AirNamibia
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/02/2016
- Μηνύματα
- 1.282
- Likes
- 240
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- HVN
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTT
Από μικρός με συγκινούσε το ράλι Παρίσι – Ντακάρ και με ενδιέφερε το τουριστικό ενδιαφέρον των Γάλλων για την χώρα. Καθώς η Σενεγάλη ήταν Γαλλική αποικία και η επίσημη γλώσσα της χώρας είναι η Γαλλική (ομιλούν 10 γλώσσες ιθαγενών) και στον χειμώνα των Ευρωπαίων έχουν 28ο κελσίου και ηλιοφάνεια, φυσικό είναι να έχουν τουρισμό.
Για τα Ελληνικά δεδομένα, έχουν μικρό τουριστικό ρεύμα, περί τα 2 εκατ. τουρίστες τους 5 ξηρούς μήνες που κατευθύνονται σε luxury beach resorts των περιοχών Saly & Somone.
Το καλοκαίρι το δικό μας είναι η περίοδος των βροχών με 41ο βαθμούς θερμοκρασία.
Φέτος άνοιξε και το μεγάλο Μουσείο Αφρικανικού Πολιτισμού στο Ντακάρ με την χρηματοδότηση της Κίνας που προσέφερε $34,6 εκατ.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25350
όπου και αυτοί προσπαθούν να επαναπατριστούν θησαυροί από την Γαλλία αλλά κυρίως από το Βέλγιο που έχουν κλέψει 150.000 αντικείμενα.
https://www.bbc.com/news/world-africa-46467098
Το δρομολόγιο Μιλάνου – Ντακάρ γινόταν και εποχής Meridiana, αλλά από τότε που αναγεννήθηκε η Air Italy είχα την περιέργεια να δοκιμάσω την εταιρεία. Η Air Italy αναγεννήθηκε στις 18 Φεβ. 2018 όταν η QR αγόρασε το 49% της Meridiana και το 51% παρέμεινε στην Alisandra εταιρεία του Aga Khan από το 1966.
Ακόμη και τώρα υπάρχουν ίχνη της Meridiana στην εταιρεία, οι ποδιές σερβιρίσματος του πληρώματος έχουν το σήμα της IG, ο κωδικός της IATA είναι ο παλιός της Meridiana, όπως και 2 α/φ (B767-300 & B737-700) στο MXP με τον παλιό χρωματισμό αλλά το σήμα και την γραμματοσειρά της Air Italy.
Φέτος η εταιρεία Air Italy έχει σημαντική ανάπτυξη, στο σημείο που Αμερικάνοι πολιτικοί να εγείρουν θέμα αθέμητου ανταγωνισμού από την QR.
https://www.cnbc.com/2018/12/17/us-airl ... rline.html
O στόλος της IG αυτή την στιγμή αποτελείτε από 1 Β767-300 που συνήθως κάνει τα εποχικά δρομολόγια προς MBA, MLE, ZNZ της παλιάς Ι9. 1 B737-700 & 6 B737-800 που κάνουν τα δρομολόγια εσωτερικού.
Αυτή την στιγμή έχει 3 ολοκαίνουργια Β737ΜΑΧ8 και περιμένει άλλα 2 που κάνουν τα μεσαία δρομολόγια, και 5 Α330-200 που κάνουν τα δρομολόγια των ΗΠΑ. Αυτή την στιγμή ενώνει το MXP με JFK, MIA, BBK, BOM, DEL και από Απρίλιο LXA, SFO και από Μάιο ORD και ΥΥΖ. Η ΒΚΚ σταματά στις 30 Μαρτίου 2019.
Το Β737ΜΑΧ8 ήταν ένας επιπλέον λόγος που ήθελα να δοκιμάσω την εταιρεία. Έψαχνα να βρω εισιτήριο για τα Χριστούγεννα. Όπως ήταν αναμενόμενο ενώ τους άλλους μήνες μπορείς να βρεις εισιτήριο με επιστροφή από €380 την περίοδο των ΧΡ κατάφερα να βρω το φτηνότερο χωρίς βαλίτσα στα €520. Ευτυχώς βρήκα της Α3 με επιστροφή €115 το ΑΤΗ-MXP.
Κατά την διάρκεια αγοράς του εισιτηρίου από την ιστοσελίδα της IG άρχισα να υποψιάζομαι ότι έχουν δείγματα loco εταιρείας, η αγορά μεταφοράς βαλίτσας είναι €40 ανά κατεύθυνση, επιλογή θέσης από €25 ενώ οι XL θέσεις στα €65. Upgrade challenge δυνατότητα δεν παρέχουν.
Τυχαία επιλογή θέσεις μπορείς να κάνεις 7 μέρες πριν την πτήση.
ΠΡΟΣΟΧΗ, μην κάνετε επιλογή θέσεις τις πρώτες ημέρες. Στις οδηγίες γράφουν ότι μπορείς να διαλέξεις την τυχαία επιλογή και αν δεν σου αρέσει η θέση να ξανά προσπαθήσεις από την αρχή και θα σου επιλέξει διαφορετική θέση, στην πραγματικότητα δεν ισχύει. Μεγάλο λάθος μου, με το που έφτασε η 7η μέρα πριν την πτήση έκανα check-in και μου έδωσε θέσεις στην 31 σειρά χωρίς να μπορώ να τις αλλάξω. Υποψιάζομαι ότι ο υπολογιστής πρώτα επιλέγει τις χειρότερες θέσεις για να σε αναγκάσει να αγοράσεις θέσεις επιλογής. Καθώς ήταν Χριστούγεννα και το α/φ ήταν γεμάτο, αποφάσισα να αγοράσω θέση στην 4 σειρά ΧL.
