AirNamibia
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/02/2016
- Μηνύματα
- 1.282
- Likes
- 240
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- HVN
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTT
Οι Αιθιοπικές Αερογραμμές ιδρύθηκαν 1 Δεκ. 1945 υπό την διαχείριση της TWA και εντάχθηκαν στον ΙΑΤΑ το 1949. Για να γιορτάσουν την ένταξή τους στον οργανισμό, εκτός των επιγραφών στα αεροσκάφη, έκαναν και κλήρωση όπου 130 Blue και Silver μέλη του Sheba Miles έγιναν Gold. Επίσης όλα τα μέλη στις κατηγορίες Gold και Platinum διατηρούν τα δικαιώματα μέχρι τέλους του 2020.
Ευτυχώς η εταιρεία φέτος επανήλθε στην ΑΤΗ
μετά από 18 έτη διακοπή του δρομολογίου.
Το πρώτο δρομολόγιο ADD-KRT-ATH είχε γίνει 3 Απριλίου 1954 με DC-3.
Αν έχετε σκοπό να ταξιδεύσετε στην Αιθιοπία και έχετε πολλές πτήσεις εσωτερικού, τότε είναι μονόδρομος η αγορά του διεθνές εισιτηρίου από την ΕΤ. Μπορεί να είναι ακριβότερο από τον ανταγωνισμό αλλά εξοικονομείτε στο σκέλος του εσωτερικού εισιτηρίου. Κατά την αγορά εισιτηρίου εσωτερικού η ιστοσελίδα σε ερωτά εάν είσαι κάτοικος Αιθιοπίας ή αν έχεις διεθνές εισιτήριο με τις ΕΤ. Εάν απαντήσεις ΝΑΙ τότε η έκπτωση, φτάνει το 70% :shock: .
Όταν αγόρασα το εισιτήριο από την ιστοσελίδα τους, δεν είχαν αρχίσει τις απευθείας πτήσεις προς Αθήνα, οπότε μπορεί η διαδικασία να έχει καλυτερεύσει. Η αγορά εισιτηρίου από την ιστοσελίδα ήταν πολύπλοκη και δεν μπορείς να πληρώσεις με Ελληνική πιστωτική κάρτα, σου εκδίδει αριθμό κράτησης και εντός 48 ωρών πρέπει να το πληρώσεις στο γραφείο της Αθήνας.
Η εξυπηρέτηση από το γραφείο της Αθήνας είναι αρκετά γρήγορη. Με την αγορά εισιτηρίου μπορείς να διαλέξεις θέση και επιλογή γεύματος χωρίς επιπλέον χρέωση. Επίσης σου δίνει την δυνατότητα να συμμετέχεις σε διαγωνισμό Αναβάθμισης στην κατηγορία Cloud Nine αλλά το κόστος είναι τσουχτερό ADD-ATH από U$400 μονή κατεύθυνση.
Οι Αιθιοπικές Αερογραμμές έχουν πολύ καλή φήμη, και έχουν 4 άστρα στην Skytrax. Εγώ αυτό που μπορώ να διαβεβαιώσω είναι ότι από τις 8 πτήσεις που είχαμε, ΔΕΝ υπήρξε καμία καθυστέρηση στην αναχώρηση.
Καλό είναι να βγάλετε ηλεκτρονική βίζα εισόδου στην Αιθιοπία
https://www.evisa.gov.et/#/home
μπορείτε και κατά την άφιξή σας στην ADD να πληρώσετε και να πάρετε την βίζα, αλλά μπορεί να πέσετε σε μεγάλο αριθμό αφίξεων επιβατών.
Έπρεπε να ταξιδεύσουμε 25 Δεκεμβρίου, οπότε επιλέξαμε να ταξιδεύσουμε με την Egyptair και ενδιάμεσο σταθμό στο Κάϊρο, όπου είχαμε 8 ώρες ανταπόκριση. Επειδή ένας από την παρέα δεν είχε δει το Ήχος και Φως στις Πυραμίδες, ήταν μια καλή επιλογή για να σκοτώσουμε τον χρόνο μας.
Επίσης είναι καλό να αγοράσετε την e-visa γιατί μπορεί στο αεροδρόμιο CAI να περιμένετε στην Τράπεζα για την πληρωμή.
https://www.visa2egypt.gov.eg/eVisa/Hom ... -Y6ES-ZWQ1
Με το που έφτασαν οι μέρες να ταξιδεύσουμε έπρεπε να κάνουμε check-in στην MS, 48 ώρες πριν την πτήση.
