AirNamibia
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/02/2016
- Μηνύματα
- 1.282
- Likes
- 240
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- HVN
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTT
Για να μην χάσουμε μέρες διακοπών και αδείας από την εργασία μας, έπρεπε να ταξιδεύσουμε από ΑΤΗ προς FNC στις 15 Αυγούστου το απόγευμα.
Οι επιλογές που είχαμε ήταν μέσω MAD καθώς η πτήση της Α3 προς LIS είναι στις 8:30 πρωινή.
Οι απογευματινές πτήσεις από ΑΤΗ για MAD είναι των ΙΒ (στις 14:00 & 15:50) και της UX (στις 17:00) που φέτος ξεκίνησε το δρομολόγιο 2 φορές την εβδομάδα με Α330 τις Κυριακές & Β787 τις Πέμπτες.
Δεν θέλαμε να ταξιδεύσουμε με ΙΒ καθώς το διάκενο των καθισμάτων των Α320 είναι ασφυκτικό και η επιλογή του Β787-8 έκανε την διαδικασία μονόδρομο.
Φτάνοντας στην MAD στις 19:50 θα υπήρχε ανταπόκριση για LIS στις 21:55 και για FNC στις 23:10 της ΤΡ. Έτσι θα πληρώναμε μία διανυκτέρευση ξενοδοχείου αλλά θα κερδίζαμε μία ημέρα ξεκούρασης.
Ψάχνοντας για την αγορά εισιτηρίου, ATH-FNC βρήκα ένα πρακτορείο όπου νόμιζα το εισιτήριο που πουλούσε ήταν ενιαίο.
Λάθος, :evil: με την αγορά του εισιτηρίου μου έστειλαν 2 διαφορετικά νούμερα κρατήσεων για τις δύο εταιρείες αντιστοίχως.
Άρχισα να πανικοβάλλομαι καθώς υπήρχε 2ώρο μετεπιβίβασης στην MAD και από ότι διάβαζα στις κριτικές επιβατών, η UX είναι επιρρεπής στις καθυστερήσεις.
Η ιστοσελίδα της UX είναι πολύ δύσχρηστη,
με πολύ ταλαιπωρία κατάφερα να προσθέσω τον αριθμό της AF στην κράτησή μου. Επίσης προσπάθησα να επιλέξω θέσεις (16 Α&Β) μπροστά ώστε να κερδίσω χρόνο στην αποβίβαση (σε περίπτωση καθυστέρησης). Η επιλογή θέσης είναι Γολγοθάς.
Εάν αγοράσεις το εισιτήριο από την ιστοσελίδα της εταιρείας είναι πανεύκολο.
Εάν όμως προσπαθήσεις να προθέσεις στην κράτησή σου επιλογή θέσης, το σύστημα κρεμάει.
Δεν το είχα καταλάβει, και ενώ νόμιζα ότι είχα επιλέξει θέσεις και είχαν χρεωθεί €24 στην ΑΜΕΧ, ο καιρός περνούσε και δεν έβλεπα την χρέωση στην κάρτα και τις θέσεις σε διαθεσιμότητα.
Καθώς πέρναγε ο καιρός, άρχισα να στέλνω ηλεκτρονικά μηνύματα στην εξυπηρέτηση επιβατών, κάποια στιγμή μου απαντούν ότι η διαδικασία δεν είχε ολοκληρωθεί. Προσπάθησα πάλι, το σύστημα με πέταγε έξω, κάποια βραδινή στιγμή καταφέρνω να κάνω την επιλογή θέσεων αλλά τότε κόστιζε €30 και έπαιρναν μόνον Mastercard και Visa, :evil: επέλεξα τις 16 Η & Κ.
Μόλις άρχισε η UX να πετά προς ΑΤΗ άρχισα να παρακολουθώ τις πτήσεις για καθυστερήσεις, έβλεπα ότι είχαν 30λεπτα καθυστερήσεων στην αναχώρηση από ΑΤΗ αλλά έφτανε στην ώρα της στην MAD (2 Κυριακές ΜΟΝΟΝ είχε πολύωρη καθυστέρηση).
48 ώρες πριν την πτήση της UX μπορείς να κάνεις e-check in, ενώ στην ΤΡ στις 36 ώρες.
Μεγάλο μειονέκτημα στην ΤΡ, σου επιλέγει αυτόματα θέση, και εάν θέλεις να την αλλάξεις πρέπει να πληρώσεις, φτηνότερη επιλογή €12. Φυσικά σου επιλέγει το σύστημα θέσεις ΜΕΤΑ την σειρά 10 που δεν έχουν μεγάλο διάκενο. Δεν ξέρω σε ποιο χρονικό σημείο πρέπει να κάνεις e-check in
για να σου δώσει θέσεις από την 4-10 σειρά.
Ήλθε η ώρα του ταξιδιού, η UX χρησιμοποιεί το δορυφορικό κτήριο του ΑΤΗ. Το δορυφορικό κτήριο επίσης χρησιμοποιούν οι D8/DY, EZY, FR, TB, TO/HV, TS, VY, W6/W9. Εντύπωση μου προξένησε ότι το δορυφορικό κτήριο έχει τον δικό του έλεγχο διαβατηρίων, ήταν στελεχωμένο με 3 αστυνομικούς, μάλλον περίμεναν την άφιξη της DY7030 (γιατί οι πτήσεις της TS φτάνουν το πρωί / μεσημέρι).