Το Β737ΜΑΧ8 έχει 3 σειρές business 32 in διάκενο (12 θέσεις) 2 σειρές LX και άλλες 2 σειρές LX στις εξόδους κινδύνου 32 in διάκενο (24 θέσεις) και 24 απλές σειρές 30 in διάκενο. Σύνολο 180 επιβάτες.
Έφτασε η ημέρα του ταξιδιού, φτάσαμε στο ΑΤΗ και επιβιβαστήκαμε στην Α3.
Δυστυχώς πάλι η επιβίβαση έγινε με λαωφορείο.
Παρατήρησα ότι η Α3 για να μαζέψει χρήματα, αδιαφορεί για την ασφάλεια των επιβατών. Είχαν στρογγυλοκαθίσει 2 γριές στην σειρά των εξόδων κινδύνου. Σιγά μην μπορούσαν αυτές να τραβήξουν την επένδυση και να ανοίξουν την πόρτα κινδύνου.
Δεν έφτανε μόνο αυτό αλλά και οι αεροσυνοδοί δεν ενημέρωναν τους επιβάτες που κάθονταν στις σειρές των εξόδων κινδύνου, τον τρόπο ανοίγματος, ούτε τους ένοιαζε εάν ομιλούσαν Αγγλικά. :evil:
Κατά την διάρκεια της επίδειξης σωστικών μας ενημέρωσαν ότι υπάρχει δυνατότητα Aegean Stream. Η ενημέρωση έγινε στα Ελληνικά, Αγγλικά και Ιταλικά.
Επεξεργάστηκα το Aegean Stream, αδιάφορο. :twisted:
Είχε επιλογή μουσική, διάβασμα εφημερίδων, και 5-6 ντοκιμαντέρ για την Α3. Καθόλου τηλεοπτικές σειρές, ούτε κατά διάνοια κινηματογραφικά έργα
.
Και έρχεται η ώρα του φαγητού, τώρα πια σε κουτάκι.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25331
Κάποτε που οι Σοβιετικές εταιρείες είχαν φαγητό σε κουτάκι τις κατηγορούσαμε, τώρα τον ήπιαμε κανονικότατα.
Το φαγητό νόστιμο, αλλά λίγο και πρόχειρο.
Έχει πια παγιωθεί, δεν υπάρχει δεύτερο serving. Ότι ήπιες ήπιες, ούτε επιπλέον καφέ, ούτε νερό που κάποτε πέρναγαν με μπουκάλι και ποτήρια.
Ευτυχώς που η πτήση ήταν 2 ώρες και περνάνε γρήγορα. Φτάσαμε στον προορισμό μας, και κατευθυνθήκαμε στις εξόδους transit.
Από την περιοχή Α του κτηρίου, θα περνάγαμε στην περιοχή Β και τον έλεγχο διαβατηρίων. Είχαμε τυπώσει τις κάρτες επιβίβασης οπότε κατευθυνθήκαμε στην έξοδο επιβίβασης που ήταν στον κάτω όροφο, καθώς η επιβίβαση θα γινόταν με λαωφορείο. Τσιγκούνηδες.
Πριν κατεβούμε στην έξοδο, θεώρησα να πάω στην τουαλέτα. Λάθος
καθώς μπήκα, γινόταν χαμός από επιβάτες που έπλεναν τα πόδια τους. Καθώς οι επιβάτες είναι μουσουλμάνοι, έπλεναν τα πόδια τους και έξω από την τουαλέτα άπλωναν τα χαλάκια τους και προσεύχονταν.
Με το που άρχισε η επιβίβαση, το προσωπικό φιλικότατο και μόλις είδαν Ελληνικά διαβατήρια μας καλησπέρισαν στα Ελληνικά, αλλά έψαξαν στο κομπιούτερ αν οι Έλληνες είχαν ιδιαίτερο πρόβλημα εισόδου στην Σενεγάλη. Αφού βεβαιώθηκαν ότι Ελληνικά διαβατήρια δεν χρειάζονταν βίζα, μας άφησαν να περάσουμε. Μετά τον 1 έλεγχο υπήρχαν 2 υπάλληλοι που τσέκαραν τις χειραποσκευές και εάν έβλεπαν κάποια ογκώδη την σήκωναν για να βεβαιωθούν ότι δεν ήταν πάνω από 8 κιλά.
Τα πάντα για να βγάλουμε κάποιο ευρουλάκι.
Φτάσαμε στο α/φ
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25335
με το που μπήκαμε, η καμπίνα σου έκανε ευχάριστη εντύπωση, η 2χρωμία στα καθίσματα του γκρι σκούρου και του μπορντό, είναι ευχάριστη.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25343
Οι θέσεις business είχαν μαξιλάρι και κουβέρτα σε σακούλες.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25344
Στις θέσεις οικονομικής, σου έφερναν μαξιλάρι και κουβέρτα, αν το επιθυμούσες. Υπήρχαν πάνω από 3 μεγάλες σακούλες στο galley.
Το πλήρωμα ευγενέστατο, χαμογελαστό και μιλούσε Αγγλικά με ευχέρεια.
Οι επιβάτες πάνω από 85% ήταν μη Ευρωπαίοι, και οι περισσότεροι είχαν βιβλία προσευχών και προσεύχονταν.
Μετά το καλωσόρισμα του κυβερνήτη έγινε η φυσική παρουσίαση των σωστικών. Δεν υπήρχαν οθόνες οροφής, ούτε οθόνες στις πλάτες των καθισμάτων.
