία μου, τη βρίσκω με τον ήχο των κινητήρων,
αλλά 3 ώρες δεν παλεύονται με τίποτα. Από το φτερό και μπροστά (νομίζω σειρά 22, τα πράγματα είναι νορμάλ)
2) Με KLM δεν έχω πετάξει, αλλά τα MD80 της SAS εννοείται πως δεν έχουν IFE, όσο γιά το "in-flight meal" μόνο αν πετάς business ή economy flex. Στην economy πληρώνεις ακόμα και το νερό :evil:
3) Εχεις 4-5 ώρες στην Κοπεγχάγη, αλλά βάλε ότι πρέπει να είσαι 1 ώρα πριν γιά το check-in, συν μία ώρα γιά την μετακίνησή σου από και προς το αεροδρόμιο, σου μένουν 3 ώρες.
Η ημερομηνία θα είναι 10/01/2011 και η ώρα 16:25, άρα νύχτα. Η θερμοκρασία γύρω στο 0 έως -3, (αυτό το αντέχεις), αλλά η υγρασία απίστευτη (αυτό είναι το δύσκολο).
Το κέντρο της Κοπεγχάγης είναι όμορφο και μαζεμένο, αλλά γιά 2-3 ώρες και χωρίς να έχεις κάποιον να σε πάει κάπου, νομίζω δεν αξίζει τον κόπο. Αυτές οι βόλτες είναι ωραίες άνοιξη, καλοκαίρι
και με το φως της ημέρας.
 
Top