Η εντύπωσή μου ήταν ποιο έντονη καθώς έχουν 3 αστυνομικούς για 1 πτήση και άλλους 3 ΜΟΝΟΝ αστυνομικούς για όλες τις άλλες πτήσεις στο κεντρικό κτήριο.
Όταν ερχόμουν βράδυ από SJJ υπήρχε μεγάλη αναμονή στον έλεγχο διαβατηρίων γιατί είχαν μόνον 3 αστυνομικούς και μετά από μεγάλη φασαρία, έφεραν άλλα 2 άτομα να εξυπηρετήσουν τον αφικνούμενο κόσμο.
Το α/φ μας περίμενε.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25504
Μία ώρα πριν την αναχώρηση άρχισε η επιβίβαση μέσω γέφυρας, καθώς το α/φ ήταν πλήρες. Δύο άτομα έκαναν τον έλεγχο διαβατηρίων/καρτών επιβίβασης. Υπήρχαν πάνω από 10 άτομα που ήταν στην λίστα αναμονής (φαντάσθηκα ότι ήταν τυχερά και θα τους έβαζαν στην Business – αλλά όχι).
Η business του Β787-8 αποτελείτε από 22 θέσεις σε 2χ2χ2 διάταξη.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25505
Δεν υπήρχαν σκεπάσματα και μαξιλάρια στα καθίσματα, παρατήρησα ότι ο κατάλογος του Menu υπήρχε και την Business.
Δηλαδή πληρώνεις ATH-MAD €420 και σου δίνουν πλαστικοποιημένο φαγητό;
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25506
Οι θέσεις 16 Η & Κ είναι η 2 σειρά της οικονομικής καμπίνας. Φυσικά όπως καταλαβαίνετε υπήρχε κάποιος που καθόταν στην 16 J. To α/φ ήταν ασφυκτικά γεμάτο και στην Business υπήρχαν 4 άτομα και όχι από αυτά της λίστας αναμονής.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25509
Πριν απογειωθεί το α/φ και κλείσει η κουρτίνα της business, να πάμε WC της Business, να δούμε τι amenities έχουν,
μόνον αποσμητικό χώρου και υγρομάντίλα και ένα πλαστικό λουλούδι στον καθρέπτη.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25507
Το διάκενο των 274 θέσεων οικονομικής ήταν ικανοποιητικό και για διηπειρωτικά ταξίδια με διάκενο 31in, ενώ μπορούσες να χρησιμοποιήσεις το IFE και κατά την διάρκεια αναμονής. Οι επιλογές ταινιών πεπαλαιωμένες και εκτός από Χολιγουντιανό κινηματογράφο είχαν Ισπανικό/Γερμανικό/Σκανδιναβικό (δεν πετούν και αλλού), φέρτε τα δικά σας ακουστικά γιατί αυτά που πουλούν προς €3 είναι χάλια. Υπήρχε δυνατότητα WiFi.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25508
5 λεπτά μετά την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης έκλεισαν οι πόρτες αλλά μας ενημέρωσαν ότι θα έχουμε 15 λεπτά καθυστέρηση λόγω traffic,
επίσης έκαναν την παρουσίαση σωστικών αλλά όχι στα Ελληνικά.
Η αλήθεια είναι ότι οι Έλληνες επιβάτες ήταν η μειοψηφία της μειοψηφίας.
Στα 30 λεπτά μετά την απογείωση άρχισαν την εξυπηρέτηση επιβατών. Το πλήρωμα καμπίνας πέρασε να πουλήσει ακουστικά για το IFE, ζήτησα να αγοράσω το amenities kit αλλά ήταν διαθέσιμο μόνον για τις διηπειρωτικές πτήσεις.
Ούτε νερό δεν προσέφεραν τσάμπα.
Τα πάντα έπρεπε να τα πληρώσεις. Επίσης το Gusto+ menu της εταιρείας ΔΕΝ σου δίνει δυνατότητα να παραγγείλεις μαγειρευτό/ζεστό φαγητό. Μονόδρομος το πλαστικοποιημένο φαγητό.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25511
Η καμπίνα του Β787-8 είναι ευχάριστη και με επίπεδο ατμοσφαιρικής πίεσης καλύτερο (όπως και του Α350) των παλαιότερων α/φ.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25510
Φτάσαμε στην MAD στην ώρα μας και παρατήρησα περί των 7 Β747-400 της Garuda Indonesia παρκαρισμένα στο αεροδρόμιο. H GA τα έχει αποσύρει, μάλλον θα τα αγόρασε η Wamos Air (Pullmantur) που χρησιμοποιεί 6 αυτού του τύπου α/φ. Εκτός και αν ήλθαν για service μετά τις πτήσεις του Hajj.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25513