Οι Business επιβάτες έχουν επιλογή θέσης κατά την αγορά του εισιτηρίου.
Με το που φτάσαμε στο αεροδρόμιο ATH παραδώσαμε τις βαλίτσες και μας ρώταγαν αν έχουμε βίζα για Lagos,
από πού και ως που δεν καταλάβαμε.
Αφού παρέλαβαν τις βαλίτσες έβαλαν τις κάρτες επιβίβασης και το priority pass του Καϊρου (καθώς τους ενημερώσαμε ότι θα βγαίναμε στο Κάϊρο) σε χάρτινο ιλουστρασιόν φάκελο.
Κανονικά η MS χρησιμοποιεί το Skyserv Lounge (Arist. Onasis)
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25599
αλλά λόγω Χριστουγέννων ήταν κλειστό και μας έδωσαν voucher για το Swissport Lounge, το οποίο βρίσκεται στην γωνία του κτηρίου
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25581
ο χώρος ευχάριστος και minimal, με πληροφόρησαν ότι θα με ενημερώσουν όταν η πτήση θα αρχίσει την επιβίβαση.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25582
η επιλογή ζεστού φαγητού περιορισμένη, μάλλον καθώς Χριστούγεννα οι πτήσεις ήταν λιγοστές
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25583
άρχισε η επιβίβαση και θα μας μετέφεραν με λεωφορείο στο Β737-800.
Πάλι στην έξοδο μας έψαχναν για βίζα για Lagos.
Στο αεροσκάφος υπήρχε sticker που γιόρταζαν τα 80 έτη της εταιρείας.
Το 1936 η εταιρεία άρχισε τα διεθνή της δρομολόγια στην γραμμή Κάϊρο-Λάρνακα-Χάιφα-Βαγδάτη με DH.84 Dragon, τότε η εταιρεία ονομαζόταν Misrair η οποία το 1957 μετονομάσθηκε United Arab Airlines και 7 Ιουλίου ξεκίνησε το Κάϊρο-Αθήνα-Ρώμη-Ζυρίχη. Το 1971 έλαβε το όνομα مصر للطيران Egyptair.
Με το που ανεβήκαμε στο αεροσκάφος, οι 16 business θέσεις είναι ευρύχωρες σε διάταξη 2Χ2. Όταν όμως και αυτοί αρχίσουν να στέλνουν το Α220 στην ΑΤΗ, δεν θα υπάρχουν αυτές οι ωραίες θέσεις.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25584
Υπήρχαν 13 επιβάτες στην business, πλειοψηφία Βόρειο-Αμερικάνοι και Ασιάτες. Υπήρχε και μία 3μελή οικογένεια Ελλήνων. Φυσικά εάν ταξιδεύσεις για Κάϊρο business η επιλογή σου θα είναι MS γιατί η άλλη θα σε χώσει στη Eurobusiness = Ευφημισμός του στριμώγματος. :cry:
Το πλήρωμα ευγενέστατο, αν και δεν προθυμοποιήθηκε να μας κρεμάσει τα πανωφόρια μας.
Αμέσως άρχισαν την διανομή εφημερίδων, ζεστής πετσέτας και του ποτού καλωσορίσματος.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25585
Η επιλογή ήταν χυμό από γκουάβα ή από ρόδι.
Η αεροσυνοδός ευδιάθετη και με χιούμορ μου πρότεινε και τους 2 χυμούς.
Καθώς δεν μου άρεσε ο χυμός ρόδι (αν και το χρώμα του ήταν γοητευτικό) μου έκανε πλάκα και περιφερόταν στον διάδρομο μέχρι να τον πιώ.
Ο χυμός γκουάβα εκπληκτικός με έκανε να ξεχάσω την έλλειψη ανθρακούχου οίνου.
Αν και υπήρχε αντίγραφο του κορανίου απέναντι από την είσοδο στο α/φ, δεν έγινε προσευχή πριν την απογείωση. Η επίδειξη σωστικών έγινε από τις οθόνες οροφής. Στο μπράτσο των θέσεων μας υπήρχαν προσωπικές οθόνες αλλά δεν υπήρχε πρόγραμμα IFE, κάποια στιγμή στην διάρκεια της πτήσης υπήρχε επιλογή μουσικής (αδιάφορο για μένα, εγώ θέλω ταινία και ξερό ψωμί).