Αρχίσαμε την τροχοδρόμηση στην ώρα μας, και απογειωθήκαμε. Καθόμουνα στην 4 σειρά παράθυρο, και το α/φ ήταν αρκετά αθόρυβο. Μου άρεσε που πετούσα με Β737ΜΑΧ8. Με το που οριζοντοποιήθηκε το α/φ, ενεργοποίησαν το γαλάζιο ουρανό στην καμπίνα. Πολύ ωραίο περιβάλλον στην καμπίνα, αν υπήρχε και IFE θα ήταν μια ωραία πτήση 6 ωρών.
Είχα όμως προετοιμασθεί, είχα ψάξει φωτό των καθισμάτων της IG και γνώριζα ότι δεν υπήρχαν οθόνες, οπότε είχα φορτώσει έργο στο tablet μου και μετά το φαγητό θα το έβλεπα.
Οι πλάτες των καθισμάτων είχαν την ενδιαφέρουσα επιλογή, κατέβαζες το τραπεζάκι και υπήρχε ένα πλαστικό τρίγωνο, το οποίο το έβαζες κάθετα στην πλάτη, ανέβαζες το τραπεζάκι στην θέση του και επάνω στο τρίγωνο τοποθετούσες το tablet που σταθεροποιούταν με ένα μαύρο διακόπτη στο πάνω μέρος της πλάτης. Είχες άψογη οθόνη στο tablet σου και ελεύθερο το τραπεζάκι για το φαγητό.
Είχα χρόνο να χαζέψω το Atmosphere περιοδικό τους. Ευχάριστο και όχι βαρύ και ογκώδες όπως της Α3.
Πριν περάσει το μισάωρο στην πτήση άρχισαν το σερβίρισμα του φαγητού.
Υπήρχε επιλογή στο φαγητό κοτόπουλο ή πάστα. Προτίμησα το κοτόπουλο.
Πανέξυπνη παρουσίαση του φαγητού.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25339
Δεν ήταν δίσκος, αλλά διαφανές πλαστικό κουτί, που όπως το άνοιγε το πλήρωμα, στο καπάκι τοποθετούσε το κυρίως γεύμα και σου το προσέφεραν σαν δίσκο. Πανέξυπνο και λειτουργικό.
Καλά Ιταλοί,
τι περιμένεις,
στην σχεδίαση είναι αυθεντίες.
όχι σαν την σοβιετίλα το χάρτινο κουτί της Α3. :evil:
Μετά το trolley του φαγητού ήλθαν τα ποτά, υπήρχε επιλογή χυμών, νερού. Ζήτησα κρασί. Με απογοήτευσαν, είχαν μόνο μπύρα. Μα έχουν τόσο ωραία Ιταλικά κρασιά, θα πιώ Ιταλική μπύρα. Σιγά μην κάνω αυτό, αρκέστηκα, σε αφρώδες νερό.
Το φαγητό νοστιμότατο, ορεκτικό λίγο πικάντικο… αλλά αφού πηγαίναμε Αφρική… Υπήρχε συσκευασμένο Grana Padano, γευστικότατο. Το επιδόρπιο δροσερό με γεύση λεμονιού.
Μετά από κανένα μισάωρο πέρασαν για να σερβίρουν καφέ ή τσάι. Μου έκανε εντύπωση το χαμόγελο του πληρώματος, καμία σχάση με τον εθνικό τους αερομεταφορέα.
Με το που μάζεψαν το φαγητό, βούρ για την τουαλέτα. Με το που με είδε ο φροντιστής να βγάζω φωτό της τουαλέτας, του έκανε μεγάλη εντύπωση.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25338
Συνομιλήσαμε και ήταν όλο χαμόγελο, όχι ειρωνικό αλλά φιλικό.
Γρήγορα όμως να δούμε το εργάκι γιατί ήθελα να κοιμηθώ όμως.
Σε λίγο πέρασαν και για το duty free.
Καθώς ήταν γεμάτο το α/φ και οι επιβάτες κατά πλειοψηφία ψηλοί και σωματώδεις, δεν υπήρχε χώρος για να αισθανθείς / κοιμηθείς ευχάριστα. Και που κατέβασα την πλάτη του καθίσματος ο άλλος με τα πόδια του σε λίγο το επανέφερε στην αρχική θέση. Τέλος πάντων κοιμήθηκα.
Στο μισάωρο πριν την προσγείωση μας ενημέρωσε/ξύπνησε ο συγκυβερνήτης, και το πλήρωμα μας προσέφερε μικρό σοκολατένιο Άγιο Βασίλη.
Φτάσαμε στο DSS και πάλι επιβιβαστήκαμε σε λαωφορεία.
Το αεροδρόμιο, σύγχρονο (άνοιξε 12/2017) και ο έλεγχος διαβατηρίων γρήγορος, καθώς υπήρχαν 6 θέσεις ελέγχων.
Από το 1942 το DKR ήταν αεροπορικός κόμβος καθώς όλες οι Ευρωπαϊκές εταιρείες σταμάταγαν πριν κατευθυνθούν προς Νότια Αμερική. Τώρα στο DSS σταματά η SA από JNB για IAD και η DL από JFK για JNB. Οι Ευρωπαϊκές εταιρείες που προσγειώνονται στο DSS είναι AF, IB, NT, SN, TP, VY, ZI. Θα ήθελα να έφτανα στο DSS με το Α332 της SN αλλά ήταν €200 ακριβότεροι….ξέρεις τι μπορείς να κάνεις με €200 στην Σενεγάλη;
Μας περίμενε ο οδηγός με το αυτοκίνητο και κατευθυνθήκαμε στην πόλη.
Ο αυτοκινητόδρομος, σύγχρονος με ακριβά διόδια (για αυτούς) περί το €1 (υπήρχαν 3 διόδια). Πλησίον του αεροδρομίου δημιουργείτε μία πόλη που θα είναι business center, κτίζονται μοντέρνα κτήρια γραφείων και οικιών, έχουν τελειώσει την μεγάλη Arena που εκτός από κλειστό του μπάσκετ εκτελεί χρέη conference center.
Σε λίγο η συνέχεια…………….