Τροχοδρομώντας είδαμε και ένα α/φ με τον παλιό χρωματισμό της εταιρείας.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25514
Το α/φ έδεσε στην γέφυρα δίπλα του Α330, Terminal 2 Boarding Area B πολύ κοντά στην πύλη επιβίβασης της ΤΡ.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25512
Μπορεί η ΤΡ να σου ζητά λεφτά για να αλλάξεις επιλογή θέσης αλλά έχει και καλά
, με το που άνοιξα το κινητό τηλέφωνο, έλαβα μήνυμα από την ΤΡ με τον αριθμό την πύλης επιβίβασης και την ώρα έναρξης επιβίβασης.
Υπήρχε αρκετή ώρα να πάμε να φάμε γιατί πλαστικό φαγητό του α/φ δεν τρώμε.
Με το που φτάσαμε στην πύλη επιβίβασης, είδαμε 3 σειρές επιβίβασης (Group A & B & Group χωρίς χειραποσκευές). Για γρηγορότερη επιβίβαση πρώτα επιβιβάζονται οι Α & Β και τέλος οι επιβάτες χωρίς χειραποσκευές.
Μπορεί να επιβιβαστήκαμε γρήγορα αλλά θα είχαμε 30 λεπτά καθυστέρηση.
Φοβηθήκαμε μήπως έχουμε πρόβλημα στην LIS καθώς είχαμε 1 ώρα μετεπιβίβασης και ρώτησα την αεροσυνοδό, μας είπε ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα καθώς θα αποβιβαστούμε από γέφυρα και η πύλη επιβίβασης είναι η διπλανή. Μόνο οι πτήσεις για LAD TP289 Αγκόλας και GRU TP87, GIG TP75 Βραζιλίας θα είχαν πρόβλημα αλλά θα υπάρχει ambassador να επιταχύνει την διαδικασία ελέγχου διαβατηρίων επιβατών και μετάβαση προς την πτήση τους.
Η πτήση διήρκεσε 1 ώρα και όπως καταλαβαίνετε μας προσέφεραν κράκερς και χυμούς, πάλι καλά γιατί το Α319 ήταν ασφυκτικά γεμάτο. Καλά που πρόλαβαν να μαζέψουν τα σκουπίδια.
Με το που φτάσαμε στην LIS υπήρχε υπάλληλος που μάζευε τον κόσμο για Αγκόλα/Βραζιλία και άλλος που μας φώναζε για την πτήση της Μαδέρα. Πάλι υπήρχαν 3 σειρές επιβίβασης αλλά δεν είχε νόημα γιατί είμασταν από τους τελευταίους που επιβιβαστήκαμε στην πτήση και ευτυχώς που βρήκαμε να βάλουμε τις χειραποσκευές μας.
Το Α320 ήταν γεμάτο. Και οι 3 πτήσεις μας σήμερα, ήταν γεμάτες.
Αυτή η πτήση είχε διάρκεια 1 ώρας και 45 λεπτών οπότε το φαγητό που προσέφεραν ήταν καλύτερο. Σάντουιτς, κράκερς , τυρί και σοκολατάκι. Φυσικά και καλό κόκκινο κρασί.
Αν δεν έχουν οι Πορτογάλοι καλό κόκκινο κρασί ποιος θα έχει;
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25501
Θα φτάναμε στο αεροδρόμιο Funchal Cristiano Ronaldo στις 1 τα χαράματα, με πολλές αναταράξεις λόγω των πλαγίων ανέμων. Εγώ το διασκέδαζα, αλλά πολλοί επιβάτες στρίγκλιζαν. :shock:
Το ξενοδοχείο μας ήταν 5 λεπτά με ταξί.
Σε λίγο η συνέχεια…………………
Οι επιλογές που είχαμε ήταν μέσω MAD καθώς η πτήση της Α3 προς LIS είναι στις 8:30 πρωινή.
Οι απογευματινές πτήσεις από ΑΤΗ για MAD είναι των ΙΒ (στις 14:00 & 15:50) και της UX (στις 17:00) που φέτος ξεκίνησε το δρομολόγιο 2 φορές την εβδομάδα με Α330 τις Κυριακές & Β787 τις Πέμπτες.
Δεν θέλαμε να ταξιδεύσουμε με ΙΒ καθώς το διάκενο των καθισμάτων των Α320 είναι ασφυκτικό και η επιλογή του Β787-8 έκανε την διαδικασία μονόδρομο.
Φτάνοντας στην MAD στις 19:50 θα υπήρχε ανταπόκριση για LIS στις 21:55 και για FNC στις 23:10 της ΤΡ. Έτσι θα πληρώναμε μία διανυκτέρευση ξενοδοχείου αλλά θα κερδίζαμε μία ημέρα ξεκούρασης.
Ψάχνοντας για την αγορά εισιτηρίου, ATH-FNC βρήκα ένα πρακτορείο όπου νόμιζα το εισιτήριο που πουλούσε ήταν ενιαίο.