Στο μισάωρο άρχισε η διανομή φαγητού.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25586
όπως είπαμε, μην περιμένετε κρασί αλλά μπορείτε να έχετε αναψυκτικό, και στο τέλος σερβίρουν καφέ. Οι άλλοι είχαν γλυκό, εγώ είχα φρουτοσαλάτα.
Έπρεπε να επισκεφθούμε την τουαλέτα, να δούμε τι προσφέρουν
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25587
Υπήρχε κρέμα χεριών και κολόνια και αρωματικό χώρου. Δεν υπήρχε το χάρτινο δαντελωτό σεμέν που είχα δει σε άλλες φωτογραφίες.
Φτάνοντας στο αεροδρόμιο του Καϊρου, αποβιβαστήκαμε από γέφυρα, υπάρχει ξεχωριστή σειρά για τους επιβάτες business & Gold για τον έλεγχο διαβατηρίων.
Είχαμε ηλεκτρονική βίζα οπότε δεν περάσαμε από την τράπεζα.
Με το που βγήκαμε από το κτήριο, μας περίμενε το ταξί για τις πυραμίδες. Είχαμε κλείσει ταξί μέσω διαδικτύου.
http://www.thebluecab.com/
Μπορείς να κάνεις παζάρια με τους οδηγούς ταξί που περιμένουν, αλλά εμείς θέλαμε την ησυχία μας και την ασφάλεια μας. Θα φτάναμε στο χώρο των Πυραμίδων, μόλις θα άρχιζε το σόου.
Μετά από μιάμιση ώρα οδήγησης σε απίστευτα μποτιλιαρίσματα, από χωματόδρομους για να αποφύγουμε τον δρόμο ταχείας κυκλοφορίας που ήταν φρακαρισμένος, φτάσαμε μόλις άρχιζε η παράσταση.
Κάποια στιγμή θα πρέπει να επιστρέψω στο Κάϊρο καθώς θα πρέπει να επισκεφτώ το Grand Egyptian Museum
όταν ανοίξει.
Το μέγεθος του μουσείου είναι απίστευτο, θα επισκιάσει πολλά μουσεία.
https://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Egyptian_Museum
Μετά την παράσταση, θα μας έκανε μια περιήγηση του Καϊρου, περάσαμε και από την απίστευτη αγορά του Αλ Χαλ ίλη, επιστρέψαμε στο αεροδρόμιο στις 11 το βράδυ. Η ΕΤ αναφέρει να βρίσκεστε στο αεροδρόμιο για πτήσεις εξωτερικού 3 ώρες πριν την πτήση. Δεν ήθελα να το διακινδυνεύσω, καλύτερα να έχω περισσότερο χρόνο στο lounge.
Δεν υπήρχε πολύς κόσμος στο αεροδρόμιο
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25588
αν και ο έλεγχος χειραποσκευών ήταν σχολαστικότατος και σωματικός.
Υπάρχουν αρκετά duty free καταστήματα και υπάρχουν 3 lounges, διάλεξα το Alioth Lounge αν και υπήρχε άλλο κοντύτερα στην πύλη εξόδου μας.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25590
φαίνεται καθαρό, αλλά στις λεπτομέρειες κρύβονται τα προβλήματα.
Το πιάτο που διάλεξα είχε μαύρες δακτυλικές από κάτω.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25591
η επιλογή φαγητού αδιάφορη, πολύ σάντουιτς και πίτες. Διάλεξα μια σούπα-κρέμα που είχε πολύ σκόρδο και άνηθο. Ευτυχώς υπήρχε καφές και γλυκά
Απίθανη σοκολατίνα.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25592
ευτυχώς η επιλογή ήταν καλύτερη.
Έφτασε η ώρα της επιβίβασης.
Έχετε υπόψη σας ότι γίνετε και άλλος έλεγχος πριν την αίθουσα αναμονής της πύλης εξόδου.
Οπότε μην περιμένετε τελευταία στιγμή να επιβιβαστείτε.
Η επιβίβαση γίνεται από γέφυρα και πρώτα οικογένειες και business και ύστερα ανά γκρουπ της οικονομικής.