Για τα Ελληνικά δεδομένα, έχουν μικρό τουριστικό ρεύμα, περί τα 2 εκατ. τουρίστες τους 5 ξηρούς μήνες που κατευθύνονται σε luxury beach resorts των περιοχών Saly & Somone.

Φέτος άνοιξε και το μεγάλο Μουσείο Αφρικανικού Πολιτισμού στο Ντακάρ με την χρηματοδότηση της Κίνας που προσέφερε $34,6 εκατ.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25350
όπου και αυτοί προσπαθούν να επαναπατριστούν θησαυροί από την Γαλλία αλλά κυρίως από το Βέλγιο που έχουν κλέψει 150.000 αντικείμενα.

https://www.bbc.com/news/world-africa-46467098
Το δρομολόγιο Μιλάνου – Ντακάρ γινόταν και εποχής Meridiana, αλλά από τότε που αναγεννήθηκε η Air Italy είχα την περιέργεια να δοκιμάσω την εταιρεία. Η Air Italy αναγεννήθηκε στις 18 Φεβ. 2018 όταν η QR αγόρασε το 49% της Meridiana και το 51% παρέμεινε στην Alisandra εταιρεία του Aga Khan από το 1966.
Ακόμη και τώρα υπάρχουν ίχνη της Meridiana στην εταιρεία, οι ποδιές σερβιρίσματος του πληρώματος έχουν το σήμα της IG, ο κωδικός της IATA είναι ο παλιός της Meridiana, όπως και 2 α/φ (B767-300 & B737-700) στο MXP με τον παλιό χρωματισμό αλλά το σήμα και την γραμματοσειρά της Air Italy.
Φέτος η εταιρεία Air Italy έχει σημαντική ανάπτυξη, στο σημείο που Αμερικάνοι πολιτικοί να εγείρουν θέμα αθέμητου ανταγωνισμού από την QR.
https://www.cnbc.com/2018/12/17/us-airl ... rline.html
O στόλος της IG αυτή την στιγμή αποτελείτε από 1 Β767-300 που συνήθως κάνει τα εποχικά δρομολόγια προς MBA, MLE, ZNZ της παλιάς Ι9. 1 B737-700 & 6 B737-800 που κάνουν τα δρομολόγια εσωτερικού.
Αυτή την στιγμή έχει 3 ολοκαίνουργια Β737ΜΑΧ8 και περιμένει άλλα 2 που κάνουν τα μεσαία δρομολόγια, και 5 Α330-200 που κάνουν τα δρομολόγια των ΗΠΑ. Αυτή την στιγμή ενώνει το MXP με JFK, MIA, BBK, BOM, DEL και από Απρίλιο LXA, SFO και από Μάιο ORD και ΥΥΖ. Η ΒΚΚ σταματά στις 30 Μαρτίου 2019.