Άρχισα να πανικοβάλλομαι καθώς υπήρχε 2ώρο μετεπιβίβασης στην MAD και από ότι διάβαζα στις κριτικές επιβατών, η UX είναι επιρρεπής στις καθυστερήσεις.
Η ιστοσελίδα της UX είναι πολύ δύσχρηστη,

Εάν αγοράσεις το εισιτήριο από την ιστοσελίδα της εταιρείας είναι πανεύκολο.
Εάν όμως προσπαθήσεις να προθέσεις στην κράτησή σου επιλογή θέσης, το σύστημα κρεμάει.

Δεν το είχα καταλάβει, και ενώ νόμιζα ότι είχα επιλέξει θέσεις και είχαν χρεωθεί €24 στην ΑΜΕΧ, ο καιρός περνούσε και δεν έβλεπα την χρέωση στην κάρτα και τις θέσεις σε διαθεσιμότητα.
Καθώς πέρναγε ο καιρός, άρχισα να στέλνω ηλεκτρονικά μηνύματα στην εξυπηρέτηση επιβατών, κάποια στιγμή μου απαντούν ότι η διαδικασία δεν είχε ολοκληρωθεί. Προσπάθησα πάλι, το σύστημα με πέταγε έξω, κάποια βραδινή στιγμή καταφέρνω να κάνω την επιλογή θέσεων αλλά τότε κόστιζε €30 και έπαιρναν μόνον Mastercard και Visa, :evil: επέλεξα τις 16 Η & Κ.
Μόλις άρχισε η UX να πετά προς ΑΤΗ άρχισα να παρακολουθώ τις πτήσεις για καθυστερήσεις, έβλεπα ότι είχαν 30λεπτα καθυστερήσεων στην αναχώρηση από ΑΤΗ αλλά έφτανε στην ώρα της στην MAD (2 Κυριακές ΜΟΝΟΝ είχε πολύωρη καθυστέρηση).
48 ώρες πριν την πτήση της UX μπορείς να κάνεις e-check in, ενώ στην ΤΡ στις 36 ώρες.
Μεγάλο μειονέκτημα στην ΤΡ, σου επιλέγει αυτόματα θέση, και εάν θέλεις να την αλλάξεις πρέπει να πληρώσεις, φτηνότερη επιλογή €12. Φυσικά σου επιλέγει το σύστημα θέσεις ΜΕΤΑ την σειρά 10 που δεν έχουν μεγάλο διάκενο. Δεν ξέρω σε ποιο χρονικό σημείο πρέπει να κάνεις e-check in