Κανονικά η πτήση μας θα γινόταν με Β767 αλλά μόλις μπήκα στο αεροσκάφος, κάτι διαφορετικό είδα. Ο βλάκας μου πείρε αρκετή ώρα να καταλάβω ότι οι θέσεις ήταν μοντέρνες και ευρύχωρες.
Καλά… ήταν Β787-8…. Τόσο …
.
Σε λίγο η συνέχεια…………….
Ευτυχώς η εταιρεία φέτος επανήλθε στην ΑΤΗ

Το πρώτο δρομολόγιο ADD-KRT-ATH είχε γίνει 3 Απριλίου 1954 με DC-3.
Αν έχετε σκοπό να ταξιδεύσετε στην Αιθιοπία και έχετε πολλές πτήσεις εσωτερικού, τότε είναι μονόδρομος η αγορά του διεθνές εισιτηρίου από την ΕΤ. Μπορεί να είναι ακριβότερο από τον ανταγωνισμό αλλά εξοικονομείτε στο σκέλος του εσωτερικού εισιτηρίου. Κατά την αγορά εισιτηρίου εσωτερικού η ιστοσελίδα σε ερωτά εάν είσαι κάτοικος Αιθιοπίας ή αν έχεις διεθνές εισιτήριο με τις ΕΤ. Εάν απαντήσεις ΝΑΙ τότε η έκπτωση, φτάνει το 70% :shock: .
Όταν αγόρασα το εισιτήριο από την ιστοσελίδα τους, δεν είχαν αρχίσει τις απευθείας πτήσεις προς Αθήνα, οπότε μπορεί η διαδικασία να έχει καλυτερεύσει. Η αγορά εισιτηρίου από την ιστοσελίδα ήταν πολύπλοκη και δεν μπορείς να πληρώσεις με Ελληνική πιστωτική κάρτα, σου εκδίδει αριθμό κράτησης και εντός 48 ωρών πρέπει να το πληρώσεις στο γραφείο της Αθήνας.
Η εξυπηρέτηση από το γραφείο της Αθήνας είναι αρκετά γρήγορη. Με την αγορά εισιτηρίου μπορείς να διαλέξεις θέση και επιλογή γεύματος χωρίς επιπλέον χρέωση. Επίσης σου δίνει την δυνατότητα να συμμετέχεις σε διαγωνισμό Αναβάθμισης στην κατηγορία Cloud Nine αλλά το κόστος είναι τσουχτερό ADD-ATH από U$400 μονή κατεύθυνση.
Οι Αιθιοπικές Αερογραμμές έχουν πολύ καλή φήμη, και έχουν 4 άστρα στην Skytrax. Εγώ αυτό που μπορώ να διαβεβαιώσω είναι ότι από τις 8 πτήσεις που είχαμε, ΔΕΝ υπήρξε καμία καθυστέρηση στην αναχώρηση.
Καλό είναι να βγάλετε ηλεκτρονική βίζα εισόδου στην Αιθιοπία
https://www.evisa.gov.et/#/home
μπορείτε και κατά την άφιξή σας στην ADD να πληρώσετε και να πάρετε την βίζα, αλλά μπορεί να πέσετε σε μεγάλο αριθμό αφίξεων επιβατών.

Έπρεπε να ταξιδεύσουμε 25 Δεκεμβρίου, οπότε επιλέξαμε να ταξιδεύσουμε με την Egyptair και ενδιάμεσο σταθμό στο Κάϊρο, όπου είχαμε 8 ώρες ανταπόκριση. Επειδή ένας από την παρέα δεν είχε δει το Ήχος και Φως στις Πυραμίδες, ήταν μια καλή επιλογή για να σκοτώσουμε τον χρόνο μας.
Επίσης είναι καλό να αγοράσετε την e-visa γιατί μπορεί στο αεροδρόμιο CAI να περιμένετε στην Τράπεζα για την πληρωμή.
https://www.visa2egypt.gov.eg/eVisa/Hom ... -Y6ES-ZWQ1
Με το που έφτασαν οι μέρες να ταξιδεύσουμε έπρεπε να κάνουμε check-in στην MS, 48 ώρες πριν την πτήση.
Οι Business επιβάτες έχουν επιλογή θέσης κατά την αγορά του εισιτηρίου.