Το Β737ΜΑΧ8 ήταν ένας επιπλέον λόγος που ήθελα να δοκιμάσω την εταιρεία. Έψαχνα να βρω εισιτήριο για τα Χριστούγεννα. Όπως ήταν αναμενόμενο ενώ τους άλλους μήνες μπορείς να βρεις εισιτήριο με επιστροφή από €380 την περίοδο των ΧΡ κατάφερα να βρω το φτηνότερο χωρίς βαλίτσα στα €520. Ευτυχώς βρήκα της Α3 με επιστροφή €115 το ΑΤΗ-MXP.
Κατά την διάρκεια αγοράς του εισιτηρίου από την ιστοσελίδα της IG άρχισα να υποψιάζομαι ότι έχουν δείγματα loco εταιρείας, η αγορά μεταφοράς βαλίτσας είναι €40 ανά κατεύθυνση, επιλογή θέσης από €25 ενώ οι XL θέσεις στα €65. Upgrade challenge δυνατότητα δεν παρέχουν.
Τυχαία επιλογή θέσεις μπορείς να κάνεις 7 μέρες πριν την πτήση.
ΠΡΟΣΟΧΗ, μην κάνετε επιλογή θέσεις τις πρώτες ημέρες. Στις οδηγίες γράφουν ότι μπορείς να διαλέξεις την τυχαία επιλογή και αν δεν σου αρέσει η θέση να ξανά προσπαθήσεις από την αρχή και θα σου επιλέξει διαφορετική θέση, στην πραγματικότητα δεν ισχύει. Μεγάλο λάθος μου, με το που έφτασε η 7η μέρα πριν την πτήση έκανα check-in και μου έδωσε θέσεις στην 31 σειρά χωρίς να μπορώ να τις αλλάξω. Υποψιάζομαι ότι ο υπολογιστής πρώτα επιλέγει τις χειρότερες θέσεις για να σε αναγκάσει να αγοράσεις θέσεις επιλογής. Καθώς ήταν Χριστούγεννα και το α/φ ήταν γεμάτο, αποφάσισα να αγοράσω θέση στην 4 σειρά ΧL.
Το Β737ΜΑΧ8 έχει 3 σειρές business 32 in διάκενο (12 θέσεις) 2 σειρές LX και άλλες 2 σειρές LX στις εξόδους κινδύνου 32 in διάκενο (24 θέσεις) και 24 απλές σειρές 30 in διάκενο. Σύνολο 180 επιβάτες.
Έφτασε η ημέρα του ταξιδιού, φτάσαμε στο ΑΤΗ και επιβιβαστήκαμε στην Α3.
Δυστυχώς πάλι η επιβίβαση έγινε με λαωφορείο.
Παρατήρησα ότι η Α3 για να μαζέψει χρήματα, αδιαφορεί για την ασφάλεια των επιβατών. Είχαν στρογγυλοκαθίσει 2 γριές στην σειρά των εξόδων κινδύνου. Σιγά μην μπορούσαν αυτές να τραβήξουν την επένδυση και να ανοίξουν την πόρτα κινδύνου.