Ήλθε η ώρα του ταξιδιού, η UX χρησιμοποιεί το δορυφορικό κτήριο του ΑΤΗ. Το δορυφορικό κτήριο επίσης χρησιμοποιούν οι D8/DY, EZY, FR, TB, TO/HV, TS, VY, W6/W9. Εντύπωση μου προξένησε ότι το δορυφορικό κτήριο έχει τον δικό του έλεγχο διαβατηρίων, ήταν στελεχωμένο με 3 αστυνομικούς, μάλλον περίμεναν την άφιξη της DY7030 (γιατί οι πτήσεις της TS φτάνουν το πρωί / μεσημέρι).
Η εντύπωσή μου ήταν ποιο έντονη καθώς έχουν 3 αστυνομικούς για 1 πτήση και άλλους 3 ΜΟΝΟΝ αστυνομικούς για όλες τις άλλες πτήσεις στο κεντρικό κτήριο.
Όταν ερχόμουν βράδυ από SJJ υπήρχε μεγάλη αναμονή στον έλεγχο διαβατηρίων γιατί είχαν μόνον 3 αστυνομικούς και μετά από μεγάλη φασαρία, έφεραν άλλα 2 άτομα να εξυπηρετήσουν τον αφικνούμενο κόσμο.
Το α/φ μας περίμενε.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25504
Μία ώρα πριν την αναχώρηση άρχισε η επιβίβαση μέσω γέφυρας, καθώς το α/φ ήταν πλήρες. Δύο άτομα έκαναν τον έλεγχο διαβατηρίων/καρτών επιβίβασης. Υπήρχαν πάνω από 10 άτομα που ήταν στην λίστα αναμονής (φαντάσθηκα ότι ήταν τυχερά και θα τους έβαζαν στην Business – αλλά όχι).
Η business του Β787-8 αποτελείτε από 22 θέσεις σε 2χ2χ2 διάταξη.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25505
Δεν υπήρχαν σκεπάσματα και μαξιλάρια στα καθίσματα, παρατήρησα ότι ο κατάλογος του Menu υπήρχε και την Business.
Δηλαδή πληρώνεις ATH-MAD €420 και σου δίνουν πλαστικοποιημένο φαγητό;

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25506
Οι θέσεις 16 Η & Κ είναι η 2 σειρά της οικονομικής καμπίνας. Φυσικά όπως καταλαβαίνετε υπήρχε κάποιος που καθόταν στην 16 J. To α/φ ήταν ασφυκτικά γεμάτο και στην Business υπήρχαν 4 άτομα και όχι από αυτά της λίστας αναμονής.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25509
Πριν απογειωθεί το α/φ και κλείσει η κουρτίνα της business, να πάμε WC της Business, να δούμε τι amenities έχουν,

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25507
Το διάκενο των 274 θέσεων οικονομικής ήταν ικανοποιητικό και για διηπειρωτικά ταξίδια με διάκενο 31in, ενώ μπορούσες να χρησιμοποιήσεις το IFE και κατά την διάρκεια αναμονής. Οι επιλογές ταινιών πεπαλαιωμένες και εκτός από Χολιγουντιανό κινηματογράφο είχαν Ισπανικό/Γερμανικό/Σκανδιναβικό (δεν πετούν και αλλού), φέρτε τα δικά σας ακουστικά γιατί αυτά που πουλούν προς €3 είναι χάλια. Υπήρχε δυνατότητα WiFi.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25508
5 λεπτά μετά την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης έκλεισαν οι πόρτες αλλά μας ενημέρωσαν ότι θα έχουμε 15 λεπτά καθυστέρηση λόγω traffic,