Με το που φτάσαμε στο αεροδρόμιο ATH παραδώσαμε τις βαλίτσες και μας ρώταγαν αν έχουμε βίζα για Lagos,


Αφού παρέλαβαν τις βαλίτσες έβαλαν τις κάρτες επιβίβασης και το priority pass του Καϊρου (καθώς τους ενημερώσαμε ότι θα βγαίναμε στο Κάϊρο) σε χάρτινο ιλουστρασιόν φάκελο.

Κανονικά η MS χρησιμοποιεί το Skyserv Lounge (Arist. Onasis)
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25599
αλλά λόγω Χριστουγέννων ήταν κλειστό και μας έδωσαν voucher για το Swissport Lounge, το οποίο βρίσκεται στην γωνία του κτηρίου
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25581
ο χώρος ευχάριστος και minimal, με πληροφόρησαν ότι θα με ενημερώσουν όταν η πτήση θα αρχίσει την επιβίβαση.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25582
η επιλογή ζεστού φαγητού περιορισμένη, μάλλον καθώς Χριστούγεννα οι πτήσεις ήταν λιγοστές
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25583
άρχισε η επιβίβαση και θα μας μετέφεραν με λεωφορείο στο Β737-800.
Πάλι στην έξοδο μας έψαχναν για βίζα για Lagos.

Στο αεροσκάφος υπήρχε sticker που γιόρταζαν τα 80 έτη της εταιρείας.
Το 1936 η εταιρεία άρχισε τα διεθνή της δρομολόγια στην γραμμή Κάϊρο-Λάρνακα-Χάιφα-Βαγδάτη με DH.84 Dragon, τότε η εταιρεία ονομαζόταν Misrair η οποία το 1957 μετονομάσθηκε United Arab Airlines και 7 Ιουλίου ξεκίνησε το Κάϊρο-Αθήνα-Ρώμη-Ζυρίχη. Το 1971 έλαβε το όνομα مصر للطيران Egyptair.
Με το που ανεβήκαμε στο αεροσκάφος, οι 16 business θέσεις είναι ευρύχωρες σε διάταξη 2Χ2. Όταν όμως και αυτοί αρχίσουν να στέλνουν το Α220 στην ΑΤΗ, δεν θα υπάρχουν αυτές οι ωραίες θέσεις.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25584
Υπήρχαν 13 επιβάτες στην business, πλειοψηφία Βόρειο-Αμερικάνοι και Ασιάτες. Υπήρχε και μία 3μελή οικογένεια Ελλήνων. Φυσικά εάν ταξιδεύσεις για Κάϊρο business η επιλογή σου θα είναι MS γιατί η άλλη θα σε χώσει στη Eurobusiness = Ευφημισμός του στριμώγματος. :cry:
Το πλήρωμα ευγενέστατο, αν και δεν προθυμοποιήθηκε να μας κρεμάσει τα πανωφόρια μας.
Αμέσως άρχισαν την διανομή εφημερίδων, ζεστής πετσέτας και του ποτού καλωσορίσματος.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25585
Η επιλογή ήταν χυμό από γκουάβα ή από ρόδι.
Η αεροσυνοδός ευδιάθετη και με χιούμορ μου πρότεινε και τους 2 χυμούς.
Καθώς δεν μου άρεσε ο χυμός ρόδι (αν και το χρώμα του ήταν γοητευτικό) μου έκανε πλάκα και περιφερόταν στον διάδρομο μέχρι να τον πιώ.

Ο χυμός γκουάβα εκπληκτικός με έκανε να ξεχάσω την έλλειψη ανθρακούχου οίνου.
Αν και υπήρχε αντίγραφο του κορανίου απέναντι από την είσοδο στο α/φ, δεν έγινε προσευχή πριν την απογείωση. Η επίδειξη σωστικών έγινε από τις οθόνες οροφής. Στο μπράτσο των θέσεων μας υπήρχαν προσωπικές οθόνες αλλά δεν υπήρχε πρόγραμμα IFE, κάποια στιγμή στην διάρκεια της πτήσης υπήρχε επιλογή μουσικής (αδιάφορο για μένα, εγώ θέλω ταινία και ξερό ψωμί).
Στο μισάωρο άρχισε η διανομή φαγητού.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25586
όπως είπαμε, μην περιμένετε κρασί αλλά μπορείτε να έχετε αναψυκτικό, και στο τέλος σερβίρουν καφέ. Οι άλλοι είχαν γλυκό, εγώ είχα φρουτοσαλάτα.