Δεν έφτανε μόνο αυτό αλλά και οι αεροσυνοδοί δεν ενημέρωναν τους επιβάτες που κάθονταν στις σειρές των εξόδων κινδύνου, τον τρόπο ανοίγματος, ούτε τους ένοιαζε εάν ομιλούσαν Αγγλικά. :evil:
Κατά την διάρκεια της επίδειξης σωστικών μας ενημέρωσαν ότι υπάρχει δυνατότητα Aegean Stream. Η ενημέρωση έγινε στα Ελληνικά, Αγγλικά και Ιταλικά.
Επεξεργάστηκα το Aegean Stream, αδιάφορο. :twisted:
Είχε επιλογή μουσική, διάβασμα εφημερίδων, και 5-6 ντοκιμαντέρ για την Α3. Καθόλου τηλεοπτικές σειρές, ούτε κατά διάνοια κινηματογραφικά έργα

.
Και έρχεται η ώρα του φαγητού, τώρα πια σε κουτάκι.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25331
Κάποτε που οι Σοβιετικές εταιρείες είχαν φαγητό σε κουτάκι τις κατηγορούσαμε, τώρα τον ήπιαμε κανονικότατα.

Το φαγητό νόστιμο, αλλά λίγο και πρόχειρο.
Έχει πια παγιωθεί, δεν υπάρχει δεύτερο serving. Ότι ήπιες ήπιες, ούτε επιπλέον καφέ, ούτε νερό που κάποτε πέρναγαν με μπουκάλι και ποτήρια.
Ευτυχώς που η πτήση ήταν 2 ώρες και περνάνε γρήγορα. Φτάσαμε στον προορισμό μας, και κατευθυνθήκαμε στις εξόδους transit.
Από την περιοχή Α του κτηρίου, θα περνάγαμε στην περιοχή Β και τον έλεγχο διαβατηρίων. Είχαμε τυπώσει τις κάρτες επιβίβασης οπότε κατευθυνθήκαμε στην έξοδο επιβίβασης που ήταν στον κάτω όροφο, καθώς η επιβίβαση θα γινόταν με λαωφορείο. Τσιγκούνηδες.