Η αλήθεια είναι ότι οι Έλληνες επιβάτες ήταν η μειοψηφία της μειοψηφίας.
Στα 30 λεπτά μετά την απογείωση άρχισαν την εξυπηρέτηση επιβατών. Το πλήρωμα καμπίνας πέρασε να πουλήσει ακουστικά για το IFE, ζήτησα να αγοράσω το amenities kit αλλά ήταν διαθέσιμο μόνον για τις διηπειρωτικές πτήσεις.
Ούτε νερό δεν προσέφεραν τσάμπα.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25511
Η καμπίνα του Β787-8 είναι ευχάριστη και με επίπεδο ατμοσφαιρικής πίεσης καλύτερο (όπως και του Α350) των παλαιότερων α/φ.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25510
Φτάσαμε στην MAD στην ώρα μας και παρατήρησα περί των 7 Β747-400 της Garuda Indonesia παρκαρισμένα στο αεροδρόμιο. H GA τα έχει αποσύρει, μάλλον θα τα αγόρασε η Wamos Air (Pullmantur) που χρησιμοποιεί 6 αυτού του τύπου α/φ. Εκτός και αν ήλθαν για service μετά τις πτήσεις του Hajj.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25513
Τροχοδρομώντας είδαμε και ένα α/φ με τον παλιό χρωματισμό της εταιρείας.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25514
Το α/φ έδεσε στην γέφυρα δίπλα του Α330, Terminal 2 Boarding Area B πολύ κοντά στην πύλη επιβίβασης της ΤΡ.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25512
Μπορεί η ΤΡ να σου ζητά λεφτά για να αλλάξεις επιλογή θέσης αλλά έχει και καλά


Υπήρχε αρκετή ώρα να πάμε να φάμε γιατί πλαστικό φαγητό του α/φ δεν τρώμε.
Με το που φτάσαμε στην πύλη επιβίβασης, είδαμε 3 σειρές επιβίβασης (Group A & B & Group χωρίς χειραποσκευές). Για γρηγορότερη επιβίβαση πρώτα επιβιβάζονται οι Α & Β και τέλος οι επιβάτες χωρίς χειραποσκευές.
Μπορεί να επιβιβαστήκαμε γρήγορα αλλά θα είχαμε 30 λεπτά καθυστέρηση.

Φοβηθήκαμε μήπως έχουμε πρόβλημα στην LIS καθώς είχαμε 1 ώρα μετεπιβίβασης και ρώτησα την αεροσυνοδό, μας είπε ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα καθώς θα αποβιβαστούμε από γέφυρα και η πύλη επιβίβασης είναι η διπλανή. Μόνο οι πτήσεις για LAD TP289 Αγκόλας και GRU TP87, GIG TP75 Βραζιλίας θα είχαν πρόβλημα αλλά θα υπάρχει ambassador να επιταχύνει την διαδικασία ελέγχου διαβατηρίων επιβατών και μετάβαση προς την πτήση τους.
Η πτήση διήρκεσε 1 ώρα και όπως καταλαβαίνετε μας προσέφεραν κράκερς και χυμούς, πάλι καλά γιατί το Α319 ήταν ασφυκτικά γεμάτο. Καλά που πρόλαβαν να μαζέψουν τα σκουπίδια.

Με το που φτάσαμε στην LIS υπήρχε υπάλληλος που μάζευε τον κόσμο για Αγκόλα/Βραζιλία και άλλος που μας φώναζε για την πτήση της Μαδέρα. Πάλι υπήρχαν 3 σειρές επιβίβασης αλλά δεν είχε νόημα γιατί είμασταν από τους τελευταίους που επιβιβαστήκαμε στην πτήση και ευτυχώς που βρήκαμε να βάλουμε τις χειραποσκευές μας.
Το Α320 ήταν γεμάτο. Και οι 3 πτήσεις μας σήμερα, ήταν γεμάτες.
Αυτή η πτήση είχε διάρκεια 1 ώρας και 45 λεπτών οπότε το φαγητό που προσέφεραν ήταν καλύτερο. Σάντουιτς, κράκερς , τυρί και σοκολατάκι. Φυσικά και καλό κόκκινο κρασί.
Αν δεν έχουν οι Πορτογάλοι καλό κόκκινο κρασί ποιος θα έχει;

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25501
Θα φτάναμε στο αεροδρόμιο Funchal Cristiano Ronaldo στις 1 τα χαράματα, με πολλές αναταράξεις λόγω των πλαγίων ανέμων. Εγώ το διασκέδαζα, αλλά πολλοί επιβάτες στρίγκλιζαν. :shock:
Το ξενοδοχείο μας ήταν 5 λεπτά με ταξί.
Σε λίγο η συνέχεια…………………