Έπρεπε να επισκεφθούμε την τουαλέτα, να δούμε τι προσφέρουν
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25587
Υπήρχε κρέμα χεριών και κολόνια και αρωματικό χώρου. Δεν υπήρχε το χάρτινο δαντελωτό σεμέν που είχα δει σε άλλες φωτογραφίες.

Φτάνοντας στο αεροδρόμιο του Καϊρου, αποβιβαστήκαμε από γέφυρα, υπάρχει ξεχωριστή σειρά για τους επιβάτες business & Gold για τον έλεγχο διαβατηρίων.
Είχαμε ηλεκτρονική βίζα οπότε δεν περάσαμε από την τράπεζα.
Με το που βγήκαμε από το κτήριο, μας περίμενε το ταξί για τις πυραμίδες. Είχαμε κλείσει ταξί μέσω διαδικτύου.
http://www.thebluecab.com/
Μπορείς να κάνεις παζάρια με τους οδηγούς ταξί που περιμένουν, αλλά εμείς θέλαμε την ησυχία μας και την ασφάλεια μας. Θα φτάναμε στο χώρο των Πυραμίδων, μόλις θα άρχιζε το σόου.
Μετά από μιάμιση ώρα οδήγησης σε απίστευτα μποτιλιαρίσματα, από χωματόδρομους για να αποφύγουμε τον δρόμο ταχείας κυκλοφορίας που ήταν φρακαρισμένος, φτάσαμε μόλις άρχιζε η παράσταση.
Κάποια στιγμή θα πρέπει να επιστρέψω στο Κάϊρο καθώς θα πρέπει να επισκεφτώ το Grand Egyptian Museum

Το μέγεθος του μουσείου είναι απίστευτο, θα επισκιάσει πολλά μουσεία.
https://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Egyptian_Museum
Μετά την παράσταση, θα μας έκανε μια περιήγηση του Καϊρου, περάσαμε και από την απίστευτη αγορά του Αλ Χαλ ίλη, επιστρέψαμε στο αεροδρόμιο στις 11 το βράδυ. Η ΕΤ αναφέρει να βρίσκεστε στο αεροδρόμιο για πτήσεις εξωτερικού 3 ώρες πριν την πτήση. Δεν ήθελα να το διακινδυνεύσω, καλύτερα να έχω περισσότερο χρόνο στο lounge.
Δεν υπήρχε πολύς κόσμος στο αεροδρόμιο
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25588
αν και ο έλεγχος χειραποσκευών ήταν σχολαστικότατος και σωματικός.
Υπάρχουν αρκετά duty free καταστήματα και υπάρχουν 3 lounges, διάλεξα το Alioth Lounge αν και υπήρχε άλλο κοντύτερα στην πύλη εξόδου μας.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25590
φαίνεται καθαρό, αλλά στις λεπτομέρειες κρύβονται τα προβλήματα.
Το πιάτο που διάλεξα είχε μαύρες δακτυλικές από κάτω.
https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25591
η επιλογή φαγητού αδιάφορη, πολύ σάντουιτς και πίτες. Διάλεξα μια σούπα-κρέμα που είχε πολύ σκόρδο και άνηθο. Ευτυχώς υπήρχε καφές και γλυκά
Απίθανη σοκολατίνα.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25592
ευτυχώς η επιλογή ήταν καλύτερη.
Έφτασε η ώρα της επιβίβασης.
Έχετε υπόψη σας ότι γίνετε και άλλος έλεγχος πριν την αίθουσα αναμονής της πύλης εξόδου.
Οπότε μην περιμένετε τελευταία στιγμή να επιβιβαστείτε.
Η επιβίβαση γίνεται από γέφυρα και πρώτα οικογένειες και business και ύστερα ανά γκρουπ της οικονομικής.
Κανονικά η πτήση μας θα γινόταν με Β767 αλλά μόλις μπήκα στο αεροσκάφος, κάτι διαφορετικό είδα. Ο βλάκας μου πείρε αρκετή ώρα να καταλάβω ότι οι θέσεις ήταν μοντέρνες και ευρύχωρες.
Καλά… ήταν Β787-8…. Τόσο …

Σε λίγο η συνέχεια…………….