Πριν κατεβούμε στην έξοδο, θεώρησα να πάω στην τουαλέτα. Λάθος

Με το που άρχισε η επιβίβαση, το προσωπικό φιλικότατο και μόλις είδαν Ελληνικά διαβατήρια μας καλησπέρισαν στα Ελληνικά, αλλά έψαξαν στο κομπιούτερ αν οι Έλληνες είχαν ιδιαίτερο πρόβλημα εισόδου στην Σενεγάλη. Αφού βεβαιώθηκαν ότι Ελληνικά διαβατήρια δεν χρειάζονταν βίζα, μας άφησαν να περάσουμε. Μετά τον 1 έλεγχο υπήρχαν 2 υπάλληλοι που τσέκαραν τις χειραποσκευές και εάν έβλεπαν κάποια ογκώδη την σήκωναν για να βεβαιωθούν ότι δεν ήταν πάνω από 8 κιλά.
Τα πάντα για να βγάλουμε κάποιο ευρουλάκι.

Φτάσαμε στο α/φ
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25335
με το που μπήκαμε, η καμπίνα σου έκανε ευχάριστη εντύπωση, η 2χρωμία στα καθίσματα του γκρι σκούρου και του μπορντό, είναι ευχάριστη.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25343
Οι θέσεις business είχαν μαξιλάρι και κουβέρτα σε σακούλες.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25344
Στις θέσεις οικονομικής, σου έφερναν μαξιλάρι και κουβέρτα, αν το επιθυμούσες. Υπήρχαν πάνω από 3 μεγάλες σακούλες στο galley.
Το πλήρωμα ευγενέστατο, χαμογελαστό και μιλούσε Αγγλικά με ευχέρεια.

Οι επιβάτες πάνω από 85% ήταν μη Ευρωπαίοι, και οι περισσότεροι είχαν βιβλία προσευχών και προσεύχονταν.
Μετά το καλωσόρισμα του κυβερνήτη έγινε η φυσική παρουσίαση των σωστικών. Δεν υπήρχαν οθόνες οροφής, ούτε οθόνες στις πλάτες των καθισμάτων.
Αρχίσαμε την τροχοδρόμηση στην ώρα μας, και απογειωθήκαμε. Καθόμουνα στην 4 σειρά παράθυρο, και το α/φ ήταν αρκετά αθόρυβο. Μου άρεσε που πετούσα με Β737ΜΑΧ8. Με το που οριζοντοποιήθηκε το α/φ, ενεργοποίησαν το γαλάζιο ουρανό στην καμπίνα. Πολύ ωραίο περιβάλλον στην καμπίνα, αν υπήρχε και IFE θα ήταν μια ωραία πτήση 6 ωρών.

Είχα όμως προετοιμασθεί, είχα ψάξει φωτό των καθισμάτων της IG και γνώριζα ότι δεν υπήρχαν οθόνες, οπότε είχα φορτώσει έργο στο tablet μου και μετά το φαγητό θα το έβλεπα.
Οι πλάτες των καθισμάτων είχαν την ενδιαφέρουσα επιλογή, κατέβαζες το τραπεζάκι και υπήρχε ένα πλαστικό τρίγωνο, το οποίο το έβαζες κάθετα στην πλάτη, ανέβαζες το τραπεζάκι στην θέση του και επάνω στο τρίγωνο τοποθετούσες το tablet που σταθεροποιούταν με ένα μαύρο διακόπτη στο πάνω μέρος της πλάτης. Είχες άψογη οθόνη στο tablet σου και ελεύθερο το τραπεζάκι για το φαγητό.
Είχα χρόνο να χαζέψω το Atmosphere περιοδικό τους. Ευχάριστο και όχι βαρύ και ογκώδες όπως της Α3.
Πριν περάσει το μισάωρο στην πτήση άρχισαν το σερβίρισμα του φαγητού.
Υπήρχε επιλογή στο φαγητό κοτόπουλο ή πάστα. Προτίμησα το κοτόπουλο.
Πανέξυπνη παρουσίαση του φαγητού.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25339
Δεν ήταν δίσκος, αλλά διαφανές πλαστικό κουτί, που όπως το άνοιγε το πλήρωμα, στο καπάκι τοποθετούσε το κυρίως γεύμα και σου το προσέφεραν σαν δίσκο. Πανέξυπνο και λειτουργικό.

Καλά Ιταλοί,



Μετά το trolley του φαγητού ήλθαν τα ποτά, υπήρχε επιλογή χυμών, νερού. Ζήτησα κρασί. Με απογοήτευσαν, είχαν μόνο μπύρα. Μα έχουν τόσο ωραία Ιταλικά κρασιά, θα πιώ Ιταλική μπύρα. Σιγά μην κάνω αυτό, αρκέστηκα, σε αφρώδες νερό.
Το φαγητό νοστιμότατο, ορεκτικό λίγο πικάντικο… αλλά αφού πηγαίναμε Αφρική… Υπήρχε συσκευασμένο Grana Padano, γευστικότατο. Το επιδόρπιο δροσερό με γεύση λεμονιού.
Μετά από κανένα μισάωρο πέρασαν για να σερβίρουν καφέ ή τσάι. Μου έκανε εντύπωση το χαμόγελο του πληρώματος, καμία σχάση με τον εθνικό τους αερομεταφορέα.
Με το που μάζεψαν το φαγητό, βούρ για την τουαλέτα. Με το που με είδε ο φροντιστής να βγάζω φωτό της τουαλέτας, του έκανε μεγάλη εντύπωση.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25338
Συνομιλήσαμε και ήταν όλο χαμόγελο, όχι ειρωνικό αλλά φιλικό.

Γρήγορα όμως να δούμε το εργάκι γιατί ήθελα να κοιμηθώ όμως.
Σε λίγο πέρασαν και για το duty free.
Καθώς ήταν γεμάτο το α/φ και οι επιβάτες κατά πλειοψηφία ψηλοί και σωματώδεις, δεν υπήρχε χώρος για να αισθανθείς / κοιμηθείς ευχάριστα. Και που κατέβασα την πλάτη του καθίσματος ο άλλος με τα πόδια του σε λίγο το επανέφερε στην αρχική θέση. Τέλος πάντων κοιμήθηκα.
Στο μισάωρο πριν την προσγείωση μας ενημέρωσε/ξύπνησε ο συγκυβερνήτης, και το πλήρωμα μας προσέφερε μικρό σοκολατένιο Άγιο Βασίλη.

Φτάσαμε στο DSS και πάλι επιβιβαστήκαμε σε λαωφορεία.
Το αεροδρόμιο, σύγχρονο (άνοιξε 12/2017) και ο έλεγχος διαβατηρίων γρήγορος, καθώς υπήρχαν 6 θέσεις ελέγχων.
Από το 1942 το DKR ήταν αεροπορικός κόμβος καθώς όλες οι Ευρωπαϊκές εταιρείες σταμάταγαν πριν κατευθυνθούν προς Νότια Αμερική. Τώρα στο DSS σταματά η SA από JNB για IAD και η DL από JFK για JNB. Οι Ευρωπαϊκές εταιρείες που προσγειώνονται στο DSS είναι AF, IB, NT, SN, TP, VY, ZI. Θα ήθελα να έφτανα στο DSS με το Α332 της SN αλλά ήταν €200 ακριβότεροι….ξέρεις τι μπορείς να κάνεις με €200 στην Σενεγάλη;
Μας περίμενε ο οδηγός με το αυτοκίνητο και κατευθυνθήκαμε στην πόλη.
Ο αυτοκινητόδρομος, σύγχρονος με ακριβά διόδια (για αυτούς) περί το €1 (υπήρχαν 3 διόδια). Πλησίον του αεροδρομίου δημιουργείτε μία πόλη που θα είναι business center, κτίζονται μοντέρνα κτήρια γραφείων και οικιών, έχουν τελειώσει την μεγάλη Arena που εκτός από κλειστό του μπάσκετ εκτελεί χρέη conference center.
Σε λίγο η συνέχεια…………….